Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Papi ingyen fagyija

2010.05.25. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008 augusztus 26

Tuti kis szolgálati kocsival átlibbentem Burgenlandba, konkrétan St. Michael-be. Előzőleg nagyon bekészültem mindenféle viamichelin és map24 oldalakról letöltött térképekkel, és indulás előtt a főnökasszonyt is fel kellett hívnom, hogy rögvest indulok, várjon ám...

Aztán úgy esett, hogy segédeszközök nélkül autózgattam 45 percet, és nem tévedtem el, pedig ez nagy teljesítmény. Mihelyst megérkeztem, el is kaptam az első utamba kerülő értékesítőnek látszó emberkét, hogy én lennék a beharangozott magyar csomag...

Oszt odakint egészen másképp működik ám egy autószalon, mint nálunk. Kezdve azzal, hogy saját ingyen büféje van...

Megismerkedtem a szicíliai családdal is, vagyis főnökasszony férjével, apjával, ilyen és olyan felmenőivel, akiket alig-alig lehet megkülönböztetni egy most betért ügyféltől...pláne, hogy sörözgetnek a büfé előtti asztalkánál, üdítőre invitálva az egyik autószerelőt...na ez az, amit nálunk soha...

Dolgom végeztével visszatértem a hazai valóságba, és röpke fél óra múlva szembetaláltam magamat az idős tulajjal, aki viccesen közölte, hogy utánam jött...és beszél a lányával (alias főnökasszony), hogy ugyan má' találjon ki ismét valami okot, ami miatt ki kell utaznom, mert a Papi szeretne engem meghívni egy igazi osztrák fagyira...

Szóval így alakult bemutatkozásom a klánban...

4 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr68634498

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dottore 2008.09.01. 12:22:00

Istenem, első sorától az utolsóig élvezem ezt a blogot!
MÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉG!
Frissítést akarok!
Ne hallgass senkire!
Frissíts!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.09.02. 11:22:29

Mihelyst lesz valami kifacsarnivaló történetem, ígérem, megírom.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.25. 07:29:05

Mikor állásinterjúra jöttem a mostani helyre, akkor nagyfőnök felkiáltott, hogy ők mennyire örülnek nekem, és pont rám vártak, és ez a sors keze, hogy pont jókor és jó helyen voltam. :)))))
Aztán mikor volt váltási lehetőségem, és mégis maradtam, megköszönték a döntésemet.

Jó, ez azért össze sem hasonlítható a Te történeteddel, mindössze az önbecsülésemnek tett jót, de kellemes emlék.

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.26. 12:31:31

semmi sex?

vagy az a nagypapi fagyija lesz?
süti beállítások módosítása