Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Zalán-kísérlet 2.0

2010.02.17. 10:00 :: Helen H.

BREAKING NEWS!

Szakdolgozat készült a Zalán blogról és rólunk, vagyis az olvasóiról. Akit érdekel, hogy a szerzők mit hoztak össze B.Zalánról és táborától, azoknak itt a link:

Akiket pedig az érdekel, hogy Styxx barátunk hogyan ápolgatja a készítők lelkét, azoknak itt Styxx dolgozatértékelő különvéleménye.

 

 

 

A ZALÁN-KISÉRLET 2.0
A FAGYI VISSZANYAL, AVAGY A KISÉRLETI PATKÁNYOK VÁLTOZATA
 
„Nehogy a fika egye meg az óvodást”
Ezredfordulós urbánus folklor
I.
 
Az identitás nyelvi megkonstruálása a „Zűrös hétköznapok, csajok, pia, szex” című blog kapcsán c. tanulmányt (a továbbiakban: Zalán-tanulmány) hatan készítették. A tanulmányírók kb. 66,6% -a nő, míg a fennmaradó kb. 33,3% férfi.
Íme, az egyik magyar nyelvterületen népszerű internetes közösségi portálon, az iwiw.hu-n, mit tartottak fontosnak a T. Tanulmányírók magukról nyilvánosságra hozni:
 Virág
A mellékelten csatolt kép -ami egyben az oldallapjára látogatót fogadó nyitóképe- egy fiatal barátnőjével meglehetősen intim távolságban történő összebújását látjuk. Evidens a feminim gender jelleg kihangsúlyozása, illetve egy pajkos kikacsintás a saját neme felé nyitottság jegyében.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A következő képnek az : „Így vett le a lábamról” címet adta.
 
A meglehetősen erotikus tartalmú kép az első fotótól eltérően egy férfivel, hagyományos alárendelt pozitúrában ábrázolja. Bizonyára a heteroszexuális beállítottságának a dominanciájára utal a hivatkozott fotó adatlapon szerepeltetése.
 
 
 
 
 
Alexandra
 
Az enyhén erotikus töltetű, a klasszikus portré beállítás szabályainak megfelelő, fekete-fehér kép puritán címe, egyszerűen: „Kép”
 
 
 
 
 
 
 
 
„Nagypapa kockás ingjeiben” címet adta a fentebb csatolt fotográfiának. Egy rövid hajú, magabiztosnak tűnő, fiatal férfivel mosolyognak egymásra. Mindketten sötét napszemüveget viselnek. A „lélek tükre”, vagyis a köznyelvben megszokott megfogalmazást használva, a tekintetük a külső szemlélő előtt rejtett. Nyilvánvaló a titkos testi kapcsolat iránti vágy. Vajon beteljesült-e? Kajcsi a befogadóra bízta a végkifejlet megtippelését.
 
 
 
 
 Viktória 
 
„Az élet csak egy játék, de a horgászat komoly dolog :)” hirdeti a képaláírás. A fotón bizonyára egyik szereplő sem Viki, avagy Vikusz. Egy hiányos öltözetű fiatal férfit és egy halat ábrázol a fotográfia. Az üzenete kettős: „Ez bizony nem méreten aluli!”; illetve: „Két dolognak van halszaga, a másik a hal.”
 
 
 
 
 
 
És íme még egy fotó, amit Vikusz kihelyezett az adatlapjára:
 
Ennek a fotográfiának a „Vőfélyné” képaláírást adta. Különös tekintettel arra, hogy ez a kép az adatlapjának a nyitóképe, arra utal, hogy a hagyományos férfi szerepek betöltésére is képes és hajlandó.
  
 
 
 
Szabó Emese
Sajnos a gyakori név a jelen projektfinanszírozás mértéke mellett nem tette lehetővé az eredményes kutatást.
 
 Tamás
A kép címe: „A szakdogám” – íme a FÉRFI!
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Mátyás (Hendrix, Weisz)
 
„Dunántúli paraszt” címet adta az őt ábrázoló fényképnek a Hendrix, avagy Weisz becenévre hallgató tanulmány társzerző. A népies, betyáros, karikásostor-csattogtató motívum beemelése talán még a Woody Allan-es, entellektüell sharmmal operáló „Szakdogás”   Tamás –Toma férfi karakterhez való idomulását is felülmúlja.
 
