Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Gigolo

2010.04.30. 03:00 :: Helen H.

Pénzéhes történet Fedelike nevű olvasónktól. Köszönjük Fedelike!


 

Vendégkufirc rovatunk következik:


 

 

Buliban voltunk a csajokkal és nekem nagyon megtetszett egy srác. Tudod olyan tipikus macsó kinézetű volt, magas, kisportolt, kreolos bőrű. Nem ám cigány, mielőtt arra gondolnál. Én meg olyan bevállalós csajszi vagyok, hogyha már megtetszett, oda is akartam menni. Táncoltunk, aztán kérdezte, kérek-e inni valamit. Naná, hogy kértem. De csak üdítőt, mert nem piálok, ha valami komolyabb pasival kezdek ki. Tudod olyannal, akiben van egy kis spiritusz is, és nem csak ilyen jógyerek kinézetű. Egész éjjel vele voltam. Nem lakom messze a helytől, ahol buliztunk. Haza is kísért. Tök furcsa volt, hogy olyanokat kérdezett, jól keresek-e vagy apámnak mi a foglalkozása. Aztán leesett a tantusz. A csávó gazdag csajokat szokott felszedni, akikkel ingyen lóghat menő helyeken, mert a csaj fizet mindent meg hasonlók. Kössz, de én nem kértem ebből. Így ismerkedjen az ember bulikban tuti pasikkal.

39 komment

Címkék: gigolo szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr541961479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.30. 07:20:36

@szexblokk: hát ja.....én ilyen sztoryt 12éves kormomból tudnék mesélni....

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.30. 07:44:26

Ööö, van az olvasók között gazdag hölgy? ;)

Styxx 2010.04.30. 10:27:38

Áááá, a helyedben én elvből megdugattam volna vele magam, aztán meg a pofájába röhögtem volna:
-Kis Dzsiggolókám, sz szerint lukra futottál! Csóró vagyok és anyám-apám is az.:-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.30. 10:43:50

@Styxx: Na megelőztél, mert én is ezt tettem volna a helyében: :-))
Mondjuk kocsiban vagy padon vagy tökmindegy, csak nem otthon és így nem tudja meg gazdag-e vagy sem, és a menet is megvolt, a pasi is le lett volna alázva.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.04.30. 10:54:50

jól indult a sztori, aztán ahogy jeti, meg közgáz mondja....
Minek ezt leírni?

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.30. 10:54:51

@mykee: azért én elviseltem volna ha néhány évvel (évtizeddel) ezelőtt szexel aláztak volna a csajok :)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.30. 12:34:15

Fura post, helen te meg el vagy tűnve:D

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.04.30. 12:39:51

@zéka: puncifotókat keresgél a neten :->

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.30. 13:04:47

Kicsit kiszínezve, meg icipici mocsoksággal és szexszel megfűszerezve jó sztori lehetett volna. Ez inkább egy hézagos forgatókönyvnek lenne jó. Kíváncsi lennék erre Helen sztájlban. ;)
Fedelike, azért ne búsulj, nem volt ez rossz. Csak az itteni közönség a picit szemtelenebb sztorikat szokta meg. :)

Styxx 2010.04.30. 13:36:26

@F.Lackó:
Nekem meg pont azért tetszett, mert nem volt az a sablonos kufirc sztori. A maga minimalizmusával és váratlan (kufirctalan) végével így jó, ahogy van. Persze szerintem.

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.30. 13:45:01

@Styxx: ok, de mi kemény menetekről akarunk itt olvasni. Legközelebb mi lesz? Autószerelési tanácsok szingliknek?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.30. 13:54:10

@szexblokk: ááá, az én gondolataimban annak is csak dugás lenne a vége:-DDDDDDDDDdd

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.30. 14:11:56

Sziasztok! Na, végre van netem. Már elvonási tünetek jöttek ki rajtam.
Fedelike kössz a sztorit!
Az email cím alapján még csak 16 éves, lehet azért ilyen kis visszafogott.;-) Bár ha Inciből indulunk ki....:D

@moszkvics: Bocs, de ezt inkább nem néztem végig.Jesszus!;-)

aJeti 2010.04.30. 14:42:33

@Hirmondo Helen: pont arra gondoltam hogy egy lelkes 18 évessel van dolgunk... ami meg érthetővé tenné, miért van itt. :)

szájhőscincér 2010.04.30. 15:23:36

kedves helen,

nem tudom mi az igazi oka, de ott tartok, hogy kiveszem az rss hivatkozást, annyira meredeken zuhan a színvonal.

