Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Hamis szex

2010.03.17. 05:00 :: Helen H.

Tényleg csak azt nem ígérte, hogy aranyba önti a szűzhártyámat...


 

Helen szivatása rovatunk következik:


 

Tizenöt éves voltam, még kezdő pasikiismerő. Utcabálon voltunk és a srác felkért táncolni. Két évvel volt idősebb nálam, és szerintem a legjobban az tetszett nekem benne, hogy tudott mozogni. (Nem, nem rajtam.) Hajnalig együtt roptuk. Buli végeztével hazakísért, és szebbnél szebb szavakkal illetett. Persze dobogott kicsi szívem, és naiv módon hittem is neki. Hittem abban, hogy a nyár hátralévő részében közösen strandolunk, kirándulunk, de legfőképpen: másnap délután négykor itt lesz a házunk előtt...

Na, következő nap délutánján már fél négyre pöpecre vágtam magamat, és illedelmesen várakoztam. Négy órakor ugatott a kutyánk. Mint egy félőrült pattantam fel a helyemről, és rohantam az ajtóhoz, ám mindössze két kisgyerek haladt el előttünk. Gondoltam: pár perc késés még belefér. Majd a pár perc egyre szaporodott. Kandikáltam az ablakon, talán világosban nem ismeri fel a házunkat, és másik porta előtt strázsál. Nos: nem így volt. Fél ötkor még gyorsan imádkoztam egyet, talán a ritka templomlátogatásom miatt teszi ezt velem az Ég. Nem használt. Aztán eszembe jutott: lehet félreértettem, és nem négy, hanem hét órát mondott. Este nyolcig ki sem mozdultam otthonról. Egy-két nap múlva a boltban találkoztam az unokatesójával. Érdeklődtem, mi történt a sráccal. A csaj csak mosolygott rajtam. Akkor döntöttem el a következőket:

  • nem veszem készpénznek a férfiak szavait, és fortélyos módon szedem ki belőlük az igazságot

  • minden randin váratok magamra

  • pasi miatt nem imádkozom


 

Sosem értettem, hogy a férfiak miért gyártanak hamis meséket, ha nem szexről van szó. Valakivel vagy együtt akarunk lenni második alkalommal is (feltéve ha az első randin nem volt pocsék a kufirc), vagy szólunk neki már az elején, hogy “kössz, ennyi épp elég volt”. Nehezen tudnak őszinték lenni a pasik. Azt gondolják – tévesen -, hogy ha mindenféle gyönyörűséget suttognak a fülünkbe, akkor nem okoznak fájdalmat, miután rájövünk: blabla volt az egész. Pedig a szerelmes női léleknek nincs annál kínzóbb, mint napok múlva az óriási csendben szembesülni az igazsággal: csúnyán árvertek bennünket. Kérdeztem a férjemet, ő tett-e már hasonlót. “Hogyne!” Magyarázatot is adott rá: “Ott, a mesélés során hatalmába kerít a szexuális vágy, ahogy látom a csaj dekoltázsát, kívánatos száját, és azt hiszem, a második randin ez majd beteljesül. Persze, hogy ígérek fűt-fát. Aztán elválunk, hazaindulok, és minden elillan. Végül nem lesz kedvem a következő találkozáshoz, és inkább nem szólok, mert az egyszerűbb.”

Na ez az! A pasiknak miért egyszerűbb a kisstílű lelépés, mint az, ha már az elején a szemünkbe mondják: bocs, de nekem nem fog működni. Meg sem kellene indokolniuk. Csak úgy érzem, tisztább helyzet lenne.

Pasik, áruljátok el, miért meséltek?

Csajok, miért blabláznak a pasik?

24 komment

Címkék: szex hazugság párkapcsolat pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr461845112

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.17. 08:15:17

velem is megtörtént párszor... :(
de a férjed magyarázata számomra tökéletesen hihető és némileg érthető is. a nők is csinálnak hasonló dolgokat. még abban sem vagyok biztos, hogy adott esetben a férfiaknak kevésbé fáj.

Sir Mortzosch 2010.03.17. 08:52:17

Nos, mert nektek is kell ez. Van az emotio és van a ratio. Előbbi nő, utóbbi.. férfi.
A nők jobban szeretnek romantikázni és várják a lófarkú herceget. Lófarok és hercegség nem mindig adott, de ha a dugáshoz mese kell, megkapjátok. a gyermek is megtudja egy idő után, hogy mikulás nem létezik, ahogy a nők is, hogy semmi sem tökéletes.
Ti is játszotok, mi is. Ilyen ez na. Se jobbak, se rosszabbak nem vagyunk .

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.17. 08:59:14

Az igazság sokszor fáj, ezért találnak ki sokan mesét. Én mondjuk őszinte vagyok a barátnőmmel

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.17. 09:01:18

Érdekes az én Párom, meg pont fordítva csinálta. Nem mondott semmi kecsegtetőt, csak beszélgettünk tök hétköznapi dolgokról, és teljesen kétségbe voltam esve, hogy ez a pasi nem is akar engem....Aztán később elárulta, hogy már az első alkalommal legszívesebben jól megdugott volna:-DDDDDe hát én nem olyan lány vagyok....(gondolta Ő ezt, még akkor:-)))))))))))

MD_Soneji 2010.03.17. 09:46:04

aki ilyet csinál, az simán önelégült f*szfej. nincs ezen mit filozofálni.
akkor is, ha még csak 17.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.17. 10:19:22

Helen, megihletett a cikked. Nem lenne probléma, ha erről írnám a mai bejegyzésem? Hogy szerintem miért is blablázunk. :D