 
 
 
II.
Ugye mennyi megalapozatlan butaságot hordtam össze? Szerintem ti is. A gombhoz kerestétek a kabátot. Nem kicsit, nagyon. Elmondom, hogy személy szerint nekem mi volt a legizgalmasabb a Zalán blogban. Természetesen amellett, hogy mint a legtöbb hozzám hasonló „nemnormális”:-) kommentelő, elhülyéskedtem a kommentekben. Számomra elég korán nyilvánvalóvá vált, hogy ez egy kamu énblogg. Izgatott, hogy ki, vagy kik és miért írják. Elsősorban irodalmi kísérletezőnek tartottam „Zalánt”. Majd egyre inkább arra gondoltam, esetleg azt méri a blog üzemeltetője/üzemeltetői, vajon a blog látogatottságát mennyire befolyásolja, ha az olvasók a megszokott tartalomtól eltérő és a „hangadó”, mondhatni „opinion leader” kommentelők által többnyire csökkenő színvonalú posztokat helyeznek ki.
Íme egy gyűjtemény a kommentjeimből. Fordított kronológiai sorrendben:
Styxx 2010.02.05 10:24:03
@shana:
Így tesztelnek minket.

Elvittek minket Carmina Burana koncertre, majd mérik, hogy vajon Bódi Gusztival vagy Kozsóval tudják-e a továbbiakban fenntartani a látogatottságot.

Brit tudósok az évtized legjelentősebb webkettes kisérletét folytatják és minket ért az a megtisztelő feladat, hogy kísérleti fehér patkányok lehetünk benne.
 
Styxx 2010.02.03 12:35:52
@Imiface:.

Én viszont most már főképp azért olvasom, hátha fény derül a "real Zalán sztorira" Ki, kik írták, mi motiválta őket.

Ha tényleg pihentagyú kiscsávók, akkor összedobhatnánk nekik pár liter konyakkólára valót, ha coming outolnak:-)
 
Styxx 2010.01.28 18:18:26
@Csulánó:
Mindannyian baszogatunk téged, viszont minden "hard core" zalánistának bassza a csőrét, amit tudsz. Nyiss egy egyetlen posztos blogot és írj meg "Mindent az igazi Zalánról" nem kevés látogatód lesz, az tuti.

Lehet, hogy Zalán valójában egy lúzer kis pöcs (a szex leírásainak egy része tényleg elég béna, pl aki 2009-ben okleveles baszógép, annak az anál nem kéne valami brand new dolgot jelentsen) de mégis van egy különleges tehetsége.

Lehet, hogy olyan, mint az a 9-10 éves kisfiú az USA-ban, aki 5 dollárért árulta a bolhapiacon a párkapcsolati tanácsadó füzetét, amit aztán kiadtak és bomba siker lett.

És az se kizárt, hogy tényleg csak jókor kezdett egy ilyen rövid bejegyzéses, pár szereplős blogot írni, a sikere pusztán vakszerencse, de ennek szerintem kisebb a valószínűsége.
 
Styxx 2009.12.17 11:22:58
"Azért ha a tavalyi marad el, szegényebb lennék most annyival, amennyit ez a blog ér."

Vesd össze:

"Egy kolléganőm szerint segíthet a naplóírás, hogy a józanabb pillanataimban rájöjjek, mekkora barom vagyok, és változtassak az életemen. Sajnos az év végi céges buliban, amikor kibékültünk, és ismét beszéltünk, megígértem neki az újévre, szóval tessék!"

Nos, kedves Hirmondo Helen és a többi szkeptikus. Zalánban továbbra is csak az iszákos, kétbites agyú szexista bunkót látjátok és nem a minimál blog formai nagymesterét?
 
Styxx 2009.12.12 11:29:45
@Hirmondo Helen:
Nagyon elkafkásodtál ott a cseheknél, baszod:-). Több van a Zalánban, mint gondolnád. A tömörítés és az elhallgatás nagymestere, ami ritka bloggeri erény. Ő a blog Örkénye, te meg dugd fel a Kunderád magadnak:-)
 
Styxx 2009.11.05 09:26:02
@BigGeorge:
?
Ezt hogy érted?
1/ Kamu a blog, de jól megcsinált
2/ Én vagyok Zalán?
3/ Egyéb
Nem én vagyok Zalán, részemről 1-es a helyes válasz.
 