régi olvasód vagyok, és fokozatosan érzem, hogy ez már nem az, amit egy fél éve azonnal megszerettem, és visszaolvastam...
és sajnos a színvonallal együtt változnak a kommentelőid is, sajnos szerintem ez is a felületesség irányába.
nem azt mondom, hogy egy blognak annyira komolynak kell lenni, de ez most olyan, mintha olvasószámra hajtanál, és már nem annyira fontos ez annyira, mint eleinte.
persze nem akarok itt pálcát törni, meg ez az első hozzászólásom, csak gondoltam megjegyzem.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.30. 15:37:21

@szájhőscincér: Szia! Én meg azt gondolom, hogy Te egy kedves, rég látott és valaha itt járt ismerős vagy, akinek valami rejtélyes okból kifolyólag nagyon fáj, hogy jár felém mindenféle stílusú és habitusú olvasó. Nyugodtan felvállalhatnád magadat a közérdemű előtt, és használhatnád a régi nicknevedet, nem kell elbújnod egy frissen kreált felhasználónév mögé. Amúgy sajád döntésed, hogy mit olvasol, és szerettel várom anyagodat a Vendégkufirc rovatba, hogy bemutatkozhass nálunk.

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.30. 15:55:57

@Hirmondo Helen: igen, most már világos. Szopizmusról vagy jót vagy semmit...egy nem kicsit szánalmas. Nem ilyennek ismertelek meg..

Saringer 2010.04.30. 16:20:38

Ennyit változott az idő. Az én koromban sajnos nem minden lány jött oda hozzám, kivéve azt az egyet, akiről már írtam.:-)

Nem értem, mi történik itt a kommentelők között. Ha jól emlékszem, Helen tavaly (vagy már tavaly előtt) arról is írt, hogy végighányta a vécécsésze környékét, ribanckodott egy hivatásos helyett, peep show-t rendezett az állásinterjún stb. Nem hinném, hogy ezt a blogot az irodalom magas kultúrájának szeretné szentelni, ellenben van ilyen vénája is, de azt természetesen más közegben bontakoztatja ki. Fogalmazhatna úgy is, hogy "szájba baszott az uram, aztán a gecijét habosra ráztam a pofámban", de nem teszi, pedig a tárgy azonos. Egyébként van itt mindenféle stílusú írás Helentől. Vannak a viccesek, mint pl. a strandos pasik. Vannak elgondolkodtató posztok, mint pl. a házasság időpontjáról szóló cikk. Szerintem ez nem egyenlő a felületességgel és a színvonal csökkenésével. Ráadásul hétvégente mindig valami "tananyag" kerül ki. Személyesen is ismerem Helent, és ha a látogatók számának a növelése lenne a célja, már a kezdetektől fogva az anyakönyvezett neve alatt futna a blog.

szájhőscincér 2010.04.30. 16:24:27

@Hirmondo Helen: Szia!
valóban most regisztráltam, mert eddigi nem éreztem szükségét, hogy hozzászóljak. (és mostanra érett meg, hogy talán én is írok majd blogot, de ez nem ide tartozik...)
szóval nem ismerjük egymást, (tudtommal), nem szóltam még hozzá soha, eddig még nem volt regisztrációm a blog.hu-n, az a gyanúm, hogy összekeversz valakivel... :)
nem fáj nekem egy cseppet sem az olvasóid növekvő száma. én örülök, ha ez neked örömet okoz.
inkább ahhoz tudnám hasonlítani, amikor a törzshelyeden az üzletvezető/tulaj, akit szinte "barátodnak" tekintesz elhatározza, hogy fel kell egy kicsit pörgetni a dolgokat, mert így lassan be kell zárni a boltot.
szóval kitalálja, hogy vesz egy plazmát, egy bazi nagyot, hitelre, lebótolja a szomszéddal az upc-os kábel behúzását feketén, aztán kiírja a coca-colásoktól kapott megállítótáblára krétával, (ami gondosan oda van biztosítva a gázcsőhöz lefolyólánccal, nehogy elvigye valaki) hogy sportkocsma! ma este angol kupa!
aztán megjelennek a "szurkolók". eleinte még érdekes a dolog, kevesen vannak, lehet őket csendben a kedvenc asztalodnál cikizni, hogy baszod, miért lehet egy akármilyen focicsapatot ennyire ostobán imádni, aztán kezd zavarni a folyamatos obégatás, meg a többi seggfej, aki menetrendszerűen megjelenik feltűnő színű, tiszta műanyag felsőkben, kánikulában zsírosra koszolódott nyaksálakkal, és együtt isszák a guiness-t, mert az angol, vagymi. szóval nincs ezzel baj, sok pénzt elköltenek sörre, meg a metróbol beszerzett sósmogyoróra, a tulaj örül, lassan megkockáztat egy második plazmát, de az már lcd lesz, mert az kevesebbet fogyaszt, és ő egyébként környezettudatos is, vagymi, é lassan eltűnnek a régi ismert arcok is, és igen, tudom, lehet keresni másik kocsmát, és ha ez a dolog állandósul, akkor keres is az emberfia, de emellett azt érzi/érzem, hogy elvettek tőle valamit. és ennek az elvesztése egy kicsit szar.
pont.
semmi több, értsd ahogy akarod... :)

