Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Helen szopása

2010.05.02. 03:00 :: Helen H.

Olvasókkal kezdtük a hetet, Helennel végezzük...


 

Szopizmus


Amikor útnak indítottam ezt a blogot, sokáig gondolkodtam azon, milyen néven fusson. Aztán beugrottak a szofisták. Azok az ókori görög gondolkodók, akik a retorika mellett azt is tanították, hogyan lehet legjobban boldogulni az életben. Majd eszembe jutott, hogy az élet tulajdonképpen egy tökéletesre sikeredett szívás, amiben gyakran szopunk, mégis helyt kell állnunk. Még nevettem is, hogy akár szex jeleggű dolog is kisülhet még ebből, és nem kell fejemet a falba vernem, miért pl. az Életem története címet választottam. Valahogy így született a szopizmus...


 

Alakulás


Eleinte csak akkor írtam, ha pár jobb létre érdemes embertársam miatt kigyulladt bennem az önmegsemmisítő gomb, amit a gép előtt ülve hatástalanítottam. Volt olyan időszakom, amikor hetekig nem is jártam errefelé, mert egyszerűen nem érdekelt. Nem arról értekeztem/értekezem, hogy ki vagyok és hová tartok, hanem arról, hogyan jutottam el idáig. Más lelkizik, én öniróniába folytom az életemet. Ezeken a posztokon keresztül nem vágyom szeretetre, dícséretre, megértésre, elismerésre. Unalmas is lenne, ha nap mint nap azzal kellene szembesülnöm, mennyire tökéletes vagyok.:D

Na, baszki Helen, ne viccelődj már megint...

Talán nem árulok el nagy titkot azzal, hogy a nyelvtanári diplomám mellett újságíró végzettségem is van. Mivel németet nem akartok tanulni, a franciától meg féltek;-), ezért ebben a blogban az utóbbi munkámat gyakorolom. Van stílusváltás bőven, hiszen attól csodálatos a világ, hogy merjük felfedezni. Interaktív üzemmódban működöm. Múzok párat, ha a helyzet úgy kívánja, de arra ne kérjetek, hogy holnap Szeplőtelen Szűz Mária legyek, holnapután pedig Xéna hercegnő. Mindössze azért, mert ilyen gyorsan nem tudok jelmezt kölcsönözni.:D Viccet félretéve: nem akarok szabályokat követni és megfelelni. Most ez vagyok én. Akinek tetszik, marad. Akinek nem tetszik, annak köszönjük az eddigi jelenlétét, de nem csukjuk be előtte az ajtót, ha később mégis visszajönne. Végül is ez a blog olyan, mint maga az élet. Változik. Változik a szerzője. Változik az olvasója.


 


 

Folytatás


 

Nyár beköszöntével nagy valószínűséggel nem lesz minden nap új poszt. Menjetek kirándulni, ne üljetek már annyit a gép előtt!;-) Egy darabig még folytatni fogom itt a népfertőzést, ellenszerem pedig nincs. Természetesen Vendégkufircolni is lehet, a levelesláda várja a történeteiteket. Bármilyen stílusban és hangnemben írhattok, a végén úgy is a Szopós borjú viszi el a balhét.;-)

Picsogni továbbra sem fogok, hiszen én az a fajta Barbie baba vagyok, akinek nem pink szalagocska, hanem elemes építőjáték áll ki a seggéből...


 

13 komment

Címkék: szopás szívás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr911965521

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.05.02. 08:48:32

Kellemes Nyarat kívánok én is nektek:-Dd

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.02. 09:57:02

izobár ugyebár, vagy izokór mindenkor? ;-)

helen, helen, ha nem most jön ez a 'coming out', akkor teljesen rendben van, így viszont kicsit hypószagú :->

a német brutál kocka nyelv a francia még a franciáknak is néha érthetetlen, de azért azt szeressük ;-D~

és emlékszel: zöld filc! ;-)

vagyok, aki vagyok... 2010.05.02. 10:31:10

ha egyszer lesz egy kis időm, akkor visszaolvasok...

most nyalás következik, akik érzékeny az forduljon el! nekem személy szerint, mint megkésett szexuális fejlődésű öregasszonynak, nagyon sokat jelentesz. segítesz rombolni bennem a tabukat, félelmeket, rossz beidegződéseket. és ezt figyelembe véve kurvára nem érdekel, hogy Béla bácsi vagy, vagy újságíró, vagy unatkozó kismama...

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.02. 10:37:29

@vagyok, aki vagyok...: a lényeget a végén mondod :-) nem hitelesíti és nem teszi élvezhetőbbé (avagy kevésbé élvezhetővé) a tény, hogy ki írja a blogot. ezért kár leközölni. persze a saját blogjában mindenki azt és úgy ír amit és ahogy akar.

azé' mert már soha nem lesz újságírós, több nyelven beszélős puncifotónk, attól még olvashatjuk ;->

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.05.02. 11:34:57

Na ne ám, hogy megríkassatok.;-)
Az egész családom szerint úgy vagyok balfasz, ahogy vagyok, és ezt nem is titkolom.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.02. 11:56:19

@Hirmondo Helen: a balfasz mellé igazán bevezethetnénk már a balpina vagy balpunci verziót, a balfasz -nőkre alkalmazva- szörnyű asszociációkkal jár, a végén még komoly negatív hatással lesz a fejlődésemre nézve ;-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.05.02. 12:56:12

@úriparaszt: Nem is tudtam, hogy még fejlődésben vagy.;-)
Szoptatni kell még Téged?:D

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.05.02. 15:47:10

@Hirmondo Helen: miért, te már megálltál a fejlődésben? ;-) ha erre jársz -szigorúan a megfelelő mértékű fejlődés érdekében- kölcsönös szoptatás nem kizárt ;-D

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.05.02. 16:32:27

Mily romantikus hangulatban leledzel mostanában. Mi történt? Bakaptad a legyet? ;)
Félre a tréfával, még nincs itt a nyári szünet ideje, de persze akkor írsz és arról amiről akarsz, úgyis itt maradunk.
Csak kérlek ne gyere elő olyanokkal, hogy Teddy nem is létezik és valójában egy 15 éves jó fantáziával megaldott fiú vagy (ez mondjuk kapásból kizárt a valóságalapú tapasztalat megosztása miatt).

díva naíva 2010.05.02. 23:53:42

nyugodtan ritkulj, még mielőtt cybergyereketek lesz Teddyvel és nem Irl :)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.05.03. 09:10:48

önirónia? az is csak egy önámítás.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.05.03. 12:03:36

itt a május, itt a nyár :-))))
süti beállítások módosítása