 
Styxx 2009.10.30 10:53:02
@ótvarkéjenc:
Valami matematikus olvasó felvázolhatná a görbéjét, hogy milyen ciklikussággal merül fel a kommentek között a kamu - nem kamu vita.
Megsúgom: a hardcore olvasók több mint 90%-a szerint kamu, mégis élvezzük. Hülyék vagyunk? Lehet.
Ja, és Kenny se hal meg igazából a South Park szinte minden egyes részében, mert csak úgy rajzolják.
 
Styxx 2009.09.30 16:51:29
@aJeti: Nem benyalni akartam a blog gazdának, ha erre gondoltál, hanem egyszerűen nem tudom eldönteni, hogy véletlenül ilyen fasza ez a blog, vagy egy profi tollforgató alkotása.
Nyilván egy Walesi bárdokat véletlenül nem lehet megírni, de egy ilyen blogot akár lehet.
 
Styxx 2009.09.30 17:45:26
@aJeti:
:-) ja, úgy jártam, mint a fürdős kurva. Nem dugni mentem, de ha már leengedték a vizet:-)

Jártam már én is úgy bloggal és ezért olyan megfoghatatlan műfaj a blog.

A kommentelők gyakran egymást lovalják a hypolásba.


Mint mondják, a fényképezés az egyetlen olyan művészeti ág, amiben egy teljesen amatőr is készíthet véletlenül remekművet. Lehet, hogy a blog is picit ilyen?
 
Styxx 2009.09.23 15:57:42
@SassyGurl:
az élvezeti értékét tekintve tökmindegy, engem csak az érdekel, hogy ha valaki fikcióban ilyen jól tolja az vajon mást is ilyen jól meg tud-e írni és szerkeszteni, vagy "csak" (idézőjelben, mielőtt megköveztek:-)) b.zalan.blog.hu-ra terjed a tehetsége.
 
 Elnézést, ha fárasztó volt. Alapestben egy tanulmány is gyakran fárasztó és száraz. Jó esetben pedig az se baj, ha neaddjisten tárgyilagos is.  Szerintem eléggé meggyőző, hogy engem nem  „a Zalán által megteremtett szexista férfikép” [Zalán tanulmány 5. old; kb. középen] és az ahhoz való férfias, avagy éppen inkább feminim viszonyulásom motivált,   mint ahogyan a T. Tanulmányírók írták.
Vagyok, aki vagyokról ezt emelték ki a T. Tanulmányírók:
„ Már a választott nickname is provokáló jellegű, tehát már itt igyekszik belehelyezkedni a Zalán által megkreált férfiideálba. Emellett pedig kommentjeiben a férfias nyelvhasználatra utaló elemeket dominálnak. Egyik esetben egy érzelmileg telitett témára vulgáris és obszcén hozzászólással válaszol” [Zalán tanulmány 8. old; 1. bekezdés]
Nos, Vagyok aki vagyokkal egyszer személyesen is találkoztam. Emellett saját blogot ír, illetve más blogban gyakran vendéposztolt, még több blogban rendszeresen kommentel. A blogbejegyzéseiből és az egyéb kommentjeiből is sok minden megtudható róla. Egy érzelemgazdag, felsőfokú végzettségű, a szakmájában régóta dolgozó, felelős családanya. A Zalán blogba többnyire egy pici „szabadszájaskodó lazításra” kukkantott be, mint a legtöbb törzskommentelő. Gondolom én. Ha már mindenáron be kellene valamilyen csoportba sorolnom, akkor azt mondanám, hogy ő egy olyan típus, akiről inkább, „női mozit” forgatnának. Egy árnyalt karaktert, mondjuk régebben Meryl Streep, vagy manapság Sandra Bullock főszereplésével, de semmiféleképp sem egy, a férfiideálnak megfelelni akaró, kizárólag leigázásra váró nőt.
Hadd ne menjek be a többi törzskommentelővel kapcsolatos melléfogásba, ami könnyen korrigálhatóvá vált volna, ha beleolvasnak a T. Tanulmányírók a blogjaikba, egyéb kommentjeikbe. Talán hasznosabb lett volna a két oldalon fellistázott szakirodalomnál.
A Zalán törzskommentelői közösségből ugyanis összeállt egy kis(bloggeri), mondhatni baráti társaság. Meglehetősen heterogén. Különböző korú nőkből és férfiakból. Elég szabadszájú csapat, de még véletlenül sem egy swingerklub. Mint fentebb írtam, baráti társaság, ami nem férfi-női, hanem némi pátosszal élve „egyetemes emberi” tengelyen szerveződött.
Jómagam is részese vagyok, és ha netán valamelyik másik zalan.blog.hu-ról megismert taggal összefutnék, akkor nem az lenne az első gondolatom, hogy „na most kifikázzuk a nőket, avagy éppen a férfiakat” vagy közösen áldozunk a szabad szerelem oltárán (hmm, pedig lenne pár tippem:-)) hanem, hogy lazán csevegünk egy nagyot.
Ezt a Zalánt, mint a követésre csábító macsó férfi modellt viszont valaki nagyon megszívta. Annyira T. Tanulmányírók, hogy majdnem ráment a házassága. (Többek között) Ádám néven ismert kommentelő társunkról beszélek. Őt nagyon elragadta az a „blogomban Brad Pitt vagyok” életérzés. És ha nincs a Zalán blog, akkor lehet, hogy nem jut el idáig. Ezzel nem Ádám saját felelősségét akarom csökkenteni, de az vesse rá az első követ, akivel még nem fordult elő, hogy másnak, többnek képzelte magát, mint aki. Ráadásul eszkalálódott a helyzet. Valaki Ádám törölt blogját újraizzította.
Most abba ne menjünk bele, hogy vajon mennyire minősül emberkísérletnek a Zalán-kísérlet, és ha igen, akkor ahhoz a résztvevők előzetes és kifejezett hozzájárulása szükségeltetik, amit nyilvánvalóan nem szereztetek meg, de talán a fair-play annyit megkívánna, hogy akkor így utólag, viszonylag tisztességesen beszámoljatok a „kísérleti patkány” kommentelőknek és főképp, hogy Ádámmal próbáljátok valahogyan felvenni a kapcsolatot, valahogy így: „Bocs, talán mi is elszúrtuk. Tudunk segíteni?”
Félreértés ne essék, távolról sem vagyok szent ember. Kutyultam már össze dolgokat offline és online is. De utólag azért többnyire bántott a dolog és nem lapítottam, mint szar a pincében.
Szóval próbáljatok némi szánom-bánomat tanúsítani és gyertek el egy pofa békesörre a következő blogtalira, T. Tanulmányírók, de üsse kavics, ha ragaszkodtok a konyak-kólához, akár azt is ihattok:-)
 
