Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

2 centi a boldogsághoz

2010.05.17. 08:00 :: Helen H.

Retro Helen 2009 január 14

Akár a háztartást, akár egyéb szükséges és szórakoztató dolgot veszek alapul, azt kell tapasztalnom, hogy az élet minden szektorban 160 centimétertől kezdődik...

Ebből kifolyólag nekem gyakorlatilag dupla annyi energiámba kerül az összes alapvető dolog, ami másnak csak egy karnyújtásnyira van...

Kezdve azzal, hogy a szekrény tetején lévő dobozt székre állva sem érem el, vagy szikrázó napsütés esetén hiába húzom le a kocsiban a napellenzőt, durvára nem használ...

Megfigyelmet, hogy csupán 2, azaz kettő rohadt kis centiméter választ el attól, hogy ilyen - mások számára fel sem merülő - problémákat lerázzak magamról. A szószerinti "kis ember" hátrányos méretéből fakadóan mindig megszívja. Hiszen már az óvodai tornasorban az utolsó helyre kerül...nem látja a filmet a moziban...a színpadot koncerten...nem éri el a kapaszkodót a buszon...

Na ezért is gondolom én azt, hogy a dörgés 160 centimétertől kezdődik. Még egy kellemes 165 centit sem tudtam összeszedni. Így szinte élet-halál harcot vívok, ha a legfelső polcról kell valamit leemelnem...

És akkor még szerencsésnek mondhatom magamat, mert anyuka olyan magas sincs, mint én...

 

15 komment

Címkék: szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr46878133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ITteddy 2009.01.15. 05:44:55

2 cm?? Ezt hogyan figyelted meg? :-)
Biztos van elonyos oldala is a mano meretnek, ertekezhetnel arrol is:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.01.15. 09:34:12

Kedves ITteddy! Az előnyös oldala az, hogy a Manó minden lyukba belefér.:-))

Higany 2009.01.18. 13:20:19

Tudom, "rossz az aki rosszra gondol", hovatovább "mindenki magából indul ki", de valami egészen más jutott eszembe amikor a hírolvasómban megláttam a "Napi MaszturbáláSokk" alatt a "2 centi a boldogsághoz" címet...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.01.19. 17:06:08

és még mondja rám valaki, hogy nem tudok befolyásolni:-)))

electric monk 2009.01.19. 21:30:04

Nekem meg az jutott az eszembe, hogy "Doki, maga milyen magas!" :)

Egyébként nem nagy ügy. Lehet, hogy ott van Frodó az őseid közt. De ha szakállad is van, akkor Gimli! :)))

Mintha régebben láttam volna én itt egy képet. Egy Carrie Bradshaw frizurás lány állt egy szobor mellett. Meg is jegyeztem magamnak: jó nagy benga csaj lehet, mert nagyon kicsi mellette a szobor!
Így utólag meggondolva: lehet, hogy csak mellszobor volt? :)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.01.20. 07:17:53

hm...az egy ülő szobor volt...:-))

electric monk 2009.01.28. 18:12:53

Most nézem, hogy ez a poszt nagyobb betűmérettel van szedve. Ezzel kompenzálsz? :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2009.01.28. 20:49:12

:-) félrenyúltam...160 centiseknél ez gyakran megesik...:-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.17. 09:57:53

Teddyvel itt kezdődött, vagy csak utólag csatlakozott be? :)))
Én a magam 175 centijével alacsonynak számítok a családban, mindenki más szenved a konfekciómérettől való eltérés miatt...
Ahogy elnézem, lányom sem lesz minimanó. ;)
Megértem a problémád, én is nehezen érek el dolgokat, így magasabban is...

kozgaztanar 2010.05.17. 11:44:04

@Enchantée: Helen komment szinten még van?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.17. 12:01:04

@kozgaztanar: Persze. Te is találkoztál már vele szerintem. Füles neve mond valamit? ;)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.17. 12:20:08

@kozgaztanar: Nézd meg a hozzá tartozó e-mail címet... :)))
Helen, drága, kérlek kommentelj már a kollégához is, mert hitetlen...;)

Anyaszomorító Füles 2010.05.17. 13:22:08

@kozgaztanar: Anyám most még feltöltődés fázisban van.
süti beállítások módosítása