Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Magömlés

2010.03.26. 05:00 :: Helen H.

Lackó barátunk, a kiváló Csajokról blog gazdája lepett meg bennünket egy folyásokkal teli történettel. Köszönjük Lackó!

Vendégkufirc rovatunk következik:

 

Dél körül ért be a vonatunk Füredre. Barátnő, haverok, Balaton, pia, buli, erre vártunk egész évben. A szállás kb. fél órára lehetett gyalog az állomástól. Nekünk ez az út egy jó órába telt a nagy pakokkal, a 70 fokos hőségben. Mikor beértünk a házikóba, fáradtan, izzadtan, az első dolog persze egy sör legurítása volt, ebből nem csináltunk vitát. Pár korty volt csak a hugymeleg lőre, de szinte megváltás volt kiszáradt torkunknak. Időközben persze nem csak a torkom száradt ki… Újdonsült barátném bikinis testének látványa előhozta belőlem a férfiállatot, de olyan szinten, hogy a nagy fáradtság ellenére is pillanatok alatt elöntött a vérbőség. Ha azt monda volna valaki, hogy várjak estig, mikorra mindenki lepihen, biztos pofán csaptam volna az illetőt. Ledobtam a táskákat az ágyra, és az első utam a fürdőbe vezetett. Egy zsenge kacsintást azért vettem a Kedvesre, amiből még friss kapcsolatunk ellenére is nyilvánvaló volt, hogy marhára nincs kedvem egyedül zuhanyozni.. 2 perc után természetesen ő is megérkezett, és okosan be is zárta az ajtót. Hamar lekaptam róla a falat bikinit, és behúztam magam mellé a zuhanyzóba. Nem volt kérdés, hogy bizony nem tisztálkodni hívtam be. Rutinosan megengedtem a vizet jó erős sugárban, hogy még véletlenül se halljanak a többiek semmi olyat, ami nem rájuk tartozik. Hát nem jött be…


 

Az előjátékot meghagytuk későbbre, belecsaptunk a közepébe. Igazi szenvedélyes szex volt, az a tipikus mindent bele. A kisméretű zuhanyfülkéből kifolyólag igen csak kényelmetlen helyzetet kellett felvennünk. Nem is azzal volt a baj, hogy állnunk kellett, sőt, az tette fel igazán az i-re a pontot. Viszont, mint utólag kiderült, a fülkét nem két személyre méretezték a mester urak. Ha nem lettünk volna annyira kiéhezve, és ez az egész Balaton fíling nem hozza ki belőlünk a vad énünket, talán nem kellett volna fogódzkodnunk.. Egyik kezemmel a Drága popsiját, másikkal pedig a zuhanyrózsát tartó fém állványt markoltam. Ahogy teltek a percek, egyre erősebben kellett tartanom magunkat. A víz meg csak ömlött ránk, de a hangokat elnyomta, ahogy terveztem. Közben az ajtó előtt már gyülekeztek a cimbik, akik vagy fürdeni, vagy éppen vécére szerettek volna menni. Kezdett kialakulni egy kisebb stresszhelyzet. A srácok dörömbölése, kiabálása, a szakadatlanul zúduló víz, kedvesem nyögései, a fokozatosan gyorsuló mozgása… Éreztem, hogy nemsokára itt az idő. Talán pillanatnyi figyelmetlenségem, talán a stressz miatt, egy határozott, kemény mozdulatot tettem azzal a kezemmel, amelyikkel a fém tartót támasztottam. Éppen a legrosszabb pillanatban, amikor már majdnem… Az alumínium cső abban a pillanatban kettétört. Baromi nagy csörrenés, fém tartó egyik fele a kezemben maradt, a másik fele meg nekiesett a polcnak, amin borotvák, samponok és egyéb pipere cuccok voltak. A víz meg csak ömlött a járólapra. Nem tudom, hogy az ijedtségem, vagy az idegességem volt a nagyobb. Az biztos, hogy a kintiek kisebb lázadásba kezdtek az ajtó mögött, innentől már okkal.. Szóval éppen a legrosszabbkor mondta fel a szolgálatot az fránya zuhanyrózsa tartó. Mit volt mit tenni, feltakarítottuk a fürdőt, összetákoltam a zuhanyzót, meg a polcot, a többieket meg elhallgattattam egy „Nyugi srácok, nincs gond” dumával. Nem nagyon hatotta meg őket, de senkit nem érdekelt. Természetesen ez a kis baleset nem változtatott semmin, amit elkezdtünk, folytattuk, és akkor, abban a pillanatban nem érdekelt minket semmi más. Közben a zuhanyzó persze még egyszer összeszakadt, de már marhára nem érdekelt minket, átadtuk magunkat az érzéseknek, és egy eszméletlen jót szexeltünk.

Ezen felbuzdulva aztán a kis házikó jó pár zegzugát kipróbáltuk, a Balatonból sokat nem láttunk, de nem is volt baj. Ez a kis fürdőszobai kaland azóta is egy nagyon szép emlék nekünk, annak a hétvégének talán a legszebb pontja volt. A srácok valahogy nem így gondolták…


 

 

24 komment

Címkék: szex zuhany szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr31868780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.26. 07:53:00

jó volt!

