Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Véres 18-as

2010.05.20. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008. április 21

Fél 7-kor nyit a Rendelőintézet. Gondoltam (én, a kis Naiva), hogy ha 7-kor megérkezem a vérvételre (mert általános iskolás emlékeimből az élt bennem, hogy vérvételre reggel 7-8 óra között, éhgyomorral kell megjelenni), akkor benne leszek az első háromban. Aztán mikor befordultam a folyosó végén balra, és szembe találtam magamat a Milan-Bayern München mérkőzés szurkolóival, már tudtam, hogy az első háromról szövögetett álmaim szertehullanak...

Mivel ebben a jópofa, szétesni készülő, zseniális hazai egészségügyet ábrázoló Rendelőintézetben (köznyelven SZTK) utoljára akkor jártam, mikor anyuka kisujját szorongattam, meg kellett kérdeznem az egyik pácienst, mi itt a módi. "Húzzon sorszámot" - mondta egykedvűen a szerintem Bayern szurkoló, legalábbis szőke hajából, és kék szeméből erre a következtetésre jutottam...

Szóval húztam egy számot. 18. Ó, ez mily nagyszerű, hogy már felnőtt kategóriás játékos vagyok. Miközben sasszéztam helyet keresve a lelátón, valaki odaszólt a szomszédjának, hogy a "kis nő hogy ki van öltözve". Sajnos nem tudtam, hogy itt bűn megjelenni fekete, térdig érő kabátkában, és Bonciolini cipőben...Na, majd legközelebb sáros farmerben, és izzadásálló dezodorral lépek színre, mint a tőlem jobbra ülő szurkoló...az a stílus biztos helyénvalóbb...

Próbáltam figyelni a játékszabályokra. Például: néha kijött a fehér köpenyes bíró, és elüvöltötte magát: "11-es!!!." Ekkor valaki felpattant, és követte őt az öltözőbe. Aztán én is sorra kerültem. Akkor már adrenalinszintem olyan magasságokba hágott, hogy a texasi láncfűrészes is simán kémcsövet tarthatott volna a karom alá, azt sem éreztem volna...

Érdeklődtem a néninél, hány kémcsővel vesz vért tőlem. Rendkívül kedvesen azt válaszolta: "mit gondolt, hogy egy darab kémcsőből elég minta lenne a plazmához és a folyadékhoz?!". Ezen a ponton úgy döntöttem, jobb lesz csendben eljátszanom a hattyú halálát, és csak reménykedhettem abban, hogy sikeresen kiúszom a képzeletbeli vértócsákból...

Kicsi karom pillanatnyilag erőteljes hasonlóságot mutat egy kemény drogos karjával. Pár nap múlva biztos szebb lesz, amikor már zöldülni kezd, mint kikeletkor a mező...emitt-amott lila-sárga virágokkal...

Azt hiszem, ha legközelebb vérvételre támad kedvem, egy szolídabb Csámpilápos-Bizbazkút mérkőzésre megyek, ahol az egész csapatot kiállítják, mire megérkezem...
 

15 komment

Címkék: vérvétel szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr46435402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

electric monk 2008.04.21. 20:02:41

Amikor ahhoz a részhez értem, hogy a "kis nő de kiöltözött", hangosan felröhögtem. :))))

Namármost. Azért lilul be, és zöldül meg, mert nyomtad. Nem szabad nyomni vagy szorítani. Ha rátették a vattát, az ujjaddal lágyan odafogod, vársz egy percet és eláll a vérzés.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.21. 20:42:37

Szia Monk! Most már tök mindegy, mert szép lila lett reggel óta. Na de majd a következőnél alkalmazom a javasolt technikát.:-)) Jajj, csak nem doki vagy?:-))

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.21. 22:03:00

Végigolvastalakésteccett. Jövökmáskoris.
;)

Cigiző · http://cigi.blog.hu/ 2008.04.21. 22:03:49

Végigolvastalakésteccett. Jövökmáskoris.
;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.22. 12:18:59

Szia Cigiző! Sok szeretettel várlak. Még akkor is, ha nem hagysz szóközt.:-))))

electric monk 2008.04.22. 20:09:05

Nem vagyok orvos, nekem is tanácsolta valaki és bevált. Ezért bátorkodtam továbbadni. :)

Nyomek 2008.04.28. 14:07:57

Csak a statisztika javítása miatt szólok hozzá. Meg azért, hogy tudd, hogy jó a szöveged, és - bár kevesen szólnak hozzá a bejegyzésekhez - nyilván sokaknak tetszik rajtam kívül is.
Azonban ez egy párkapcsolat indításához kevés. Mert már érdekel, hogy hogyan nézel ki, annyiszor említed a feminim vonásaidat. Szerintem egy tüchtig titkárnő-fílinges szingli lehetsz, vagy tévedek?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.28. 16:22:06

Szia Nyomek! Teljesen gondolkodóba ejtettél. Lehet társkeresőre vagy párkereső tanácsadásra kellene átszerveznem a szopizmus.blog.hu-t.:-))
Most már tényleg szükséges lesz valami Helen-fotót feltöltenem, aztán vagy megtriplázódik az olvasóim száma vagy törölnek minden szerverről...:-))
A tüchtig nagyon találó kifejezés...

aJeti 2010.05.20. 08:48:31

teccett. ismét aktuális, már csak 22 nap a vb-ig!

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.20. 09:06:28

Nekem azt tanították meg, hogy 11 óránál van egy jó kis mélyen ülő vénám, amit alig lehet megtalálni, aztán ez az összes. Csak, hogy tudjam, ha világkörüli felfedező útra mennének a karomon, hogyan kell lerövidíteni a kutatást... :)
Ja, és hiába nyomom, ugye olyan mélyen nem tudom elszorítani a karom, hogy ne jöjjön ki fölös vér, így mindig lilulok. Ha meg nem nyomom, akkor az egész karom akár a szivárvány színeiben pompázik. Szóval ez egyénfüggő is...
Azt mondják, a fizikai munkát végző férfiak vénái erősebbek, és jobban kidudorodnak, azért könnyebb megtalálni, és azért nem színesedik.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.20. 14:27:05

@aJeti: ja baszki. Arra gyártom a tv-ket még mindig:-D

Michael Collins 2010.05.20. 16:37:35

Ha fél 7-kor kezdődik a rendelés, csak akkor van esélyed bekerülni az első háromba, ha hat elött érkezel. Mindig vannak fénysebeséggel mozgó nyugdíjjasaok!

pingwin · http://pingwin.blog.hu 2010.05.26. 12:43:25

hogyhogy kis hazánkban vettek vért tőled?

vagy valahol nagyon lemaradtam ..

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.05.26. 13:12:29

@pingwin: Ez Retro Helen. Akkor még odahaza voltunk.
süti beállítások módosítása