Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Titkárnő

2010.04.01. 05:00 :: Helen H.

"Mindenki a melleit vagy a fenekét bámulja"...

Helemsn rovatunk következik (Helen és férje között):

Helen says:

szia, lejárt a mosógép, mindjárt megyek a városba

Teddy says:

szia, képzeld, sikerült közelebbről is bevizsgálni L. dekoltázsát...olyan a bőre, mint a bársony

de sajna már bepasizott

pedig alig van itt néhány hete

szóval erről is lemaradtunk

Helen says:

hol vizsgáltad be közelebbről?

Teddy says:

az asztalánál

Helen says:

fölé hajoltál?

Teddy says:

aha

na de mindegy, ez a hajó is elúszott

keresnünk kell egy másikat :)

R.Béla says:

na és nem vette észre?

vagy közben magyaráztál neki?

Teddy says:

de, biztos észrevette

de gondolom már megszokta

Helen says:

már mint azt szokta meg, hogy föléje hajolsz?

Teddy says:

hogy mindenki a melleit vagy a fenekét bámulja

Helen says:

egy kis cetlit leejthettél volna az asztalára, hogy "ráérsz-e este?" vagy vmi hasonló

Teddy says:

mondom hogy már bepasizott, valami kis taknyos kölyökképű sales-essel

Helen says:

látod, látod, baszki. nem nyomultál eléggé

Teddy says:

sajna az ilyen kaliberű lányok nem állnak szóba a magamfajta öregemberekkel :)

még szerencse h volt közöttük egy kivétel

Helen says:

gondolom ez lennék én :)

Teddy says:

hogy kitaláltad

Helen says:

na, húzok a városba

pusszancs

Teddy says:

ok, szia


                                                 

61 komment

Címkék: msn szex titkárnő maszturbálásokk szopimus

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr191883871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.04.01. 08:07:25

R.Béla says::DDD na, ez direkt volt :D

Nem egyszerű harmadiknak csajt becserkészni, 1 évig próbálkoztunk Szeretővel, de a bi csajoknak nem az az álma, hogy beszálljanak egy párhoz, ismerős csajjal meg el nem bírtam volna képzelni...
Na, ez kimaradt az életemből :) asszem túlélem :)

vagyok, aki vagyok... 2010.04.01. 08:15:02

szóval te ülsz őtt a háttérben, béla, aki a titkárnőt nézi :)
ugyan, ha csak egy kölyök sales-es, akkor lehet még próbálkozni :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 09:37:13

@díva naíva: Pedig azt hittem, nem fogja senki kiszúrni, de úgy látszik, jó a szemed.;-)
Te, és beszéltél is biszex csajjal ezügyben?

@vagyok, aki vagyok...: Nem,nem, a kölyök sales-essel nem próbálkozunk.:D

aJeti 2010.04.01. 09:38:02

nagyon könnyű egy harmadik csajt becserkészni. kell egy elvakult feleség, és egy férj, aki évek óta hajt az asszisztensére. max elváltok.

díva naíva 2010.04.01. 09:50:58

@Hirmondo Helen: igen beszéltem, nem eggyel...

@aJeti: de az exnek sem volt része őrült hármasban... bár de, végülis igen, de nem úgy és ez nem volt jó...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 10:00:47

@díva naíva: Jajj, hát azt hittem ennél bővebben kifejted a véleményüket arról, hogy benne lennének-e a hármasban.;-)

SassyGurl 2010.04.01. 10:38:34

Teddy-ben érlelődik a harmadik fél gondolata, vigyázz Helen a végén tényleg valósággá válik. :))

Styxx 2010.04.01. 11:03:28

@díva naíva:
Ja, ezen én is behaltam:
"R.Béla says:"
:-)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 11:09:02

@Styxx: Csak köszönhetem Neked, hogy ezt a karaktert létrehoztad. Mondhatni: szállóige lett belőle. Szóval kössz!
Ez kb. olyan, mint a 18-22.;-)

díva naíva 2010.04.01. 11:09:18

@Hirmondo Helen: mit fejtsek ki? általában rám kattantak, abba nem akartak belemenni, hogy Szerető is velünk legyen, volt pár olyan eset, ha részt veszek az ő hármasukban, akkor a csaj is benne lenne, hogy meglátogat minket...

a legtöbbnek volt pasija, csak szeret csajokkal is lenni, de a másik pasi nem fért bele a képbe...

egy volt, meg is adnám az elérhetőségét, aki benne lett volna, de nekem a 18 éves nem volt kategória, Szerető meg a kopasz fején lévő mini haját tépte a csitritől, úgyhogy inkább kihagytuk, mi a 25 - 35 közötti kategóriára hajtottunk :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 11:17:19

@díva naíva: 18 a csaj? Vagy ez már nem mostani történet? Jól néz ki?

