Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kemény szex

2010.02.15. 07:00 :: Helen H.

Végre egymásnak eshettünk a férjemmel. Tisztára olyan volt, mint az első szex. Mármint nem a very first time szex, hanem az az első szex, amikor a szeretett férfivel először kerülsz testi kapcsolatba...

Biztos ismered az érzést. Bizsergés mindenhol, nincs külvilág, lelked kitárod (oké, a lábad is), lazaság, és finom szavak, ha valami jó, ha valami kell. Csak te, ő és a szex...

Mire végzett a fogmosással, én már játékosan a takaró alá bújtam, és mint aprótermetű leánykát, keresgélhetett a Drága...

Ez a gyermeki játék olyan izgató tud lenni. Mint az óvodás, aki tudja, hogy ajándékot fog kapni, csak előtte meg kell találnia...

 

 

Persze hagytam, hogy könnyen előkerüljek...és a Kedves fejecskéje is egyre lejjebb kúszott a testemen...miközben rengeteg puszit kaptam az ajkai útjába kerülő akadályokra...végül a nyelve elérte a végállomást, de a lelkére kötöttem, hogy bármi is történjen, ő ne szálljon ki a vagonból...

 

 

 

 

 

Visszavezető útján helyet cseréltünk, és én csúszkáltam az ő testén. Fülbe sikolyok, nyálas puszik, mellbimbó-piszkálás, orrmasszázs a hasán. Aztán harangjáték a lábai között. (A szopásnak külön technikája van, de erről részletesen egy másik posztban írok.)

 

 

 

...és ha már ő volt vízszintesen, gondoltam, kipróbálom, meg tudom-e ülni úgy a lovat, mint a műtét előtt...na és persze, hogy a lovam nem veszített-e a korábbi pompás kondíciójából...szerencsére egyikünk sem esett vissza az elmúlt hetek alatt...

 

 

 

 

 

Majd a férjem kérte, forduljak meg rajta, és ebben a formációban folytassuk a terepgyakorlatot. Ezt a pózt azért szeretem, mert a Drága látja, milyen frappánsan tudom mozgatni a popsimat. Még a hajamat is kedvemre dobálhatom, mivel nem zavarom vele az uram arcát...és különösen imádom markolászni a jobb térdkalácsát...ő pedig nagyokat paskol a fenekemre...

 

 

 

 

Következett a közös nyalakodás, ismert nevén hatvankilenc. Soha nem tudom magamat türtőztetni, és múszáj abbanhagynom néhány pillanatra a Drága ápolgatását, ha az ő nyelvecskéje érzékeny pontra tapint nálam...

 

 

 

Áttértünk a hagyományos, sokak által kedvelt és használt felállásra. Nálam ez a legyőzött amazon póz. Ilyenkor kamatostul adom vissza férjemnek a rajtam levezetett csapkodásait, és párszor oldalba suhintom a lábammal vagy lapockájára mérek édes ütéseket. Nem bánja. Ha megelégeli, leszorítja a karjaimat...

 

 

 

                                       

Ismét én kerültem felülre, de a férjem ezúttal nem vízszintesen feküdt, hanem felült, és alkalmazta rajtam a fúrógép funkcióját. Ezalatt én próbáltam támaszkodni, aztán a Kedves a támasz szerepet is átvállalta...

 

 

 

 

 

Megint cserebere. Na, ez az a testhelyzet, amikor képes vagyok másodpercek alatt átvedleni kisgömböcből kiskiflibe vagy fordítva. Az uram mindig igazít rajtam. Lazán teszi ezt az én 160 centis manóalkatommal (és 52 kilómmal), pakolja a lábaimat, kezeimet, én pedig kedvemre élvezkedek...

 

 

 

Na és kutyázgattunk is a végén. Gyűrtem a lepedőt, a párnát - szinte a matracig kapartam az ágyat a gyönyörtől - , és dörzsöltem hátsómat a Kedves ágyékához. Heves és tüzes volt, én meg szokásomhoz hűen hangos, de nem érdekelt. Őt sem. Egész felső testével a hátamra hajolt, karjaival átölelt és a műsorszám bevégeztetett...

...minden szex után rám mosolyog, puszit ad a számra...az első együttlétünk óta megy ez így...

...néha azt is mondja kufirc végeztével, hogy szeret...

...de a legtöbbször akkor hagyja el ez a szó a száját, amikor a legkevésbé számítok rá...

 

 

 

 

25 komment

Címkék: szex szerelem

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr431757928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.15. 09:54:29

Érzékletes írás :-) Ezt hiányoltam ;-)

aJeti 2010.02.15. 10:11:21

elképzeltem ahogy írod KÖZBEN a posztot! és keresgéled a képeket! LOL!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.15. 10:27:22

@aJeti: Ohh, a képek már megvoltak (van egy külön Szex mappám), csak a sorrendet kellett eltalálnom. Na, várjál szólok az uramnak, nézzen már rá, hogy jó-e a sorrend.;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.15. 10:51:17

Egészségetekre!!!! :DDD
Majd egyszer, ha engedélyezed, copy paste lenyúlnám a történést egy saját cuki kutyussal. Addig is, mivel rohadt vizuális vagyok a képek nélkül is, éjszaka majd merengek még rajta és továbbgondolom... ;)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.15. 11:18:59

jó poszt lett, lassan kötelező lesz nálad a 18-as karika ?-)

díva naíva 2010.02.15. 11:34:20

Na, ezt itt és most nem merem elolvasni, majd este, otthon :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.15. 13:14:59

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Egy, de az szép kerek volt és fénye bevilágította a szobát.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.15. 14:29:10

@Hirmondo Helen: Hát persze, oda Mátyás meghalt az igazság. Vagy fordítva.

irkafirka 2010.02.15. 14:50:17

Hmmm, hát én is csak lopva tudtalak olvasni, mini ablakban, hogy a képek ne vonzzák a munkatársaim tekintetét! Bár nekem a legelső kép tetszik, ott még igazán nem történik semmi, de már minden benne van a levegőben, imádom (élőben legfőképp! Egyébként meg nem tudom mi volt, de majdnem szóról-szóra, vagyis pozitúráról-pozitúrára ilyen volt a hétvégém... :-)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.15. 16:12:36

@irkafirka: énis amondó vagyok, hogy a kevesebb néha több.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.15. 20:05:06

@irkafirka: te is itt voltál velünk? hmmm...;-)

kozgaztanar 2010.02.15. 20:06:15

egészségedre! (ez nem olyan vendégposzt izé Ádámtól? :)

irkafirka 2010.02.15. 21:21:14

@Hirmondo Helen: most már kezd gyanús lenni a dolog nekem is... :-) vagy csak a kamerát felejtettük bekapcsolva???

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.02.15. 21:53:32

Na mi van emberek! Ilyen silány a nemi életetek, hogy már el sem hiszitek, ha valaki egy jót szexel???
Különösen Narancs pajtás.

aJeti 2010.02.15. 22:43:45

@irkafirka: á, csak úgy csinálok, mintha. ;-)

irkafirka 2010.02.15. 23:02:26

@aJeti: :-D tényleg sajnálom, hogy pont veled nem sikerült beszélgetnem, remélem pótolható!

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.16. 00:04:36

Béluska én semmit sem hiszek el, tekintve, hogy az utóbbi három évben a komolynak tűnő hírek legalább 20 százaléka is fake.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.17. 22:27:56

ez olyan poszt mint az uj kiadású fényképes káma szutra :)
süti beállítások módosítása