Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Pasi ABC 3

2010.02.11. 07:00 :: Helen H.

Volt már első, és volt már második, ez pedig itt a harmadik...

Ezermester: Jön, lát, szerel. Azt is jobban tudja nálad, hogyan kell felhelyezned a tampont úgy, hogy a kék madzag ne lógjon ki a bugyidból. Füle mögött mindig ott a ceruza, még ünneplő viseletben is. Moziban nem lehet vele normálisan filmet nézni, mert egyből kezelésbe veszi az alatta nyikorgó széket. Isten ments attól, hogy a melltartódat ő vegye le. Nyomban a kapocs típusa, anyaga, gyártója érdekli, mert neki is olyanra lenne szüksége a faliszőnyeg léchez illesztéséhez. Kocsijában ne nyúlj semmihez, különösen a kalaptartón bólogató ebhez, mert azt három különböző kutyafajtából rakta össze és milliókat ér...

 

 

 

Flúgos: Nem lehet vele feltűnés nélkül közlekedni. Ódát zeng az utcán talált galambpiszokhoz, utánozza a parkban járókerettel sétáló nagymamát, orrlyukába tömi majd onnan húzza ki a rágógumit. Már-már azt hiszed, végre lenyugodott és megfogja a kezedet, amikor hirtelen ugrálni kezd és ujjaidra mutatva őrjöngve kiabálja: "Segítség, polip, polip!" Persze jót nevet a saját poénján, akkor is, ha te a szádat húzod. Végtelenül szórakoztató, de képtelenség komolyan venni...

 

 

 

 

Grál-lovag: Benne kel életre a letűnt korok romantikája, annak minden erényével és bájával. Öltözködésben még a csajokat is messze lekörözi. Neked alig kell tenned valamit: ajtót nyit előtted, előkóstolja az italodat, hogy megfelelő hőmérsékletű-e,  a fodrásznál levágott hajadat titokban zacskóba gyűjti és elteszi emlékbe, még a macskádnak is hoz karácsonyi ajándékot, és versikékbe foglalja az érzéseit. Egyetlen gond van vele csupán: valahogy sosem téged keres, hanem a titokzatos Szent Grált...

42 komment

Címkék: párkapcsolat pasik férfitípusok

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr681745094

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.11. 08:50:53

"Kocsijában ne nyúlj semmihez" ez egy nagy igazság :-)
Gyűlölöm, ha valaki már az első randin matatással kezdi. Ha akkurátusan feltúrja a kesztyűtartót, oldalzsebeket, cédétartót, és amit talál ahhoz rögtön magyarázatot is vár.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 09:25:33

@néma bárány: persze ha zacskót keres, mert hányni akar, akkor egészen más a helyzet...:-)

Bogi24 · http://fridabogi.blog.hu/ 2010.02.11. 09:47:12

Hát én bírom az ezermestereket, a flúgosokat meg főleg!

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.11. 09:59:25

@Hirmondo Helen: Nem kell minden esetben a saját tudásodból kiindulni :-) Tudom, a ledöbbentő meglepetés erejével hat, de vannak férfiak akik hányatás nélkül is tudnak vezetni :-)

Styxx 2010.02.11. 10:05:55

Nagyon jó, gr. Helen, ezt a sorozatot (1-3) lazán elküldhetnéd a Modor Tibinek, vagy a Görbe Sminktükrös csajnak, szerintem egy mainstream kategorizálós blogon is kiválóan megállná a helyét.Ha sznob kisblogger vagy,akkor boccs

díva naíva 2010.02.11. 10:20:45

én csak a másik oldalt ismerem, mikor beülsz a kocsijába és azt hiszi a titkárnői székbe ültél és máris instrukciókat ad, mivel mit csinálj :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 10:30:46

@Styxx: Kössz a tippet. Előbb megírom a ZS betűig, nem szeretek fél munkát végezni. Bár sztem ez nem a legjobb írásaim közé tartozik.

@néma bárány: Nem is a vezetési stílus miatt szoktak hányni a csajok. Sztem arra már nem nagyon emlékeznek másnap...:-)

@díva naíva: Saját tapasztalat Díva? Baszki, ki volt az a csaj, aki beült melléd?:D

Styxx 2010.02.11. 10:39:04

@Hirmondo Helen:
Szerintem se ez a legjobb írásod, viszont belefér a tematikus blogokba.

