Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Vendégkufirc 3.

2010.02.23. 07:00 :: Helen H.

Tuskó Hopkins barátunk is megosztotta velünk egy fülledt éjszakájának részleteit. Köszönjük Tuskó Hopkins!

 Femme Fatale

 

 

Fekete volt és édes. Olyan hosszú combú, dögös nő, mint amilyeneket a divatlapokban látni, retusált pasztellszínekkel és tobzódó csúcsfényekkel dekorálva. A cigarettája is elegáns volt a füsttel, amit az arcomba fújt, egy káprázatot keltve életre, s szinte éreztem, a karikák hogyan fonódnak a torkomra, hogy elakadt lélegzetemet örökre benntartsák.
 A femme fatale-t képzeltem ilyennek kamaszkorom izzadtság- és ondószagú éjszakáin, míg az orgazmus utáni ürességben lebegve az opálos cseppeket nyalogattam ujjaimról. Most itt volt velem, pár négyzetméterre bezárva, az ágy gyűrött selymén félig ülve és egyenlőre elégedettnek tűnt. Lábai, ezek a szélcsatornában tervezett finombőrű műszerek lazán átdobva a combjaimon, míg baljában a farkam maradéka könnyezett karikába hajlítva. A végén megjelenő bikatejet alhasamra kenve úgy tett, mintha rajzolna vele.
- Mit írsz?
- Talán valami prózai illene ide – búgta – olyan végletes egyszerűségű szöveg, mint amilyen te vagy.
 Mosolyra húztam az ínyemet, nem tudtam reagálni, sem eldönteni, hogy sértés volt-e, vagy csak őszinte velem. Egy darabig hallgattunk, szívtuk a füstöt.
- Mire gondolsz? – kérdezte, megtörve bambulásom. Most tényleg mosolyogtam, de inkább hallgattam, jó okkal. Végigfuttattam a kezem a térdétől felfele a combján, a csípeje kiemelkedő csontjánál megtorpanva és finoman körözve, hogy átélhessem az ide teremtett hámréteg vadító puhaságát. Továbbcsúsztattam ujjaim a hasa dombjára, majd lefelé a vágás és a még finomabb bőrredők kezdetéig. Halkan sóhajtott, ahogy beterítette tenyerem az ágyékát. Nekinyomtam kissé, majd belemarkoltam, mintha vinni akarnám magammal, s lábai széjjebb csúsztak. Megkeményedtem. Annyira nem, hogy álljon is, de már nem tudta tovább játszani vele az akrobatát, így sorsára hagyta egy időre, hogy saját ébredő érzéseiben lubickoljon.
 Játszottam teste zongoráján, előbb az egyszerű, később a komolyabb dallamokat, és ahogy sóhajai mélyültek, úgy kerültem másik pozícióba a lustán fekvőből. Végül teljesen mögötte térdeltem, felhúzva az ágyról derekánál fogva, s addigra már feszülő lőcsöm a hasát cirógatta könnyező szemével. A cigi a múlté volt, csak füstjének emléke időzött felettünk, s ahogy négykézláb állva megcsavarva hátravetette fejét, csapódó haja egy másik füstnek a képzetét keltette bennem. Illanó szépség, kezdett pörögni az agyam egy szintén hosszú hajú gyönyörre emlékezve. Fél kezére támaszkodva maga alá nyúlt, egyszerre simogatta saját magát és engem, aztán nekem nyomva fenekét, felegyenesedett, el nem engedve a faszomat. A vége épp átért rajta, mutató és hüvelykujja gyűrűt formált, úgy húzkodta a makk kilógó pár centijét. Megfordult, hanyatt lökött, szemből rám ült és hasamnak préselt szerszámom felhúzta a vágatába. Most pont úgy nézett ki, mint egy androgün valami mitológiai álomból. Marokra fogta és mintha a sajátja lenne, kéjes nyögésekkel kezdett onanizálni, nekem okozva gyönyört.
 Az az emlék…
 Ahogy közeledtem az orgazmushoz, agyam átrajzolta a rajtam ülő alakot, meghagyva hosszú haját, de jóval izmosabbra véve a sziluettet, amit félig hunyt pilláim alatt rávetítettem. A csípője a saját húzásai ütemére mozgott, csúszkált farkam tövén, pinájának húsos ajkai közrefogták a rudat, nedves forrósága tovább fokozta a kéjt. A mellei a képzeletemben jóval kisebbek lettek, karjai erőteljesebbek. Odakaptam, végigsimítva fentről lefelé a nyakától, két tenyerem erőteljesen rányomva az ágaskodó bimbókra. Teljesen összezártam a szemem a robbanás pillanatára összpontosítva, hogy minél pontosabban képzeljem el az iménti vízió valós emlékét.
 Aztán nem volt már sehol. Felnéztem, még lázban égő szemeibe, s felizgult, kielégületlen tekintetében ugyanazt láttam…
- A bátyádra gondoltam.