Üdv:
Styxx
az egyik kísérleti patkány a sok közül, akinek pls. nézzétek meg még egyszer a röntgen képét, talán valamit félrediagnosztizáltatok.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

40 komment

Címkék: blog szex szakdolgozat csajok pia hétköznapok zalán zűrős

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr191765502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.02.17. 10:03:58

Ksz, zsírkígyó. Na, most rohanok melózni, sajnos a "Zalán-tanulmányt" társadalmi munkában láttam el, abból nem lesz vacsora:-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.17. 10:23:23

,jah, most esett le, hogy ezt Styx írta, gratula mester!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.17. 10:43:15

Most már azt várom, mikor jelenik meg egy újabb dolgozat "Egy perverz ribanc naivitásai" címmel Hírmondó Helenről. Styxx, nem akarod azt Te elkészíteni?;-)

Jah, egyébként rólam azt állították ebben a dolgozatban, hogy felhasználónevemmel ellentétben pasi vagyok, mivel szexuális dolgokról szólnak a kommentjeim (hűha, akkor még a posztjaimat nem is olvastátok), és a baszki trágár szót használom...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.17. 11:06:55

@Hirmondo Helen: mikoris a baszki nálad kötőszó :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.17. 11:43:16

@hzizi: Így van. Na és persze rövidebb, mint a hétpettyeskaticabogárvegyenaszárnyaalá...:-)

Styxx 2010.02.17. 11:46:20

@Hirmondo Helen:
pedig dús ajkakkal az utóbbi kiejtése izgalmasabb:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.17. 11:52:01

@Styxx: ezzel azt akarod mondani, ha vmi van a számban, akkor szebb az akusztika?...:-)

Styxx 2010.02.17. 12:38:31

@Hirmondo Helen:
hmm, akár, mondhatnám a számból vetted ki:-)

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.17. 12:52:26

@Styxx: nem te vetted ki Helenéből? :-DDDDDD

vagyok, aki vagyok... 2010.02.17. 21:59:04

@Hirmondo Helen: nekem azért az enyém tetszik a legjobban :)

Bodó Csanád 2010.02.18. 01:37:56

Engem Bodó Csanádnak hívnak. A dolgozat szerzőinek a tanára vagyok, hozzám írták a tanulmányukat. Sőt, én javasoltam nekik, h ezzel a témával foglalkozzanak. Sztem egy blog olyan nyilvános tér, ahol a kommentelők számíthatnak arra, h ami megjelenik tőlük, azt mások elemezni fogják. És nemcsak a következő kommentben, hanem máshol is. Pl. egy szemináriumi dolgozatban.

