Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Valentin(a)

2010.02.14. 13:00 :: Helen H.

Némi rafinériával minden férfi rávehető olyan dolgokra, amiket nem szívesen csinál. Természetesen ez alól a férjem sem kivétel...

Hajfestésügyileg nem járok fodrászhoz, idehaza szoktam intézni. No, azért némi segítséget igénylek, különösen a hátsó részek tekintetében. Régebben anyuka, barátnő vállalta a segítő szerepét, most elméletileg a férjem...

Szóltam neki, hogy Valentin-nap alkalmából legyen olyan kedves, és vegye kezébe az ecsetet (nem, nem a farkára gondoltam). Nem díjazta az ötletet. Morcos lettem, nagy vagányan bevonultam a fürdőszobába, előkészítettem a szükséges holmikat és nekiálltam egyedül a hadműveletnek...

Pár perc múlva jött ám utánam a Kedves. Kérdezte:"Segítsek?" Komoly ábrázattal válaszoltam:"Nem kell, magam is megoldom." Téblábolt kicsit a Drága, majd behozott egy széket, hogy üljek rá, ő majd folytatja a festést...

Kényelmesen elhelyezkedtem a széken, a férjem pedig befejezte a fodrászkodásomat...

7 komment

Címkék: pasik valentin nap hajfestés

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr451756944

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.02.14. 13:29:29

Minek a duzzogás, ha utána úgy is neki kell? ezt sosem értettem :))

vagyok, aki vagyok... 2010.02.14. 14:15:24

félt, hogy ki marad az aznapi móka

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.14. 15:04:34

@díva naíva: eredetileg az ő tervei alapján jövő hétvégén lett volna a maszatolás, csak én programot változtattam;-)

@Vagyok, aki vagyok...: ajajj, az már megvolt a festés előtt:-)

sebien 2010.02.14. 16:17:43

ügyes. elérted, hogy ő maga akarjon segíteni neked:) erről a "szakíts, ha bírsz" című film híres/hírhedt mondata jut eszembe: "azt akarom, hogy akarj mosogatni!"

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.14. 19:13:00

@sebien: oh, sok mindent el szoktam érni ilyen taktikákkal:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.14. 21:38:40

Igazi papucs orrán pamutbojt. Zsó cica, minden lebecsülésem az övé.
süti beállítások módosítása