Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szopizmus

2010.04.26. 03:00 :: Helen H.

 Kedves Mindenki!

Fél év alatt ez a blog a nulláról a csillagos egekbe tornázta fel magát. Ez Nektek köszönhető. Szóval köszönöm. Nem, ez még nem a Letészem a lantot fejezet, aki erre várt, annak most lehet bazdmegelni és hülye picsázni.;-) Az elmúlt pár hónapban tűntek el régi kommentelők és kerültek elő újak, érkeztek személyes barátaim, és olyanok is betértek ide, akiket más portálokon ismertem meg. A hangulat azonban mindig változatlan maradt. Vagyis fasza.;-) Ez is Nektek köszönhető. Legyen hát a mai napon a Kedves Olvasóé a főszerep. A levelesládámba jött jópár mail Tőletek, engedjétek meg, hogy név nélkül kiragadjak néhány számomra emlékezetes sort, hogy Ti is bepillantást nyerjetek, mi is zajlik a kulisszák mögött. Aki magára ismer, az megszopathat.;-) Aki nem, az is.;-)


 

Legaranyosabb:”Találtam még más valamit is, azt a bejegyzésed, ahol leírtad, h banánon meg almán gyakoroltál szopni! Ez komoly, vagy csak viccből írtad le? Ilyet most hallok először! Mert én sosem gyakoroltam mielőtt szoptam volna, és mégis amikor először szoptam, akkor az olyan jól sikerült, h 2 perc alatt elment az illető, bár hozzáteszem, h mondta, h mit h csináljak...”


 

Legőszintébb:”Színt viszel a mindennapjainkba, amikor kómásan az első kávénkat szürcsölgetjük itt a munkahelyen, a monitor előtt. Aztán vagy feldobod a napunkat, vagy emlékeztetésre késztetsz, és azt vesszük észre, hogy a múltban velünk is megtörténtek a dolgok amiket megírsz, és amit akkor oly katartikusan fogtunk fel...az secc-pecc kivilágosodik, és jót mosolygunk rajta, hogy mit kellett ezen annyit agonizálni, amikor Helen is megírta, hogy ez semmiség....”


 

Legértelmetlenebb:”Megnyugtatlak, az indexre hiába is hajtassz ezzel a bloggal, nem fogsz kikerülni...”


 

Legjobb tárgy címszó:”Tetszik a blúzod.”


 

Legjobb magas labda:”Olvastam a blogodat, nagyon izgalmas. Írok, mert kufircolnék. Hogyan tovább?”


 

Legkitartóbb:”tegnap este óta nem tudok nálad kommentelni-gondoltam, jelzem a problémát”


 

Legtudatosabb:”Van befolyásod arra, hogy a blog.hu milyen hirdetést tesz ki a felületedre? A felület egy része a tied, ha jól értem, arra hogy teszel fel hirdetést?”


 

Legszókimondóbb:”egyedi blogot viszel és véleményem szerint polgárpukkasztó módon a puncid alá rejted a tollad”


 

Legmegszeppentebb:”Bocsi, valami vírus van a gépemen... vagy nem tudom :D. Nem küldtem neked semmi ilyesmit.”


 

Legkíváncsibb:“Neked a blogon hány látogatód van általában? Egyébként csak kíváncsiságból kérdezem, mert úgy gondolom neked sok látogatód van, mert azért híres a blogod.”


 

Legeredetibb:”Imádlak! (ha férfi vagy akkor csak ugye virtuálisan és elméletileg)”


 

Leginkább tanulni vágyó:”A hétvégén feszegettük a párommal( vagy is én)a prosztata masszázzsal kapcsolatos témát. Ezzel kapcsolatban érdeklődnék, nálatok, ez a dolog megy?! Vagy hogy hogy, vagy mire kell figyelni és hasonlók...”


 

Természetesen továbbra is lehet zargatni a Szopós Borjút mindenféle dologgal. Szeretlek Benneteket!

