Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Dinnyemag a punciban

2010.03.05. 04:00 :: Helen H.

“Azt hittem egy életre megundorom a puncitól...” Aztán mégsem így lett. Szexblokk barátunk mesél nekünk gyermekkori szexuális élményeiről. Köszönjük Szexblokk!

Vendégkufirc rovatunk következik:

 

1987 nyarán, egyik hétvégén a szüleim bálba készültek egy ismerős házaspárral. Engem, az akkor hétéves, csippás gyerkőcöt az említett házaspár nyolc éves leánykájával hagytak. Egyedül. Náluk. Gondolták: elég idősek vagyunk már ahhoz, hogy felügyelet nélkül maradjunk. Szerintem azt nem hitték, hogy a szexhez is elég idősek vagyunk. Nem is voltunk. Csak később, kamaszkorom hajnalán tudatosult bennem, hogy az, amit akkor műveltünk, valójában első lépés volt a nemiség felfedezése felé...

Miénk volt a ház, gyakorlatilag azt csinálhattunk, amit akartunk. Miután elmajszoltunk egy fél görögdinnyét, úgy döntöttünk, papást-mamást játszunk. Először is egy saját házra volt szükségünk, amit az ebédlőasztal alatt alakítottunk ki. Plédekkel takartuk be az oldalait, így bent korom sötét volt. Azt játszottuk, hogy éjszaka van és alszunk. Megszabadultunk a ruháinktól. Nem voltam tisztában azzal, hogy mit érzek, de kellemes érzés volt. Ugyanezt vettem észre a kiscsajon is. Simogatni kezdtük egymást, és kezem elért a puncijához. Ahogy mozgolódtunk a földön, ujjaim közé hideg, nedves, csúszós valami keveredett. Sötét volt, nem láttam mi az, de akkori fejemmel egyből arra gondoltam, hogy ez a dolog biztos a lány puncijából “esett ki”. Hirtelen iszonyatos undor tört rám, és minél előbb szabadulni akartam az “alkalmi partnerem” mellől. Magamra kapkodtam a ruháimat, és rohantam a fürdőbe kezet mosni. Mire visszaértem, ő is felöltözött és kérdőn nézett rám. Mondtam neki, hogy nincs kedvem tovább játszani, kezdjünk el inkább rendet rakni. Amikor leszedtük a plédeket, akkor pillantottam meg az asztal alatt a dinnyemagot, de már nem számított. Akkori agyam visszavonhatatlanul összekapcsolta a puncit az undorral. Szerencsére pár évvel később egy kellemes emlék átírta ezt az érzést a fejemben.

Továbbra is lehet kufircolni a 80helen@gmail.com címre.
 

14 komment

Címkék: szex dinnye punci dinnyemag

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr81810174

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.05. 07:10:01

Basszus, még jó, hogy nem okozott benned, nagyobb, maradandó lelki letargiát....

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.05. 07:47:22

Kössz Szexblokk! Remélem a mag nem akadt a torkodon.;-)

Posztügyileg ezen a héten ma van a kussolásom napja. Mindent az olvasókért.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.05. 07:49:05

Jó indítás volt ez így reggelre, mosolyt csalt az arcomra... :)

irkafirka 2010.03.05. 09:03:27

azok a régi szép idők... :-)

Styxx 2010.03.05. 09:21:39

Jópofa, gr. Nem hiába szajkózza mostanában mindenki a kanadai szabályt: 14 éves kor alatt gyereket nem hagyunk felügyelet nélkül!
(Viszont ha ezt szexblokk anyuka és apuka anno betartja, akkor szegényebbek lennénk egy ilyen fain poszttal:-))

De a 14 éves szabályról. Nekem egy egyetemi évfolyamtársamat 14 éves korában rábízták egy ismerős harmincas nőre, hogy egy éjszakás ottalvással vigyázzon rá. Szerintetek mi lett a sztori vége?:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.05. 10:05:52

@Styxx: @szexblokk: Ha most ebből azt hozzátok ki, hogy Helen volt az, aki megrontotta, esküszöm leborulok isteni nagyságotok előtt.;-)

Styxx 2010.03.05. 17:14:40

@szexblokk: @Hirmondo Helen: @Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen:
Tudomásom szerint nem blogol és nem ő Qtpie, de nagyok vagytok!:-)))

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.05. 20:17:57

Amikor 12 éves voltam, és kijött a punciból az ondóm, én is hasonlóképpen viselkedtem.
süti beállítások módosítása