Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Húsvéti mukik

2010.04.05. 03:00 :: Helen H.

Pasik nem szoktak féltékenyek lenni egymásra, ezért nem zavart, hogy párhuzamosan kettővel kavartam...

Szexuális kalandjaim hajnalán történt. Húsvét előtt pár nappal hívott az egyikük, hogy balatoni hétvégére készül, vele tartok-e. Húsz éves voltam, néhány hete ismertem, és még nem kívántam szexelni vele, viszont az ingyen pihenés igen csiklandozta fantáziámat. Kértem némi gondolkodási időt. Aznap este telefonált a másik is, mit szólnék ahhoz, ha húsvét vasárnap este vacsorával egybekötött táncos mulatságba vinni. Ez az ötlet is tetszett. Rábólintottam. Majd a balatonosra is...

Nagypéntek reggelén bőröndnyi ruhával társulva ültem be emberünk kocsijába. Eredetileg hétfőn érkeztünk volna vissza, de én rokonlátogatásra hivatkozva rábeszéltem, hogy már vasárnap induljunk haza. Persze kezdetben szomorkás volt emiatt, de estére, a szobába rendelt pezsgőtől és a mélyen dekoltált koktélruhámtól vidult a lelke. Ígérte, hogy nem erőlteti a kufircot. Jajj, ez borzasztóan tetszik a férfiakban! Naná, hogy vágyott minden porcikám a dugásra, de hülye lettem volna három hét után tálcán kínálni neki azt, amire annyira vágyott már az első pillanattól. Élveztem a fokozások játékát. Azt, hogy a pasi mi mindent képes előcsalni magából a puncimban csatangolás kedvéért. Szóval voltak simogatások, harapdálások, és hirtelen csörrent a mobilom. Másik udvarló jelentkezett. Miközben a fotelben ülve hallgattam, hogyan izgatná a szentem nyelvével a nyelvemet, lábujjaim a hétvégés fickó farkán incselkedtek. Koncentráltam arra is, hogy maga a beszélgetés ne tűnjön többnek, mint egy barátnővel folytatott csevely...

Elméletben már lejátszottam a meccset. Vasárnap este hatkor hazaérek, fél nyolcra buliszerelésbe bújok, és már indulok is. Hintettem a mesét a vacsorára várható nagybácsikról, nagynénikről. Egyetlen dologgal nem számoltam. Még pedig azzal, hogy a zenés mulatságba invitáló srác tényleg szerelmes belém...

Hat órakor a balatonos pasi fékezett a házunk előtt. Segítőkészen hozta az utazótáskámat. Búcsú a kapuban. Észrevettem, hogy tekintete döbbenten mered valamire a fejem felett. Finoman fordultam én is. Hoppá. Ott, a kapuláb tetején egy hatalmas húsvéti csomag díszelgett. Kosárral, szalmával, plüssnyuszival, csokoládéhegyekkel. Ugye, erre hirtelen még mondhattam volna, hogy a csajok szórakoznak velem. Viszont arra már nehezen, amikor a fiatalember talpig öltönyben, virággal a kezében mellettünk termett...

Igen, vártam a ribancolós szavakat, a számonkéréseket, ám mint kiderült: a férfiak utálnak féltékenynek látszani. Korok csatája kezdődött. Egyik oldalon a harmincas, sokat tapasztalt róka, másik oldalon a huszas, tapasztalatokat gyűjteni akaró vadász. Valahogy így:

  • Kis haver! Vicces vagy ebben az öltönyben. Mama adta rád?

  • De legalább én nem anyám ezer éves verdájával járok.

  • Jah. Én meg nem anyámmal lakom.

Itt léptem közbe, hogy talán szerencsésebb lenne nem rendezni műsort az utcán, húsvét napján. Szépen köszöntöttem, szabad kezemmel nyúltam a fészkemért, és sétáltam a házba...

Hétvégés pasitól pár napig még kaptam üzeneteket, mint pl.”Kisfiúd hogy van?” vagy “Szerintem a balatoni kiruccanás többet ért.” A nyuszicsomagos srác aznap este bulizott. Egy másik csajjal. Két hónap múlva dobta a lánykát. Miattam. Aztán én dobtam őt...


 


 

12 komment

Címkék: húsvét pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr961892149

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.05. 09:16:49

Hogy mit tudsz te ennyit össze-vissza kavarni... :-)))
De ez a bevezető mondat tetszett: "Pasik nem szoktak féltékenyek lenni egymásra, ezért nem zavart, hogy párhuzamosan kettővel kavartam..."
Nem hát, tényleg nem szoktak, csak szimplán legyilkolják egymást. :-)))

shana 2010.04.05. 09:47:53

Próbáltam már féltékennyé tenni pár embert. De nekem ez sosem jön össze.
És mi lett a harmincassal? Vele is jártál?
@mykee: Ez tehetség :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.05. 10:44:09

@mykee: @shana: Jah, tehetség, meg az évek.:D
Nem, a harmincas ki lett iktatva. Tök gyerekes volt ezekkel az ostoba szövegű üzenetekkel.
Bezzeg ha azt írta volna, hogy jól megverne, amiért rossz kislány voltam, nyomban változott volna a helyzet.;-)

kozgaztanar 2010.04.05. 15:52:35

de kis kurvenka voltál, teeee! :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.05. 17:15:00

@shana: azt veszem észre! ;-)) Még a végén eltanulom a stílusát, amilyen csípős nyelvű hölgy. :-))

@Hirmondo Helen: jóvanna, mi férfiak is besértődhetünk nem? :-PP Ha már féltékenyek nem vagyunk. ;-))
A harmincas tudta, hogy szereted a verést? ;-))

shana 2010.04.05. 18:50:51

@Hirmondo Helen: xD Jah, tök szemét volt, nem rohant be a házba egy baseball ütővel és nem vert jól meg.
@mykee: azt megnézném.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.05. 19:07:46

@shana: azt, hogy ilyen stílusom legyen? :-))) Legutóbb már azért szópárbajoztunk egy kicsit az egyik bejegyzésénél (Csajozós duma). :-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.05. 19:29:35

@kozgaztanar: És milyen jól álcáztam.;-)

@mykee: A harmincas sok mindent nem tudott. Pl. azt sem, hogy ha vezetés közben én akarok sebességet váltani, akkor én váltok sebességet;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.05. 19:39:12

@Hirmondo Helen: hát nem hatottad meg egy kis kényeztetéssel, ha már ő vezetett? Vagy nem bírta? ;-))

díva naíva 2010.04.05. 20:38:40

hát igen, ez egy naggyon jó intő példa arra, mi van, ha sokat kavarunk és a matematikai számítás a véletlenek sokasága felborítja, aki játszik, legyen tisztában a rizikóval is...
ez a dobott, aztán dobta a csajt miattam, hogy dobhassam, ezt én is eljátszottam, kemény munka volt, de megérte :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.06. 08:48:28

Helentől most kaptam levelet, miszerint problémája van a blog.hu oldalak elérésével. Ezért türelmeteket kéri, viszont azt is mondta, hogy ettől függetlenül még írogassatok, amíg nem jönne!

SassyGurl 2010.04.06. 15:04:05

mindez logisztika és szervezés kérdése:)
hozzáteszem nekem egyszer volt életemben úgy, hogy 2 pasim volt egyszerre, 2 hét volt ez az időszak, de én csöppet sem élveztem...
süti beállítások módosítása