Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szar volt a vacsi

2010.03.01. 21:20 :: Helen H.

Szó szerint. Mivel egész este dugtunk a férjemmel, nem volt időm vacsorát készíteni. Természetesen mint minden normális pár, mi sem nélkülöztük a pisi-kaki elemeket már az előjátéknál sem. Mihelyst elhagyta rózsaszín ánuszomat a gőzölgő kaksim, férjem azonnal egyenletesen oszlatta el az anyagot egy "CD-tokkal" selymes bőrömön. Sajnos ezen a ponton egy kicsit várnunk kellett, mert a Kedves nem volt oly produktív, mint én. Viszont amikor végre megszületett frissen töltött kolbásza, egyből figyelmeztetett, vigyázzak az allergiámmal, mert terméke nyomokban mogyorót tartalmazhat. Nem tudom, vajon az allergia avagy az illatok okozhatták-e kábulatomat, de a továbbiakra nem emlékszem tisztán. Talán a barna köd szállt alá...

 

16 komment

Címkék: kamu szar szex kaki

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr241801158

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.01. 21:25:17

jó, akkor most olvasom el, hogy ki kezdte...

vagyok, aki vagyok... 2010.03.01. 21:40:07

ok, most már tudom.
a másik visszaütött.
de miért kell bunkóskodni? az én kis virágoskert szívem nehezen viseli az ilyesmit.

kösz, amúgy a posztot, ha úgy vesszük, miattam van az egész. bocs. tényleg.

MMAA (Margetingszöveg Meg Amit Akartok) 2010.03.01. 21:48:25

Beszarok neked Hel. :)))) No, nem ÚGY, csak...szimplán.:)

Higany 2010.03.01. 23:00:21

Zalán után Helen kamublogos "coming out"-ja is közeleg? :)

Styxx 2010.03.01. 23:30:13

Helen b+ hagyd a csipába ezt a Guano Apes vonalat, na jó még utoljára küldöm neked a Kovbojok együttestől a Kakadalt:-)
www.youtube.com/watch?v=WHR1ILUQirw

vagyok, aki vagyok... 2010.03.01. 23:35:05

@Styxx: épp a hétvégén ismerkedtem meg ezzel a pompás szerzeménnyel :DDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.01. 23:47:32

Helen baszki....Ne má... belőlem űzöl csúfot........(És én most nagyon haragszok rád, mert nincs kin levezetnem a feszkót.) Van egy szójárásom----Kapd be, bazd meg!!!!!!!:-DDDDDDDDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.01. 23:48:32

Legszívesebben azt írtam volna, hogy -Beszarok, bazd meg!!! De ez most nem lenne helyén való:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.02. 09:00:16

@Higany: Ráhibáztál. Csak nem a kamu, hanem a coming out...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.02. 11:17:28

Ez ritka szar volt, inkább maradt volna benned.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.02. 19:45:59

Annyira hülye vagy Helen :)))), ezzel index cimlapra fogsz kerülni és mindenki azt hiszi, majd , hogy tényleg megtörtént. Aztán kimegy a lakásodra a Kokusz Extra és interjút készítnek a férjeddel. Majd találnak egy természetgyógyászt aki megerősíti, hogy az emberi ürülék "fogyasztásra alkalmas".

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.03.03. 15:36:39

Bírom a sok hülyeséget, amit összehordasz! :)

OmegA404 (törölt) 2010.03.08. 16:20:54

CD tokkal... mi?
Szarjon telibe egy elefánt.
süti beállítások módosítása