Ennek a kockázatát a diákjaim is vállalták, amikor a saját blogjukra (vitavicsa.blog.hu ) feltöltötték a dolgozatukat. Ebből a szempontból Styxx elemzésének 2. része rendben van, mégha nem is értek vele mindenben egyet.

Az első viszont sztem egyáltalán nem. Az iwiw ugyanis más közeg, mint egy blog. Általában a használói a saját nevükön, saját fotókkal jelennek meg rajta, szemben a blogokkal, ahol a szereplők "álnevet" használnak. (És itt nem érv az, h a nick alapján is ki lehet nyomozni valaki személyi adatait, mert éppen attól lesz más a blog, hogy itt nyomozni "kell".) Az iwiw adatai ezért "érzékenyebb" információk, mint a blogokéi. Én nem tenném fel a képeket ábrázoló személyek megkérdezése nélkül a fotóikat a blogomra, és a nevüket sem írnám le. (Mint ahogy a diákjaim tanulmányában sem szerepel egyik blogger offline neve és fényképe sem.)

Meg vagyok arról győződve, h távol állt tőlük bárkit is megbántani azzal a szöveggel, amit megírtak, és sajnálom, ha valaki közületek ezt mégis így élte meg. Ezzel együtt szeretnélek megkérni arra, Helen, h beszéld meg Styxxszel, és a posztból töröld, töröljétek a személyes adatokat. Cserébe meghívhatlak titeket egy pofa sörre vagy konyak-kólára vagy másra a következő blogtalin vagy máshol? (A meghívást Inci blogjára is feltettem.)

Styxx 2010.02.18. 09:41:52

@Bodó Csanád:
Kedves Csanád,

Örülök, hogy felvetted velünk a kapcsolatot. Szerintem egy érdekes kísérletben vettünk részt mindannyian és attól még izgalmasabb, hogy folyamatosan változott a „laposztók” személye.

Maradjunk annyiban, hogy szerintem akkor lett volna fair a részetekről a ténykedésetek, ha a tanulmány elkészültét követően tájékoztatattok minket, tanulmányozott kommentelőket.

Pl. van egy zalan.blog.hu felület, amit szerintem minden érintett olvas:-)

Az iwiwen szerepeltetett adat, vs. nick-kel kommentelő közötti különbséget nem látom olyan élesnek, mint ahogy leírtad (természetesen ez nem azt jelenti, hogy nekem van igazam).

Hadd ne addjak tippet, de akit komolyan érdekel, hogy ki van egy nick mögött, az többnyire félórás-órás kutatás alapján eljut a hús-vér személyig, ezért a nicket is megilleti a személyiségi jogi és az adatkezelési védelem.

Az iwiw egy zárt rendszer, ami a többmilliós tagságának köszönhetően ténylegesen egy hálózat, hiszen a magyar nyelven (is) internetezők számára a csatlakozás rendkívül egyszerű.

Véleményem és internetes olvasói tapasztalataim szerint, hogy jogilag védhető legyen, a posztban feltüntetett képek iwiw-es átklikkeléssel kell megjeleníthetővé tenni. Így aki iwiw hozzáféréssel rendelkezik, azt megteheti. Például így operál a durva iwiw arcokra specializálódott subba.blog.hu, illetve pl. amikor a BKV vesztegetési botrány kipattant, így lehetett megnézni egyes gyanúsítottak képét.

Én, ha úgy tetszik, ettől számotokra kedvezőbb kompromisszumot javaslok:

Arra kérném Incit és Helent, hogy távolítsa el a Zalán-kísérlet 2.0 posztból a neveket, fényképeket tartalmazó részt, te adj meg egy (akár csak erre a célról nyitott) e-mail címet és az alábbiakat írják ki:

„A tanulmányírók személyes adatait is tartalmazó részt tanáruk kérésére töröltük. Aki kutatási, vagy egyéb célból azt szeretné elolvasni, kérem erre ezen az …… e-mail címen kérjen engedélyt az oktatótól. „

Persze az már rajtad, illetve Incin és Helenen múlik, hogy elfogadjátok-e a javaslatomat.