33 komment

Címkék: szex erotika femme fatale

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr831780393

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.23. 07:49:27

láttam. lehet, nem is vagy annyira tuskó :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 08:36:59

Nekem is nagyon tetszik. Vannak benne kimondottan frappáns részek, mint pl. "Lábai, ezek a szélcsatornában tervezett finombőrű műszerek" vagy "Játszottam teste zongoráján, előbb az egyszerű, később a komolyabb dallamokat"

Hopkins, lehet szakmát kellene váltanod.

@Vagyok, aki vagyok...: Hmmm...mit láttál te pontosan?;-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 09:02:28

@Vagyok, aki vagyok...: Jah persze. Mostanság azok nagyon népszerűek.;-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 09:48:18

@Incifinci: Na, gyakoroltál tegnap este úgy, ahogy tanácsoltam?;-) Ne ám szégyent hozz öreg fejemre!:D

sicc! 2010.02.23. 10:07:19

Bocsánat, de nem értem a poént. Most a csaj gondolt a hapsi bátyjára, vagy a hapsi gondolt a csaj bátyjára? Nem trollkodom, hanem ilyen hülye vagyok tényleg.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 10:22:24

@sicc!: Sztem a csaj Hopkins bátyjára gondolt, és Hopkins tudta ezt.
Talán felbukkan ma errefelé a szerző és elmagyarázza.;-)

díva naíva 2010.02.23. 10:32:04

hát ez fenomenális volt :))

Helen, te nem posztolsz, lustálkodsz? :)

sicc! 2010.02.23. 10:36:38

@Hirmondo Helen: kösz :) Ez esetben valahonnan kifelejtett egy "m" betüt. Mondjuk úgy is poénos, ha a pasi gondolt a csaj bátyjára, csak így kevésbé romantikus :)

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.23. 10:38:07

Nem látjátok a lényeget :-) Pedig ott van elbújva a szövegben ;-)

"Most pont úgy nézett ki, mint egy androgün valami mitológiai álomból. "

Andogrün=kétnemű

"agyam átrajzolta a rajtam ülő alakot, meghagyva hosszú haját, de jóval izmosabbra véve a sziluettet,(...) mellei a képzeletemben jóval kisebbek lettek, karjai erőteljesebbek. (...)minél pontosabban képzeljem el az iménti vízió valós emlékét."

Ergo: nem csak a lány képzelődött másik pasiról.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 10:59:52

@díva naíva: Tudod, néha főznöm is kell:-)

@néma bárány: Filozófiai eszmefuttatásod ötöst érdemel.
Hopkins ahogy egy pasiról ábrándozik. Hmm...mik ki nem derülnek.;-)

sing-lee 2010.02.23. 13:07:23

Én egyszer egy igen kövér csajt dugtam de akármit képzeltem oda csak nem lett jobb...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 13:26:56

@szingliman: Mi nem lett jobb? A csaj vagy a szex?...;-)

aJeti 2010.02.23. 15:03:18

azért jó a poszt, mert van benne homoerotikus szál. szerintem legalábbis. azért ezt kevesen vállalnák fel. például azok semmiképpen akik nem hagyják a popsilyukat masszírozni.