Saringer 2010.03.17. 10:20:01

Kevés férfiban lakozik kellő fantázia ahhoz, hogy olyan elterelő szöveget mondjon, amivel nem bántja meg a nőt, de számára is kedvező. Éppen ezért vannak az ilyen csendes lelépések.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.17. 10:33:56

Szép napot Mindenkinek! Még annyit a poszthoz, hogy pár év múlva, ugyancsak buliban, találkoztam ezzel a sráccal, és úgy viselkedett, mintha semmi nem történt volna, ergo: ugyanott akarta folytatni, ahol akkor hajnalban abbahagytuk. Persze jót röhögtem rajta.
Lackó, hajrá! Írjál a blabláról!;-)

díva naíva 2010.03.17. 10:45:13

Szerintem a pasik azért csinálják, mert jól érzik magukat közben, ahogy a Zurad is magyarázta, viszont szerintem elég indok az utána szó nélküli koccra a cirkuszos, hisztis nők tömkelege, lehet, nekem sem lenne merszem őszintének lenni, ha elragad a hév és rájövök, hogy mégsem...

kozgaztanar 2010.03.17. 12:37:29

azért megy a blabla, mert 1) a csajok túl sok kozmót olvasnak 2) mind olvastuk a róka és a holló meséjét ... :))

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.17. 13:15:50

ezek a kiemeléseid kiakasztanak

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.03.17. 13:40:44

Azért megy a szöveg, hogy közelebb kerüljünk az ágyhoz.

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.03.17. 14:52:48

a nők többségének kell a duma, egy kis dícséret, egy kis simogatás és már nedvesedeik a punci. A kan dolga, hogy ezt hogy tudja kihasználni.

hóember 2010.03.17. 16:55:24

ne csináljunk már úgy mintha a hitegetés csak az egyik oldalról menne.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.17. 17:09:45

@hóember: megy a női oldalról is, csak a nők szoktak olyanokat mondani, hogy "nem jössz be nekem, ne találkozzunk", míg a pasik angolosan távoznak

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.17. 17:12:46

@hóember: Dehogyis egyoldalú ez! Igenis mi nők is baromira ki tudjuk használni a pasik hiszékenységét és saját önimádatukat fordítjuk ellenük. Rávesszük őket olyan dolgokra amiket nem is akartak. Pontosan tudjuk, hogy hogy kell rebegtetni a pillákat, mikor kell mosolyogni, hogy milyen szögben forduljunk meg, hogy pont jó legyen a seggünk és csorogjon a pasi nyála utánunk. És mi is megigérjük, hogy elmegyünk arra a randira, aztán mégsem jelenünk meg és valami kamu magyarázatot is fűzünk hozzá. És ugyanezek a csajok nagyon tudnak sirni, ha ez fordítva megtörténik. Hiszen "velem nem estet meg ilyesmi"!!!
brühü-brühü
..és barracuda is beszopta már jópárszor a pasi blablát

treff9 2010.03.17. 18:48:45

@Hirmondo Helen: Szeretik a helyzetet és mi is ,úgymond a kecske is jóllakjon a káposzta is megmaradjon ,szóval ki tudja ,jól jöhet ez még ,de néha meggondolja magát az ember.

nagypeti 2010.03.17. 19:24:08

Azért egy pasi cselekedete alapján megítélni az összes férfi viselkedését elég érdekes dolog...
Általánosságban véve, természetesen inkorrekt ez a dolog a férfi részéről, de szerintem a nő, aki ezt elhiszi, az nem hibáztathatja kizárólagosan a férfit. Sokkal jobban olvasnak a nők a testbeszédből, nomeg, ha az igazat mondják, egy pofon a jutalmuk...
Empirikus úton tehát az jött le, hogy megéri hitegetni, nem sok férfiről tudok, aki "Szia, lenne kedved egy egyéjszakás kalandra" szöveg után ne lett volna elküldve... Így hát maradt az ígérgetés, még ha inkorrektebb is.
Mivel a nők válogathatnak férfiak között, és nekik könnyebb is a partner szerzése (szigorúan egyéjszakás kalandról beszélek), ezért mégis azt mondhatom, hogy ilyen téren a nők sokkal jobb helyzetben vannak.
Hosszabb kapcsolat esetén meg idővel úgyis kiderül, hogy mi az igazság a dumából, akkor meg miért is siránkozunk? Akkor már nem fog a nő szakítani "Neked nincs is Ferrarid" indokkal.

nagypeti 2010.03.17. 19:25:05

Miért nem jelenik meg a hozzászólásom?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.17. 19:34:57

@nagypeti: Mégis csak megjelent.;-)
Na, ha tőlem kérdezné pasi, hogy "Szia, lenne kedved egy egyéjszakás kalandra", akkor először is tetőtől talpig végigmérném, aztán vagy igen, vagy nem. De ugye én egy szopós borjú vagyok, nem nyilatkozhatok nőtársaim nevében.:-)

Styxx 2010.03.17. 20:40:49

@nagypeti:
Nekem több Ferrarim is van! Minden egyes alkalommal, ha Shell kúton tankolok tízezer forint fölött, lazán veszek egy újat!:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.18. 09:48:11

Bazze' , mert erre van lelki igényetek. Mert "az igazság olyan fááájdalmas".
Mert ha őszinték vagyunk, akkor megsértődtök a Föld középontjáig.

irkafirka 2010.03.19. 21:59:49

nekem a barátnőm csinálja ezt a pasikkal...
süti beállítások módosítása