Békés együttműködésre törekszem és bízom benne, hogy nem megfutamodásként értékelitek soraimat.

Ha megkérdezitek, hogy miért más f@rkával verem a csalánt, és miért két nő szoknyája mögé bújva, velük rakattam ki a posztot? Válaszom: a saját meglehetősen alacsony látogatottságú blogom tematikus blog, oda nem passzolt volna bele.

Természetesen a szerzősséget vállalom, annak ellenére, hogy nem névvel, címmel TB számmal kommentelek.

Beleolvastam a blogotokba, így még izgalmasabb a történet, csak sajnos most melóznom kell (középhaladó internetfüggőségemre tekintettel nem könnyű mindezt összehangolni:-)) és szeretném ha összejönne egy baráti konyakkólás sörözés a Zalán Consulting -) A 6 Zalán-kutató ifjú tanítvány és a Tanárúr Mester, valamint nem utolsósorban maga A. (aki valójában nem B.)Zalán részvételével:- )

Mary25 2010.02.19. 12:13:19

Kedves Styxx!
Az teljesen jogos hogy felháborodtál DE nem túlzás egy kicsit hogy ilyen módon fejezted ki nemtetszésedet?!

Sütke 2010.02.19. 12:32:59

Nekem nagyon tetszik, jót röhögtem, ahogy nyilván azok a barátaim is, akiknek elküldtem a bejegyzést. :D És irtóra örülök, hogy megtudtam ki is valójában vagyok, aki vagyok :D

És bár ez most (22 évesen) kva nagy poén, de mi hatan tanárszakosok vagyunk, úgyhogy elképzelhető, hogy egyszer szeretnénk gyerekekkel foglalkozni, és bár iwiwről tudjuk törölni ezeket a képeket, innen nem.
Úgyhogy ha már felelősségről beszélünk akkor azt is meg kell említeni, hogy ezzel tönkretehetitek a "karrierünket" (amennyiben ezt a pályát lehet annak nevezni :D).

Mondjuk azt nem értem, hogy mehet arra rá egy házasság, hogy tök idegenek egy nyelvészeti kutatás alapján macsónak titulálnak egy embert... Szinte hihetetlen, hogy egy feleséget befolyásolhat akármi ilyen. Viszont rosszat tényleg senkinek nem akartunk. Csak ötöst... Úgyhogy részemről elnézést kérek, és ha valahogy lehet javítani a dolgon, azt szívesen vállalom.

surácska 2010.02.19. 13:17:01

Tisztelt Styxx!

Én is szeretnék bocsánatot kérni, ha megsértettünk téged/titeket. Természetesen nem ez volt a célunk. Dolgozatunkban csupán benyomásokat igyekeztünk megfogalmazni, ezek persze lehetnek tévesek, de semmiképpen nem akartunk személyeskedni, illetve írásunkkal bárkit is megsérteni.

Békés szándékunkat kifejezendő még a mai nap eltávolítjuk blogunkból az összes olyan anyagot, melyben szerepeltek, és cserébe kélek téged, hogy ezt te is cselekedd meg.

surácska 2010.02.19. 13:38:15

@surácska:
Az előző üzenet Hirmondo Helennek szól, bocsánat a téves címzettért.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 14:34:24

Az eredeti jobb volt, de mindent az olvasóért. A Szopizmust nem megsértve, a képek a blog jellegéhez igazodnak.

Styxx 2010.02.19. 14:42:32

@Sütke: @Mary25: @surácska:

Sziasztok,
Egyik „modoros” elvem ahogy Helen mondaná, hogy: „provokálni ér, bántani nem”.
Ami fontos infó, mert ebben az egész sztori egy picit vakpókerszerű. mindenkinél máskor kerülnek elő a lapok. És gyakran azt kezeltem/kezeltük tényként, amiről később kiderült, hogy nem valós. Nos, amikor az egyik „Zalan consulting-os” tag kirakta a tanulmányotokhoz vezető linket, akkor még nem tudtam a blogotokról. Mi több, még akkor sem, amikor megírtam a Zalán-kisérlet 2.0 posztot és megkértem előbb Helent, majd Incit, hogy rakják ki a posztot. (Mindenféleképp szerettem volna, ha mielőbb kikerül, valahogy breaking news-nak éreztem a mi kis közösségünkön belül. Így került rá sor, hogy két blogon is megjelent, ui Helen csak aztán válallalta S.O.S.-ben, és kezdte el felrakni, miután már Incinél kinn volt. Ezért Helen már aznap 12-kor visszarakta az eredeti posztját )
Tehát lényeges info, hogy a poszt írásakor, illetve a kihelyezéskor még azt hittem, hogy magát Zalánt is ti találtátok ki, ezért rágtam be különösen arra, hogy a „macsó Zalán” sikerein felbuzdulva Ádám is hasonló „csajdöntögetős” blogba kezdett, ami a házasságát veszélyeztette, amíg a Zalánt pusztán egy nyelvészeti tanulmány érdekében kiagyaló egyetemisták ezzel egy cseppet sem foglalkoztak.
Mint bizonyára olvastátok, tanárotoknak, Incinek és Helennek felajánlottam egy „rendezési tervet”. Inci élt vele, Helen nem.
Helen meghozta a maga szuverén döntését, befolyásolni nem áll módomban. A ti saját magatok által nyilvánosságra hozott kép és kísérő szöveg adataitokból állítottam össze egy részben viccesnek szánt pamflettszerűséget. Egyik kép sem ábrázol senkit hiányos öltözetben, ettől jóval neccesebb gólyabulis képek szoktak keringeni a neten diákokról, és lássuk be a 2010-es években azért már azok sem minősülnek karrier rombolónak. A viktoriánus kor már régesrég elmúlt.
Helen azzal érvel, hogy a kisforgalmú blogján a kutya nem keresi ezt az anyagot, ha valaki mégis rá talál, akkor azok távolról sem olyan kompromittálóak, ami miatt (bízom benne, hogy fényes) jövőbeni pedagógusi, vagy egyéb karrierretek veszélybe kerülne. Távol áll ez a montázs teszem azt a sulibulin sztriptízelő angoltanárnő performance-ától. Ahogy a kilencvenes évek modoros szlengjén mondanánk: E miatt no para, don’t fos.:-)
Amennyiben nem tudjátok meggyőzni Helent az anyag eltávolításáról, akkor további javaslatom, hogy alkossatok és publikáljatok kiváló színvonalú szakmai tanulmányokat, így a gugli is ilyen találattal indít rólatok, mint teszi azt oktatótok, Dr. Bodó Csanád adjunktus úr esetén, a Magyar Nyelvőrben megjelent Nyelvi változások a nyelvcsere és nyelvvesztés folyamatában www.c3.hu/~nyelvor/period/1252/125205.htm
Pusztán ennyit tehetek, sajnálom ha többet vártatok tőlem. Azért bízom benne, hogy mindannyiunkban érdekes, végső soron kellemes emlékké nemesül e furcsa internetes összegabalyodás, illetve, hogy egyszer a Fecskében vagy másutt Csanádostól, Zalánostól, mindannyian összefutunk.:-)

Styxx 2010.02.19. 14:44:37

@Hirmondo Helen:
B+, mire elkészültem, te is léptél.

6-ok, akkor a fenti stornó.
Csak blöfföltem a mea culpával, megengedtem Helennek, hogy leszopjon, és ennek fejében módosított.:-)

Azért a Fecskében remélem jöttök a talira:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 14:54:16

@Styxx: Baszki, azé' remélem tetszenek az új képek. Gondolkodtam, hogy a patkányt is lecserélem egy meztelenül nyalókát szopogató pasi képére...:-)

Styxx 2010.02.19. 15:01:29

@Hirmondo Helen:
A patkányhoz ragaszkodom! Hát megfosztanál az identitásomtól? Ha leszeded, akkor én perlek!:-)

Sütke 2010.02.19. 15:07:13

@Styxx: Azért ha a 14 éves diákjaim egy szerintük erotikus vagy akármit sejtető képet találnak rólam, az már bőven elég ahhoz, hogy megkeserítsék a munkám... Legalábbis ha a saját kamaszkoromból indulok ki :D

Styxx 2010.02.19. 15:29:48

@Sütke:
Hopplá, hopplá. Mik ki nem derülnek nyúlfarknyi múltadból? Szóval anno szörföztétek tanárbácsik.tanárnénik huncutkodós dagerotipiáit a Világhálón?:-)

Más, így most már örülünk Sütke?
Ha igen, dobj egy köszit Helennek. Végre egy real 18-22 éves vagány kiscsaj idetévedt, B+, ha visszaolvasod, állandóan ezért rinyált:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 15:42:38