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.23. 15:10:26

Nekem ez nagyon tetszett. Mondjuk ez a homoerotikus szál pont nem, de még ez is szépen frappánsan lett megfogalmazva. Ez egy kicsit csalódás volt, főleg, hogy én is elképzeltem a jófaszit és a jócsajt ahogy dugnak meg minden, úgy mint egy regényben. Nem szeretem a jópasikat akik homokasak, tiszta pazarlás.

Nekem ez volt a kedvencem benne:
" A cigi a múlté volt, csak füstjének emléke időzött felettünk"

Pont jó helyen, és pont úgy, hogy ne unjam meg a szexleírást.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.23. 15:14:41

@Hirmondo Helen: majd csak akkor tudok gyakorolni, ha a itt lesz velem az "alany" is:-DDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 15:47:29

@aJeti: Azért az a popsilyuk így ly-vel sem rossz, de j-vel is elmenne...

@Incifinci: Meg persze a tárgy és a helyhatározó is;-)

irkafirka 2010.02.23. 16:06:55

@Hirmondo Helen: sztem én értem Jetit: popsi-lyuk az igazából :-)

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.23. 16:21:31

@aJeti: Valamiért ti lányok fogékonyabbak vagytok a homoerotikus szálakra, mint mi férfiak. Nekem egy ében gyönyörűség dugása közben minimum agyi hipoxiát kéne kapni, hogy eszembe jusson: egy pasit is dughatnék. Pedig hagyom ingerelni a segglyukamat. Egy nőnek :-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.23. 16:32:13

@Bogi24: Nem szeretem a jópasikat akik homokasak, tiszta pazarlás. - nem vagy semmi, szentigaz!
@néma bárány: egyetértek, sőt én a lyukamat se hagyom.

aJeti 2010.02.23. 20:02:05

@Hirmondo Helen: direkt írtam így. elnézést fiúk a popsiért. lehet segg.

Styxx 2010.02.23. 21:21:01

@aJeti:
Nekem is a homoerotikus szál a legjobban bejövős, de az egész írás jó. Gr. Tuskó. Na nem azért, mert buzulni volna kedvem (mivel nincs bátyám, ha elkapna a buzulás, amilyen nárcisz vagyok, inkább a tükörbe verném ki, de erre még nem volt precedens:-))hanem, mert attól nem sablonos a cucc. Meg valahol ebből az egész mi kis csapatunkból Tuskó H. a legérdekesebb. Csupa ellentmondás. Egy rebellis, túlművelt, alkoholista kamionos. Anno fellázadt az apja ellen, aki lehet, hogy valami akadémikus nagykutya tudós ember, vagy multimilliomos dzsesszdobos nagyvállalkozó. Remélem eljössz a következő blogtalira (ha lesz), no para, tényleg nem vagyok homár, nem azért hívlak:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.23. 21:43:44

Az érintett nem jelentkezik. Végül is ő dönt. Biztos iszik vagy vezet...:D

Styxx 2010.02.23. 21:52:16

@Hirmondo Helen:
vagy egy kamionparkolóban a bátyjával partiba dobtak egy 18-22-est:-)

felnőttM, amennyire akartam 2010.02.23. 23:43:42

ez komoly írás, grat
nekem is a szélcsatorna ez egyik kedvencem
meg az aprólékossága: pl. "nem annyira, hogy álljon is"

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.24. 11:45:12

@néma bárány: Az kifelejtettem, hogy te olyan okos vagy;)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.24. 15:51:15

Kösz a respektálást, most húzok aludni, nemrég értem haza.
süti beállítások módosítása