kozgaztanar 2010.04.01. 12:39:21

threesome ...
hmmm ... six hands and only one remote control ... who will control it? :)

kozgaztanar 2010.04.01. 12:40:20

@Hirmondo Helen: olyan kis cukik, amikor beöltöznek a ballagásra a kis egyenruhába, nem? :))

shana 2010.04.01. 12:46:44

@Hirmondo Helen: Nem akarlak el szomorítani, de szerintem nem fogtok olyan lányt találni 18-22 év között, aki bele menne. Nem gondolkoztattok még rajta, hogy kurvához forduljatok? :P

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.01. 13:00:19

@Hirmondo Helen: mondom édes, hogy a 18-22 nagyon fiatal és tapasztalatlan. ;-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 13:09:04

@kozgaztanar: Nem tanárnő baszki, hanem titkárnő.;-)

@shana: Ismersz elit kurvákat?;-)

@mykee: Hmmm...akkor a feleségedre mit mondanál? jujj, ez most övön aluli volt, bocs, de ezt a magas labdát nem hagyhattam ki;-)

aJeti 2010.04.01. 13:24:09

@Hirmondo Helen: de a 18asok beöltöznek ballagáskor, igaz-e?

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.01. 13:42:41

@Hirmondo Helen: Azért a 30-as korosztályban esélyesebb érett és nyitottabb nőt találni, mint a 18-asoknál. De legyen: 25 alsó határként? Akkor már nyílnak a nők...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 14:00:58

@mykee: Csak nem be akarod ajánlani a húgodat, azért ez a kedvezményes korosztály-emlegetés?;-)

Igen, valszeg igazad van, hogy az érett nők színvonalasabb "szolgáltatást" tudnak nyújtani, ennek ellenére nem hiszem, hogy Te mondjuk a hármas felálláshoz egy 35-ös csajt választanál, ha ott lenne mellette egy 20-as lehetőség is. Vagy tévedek?
Vagy az nem igaz, hogy a férfiak szeretik játszani az ágyban a tanító szerepét? Sokkal jobban, mint a tanítványét...

@aJeti: Beöltöznek persze, és utána friss érettségivel és mély dekoltázzsal mennek állásinterjúra, hogy megkapják a nagyfőnök személyi asszisztense posztot.;-)

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.04.01. 14:22:20

A tini csajok között is van amelyik már komolyan ért a sexhez, de 30 fölött már a többség jó sexben.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.01. 14:24:23

@Hirmondo Helen: Nem tudom, de én már lehet, hogy a 30-asokból választanék, ők már értik a fogást és néha fél mondatokból is megértik mit szeretnék...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 14:41:30

@mykee: Most már igazán elárulhatnád, hogy hányszor csaltad meg a nejedet, persze nem úgy értem, hogy gondolatban,mert arról tudom, hogy sokszor.;-)

shana 2010.04.01. 14:55:59

@Hirmondo Helen: Nem. De biztos tudtok keresni :D
@mykee: "Azért a 30-as korosztályban esélyesebb érett és nyitottabb nőt találni, mint a 18-asoknál. " 19 vagyok... o.O

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.01. 15:57:47

@Hirmondo Helen: ;-)))

@shana: Egy igazán üdítő kivétel vagy akkor. :-****
Vigyázz, mert még Helen meghallja. ;-))

Grgr 2010.04.01. 16:58:27

tényleg nem könnyű 3.-nak csajszit szerezni, de nem is lehetetlen, mi épp múlt pénteken estünk át ezen az eseményen... :P

shana 2010.04.01. 19:36:37

@mykee: A barátomnak köszönhettem xD. Ő nem olyan romantikus mint te ^^

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.04.01. 19:50:56

Nálatok hogy megy ez a féltékenység dolog? Senki nem féltékeny senkire? Hiába van a Kedves hímtagja más nő szájában az nem baj? Hogy bírjátok, de komolyan? :D
Hagyjuk ki most a fejlett érzelmi intelligenciát meg a többi hasonlót. Egy korrekt, őszinte választ várok. :)

shana 2010.04.01. 20:02:58

@F.Lackó: Igazából, én nagyon féltékeny vagyok.Elég hisztis is. De ha mással akarja csinálni, akkor úgyis mással fogja. Nem? Nem tehetek ellene semmit, maximum azt, hogy magamhoz láncolom, elkísérem a wcre, 5 percenként hívogatom stb...
Inkább élvezem vele ezt a kis időt, féltékenység nélkül
Ha menni akar, menni fog.

