Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Tilos a csók

2010.04.13. 03:00 :: Helen H.

Mi tehet az ember lánya, ha egy számára kedves barátja szájon akarja csókolni?


 

Felsőfokú tanulmányaim során ismerkedtünk össze. Aranyos volt, beszédes, jó humorral. Gyakran kaptam el pillantását, amint engem nézett. Úgy éreztem, hogy többet is akarna tőlem, mint egyszerű barátság. Amikor ezt felvetettem neki, ő finoman hárított. Sajnálta, amiért tévesen ítéltem meg a jelzéseit, és amúgy is éppen szerelmi bánat gyötri, ám reméli, nem változik rossz irányba a már szépen alakult viszonyunk. Nem is változott. Továbbra is barátkoztunk, egészen a diplomaosztóig...

Mindenki ment a maga útján. Kb. két év múlva eszembe jutott, mégis mi lehet vele, jó lenne találkozni, szimplán a barátság mezsgyéjén. Sms-t váltottunk, időpontot egyeztettünk, aztán találkozó. Rendesen agyon ütöttük az időt. Lám-lám, újból észrevettem azt a különös pillantását, ami számomra egy férfitől mindig a “nagyon tetszel, szívesen járnék veled”-et jelenti, de semmiképp nem a “milyen jó barátok vagyunk” tekintet...

Aztán következő hónapban megint találka. Már nem emlékszem, kinek a kezdeményezésére. Lényeg a lényeg, hogy én tényleg nem szándékoztam tovább lépni a barátságon, mivel egyszer már szívtam ezzel a fiatalemberrel, másfelől volt aktuális jelölt, akit akkor nagyon meg akartam szerezni.

Természetesen ő egyre intimebb témákat pedzegetett, sőt, még a pár évvel korábbi finom hárításáért is bocsánatot kért. Valahogy úgy értelmeztem a helyzetet, hogy ő kiheverte a csalódását, és én most már kapóra jönnék társnak. Még abban is biztos voltam, hogy a pusztán baráti csevelyre invitáló üzenetem neki azt jelentette:”Ez a csaj még mindig akar tőlem valamit, állok hát elébe.” Szóval nem csak a nők naivak...

Szájon akart csókolni. Természetesen elfordítottam a fejemet. Nem értette. Azt hitte, én is komolyan gondolom. Igen, ám részemről ez a komolyság a barátságra korlátozódott. Nem volt mérges, csak keseredett. Utána még váltottunk pár levelet, majd hallgatás.

Igazán sajnálom, hogy ilyen csúfondáros véget ért kettőnk kapcsolata. Pedig jófej pasi volt. Csak félreértett. Máig talányosnak gondolom, hogy ő valóban úgy vélte: én az ő szerelmi bánatának a múlására vártam...

 


 

31 komment

Címkék: szerelem pasik szopizmus maszturbálásokk barátságból

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr721915175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.13. 08:50:43

Én egyszer kaptam egy ártatlan szájra puszit egy baráttól (még az első igazi csók előtt, ami mással történt meg). Máig sem tudom, mit jelenthetett, de jól esett. ;)))
Barátokkal nem csókolózik az ember, vagy ha igen, az már több, mint barátság. Szerintem.

Amúgy csókolózni élvezet!!!! Kisses for everyone!!! :)))))

Styxx 2010.04.13. 09:22:47

"Szájon akart csókolni. Természetesen elfordítottam a fejemet. Nem értette. Azt hitte, én is komolyan gondolom. Igen, ám részemről ez a komolyság a barátságra korlátozódott. Nem volt mérges, csak keseredett. Utána még váltottunk pár levelet, majd hallgatás."

Ez azt jelenti, hogy semmi sem volt, vagy azt, hogy csók nem volt, de minden más igen?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.13. 09:37:50

@Styxx: Jajj de kis huncut valaki.;-)
Csók sem volt, meg más sem. Gondolod ha lett volna más, akkor keseredetten távozott volna?;-)

shana 2010.04.13. 09:47:47

@Hirmondo Helen: En a baratnömmel csokoloztam elöször :P Ezt mit jelent? xD

díva naíva 2010.04.13. 10:55:03

szerintem korrekt volt a srác, hogy nem veled akarta elfeledtetni a szerelmi bánatát... hogy te közben találtál mást, c'est la vie...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.04.13. 10:58:59

"jó lenne találkozni, szimplán a barátság mezsgyéjén"
na ez egy ...

kozgaztanar 2010.04.13. 11:25:22

szerintem van olyan helyzet, amibe belefér, de alapvetően nem is erről szól, hanem a kommunikációs kudarcokról, nem?
abból meg van elég mindnyájunknak...

elektromodulatordva 2010.04.13. 12:01:29

jo kis iras, grat. az en velemenyem errol, hogy NEM letezik baratsag ferfi es no kozott. Persze sokan belemagyarazzak, foleg a nok-a naivabbak-, hogy igen, csak barat. De. Mint pasi allithatom, hogy mindig van egy hatso gondolatunk, es azert baratkozunk, hogy egyszer elkapjuk egy olyan hangulataban a "baratnonket":D
Tudom, most leszeditek a kersztvizet is rolam, de nezzunk csak a dolgok moge, es rajovunk, hogy csak egy buzi(nem sertegetni akarok) ferfi lehet igaz baratja egy normalis csajnak.

