Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szeretlek-fokozatok

2010.05.14. 05:00 :: Helen H.

Retro Helen 2008 április 2.

Dugás előtt mondott Szeretlek egy férfi szájából szinte biztos, hogy hazugság. Dugás közben elejtett Szeretlek már hordozhat némi igazságtartalmat. Dugás utáni Szeretlek elég bíztató a nő szempontjából. Ezeket egy tudományos női szaklapban olvastam…
A biztonság kedvéért én is összeállítottam egy Szeretlek-fokozat listát. Íme:
1. Három hetes ismeretség utáni Szeretlek a vízparton, naplementét bámulva = „még rózsaszín ködben vagyok, nem kell halálosan komolyan venned”
2. Fél éves ismeretség utáni Szeretlek filmnézés közben = „azt hiszem jól érzem magam veled, és jó, hogy itt vagy mellettem” vagy „valamit muszáj volt mondanom, hogy megszerezzem a távirányítót” (ez utóbbi pesszimistáknak szól)
3. Ízletes, házi készítésű vacsora utáni Szeretlek a férfi részéről = „mosogass el” vagy „kérek még” (ez utóbbi az optimisták részére)
4. Reptéri búcsúzkodáskor mondott Szeretlek a férfi oldaláról= „siess, nehogy nélküled szálljon fel a gép”
5. Viszontlátáskor elhangzó Szeretlek a nő részéről= „mit hoztál nekem?”
6. Szeretlek a partner bohóckodását látva = „nem vagy normális, de azért bírlak”
7. Leglehetetlenebb helyzetben mondott Szeretlek = „basszus, lehet, hogy tényleg szeretem…?”

Mennyi gondolatot ki lehet fejezni ezzel az egyetlen szócskával: Szeretlek. Persze a megfejtés teljesen a vevőre van bízva. És ha a vevő nyolcvan százalékban ráhibáz arra, amit az adó valójában mondani akart a Szeretlek-kel, nos, azt hívjuk harmonikus kapcsolatnak.
Rangidős Vicusnak is mondta valaki őszintén, hogy szereti. Vicus akkor 20 éves volt, a valaki pedig 34. És Vicus simán kinevette. A férfi pedig sírva fakadt. Vicus akkor látott először és utoljára férfit sírni. Aki ráadásul miatta sírt. Vicus most 34. És siratja azt férfit. És várja, hogy jöjjön valaki, aki őszintén mondja, hogy Szeretlek…
 

5 komment

Címkék: szerelmi vallomás dugás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr80407555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lófő (törölt) 2008.04.03. 07:37:10

Khm....dugni általában azok szoktak akik nem szeretik egymást.Dugás és szeretkezés nem ugyanaz:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.03. 08:11:18

Szia Lófő! Teljesen igazad van. Ám egy "dugás" szóval indítani sokkal polgárpukkasztóbb...:-))

Lófő (törölt) 2008.04.03. 09:46:53

A kuszpitálás rafináltabb lett volna:)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2008.04.03. 22:00:34

Szia Lófő! A kuszpitálást most nézted ki egy szinoníma szótárból vagy ez tájnyelvi kifejezés felétek?:-))))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.05.14. 07:35:25

Egy hétköznap délután 5-kor, minden előzetes nélkül elküldött sms ezzel az egy szóval nálam azért jelentett valamit anno. Igaz, sajnos pont nem tudtam megnézni és reagálni rá azonnal, mert le voltam némítva, éppen tanítottam, és meg sem tarthattam a telefonomban, csak a szívemben. :( A többire valahogy nem emlékszem, pedig biztosan mondták, de blokkolja az agyam... ;)
süti beállítások módosítása