Grgr 2010.04.01. 20:24:47

@irkafirka: őőő... mire is gondoltok? :) ha K kisasszonyra akkor nem, ő most megpróbál izomból élni... :D egy másik lánynak tetszettünk meg :P

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.01. 22:01:04

Nem gondoljátok, hogy ez a fehér háttér túl szűzies ehhez a bloghoz? A piros jobban illene hozzá.:D

@F.Lackó: Ez csak szex. Teddy nem találna még egy olyan balfasz nőt, mint én vagyok, és ugye nagy mákom van, hogy az ilyenre bukik.;-)

@Grgr: Na, akkor mesélj, mégis hol tetszettetek meg a csajnak? Csak úgy vmi tök nyilvános helyen, vagy direktbe vmi ilyen jellegű klubban, netes oldalon stb.?

shana 2010.04.01. 22:40:28

@Hirmondo Helen: Talán inkább fekete, kis dildókkal xD

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.01. 23:05:24

@shana: ez most pozitívum vagy negatívum rám nézve? :-))) Különben ez a jó hozzáállás: én sem vagyok féltékeny a páromra. Ha neki az okoz örömet, vagy az jó, tessék, menjen. Valószínűleg olyat kap a másiktól, amit én nem tudok megadni neki. Akkor meg minek féltékenykedjek? :-))

@Hirmondo Helen: vörös, vadítóan vörös!!! :-)))

shana 2010.04.01. 23:15:18

@mykee: igazából nem tudom. Szoktál romantikus vacsorát készíteni?

Grgr 2010.04.02. 09:17:54

@Hirmondo Helen: ő speciel egy online fogás. amúgy rettenet szenvedés az ilyenolyan weblapokon keresgetni, de erre mégis felregeltünk, aztán csak vártunk hogy van-e kapás. heti egyszer be-be néztünk de semmi több. aztán egyszercsak lett kapás :) egy eredetileg rövidre tervezett találkozásból egészestés átdumálás lett, aztán pár napra rá már élesben ment a dolog :)) mindez múlt héten, pikk-pakk.

de meg kell jegyeznem, hogy mint eddig az összes ehhez hasonló esemény, ez a felállás sem teljesen olyan mint amilyennek az ember előre elfantáziálja :)) jobb is meg nem is. de mindenkit csak biztatni tudok ezerrel... :P

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.02. 09:57:54

@shana: volt rá példa, bár komplett vacsora készítésére szinte alig van lehetőség, mert utánam max egy órával később ér haza, tehát ez idő alatt egy igazán jó vacsorát gyertyafénnyel összerakni nem nagyon lehet. De inkább úgy szoktunk romantikázni, hogy este elviszem vacsorázni, olyankor abban az étteremben kevesen vannak már és igazán hangulatos szokott lenni kettesben.

shana 2010.04.02. 10:03:41

@mykee: akkor pozitívum. 1 óra alatt? Szerintem lehet. Nem egy komplett vacsorát, de 1 fogást mindenképp. Jó nektek :P

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.02. 13:29:51

@shana: amit szeretek, abban maximalista vagyok (tán ezért vagyok ilyen a szexben is?), ezért egy óra alatt elkészíthető fogást (+ hangulat) nem biztos, hogy elég minőséginek tartanék. Bár az utóbbi időben sokszor néztem Ramsayt, ezért tudom, hogy ne kivitelezhetetlen, csak nekem. :-*

shana 2010.04.02. 13:41:01

@mykee: erre van más megoldás is. Hamarabb haza mész a munkából. Vagy hétvégén elküldöd vásárolni, barátnőzni, te meg otthon maradsz és főzöl. romantikus vacsoránál nem a kaja, hanem a szándék a fontos.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.02. 15:42:42

@shana: majd kitalálom mi is legyen akkor, mert egyelőre az egyszerűbb, hétköznapi kajákat ismerem, még nem volt rá alkalom és szükség sem, hogy egy nőt vacsorával vagy étellel vegyek le a lábáról... :-***

shana 2010.04.02. 15:55:43

@mykee: legalább tudod az alapokat :D Úgy könnyebb.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.02. 15:59:12

@shana: azt tudom. Bevallom, hogy bár cukrász vagyok, otthon nem sokat sütöttem azóta sem, és ennek már 14 éve... :-$

shana 2010.04.02. 16:52:25

@mykee: pedig a sütés az egyik legjobb dolog a világon. és nagy kreativitás kell hozzá.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.03. 12:59:52

@shana: nekem a kreativitást sajnos ellensúlyozza a lustaságom. :-$

shana 2010.04.03. 13:19:39

@mykee: tapasztalataim szerint, a legtöbb pasira ez jellemző. Vagy ha összehoznak valamit, sikerül bele esniük egy lányba, és onnantól kezdve, nem foglalkoznak az egésszel.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.03. 14:34:42

