Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szopóska

2010.02.25. 07:00 :: Helen H.

Minden férfi csalafinta. Ritkán jön szájukra az igazság, de a hazugságaikkal is tudnak nőt nevelni...

Voltam vagy tizenhárom éves, amikor egy nyári délután buszon állva tartottam hazafelé. Észrevettem, hogy egy tizennyolc év körüli srác kitartóan bámul. Amolyan "bimbósra nyalnám a melleidet" bámulással. Na, ez a tátott száj szindróma feltűnt a mellette álló haverjának is, aki rögtön rám nézett, majd oldalba bökve barátját, megkérdezte tőle."Mi az, tetszik neked?"

Válasz:"Á dehogy! Tök ronda!" - és sebtiben irányt változtatott a tekintete...

Mire a másik:"Pedig olyan kis szopóska kinézete van. Nekem bejön."

Emberünk spontán:"Ugye?"

Majdnem hangosan felröhögtem. Itt tanultam meg, hogy a kiszemelt pasit legkönnyebben úgy hálózhatom be, ha bájolgok a haverjával...

Első ilyen partivadászatomon a legjobb haver többet társalgott a söröskorsóval, mint bárki mással. Viszont nem látszott rajta a beszámíthatatlanság, mert állítólag számára ez volt az egészséges vérátömlesztés. Bandánk össze is haverkodott a bandájával, a harmadik közös buliban már nekem is korsóval rendelt pohár helyett...

Még sétáltunk is a parkban, ahol kénytelen voltam végighallgatni kétes nőügyeit. Talán tíz perc telt el azóta, hogy a társaságot magunk mögött hagytuk, amikor is egy alak tűnt fel mögöttünk. Ő volt. Az elejtésre szánt zsákmányom...

- Szerintem gyere velem vissza. Kértem a kedvenc számodat. - szólt hozzám.

- Hogyan? Milyen kedvenc számomat? - játszottam az idiótát.

- Tudod azt, amire mindig őrjöngve állsz fel a helyedről és olyan szexin rázod a fenekedet.

- Ezek szerint figyelsz...

...a csajok csak úgy emlegették, hogy a sörös srác haverja...akiről pár randi után kiderült, hogy nagyobb az arca, mint az esze...azt meg nem komálta a gyomrom...

25 komment

Címkék: hazugság randi pasik szemezés

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr921787235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.25. 07:24:37

egészséges vérátömlesztés?! Ez nekem is nagyon tetszik:-)))))

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.25. 08:19:10

jók az ilyen régi történeteid

vagyok, aki vagyok... 2010.02.25. 08:26:11

jó volt, énis szeretemezeket a történeteket :)

bár én 13 évesen még azt sem tudtam, hogy a fúknak fütyije van :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.25. 08:32:17

@Vagyok, aki vagyok...: Helen sem tudja, mi az a himbi-limbi a lába között....:-))))) Csak annyit tud, hogy a fiúknak fütyije van, a lányoknak meg kukija...:-), de azt még nem, hogy ő melyik is valójában:-DDDD De úgy is mondhatnám, hogy nem tudja még hogy a fasz melyik végén:-DDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.25. 09:22:09

@Incifinci: Így van. Sose tudom eldönteni, hogy szopjam-e vagy nyaljam.:D

Styxx 2010.02.25. 10:00:08

"Minden férfi csalafinta. Ritkán jön szájukra az igazság, de a hazugságaikkal is tudnak nőt nevelni..."

Már a felütéstől elélveztem:-) Jó poszt, gr.

Ez így van ,totálisan jó taktika, fiúknak is működik lányoknál. A kiszemeltet le se kell szarni, tüntetőleg a barátnőjének kell nyomni a szöveget. (Muhaha, mire ez nekem leesett, már de jure nem volt lehetőségem csajozni).

Ha az ember/asszony nem akar/nem szabad csajoznia/pasiznia, akkor is jó módszer attraktív felfuvalkodott hülye picsák, vagy pökhendi, kockahas szépfiúk alázására. Flörtölni az átlagos kinézetű spanjával és rá se hederíteni, na ezzel őrületbe lehet kergetni a gyökér nárciszokat. Az Amerikai szépségben volt egy ilyen jópofa jelenet, azzal a pöti különbséggel, hogy ott tényleg hajtott a kevésbé dekoratív (ám vakolat nélkül valójában sokkal szebb) barátnőjére.