35 komment

Címkék: vélemény olvasói szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr471948595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.26. 05:29:46

Annyit tudok csak hozzáfűzni, hogy: IMÁDLAK! :)))))
Gratulálok, és további sok szép sikert itt is!!!! :D
...és köszönöm!

aJeti 2010.04.26. 09:00:14

*cupp, cupp* akárhogy értheted. :D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.26. 09:50:49

Ilyen értelmetlenül csak én tudok fogalmazni :D

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.26. 10:03:16

Jókat somolyogtam és igazán klassz kis blogot hoztál itt össze. :-))
Fészbúk rajongói lapod még nincs? :-)))

díva naíva 2010.04.26. 10:14:55

@LittlePossum: nem fogja :)

Mi is imádunk :)) Ez olyan kis édi volt :)

Saringer 2010.04.26. 10:32:53

Ez így elég diszkriminatív, hogy pl. tőlem nem jelent meg levélidézet. Kikérem magamnak!:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.26. 11:43:18

Sziasztok! Remélem fél év múlva megint lesz ilyen "Best of olvasói levél" nap.;-)

@mykee: Nem tervezek rajongói oldalt. Nem az a típus vagyok, aki kiáll a rivaldafénybe, és várja a bókokat. Én az a fajta ember vagyok, aki feldobja a labdát és elhúz a picsába. Írni is unszolásra kezdtem, és legvadabb álmaimban sem gondoltam volna, hogy a neten valaha, valaki rám talál. Ami itt történik, az tényleg csak a véletlen műve. Nincs se hátszelem, meg nem is szoptam le senkit azért, hogy ez a blog ne tűnjön el a süllyesztőben.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.26. 11:58:33

@Hirmondo Helen: Na hallod, csodálkoztam volna is, ha úgy kerültél volna rivaldafénybe. De a stílus és amit itt írsz az szerintem önmagáért beszél, hogy jól dobtad fel a labdát és jó vitorlába már belekap a szél. :-)))
Szóval csak így tovább, és dobálgasd csak, mert jó olvasni.

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.26. 12:00:17

Nekem a legkitartóbb tetszett a legjobban. :) Az alábbi idézet ugrott be valahogy róla:
"Kérem, nyomja meg a piros gombot, és nyugodjék békében!"

zoltanatya 2010.04.26. 12:14:16

Gratulálok kedves bloggertársamnak.
A legkitartóbb szerintem is a legaranyosabb, az almásat sajnos nem tudom értelmezni.

Dicsértessék a Jézus Krisztus minden kedves olvasótársamnak!
Z. atya

díva naíva 2010.04.26. 12:37:27

@zoltanatya: @moszkvics: hát akkor köszönöm :) amúgy nem nyomtam piros gombot, úgyhogy még élek :)

kozgaztanar 2010.04.26. 13:10:15

:))
ja, csak így tovább!

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.26. 13:55:18

A legértelmetlenebb jó nagy hülyeséget írt, a ribanc vagyok is kikerült, nah meg én is:D El kell dönteni, hogy sok embernek akarsz-e írni vagy sem, de ezt csak lelkesedésből lehet csinálni, ha valaki minimálisan is a pénzt látja benne, akkor itt az ideje, hogy abbahagyja az írást...

Gratula:D

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.26. 13:55:20

@díva naíva: Mit követtél el egyébként, hogy Helen letiltott? :o

díva naíva 2010.04.26. 14:14:54

@moszkvics: és te ezt honnan tudod? mármint hogy tiltás által nem fértem hozzá?

killermoney 2010.04.26. 14:42:02

@Hirmondo Helen: Hát szörnyű egy nőszemély vagy... Tegnapelőtt még hitegetsz itt h kirakod a jó kis kommentem most meg sehol...Na persze nincs harag csak poénkodok :D Amúgy meg hajrá csináld a blogot nehagydabba :D

Styxx 2010.04.26. 14:43:41

@díva naíva: @killermoney:
Titeket ki szokot tiltani? Biztos azért, mert nem vagytok eléggé szemtelenek:-)!

Styxx 2010.04.26. 14:48:22

Ja, éas hajrá a bloghoz. Múltkor kértem több no szex posztot és úgy tűnik, hogy meg is valósult.