szájhőscincér 2010.04.30. 16:33:57

@Saringer: érdekes amit mondasz. nem olvasom most vissza a régebbi posztokat, (és ezáltal lehet az is, hogy sosem volt így, csak valamiért ilyenre emlékszem) de pont az tetszett eleinte, hogy úgy volt elgondolkoztató, hogy nem volt komolykodó, úgy volt néha eszement izgató, hogy egyensúlyozott a ordenáré és a szókimondó határán, úgy volt vicces, hogy természetes volt, és a modorosság teljes mértékben hiányzott az írásokból. most egyre többször érzek izzadtságszagot. pl. az általad hozott példa sem ilyen formában íródott le, de pontosan ezt jelentette, és nem finomkodva, körülírva.
és hidd el, egyáltalán nem tartozik ide helen anyakönyvezett neve. még ha te ismered is... :)

Saringer 2010.04.30. 17:04:46

@szájhőscincér: Úgy gondolom, hogy az íróknál jellemző időszakos stílusváltás. Helen indult egy kitárulkozós ösvényen, ami átment szarkazmusba, majd szókimondó szexualitásba. Nem csodálkoznék azon, ha jövő héten filozófiai eszmefuttatásokkal találkoznék. Szerintem ez az egész blog egy nagyon jól felépített marketing, amibe bárki, bárhol csatlakozhat vagy lemorzsolódhat. Pompásan oldotta meg Helen azt, hogy variálja az olvasótáborát. Ezzel elérte, hogy nem lett beskatulyázva. Két éve még szentimentális, tavaly fanyar, idén szexista. Tökéletes ahhoz, hogy több emberhez elérjen. Ehhez adottság kell. Nem hiába hívták meg fiatal leányzóként nagy öregek irodalmi estjére, mint felfedezettet.

szájhőscincér 2010.04.30. 17:53:07

@Saringer: khm. szerintem nem stílusváltás van, hanem stílusromlás.

való igaz, amit az olvasótáborról mondasz, azzal a megjegyzéssel, hogy a "pillanatnyi" stílus csak az olvasok egy részét érdekli, köti le, stb. azaz a régiek, akik az előző korszak miatt olvasták, lemorzsolódnak, mert csalódottak. és így csak olyan módszerekkel lehet növelni, ami szélesebb réteget érint. ez meg általában stílusromlást eredményez... és azt gondolom helen blogja is ebbe a csapdába esett. (vagy ő ugrott bele.)

nem teljesen világos, hogy hogy kerül ide a marketing. pláne jól felépítve. akkor mégis az olvasómaximalizálás a cél? tudom, hogy a hirdetések nem fizetnek ennyit, szóval akkor miért?
az a régi kör már nem hívja az ifjú tehetséget? elfelejtették? :)

visszatérve az elejére, kíváncsi lennék helen véleményére is, mert mi itt jól eldiskurálunk a feje felett...
mondjuk azok tükrében, ami infomorzsát itt megosztottál velem/velünk, nem várhatok őszinte válaszokat... :)

nekem néha az is eszembe jutott, hogy nem is helen írja a blogot már.
végül is mindegy is...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.30. 18:40:56

