Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Zalán utózengéi

2010.02.20. 01:12 :: Helen H.

Alkoholos mámoromból pillanatok alatt kijózanított egy komment. Mint az ismeretes, a Zalán dolgozat készítői és tanáruk rátalált Styxx barátunk tanulmányparódiájára. Eleinte nem nagyon érdekelt a tanárúr magyarázata a poszt cenzúrázását illetően, mivel a történet nem címlapon játszódott, és a csodák is mindössze három napig tartanak. Majd jöttek a tanítványok szépen kérő hozzászólásai, és gondoltam, adjunk még egy adagot a viccnek: erotikus fotókra cseréltem a dolgozatírók fényképeit.

Azt hiszem ezek a kommentek beleférnek az "oké, kössz" vagy a "jófej" kategóriákba:

SÜTKE:

Nekem nagyon tetszik, jót röhögtem, ahogy nyilván azok a barátaim is, akiknek elküldtem a bejegyzést. :D És irtóra örülök, hogy megtudtam ki is valójában vagyok, aki vagyok :D

És bár ez most (22 évesen) kva nagy poén, de mi hatan tanárszakosok vagyunk, úgyhogy elképzelhető, hogy egyszer szeretnénk gyerekekkel foglalkozni, és bár iwiwről tudjuk törölni ezeket a képeket, innen nem.
Úgyhogy ha már felelősségről beszélünk akkor azt is meg kell említeni, hogy ezzel tönkretehetitek a "karrierünket" (amennyiben ezt a pályát lehet annak nevezni :D).
 

SURÁCSKA:

Én is szeretnék bocsánatot kérni, ha megsértettünk téged/titeket. Természetesen nem ez volt a célunk. Dolgozatunkban csupán benyomásokat igyekeztünk megfogalmazni, ezek persze lehetnek tévesek, de semmiképpen nem akartunk személyeskedni, illetve írásunkkal bárkit is megsérteni.

 

VIKUSZ:

Sajnálom, hogy ez lett egy ártatlannak induló dolgozatból. Köszi, hogy végül korrigáltátok a dolgokat!

Viszont miután megtörtént a képváltoztatás, az orrom alá dörgölni egy ilyen kommentet:

MARY25:

 Örömmel fogadom, hogy kicserélődtek a képek mivel szerepelt közöttük egy hivatásos katona is, akinek semmi köze nem volt az egészhez. ehhez csak annyit, hogy a legközelebbi ilyen hirtelen felinduláskor jobban tájékozódj kikről teszel ki képet nehogy megkeressen a KBH. Remélem mindenki tanult ebből a kis csörtéből és bízom benne, hogy egy pohár ital mellett megbeszélitek majd az egészet személyesen is! Üdv nektek!

Nem tudom Ti miképp vélekedtek erről, de számomra ez a szöveg így hangzik:

"hirtelen felinduláskor jobban tájékozódj kikről teszel ki képet nehogy megkeressen a KBH"= érezd magad megfenyegetve, és ha még egyszer előfordul, hogy a blogodon képet jelentetsz meg másokról, akkor ne csodálkozz ha anyádat másnap reggel vérbe fagyva találod, vagy magadat agyonverve egy útszéli árokban

"Remélem mindenki tanult ebből a kis csörtéből"= hozzám, az okos és mások szemében Istennek tartott tanárjelölthöz képest, te egy szedett-vedett, ostoba kis liba vagy, akinek én fogom elmagyarázni, mi is az a spanyol viasz

"egy pohár ital mellett megbeszélitek majd az egészet személyesen is"=a tanulatlan, iszákos bandátok majd a kocsmaasztal mellett kisírhatja magát, milyen szentségtörő bűnt követett el ellenem, a galamblelkű és sosem esendő szűz ellen

Nos, kedves Mary25! Mihelyst elegendő időm lesz, szépen visszakeresem, melyik pajtás is vagy te a tanulmányírók táborából, és Styxx szövege mellé egy kevésbé modoros ajánlást írok rólad, természetesen a saját fotóddal ellátva, hogy láthassák a leendő tanítványaid, milyen bunkó paraszt tanárnéni pottyant közéjük!

 

10 komment

Címkék: szex csajok pia tanulmány hétköznapok zalán zűrös

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr831775043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.20. 02:21:40

Helen remélem nem dobtad ki a leszedett képeket?
"Véletlenül" van pár ismerősöm a KBH-nál. Biztos örülni fognak, ha egy hivatásos katonáról kiderül, hogy a Zűrös hétköznapok, csajok, pia, szex c. blog készítőivel hancúrozik.

MARY25: Téged idézve: legközelebbi ilyen hirtelen felinduláskor jobban tájékozódj kikbe kötsz bele. Mert erre a hangnemre most rábasztál.

a.anami 2010.02.20. 07:47:52

hol találom? holholhol??? :)))

vagyok, aki vagyok... 2010.02.20. 10:07:55

már értem...
hja, sohse lehet tudni, hol szakad el az embernél a cérna. nálad most itt :D
írd ki magadból sürgősen, nehogy megfeküdje a puncidat! :D

kozgaztanar 2010.02.20. 10:10:18

ugyan már Helen, ezen húztad fel magad?
inkább jó hétvégét! :)

Styxx 2010.02.20. 10:25:19

Helen mit neked a KBH, te az egész NATO légierőd lenyomod:-)

Kiadtad magadból, helyes. "Modorosan" én is visszakóstoltam, de amúgy igazua van kozgaztanarnak. IT Teddyvel kiránduljatok meg pajtáskodjatok egy nagyot a hétvégén:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.20. 10:58:53

Ez a legparasztabb embertípus. Még én teszek szívességet neki, sőt, viccesre kreálom a dolgot, hiszen a szöveghez illő erotikus képet választottam, letörlöm a vezetéknevét, és akkor egy ilyen hátulról-mellbe anyázással köszöni meg. Rossz partnert választott a játékához.

aJeti 2010.02.20. 12:12:14

@Hirmondo Helen: ugyan hagyd már, a stílusát keresgeti apuci kislánya...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.20. 15:44:28

Bazze, ez a női kombináció, a semmibe is haláltábort látni.

azallamenvagyok 2010.02.20. 19:10:32

most tényleg ennyre fáj, hogy nem nyalják még százszor körbe a sértett kis pospsitokat???

kurva szánalmas, amit műveltek...
süti beállítások módosítása