A no szexen belül érdekelne több. Milyen Csehországban élni, Milyenek a csehek Helen szemével, (Ok, ebben lehet szex is, ha teddyt nem zavarja:-)) ha kérhet az olvasó, sajnos a legtutibb kérést már előttem kilőtték:
”Olvastam a blogodat, nagyon izgalmas. Írok, mert kufircolnék. Hogyan tovább?”
Tényleg, ha volt hogyan tovább, akkor ezt megírhatná Helen is, és a másik fél is a vendégkufircban, hogy ne mondjátok, csak no szex posztokért nyavalygok:-)

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.26. 14:53:30

@Styxx: fényképes posztok is hiányoznak...Helen aktot a népnek!!!! :)

killermoney 2010.04.26. 14:59:10

@Styxx: Engem ugyan nem tiltott még :D. Vagy csak nem vettem észre :P

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.26. 15:30:52

Sziasztok! Közben bébiszitterkedtem. Eddig azt hittem, hogy tíz éves szinten vagyok, de ma kiderült, hogy hat éves szinten is megállom a helyemet.;-)

@zoltanatya: Oh, Atyám, maga itt? Ha már erre járt, köszönjük, hogy felszentelte a blogot.

@zéka: Hirtelen nem tudtam, hogy a ribanc vagyok alatt mit értesz. Zéka őszinte kitárulkozása.:D

@Styxx: Az konkrétan úgy folytatódott, hogy átküldtem az ártáblázatomat.;-)

@killermoney: Jah, a 60-70 éves olvasók. Ki tudja, lehet már Te is ebbe a kategóriába tartozol, csak jól titkolod.;-)

Styxx 2010.04.26. 15:40:51

@Hirmondo Helen:
Az ártáblázatodat önálló posztként is kirakhatnád, feltéve, ha nem árazol be annyira részletesen minden extrát, hogy több munkalapnyi Excelben van az anyag:-)

Grgr 2010.04.26. 15:48:13

nem lehetne az hogy reggel is kapunk egy posztot meg valahogy a munkaidő végefelé is? napi egy kevés... :P

ITteddy 2010.04.26. 16:18:04

@Grgr: Nem lehetne! Valamikor élnie is kell (azaz a férjével), különben miről posztolna? ;)

Grgr 2010.04.26. 17:17:29

@ITteddy: oké, igaz, igaz, igaz. bár az "élés" is mehetne valóságsó jelleggel. a webkamera és a mai technika már csodákra képes :D

(csak vicceltem)

moszkvics · http://moszkvablog.blog.hu/ 2010.04.26. 21:49:11

@díva naíva: hát pont ezért volt aranyos, hogy a "legkitartóbb" kategóriába kerültél. Mi más miatt nem jelenhetett meg a te, és csak is a te kommented? :-)

Caddy 2010.04.26. 22:24:59

Gratulálok Helen. :)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.04.27. 08:54:48

@Hirmondo Helen: nemterád gondoltam:D Írok majd a szexbloggerekről ne félj:D

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.27. 09:10:08

Ha tudtam volna, hogy leveleket kell irogatni Helennek, hogy ide fel kerülhessek .... ;)
Férje a viccet, csak így tovább!!!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.27. 09:31:23

@zéka: Bírónő én ártatlan vagyok kérem. :-)))

díva naíva 2010.04.27. 09:38:56

@moszkvics: íme a megfejtés, sosem volt gondunk Helennel egymással:): "Olyan ügyes voltam, hogy tegnap este sikerült átállítanom a Kommentek fül alatt, hogy kik szólhatnak hozzá. Pedig csak nézegettem, milyen lehetőségek vannak, de ezek szerint zároltam is."

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.04.27. 15:30:06

Jajj, most nézem csak. Hát Köszönöm:-D Kétszer is:-DDDDDDDD És még azt is, hogy eszedbe jutott rólunk megemlékezni:-DDDDD Hogy te milyen kis figyelmes vagy:-D
süti beállítások módosítása