@shana: most hülyén hangzik, de például akkor vagyok a legjobban felpörögve agyilag is, ha éppen fel vagyok izgatva. Tudom, jöhet az epés megjegyzés, hogy a pasik a farkukkal gondolkodnak, de nálam valahogy így van. Ha valaki felizgat, akkor tarolok. Anyu mindig azt mondta: sosem a két kezem munkájából, inkább a fejemből fogok megélni és úgy tűnik igaza lesz...
De végül azért nem lettem cukrász, mert akkor dolgoznak, amikor más pihen, plusz akkor éri csak meg, ha saját cukrászdám van, nem én dolgozom benne. Plusz anno a tésztaposzton voltam (kalács, pogácsa, sajtos sütemény, piskóta, stb.) ezért a krémekhez kevesebbet konyítok, és a nők persze inkább ezt szeretik. Pech. De azért egy dobos torta nem fogna ki rajtam nagyon, ha van alapanyag. :-)) De talán ezért indítottam én is egy receptes oldalt a többi acegemes weboldalam között, úgyis elfér a többi nagynevű receptoldal között...

shana 2010.04.03. 19:07:48

@mykee: ez érdekes, mindig azt gondoltam, h pasik felizgulva a szexre gondolnak. Szóval munka előtt, megkéred a kedvesedet, hogy dolgozzon rajtad? :P

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.03. 21:44:06

@shana: várj, mert ez érdekes csavar. Ugyanis amikor feláll, aktívabb vagyok, ez érthető. De szellemileg is valahogy jobban pörgök, de olyankor nem tudok több helyre figyelni, és persze érthető, hogy elsősorban a szex felé hajlok.
De összekötöttem a kellemest a hasznossal: ilyenkor sukizok és egyszerűen sziporkázom, úgy jönnek belőlem az ötletek és észreveszek minden apróságot.

shana 2010.04.03. 21:58:37

@mykee: de akkor is a szexről írsz :P szóval a szexre gondolsz xD

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.03. 22:06:11

@shana: persze, viszont volt, amikor épp nem az volt a téma, tehát nem mindig arról van szó, amikor fel vagyok pörgetve, de eltéríteni könnyebb. ;-))

shana 2010.04.03. 22:46:20

@mykee: ha eltéríted, akkor már nem is vagy felizgulva, nem? Csak csodapasi vagy? Órákig van erekciód?

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.03. 22:49:08

@shana: ácsi: nem vagyok én sem csodapasi persze, de ha izgatva van fizikailag a farkam, akkor persze magától is áll egy idő után, viszont a gondolataim járhatnak máshol. Ez egyes szituációkban jól is jön, mondjuk akkor, amikor telefonon beszélek valakivel, miközben mondjuk odalenn kényeztetnek. ;-))

shana 2010.04.03. 22:56:50

@mykee: lehet h ez egy kicsit több információ volt, mint amennyire kíváncsi voltam :P

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.03. 22:59:10

@shana: gondoltam, egy konkrét példát mondok. ;-))) Bocsánat, ha elszaladt velem a ló, csak én már ilyen nyílt szájú vagyok, amióta sztorikat írogatok. Elnézést, megszoktam.

shana 2010.04.03. 23:10:16

@mykee: Semmi baj. Ezért van szám, illetve kezem és billentyűzetem.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.03. 23:14:21

@shana: én meg néha túl konkrét vagyok. Volt olyan nő, aki azt mondta nekem, miután el volt varázsolva: "nem tud maradéktalanul szárnyalni, mert mindig azt várja mikor húzom le a földre és kapja meg ama vizes lepedőt." Majd visszafogom magam. :-))

arangolo 2010.04.05. 02:59:36

Majdnem az egész blog anyagát elolvastam, már csak az idei utolsó hetek vannak hátra, de nem tudok mindig hajnal 2ig fennmaradni olvasni :D

Kicsit megváltozott a kezdeti irodalmibb stílus, de tetszik ez a nagyon nyílt beszéd. Nekem sosem volt alkalmam másokkal (a páromon kívül) ilyenekről ennyire közvetlenül beszélni, és nem az én őszintétlenségem miatt (de mindig vágytam rá).( Környezetemben én vagyok a legszókimondóbb.) Ezért örülök h olvashatlak mindannyiótokat ;)

Helen, szeretném megkérdezni h szánnál-e arra posztot, v kommentet h leírd, mit is csinálnál (csinálnátok)egy 18-22 éves, babaarcú, hamvassal? ;) Szerintem nem csak engem érdekelne ;)

Persze google-ban is kereshetnék ilyen sztorikat, de amint már többek mondták, a stílusod tart itt sokakat, nem (csak) a mondandó.

arangolo 2010.04.05. 03:20:07

@arangolo:
Jaj, most jutott eszembe h ha ezt(mármint a játszadozást a 18-22/L-lel) már leírtad vhol, akkor vedd semmisnek a kérést, majd elolvasom a lemaradásom ;)

Ja, és h hiányoznak a Jujha, jujha-s sztorik. ;)
süti beállítások módosítása