és bennem igazi kolifílinget váltott ki. duzzogó, vagy dörömbölő szobatársak, leszakadó ágyak,stb. rég volt...

kozgaztanar 2010.03.26. 08:00:30

beveszem a potenciális átkok közé, hogy "szakadjon rád a zuhanykabin, miközben szexelsz!" :)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.26. 09:02:11

Anya, én köszönöm, hogy beírhattam magam a vendégkufirc történelmébe! :)

@vagyok, aki vagyok...: Úú a leszakadó ágy, azt ki is felejtettem a sztoriból. Nah, hát olyan is volt még azon a héten.. :D

@kozgaztanar: Én elbírnám viselni még egyszer.. :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.26. 09:08:57

Kössz Lackó még egyszer a sztorit!
Szétesett zuhanykabin, leszakadt ágy, háát Ti aztán jó helyre mentetek nyaralni. Kész átverésben nem voltatok benne véletlenül?;-)

díva naíva 2010.03.26. 09:17:41

hogy lehet ilyet fényes nappal posztolni?? :)) szenvedhetek a kis irodámban :)

SassyGurl 2010.03.26. 09:31:32

jók is ezek a vadulások.:)

Styxx 2010.03.26. 09:34:28

@F.Lackó:
Hó volt Lackó, gr.
Mi Krétán törtük el a WC ülőkét. Aztán lekameráztam (még nem volt fotós telóm v digi féynképezőgépünk) és leslattyogtam a recepcióra, hogy ez bizony eltört, ha a hotel biztosítása nem fedi, akkor kifizetjük. A recis csaj először nem is értette mit akarok, majd nevetett és mondta, hogy felejtsük el. Estére ki is cserélték. Éljenek a görögök!:-)

Saringer 2010.03.26. 09:41:58

Kedves Helen, mára nem én voltam beígérve? Lackó beelőzött.:-)
Lackó, vízvezetékszerelő vagy-e?:D

irkafirka 2010.03.26. 09:54:53

húúh, a Balaton! ;-) nálunk csak a pasi barátja akart beszállni harmadiknak, az is elég volt stressznek... (nem, nem volt jó pasi, bár utólag kiderült, hogy jobban tejesít)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.26. 09:57:28

@Styxx: Te milyen kis rendes vagy, és kifizetted volna. Mit csináltatok a WC-ülőkén? Golfoztatok?;-)

@irkafirka: :D igen, a tejesítés sem rossz szó ebben a környezetben.;-)

irkafirka 2010.03.26. 10:06:11

@Hirmondo Helen: :-P kimaradt a "L" betű, de tényleg jó így is!
@Styxx: ez engem is érdekel, hogy lehet összetörni a wc ülőkét?

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.26. 10:12:11

@Hirmondo Helen: Mit nem mondjak, lepukkant kis kecó volt, de a célnek megfelelt. :D

@Styxx: wc ülőke, az se rossz. :D Mi lett volna a fedelet is lehajtjátok? Beleestek, mint én múltkor, mikor nagyon siettem?:D

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.26. 10:13:45

@Saringer: Már régóta ígérgettem ám Helennek, csak, hát én ilyen lustább típus vagyok, de semmiképp nem vízvezetékszerelő. :D

(de a célNAK megfelelt. :D)

Styxx 2010.03.26. 10:21:43

@Hirmondo Helen:
Egyszerű fizika:
90% súrlódás+10% fantázia, majd csiptuningos három literes ötös bömöst megszégyenítő többszáz nyútonméternyi nyomatékkal csapattuk szét szerencsétlen lúzer ülőkét:-)

@irkafirka:
b+ irka, te aztán tudsz élni. Mr A, majd barátja Mr. B is?:-)

Saringer 2010.03.26. 10:26:56

@F.Lackó: Igen, igen, el tudom képzelni, hány férfi tett Helennek ígéreteket.:-)

irkafirka 2010.03.26. 10:34:45

@Styxx: hááát az úgy volt, hogy fiatal voltam, és térben és időben azért külön választottam őket

Styxx 2010.03.26. 10:57:07

"térben és időben azért külön választottam őket" "A" versenyzővel délelőtt a konyhában "B" versenyzővel délután a hálószobában:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.26. 11:05:49

@Saringer: Te,Te ismerlek ám, tudom hol laksz, megkereslek, meg....;-)

irkafirka 2010.03.26. 11:45:22

@Styxx: nem, volt köztük egy jó hónapos átfutás legalább... :-P
@Hirmondo Helen: húúúh, a végéről mi is maradt le?!

a.anami 2010.03.26. 13:33:20

@kozgaztanar: nekem van egy sajátom, ami imígyen szól: a ba..ás jöjjön rád, de ne legyen ott senki.:)

a.anami 2010.03.26. 13:34:26

@díva naíva: nincs ott klotyi?:) esetleg egy zuhanykabin?

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.03.26. 13:52:09

haha, ilyen balesetk szoktak előfordulni... egyszer a hintaszék rogyott össze, volt egy ágyszétesés, meg régi történet: az autó ülés szétcsúszott. De jó kis dugások voltak. :-)
süti beállítások módosítása