@Styxx: Huh, most kicsit gondolkodnom kellett ezen a huncutkodós világhálón, mivel mi anno általánosban nem sűrűn nézegettünk ilyet, aztán baszki leesett, hogy Sütke nem az én korosztályom, és hmmm...hát igen...18-22...;-)

Sütke 2010.02.19. 15:50:53

Szerintem mióta lehet mindenki csekkolja a tanárait guglin, hátha biztosíthatja magának a félévi ötöst... :D

Én örülök. Főleg hogy csak bazivékony nők képei kerültek a nevem alá. Így mindjárt szimpatikusabb :D

Styxx 2010.02.19. 15:53:14

@Hirmondo Helen:
Na látod, csak egy tanulmány, meg annak a pamfletje kellett, és teljesült a vágyad:-).

Amikor én jártam ált suliba, nagyokat kuncogtunk, amikor Cro-Magnonban találtunk a tanárainkról pár huncutkodó barlangrajzot:-)

Styxx 2010.02.19. 15:54:25

@Sütke:
Ilyen kvalitásokkal rád még fényes tudományos karrier vár:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 16:01:59

@Styxx: Baszki, akkorát röhögtem a barlangrajz filozófiádon, hogy a felettünk lakó kisbaba is felkelt. Biztos örül az anyja.;-)

Styxx 2010.02.19. 16:10:16

@Hirmondo Helen:
halál fia vagy, egy nagy nehezen elalvó kisbabát felverni nagyobb bűn, mint az apukát a lépcsőforduló alatt suttyomban lecummantani:-)

Mary25 2010.02.19. 20:05:18

Örömmel fogadom, hogy kicserélődtek a képek mivel szerepelt közöttük egy hivatásos katona is, akinek semmi köze nem volt az egészhez. ehhez csak annyit, hogy a legközelebbi ilyen hirtelen felinduláskor jobban tájékozódj kikről teszel ki képet nehogy megkeressen a KBH. Remélem mindenki tanult ebből a kis csörtéből és bízom benne, hogy egy pohár ital mellett megbeszélitek majd az egészet személyesen is! Üdv nektek!

Vikusz22 2010.02.19. 21:28:39

Sajnálom, hogy ez lett egy ártatlannak induló dolgozatból. Köszi, hogy végül korrigáltátok a dolgokat!

Styxx 2010.02.19. 22:19:42

@Mary25:
Juj, milyen mázlisták vagyunk. Nem mondod, a KBH is a nyomunkban járt? Az utolsó pillanatban megúsztuk. Sőt, mintha az a hal se vett volna részt a kutatásban, netán tévednék? Köszönöm a figyelmeztetést, majd egy pohár bambi mellett személyesen is megbeszéljük felelőtlen tetteinket és kiscserkész becsületszavamra ígérem, többé nem kekeckedünk a minket felelősen, fair módon kutató bölcsészekkel:-) Üdv neked is!

Styxx 2010.02.19. 22:21:50

@Vikusz22:
Semmi gáz, 1:1 végülis nem mindennapi móka volt. Egy közös piálás azért jó móka lenne, főleg ha az egész stáb képviseltetné magát Csanádtól Zalánig:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.19. 23:12:30

@Mary25: Neked is a római pápa nyald be először kispina, mert annyira égi hangon próbálkozol itt nyögdécselni. Szopjon le a jó kurva anyád is!

vagyok, aki vagyok... 2010.02.20. 09:59:51

@Hirmondo Helen: ej, nyugi van! mégis mitől vagy ennyire kiborulva?

surácska 2010.02.20. 18:04:07

Én is köszönöm a változást! :)

Styxx 2010.02.22. 10:21:10

@surácska:
Csatlakozom, köszönjük Kis Zöld Boci:-)
@B. Zalan @ zalan.blog.hu:
Nem, b+, csak vicceltünk. Ki is lenne rád kíváncsi azok közül akik egy éven át olvastak, és/vagy tanulmányozták az olvasóid:-)

vagyok, aki vagyok... 2010.02.22. 10:31:24

@B. Zalan @ zalan.blog.hu: még a végén kiderül, hogy tényleg élsz és tényleg egy fiatal férfi vagy. a többit egyelőre hagyjuk :)

a.anami 2010.02.26. 16:48:14

Aha! kezdek igazán képbe kerülni zalánügyileg! :))) /Ez a rohadt időszűke...:( /
süti beállítások módosítása