@szájhőscincér: @Saringer: De aranyosak vagytok. Valamelyikőtök megírhatná az önéletrajzomat is, mondjuk Páros ujjú patás állat címmel.;-)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.04.30. 18:48:24

@Saringer: "Nem hiába hívták meg fiatal leányzóként nagy öregek irodalmi estjére, mint felfedezettet."
bocs, de ez nem látszik ezen a blogon, nem is igen kapcsolódik ide :-)

Saringer 2010.04.30. 19:05:11

@úriparaszt: Az a szerencse, hogy nem látszik ezen a blogon, különben nem jönnék ide gyakran.Elnézést kedves Helen.:-)

@Hirmondo Helen: :-)

@szájhőscincér: Nem olvasómaximalizálást jelent, hanem sokszínűséget. Változatos hozzáállású kommenteket. Itt nem az zajlik, hogy "így szeretünk, úgy szeretünk", hanem van ellentábor is. Pontosan ez a szép ebben. Nagyobb elismerés negatív kritikát kapni, mert ebből látszik, hogy azt is érdekli, akinek amúgy nem tetszik.

Káposztakukac 2010.04.30. 19:12:33

miből is szűrte le a csaj, hogy mit akar a pasi? lehet, hogy szimplán sznob volt a srác, és nem akarta magát valami falusi csajjal égetni az IBS-es haverjai előtt.

szájhőscincér 2010.04.30. 19:24:26

@Saringer: már bocs, de ez logikai bukfenc... olvasd el mégegyszer... :)
amúgy semmi baj, nem is tőled vártam ezt a harcos helen védelmet, inkább mykee-ra(re?) tippeltem volna, ő nagyon szeretné lecserélni helenre a csaját... legalábbis titkon eljátszott a gondolattal... :) tőled ez meglepetés...

helen, mi ez a patás kiszólás?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.30. 19:27:12

@szájhőscincér: Én csak az elmúlt fél évben hatalmas változáson mentem keresztül. Aki ismeri a kezdeti zsengéimet is, az tanúsíthatja. A legutóbbi három évben egy teljesen más "életformára" kellett berendezkednem, ami más embert kívánt, mint aki eddig voltam. Idén télen rájöttem, hogy jéééé, én szeretem a zserbót, amit eddig nem ettem meg, ellenben hiába imádom a mákot, kénytelen vagyok lemondani róla, mert nem emészti meg a szervezetem.
Akkor én most minőségromláson mentem keresztül, és aki eddig szeretett, most gyorsan pártoljon el tőlem, mert most már nem tudunk együtt bemákozni? Vagy attól rosszabb lesz az ember, mert az ízlése, az érdeklődési köre, a gondjai, az örömei más irányt vesznek?
Mindenki változik, a változás is része életünknek. És a változás lehet jó, és lehet rossz.
Sajnálom, hogy nem ismerem Helent elég régóta. Viszont kicsit is odafigyelve az Emberre, úgy gondolom, a valódi kilétét nem ismerve is lehet következtetni a lényére, és nem kell ahhoz a sorok között olvasni sem, hogy levágja valaki, hogy Helen az Helen volt, és most is az...
Számomra egy szerethető figura, és akár filozófiáról is írhatna napi renszerességgel (maximum nem érteném annyira), akkor sem szeretném kevésbé, mert megismertem valamilyennek, van egy elképzelésem róla, és tudom tolerálni az ehhez képest tett változásait is... Uff

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.30. 20:00:11

@szexblokk: Látod, engem azóta sem, és eddig még soha... De talán egyszer... Vagy késő lesz...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.30. 20:06:20

@szájhőscincér: Csak egy vicc Helentől.

@Enchantée: Na, kihozod magadból egy rejtett oldaladat itt nálam. Mákom van.;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.30. 20:24:14

@Hirmondo Helen: Melyik (ráadásul rejtett)oldalamra gondolsz? Olyan sok van, már lassan elveszek közöttük... ;)
Ákom-bákom, zsákomban a mákom, a rákom kirágta a zsákom, oda lett a mákom, hej! :))))

aJeti 2010.04.30. 22:10:54

most tényleg helen, ide is kellene egy sudák. a troll felüdít, felpörget, gondolkozásra késztet. riposztoljon ön is! trollot minden blogra!
nem a hőscincérre gondoltam, de róla jutott eszembe...

díva naíva 2010.05.07. 11:48:47

mi történt itt??????????????
süti beállítások módosítása