díva naíva 2010.04.13. 12:13:21

@elektromodulatordva: ebben teljesen igazad van, azért meleg a legjobb barátom :))

elektromodulatordva 2010.04.13. 12:28:25

@díva naíva: akkor te nem is vagy annyire naiva:D

díva naíva 2010.04.13. 12:44:00

@elektromodulatordva: előtte volt 2 tucat heteró barátom, de mind meg akart dönteni vagy hősszerelmest játszani, mire lett egy meleg... naív vagyok...

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.13. 15:00:36

én is akarok egy leszbikus "legjobb" barátnőt, nem ismertek egyet? :)

aJeti 2010.04.13. 15:07:47

@szexblokk: itt majdnem mindenki lány bi egy kicsit, az nem jó? :)
barátkozzál! :D

aJeti 2010.04.13. 15:09:13

@kozgaztanar: kommunikációs kudarcok. ez így egzakt. ezt tapsolom.

killermoney 2010.04.13. 15:10:28

@elektromodulatordva: Van barátság férfi és nő között csak nagyon ritka :D. Nekem az egyik legjobb barátom mostmár excsaja szintén nagyon jó barátom, és mindketten volt osztálytársaim. És amúgy is érdemes nőkkel barátkozni mert értékes információkhoz juthat az ember amit később fel tud használni :D Szal ez pont h nem buziság hanem annak érdekében történik h minél jobban kiismerjem a nőket és meg tudjam őket szerezni/tartani.

hóember 2010.04.13. 16:06:24

@elektromodulatordva: én ezt úgy szoktam mondani, hogy valakit már megdugnék, valakit még nem :)

elektromodulatordva 2010.04.13. 16:06:44

@killermoney: ne erts felre, nem akartam lebuzizni senkit, sot. en evvel is egyetertek, hogy a baratsagbol sok infot ki lehet huzni, volt reszem belole, tudom. annyira kozel engedett magahoz a csaj, hogy mar baratja lettem, en meg csak meg akartam dugni, de o nem akara elrontani a "baratsagot"...jo, akkorra, mar en is ereztem egy baratsagot iranta, de az elso adando alkalommal megdongettem. es volt egy par ilyen az eletemben. ilyen peldaul a csajom is,a gyerekem anyja, aki evekig a baratom volt, es nem akarta elcseszni, mert tenyleg volt egy kapcsolat koztunk, az en reszemrol is, de most mar 2 eves a gyerekunk:D

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.04.13. 16:11:24

@elektromodulatordva: Így igaz! Barátság csak azután jöhet ha már megvolt a sex. Egyik férfi sem akar csak barátkozni, meg akarja dugni a nőt, oszt sanyi.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.13. 16:54:48

Szerintem van barátság férfi és nő között. Ha a csaj elég ronda, vagy a pasi elég Zs-kategória. Csak ez a kettő ne találkozzon egymással.;-)

killermoney 2010.04.13. 17:07:21

@elektromodulatordva: Ja persze értem én mit mondasz és tudom nekem is volt ilyen csak azt mondom h olyan is van amikor télleg egyik fél sem akar semmit soha. Nekem egy ilyen nő tuti van, a többi aki engem nem érdekel, őket lehet érdeklem, nem tudom mindegyiknél biztosan.

SassyGurl 2010.04.13. 17:47:58

@elektromodulatordva: teljesen így van. igazad van, az én barátom is meleg (vagyis még nem vallotta be, de érzem, hogy az...)

aJeti 2010.04.13. 21:04:37

@zotyer: szex után barátkozni? a legjobb. :)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.13. 21:31:07

@aJeti: szex után szinte kizárt a barátság! Előtte amig be nem teljesedik , csak addig működik az odafigyelés és a kedvesség.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.13. 21:47:19

@Hirmondo Helen: A ronda csaj is akarja, hogy jó pasik döngessék és én is jó nőket akarok dugni, tehát nincs barátság.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.13. 22:03:20

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Tudom, hogy Te a Zs-kategória vagy, tehát ha összekeveredsz egy ronda csajjal, még van esélyed a döngetésre. ;-)

aJeti 2010.04.13. 22:37:30

@barracud4: közel két éve működöm így. és egyre jobb. az eleje kínszenvedés volt mondjuk.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.13. 23:20:16

@Hirmondo Helen: na puff, akkor Zs kategória vagyok, mert velem a legtöbb nő csak barátságot akart. Én meg persze többet. ;-))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.14. 09:27:02

@Hirmondo Helen: Szar ügy, hogy te meg ronda csaj vagy, és mégse döngetlek meg:)

Dr. Jula Watson 2010.04.14. 15:54:33

Barátság tényleg csak szex után van. Akkor már nem zavar be semmi :D
süti beállítások módosítása