@Hirmondo Helen:
"..akiről pár randi után kiderült, hogy nagyobb az arca, mint az esze...azt meg nem komálta a gyomrom..."

Helen, ha egy egyéjszakás kalandra választhatnál egy álomarcú, kockahas adonisz között, aki agyilag Forest Gump, vagy egy átlagos kinézetű, de olyan pasi között, aki veszi a sziporkáidat és azt viszonozni is tudja, hogyan döntenél?
(tegyük fel, hogy nincs IT Teddy meg senki más, hogy ez ne befolyásoljon)
Őszinte választ várok. Ha elpoénkodod, vagy visszadobod a labdát, hogy mittudomén, Styxx te hülye is vagy mint a Forest Gump, meg szarul is nézel ki, akkor szokás szerint csak a szád nagy és megfutamodsz:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.25. 10:11:43

@Styxx: Az egyéjszakás kalandoknál nem az számít, hogy hány kocka van a hasán, vagy mennyire veszi a sziporkáimat, hanem az, hogy nagyon akarok-e dugni vagy sem.

Styxx 2010.02.25. 10:18:54

@Hirmondo Helen:
Korrekt válasz. Szánalmas, kifordított közmondással élve: "Alkarom szúri a tocsogós csajt":-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.25. 10:19:49

@Hirmondo Helen: meg hogy, nagyon meg tud dugni, vagy csak maszatolni tud-e...azért az nagyon le tudja lőni az "akarok dugni"-t...:-DDDD

Styxx 2010.02.25. 10:28:42

@Incifinci:
akkor aki nálad bepróbálkozik, nem árt, ha "véletlenül" bevillant magáról egy referencia videót a mobilján.
- Tessék Inci, légyszives írd már be a számod. Jujj, bocs, véletlenül elindítottam a videot Sorozatorgazmusban Részesítettem Terikéről, amint félholtan azt rebesgeti a szétesett ágy romjain:"Szexisten vagy Styxx!":-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.25. 10:43:18

@Incifinci: Na látod, ezért van sorbanállás a férfi vécé előtt, ha bent vagyok, mert tesztelek.:D
@Styxx: ...és idegesen tekered az anyagot, nehogy Inci észrevegye a derekadra csatolt műpéniszt...:D

díva naíva 2010.02.25. 11:19:46

@Incifinci: most már tudod, miért teszed, mi? :D Megvilágosodtál? :DD vagy inkább átpártolsz a barna sörhöz? :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.25. 11:51:52

@díva naíva: dehogy pártolok...bár teljesen mindegy csak sör legyen és finom:-D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.25. 12:17:34

"Minden férfi csalafinta. Ritkán jön szájukra az igazság, de a hazugságaikkal is tudnak nőt nevelni..."
Azért megnézném azt a nőt, aki folyamatosan elviselné, hogy a szemébe mondom az igazat.

díva naíva 2010.02.25. 12:26:19

@Incifinci: rossz helyre születtél, én a sörgyár mellett élek, milyen lenne minden reggel maláta szagra kelni? :D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.25. 18:22:16

@Hirmondo Helen: Ez magaslabda volt. Nem a Hopkins a lényeg, jól érzed.
@aJeti: Te, vagy a Helen? :)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.25. 20:36:19

@Hirmondo Helen: Önismeret kérdése. Amúgy még nem kérdeztem. Tudod, van szája, ne csak arra használja...

vagyok, aki vagyok... 2010.02.27. 14:27:04

@aJeti: elviseled, de kérdés hogy elhiszed-e. akármelyik irányban.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.27. 17:04:23

@aJeti: Szerintem idegen bolygón vagytok. :)
@Vagyok, aki vagyok...: Az igaz, ami többnyire fáj.(de ne axiómaként értelmezd) Mert olyan embert, aki magába néz és simán nyugtázza, hogy mondjuk kretén volt valamikor, de úgy, hogy, ezzel szembeállítoták itt és most, olyant nem ismerek. Magamat is beleértve.
süti beállítások módosítása