Talán a csúcs, amit alkottál, még a prágai előtti párizsi tartózkodásod alatt,a Catherine Millet álnéven kiadott két vallomásos könyved:
konyves.blog.hu/2009/03/05/millet
:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 10:49:23

@Styxx: Jajj, olyan kedves vagy, mindjárt elpirulok, pedig nem szokásom, bár biztos a tűzhely teszi.:-)
Esetleg küldjek neked egy dedikált példányt? Te kis hamis, a könyvre gondoltam...:D

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.11. 11:04:00

@Hirmondo Helen: Ahogy elnézlek igaz hányás szakértő vagy :-D Mesélj, te mitől szoktál hányni egy kocsiban, amire még másnap is emlékszel? :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 11:19:09

@néma bárány: pl. pizzától. Másnap a férjem talált még "nyomokban répákat tartalmaz" darabokat. :-)

díva naíva 2010.02.11. 11:31:38

@Hirmondo Helen: nem úgy másik oldal, teee :))) mellém pasik szoktak ülni, mindegy, melyik ülésben ülnek :)
említett esetben pedig a fordított azt jelenti, nem én kezdtem el az anyós ülésen kutatni, nekem adták ki, mit hová helyezzek, mivel mit csináljak, jú nó?

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.11. 11:50:47

@Hirmondo Helen: Aha. Ezért nincs meg ez nekem. Nem vagyok randikon kocsiban pizzázó forma :-) Mi általában bemegyünk enni :-D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.11. 11:58:33

@Styxx: én olvastam az első könyvet (sztem ez nem is meglepő), na annak a negyedik fejezete kezdődött úgy hogy, "Nagyon szeretek szopni"-rögtön a kedvencem lett:-))))))))8dikos ballagásra kaptam az egyik rokontól. Sztem ő nem nagyon olvasott bele a könyvebe, vagy talán így akart felvilágosítani?! Kitudja.....De én akkor olvastalak Helen:-)))))))A második részből viszont küldhetnél egy dedikált példányt, Köszi:-DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 12:11:29

@díva naíva: és "azt" hová helyezted?:-)

@néma bárány: Mi is épp a pizzériából tartottunk már hazafelé...:-)

@Incifinci: Oké, csatolok egy meztelen fotót is magamról és ráírom, hogy with love...:D

ASHTON @ asthon.blog.hu (törölt) 2010.02.11. 12:15:19

Én eddig nem találtam magamra.. be sorolható vagyok?:D vagy sem, de jó vagyok a barátnőmnek..

díva naíva 2010.02.11. 12:26:28

@Hirmondo Helen: ezek után, azt sehová, nem szeretek kiszolgáló személyzetet játszani :)

Styxx 2010.02.11. 12:42:06

@ASHTON @ asthon.blog.hu:
még csak a G, betűnél tart. No, para sorra kerülsz. Még én se ismertem magamra. Még jó, hogy a "Geci" kategóriát nem nyitotta meg H. akkor lehet, hogy szégyenszemre oda sorolódam volna?:-)
@Incifinci:
Fasza kis ballagásos ajándék. Elsőáldozásra meg rózsaszín, díszdobozos műbrokit kaptál?:-)

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.11. 12:48:28

@ASHTON @ asthon.blog.hu: Az baj, ha nem tudod kategorizálni magad? Én pl ebből a háromból kicsit mindegyik vagyok, de valójában egyik sem. Szeretek sk szerelni otthon, szeretek néha hülyének lenni és idióta módra baromságokon röhögni. De a szeretett nőért meg a családért bármikor feldúlom Abszurdföldét, ha kell. Van rám sablon? Már a sokat ugató hülyén kívül? :-)

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.11. 12:49:10

@ASHTON @ asthon.blog.hu: Az baj, ha nem tudod kategorizálni magad? Én pl ebből a háromból kicsit mindegyik vagyok, de valójában egyik sem. Szeretek sk szerelni otthon, szeretek néha hülyének lenni és idióta módra baromságokon röhögni. De a szeretett nőért meg a családért bármikor feldúlom Abszurdföldét, ha kell. Van rám sablon? Már a sokat ugató hülyén kívül? :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 12:52:15

@ASHTON @ asthon.blog.hu: Ugye tudod miért vagy még jó a barátnődnek? Mert nem ismeri a magyar abc-t...:D

@Styxx: @néma bárány: Nyugodjatok meg, ti majd az X-nél jöttök be a képbe, X-large név alatt...:D

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.11. 12:56:39

A Grál-lovagnál azt gondoltam, hogy én vagyok, de még jön Isten címke, ott fogok szerepelni.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 13:17:35

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Te majd a végén leszel, a Zs-kategóriában...

@néma bárány: Dehogy hízelgek, csak motivállak, hogy valóban beleférj az X-be...:D

díva naíva 2010.02.11. 13:21:55

@Hirmondo Helen: mi a zs? zsidó? zsémbes? :D

lesz sz, mint szájhős is? :) remélem a p alá pedig a puhapöcs, na jó, nevezzük csa puhánynak :D

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.11. 13:30:41

@díva naíva: a ZS maga a kategória lesz, definíciója: Cynthia Rothrock és Lorenzo Lamas szerelemgyereke. :-)

jessicarabbit 2010.02.11. 13:33:30

@néma bárány: ez mindenhogy arany igazság, legyen szó akár egy barátnőmről, akár pasiról. engem a rádió, fűtés/légkondi kapcsolgatása bosszant a leginkább:)

díva naíva 2010.02.11. 14:20:13

@Hirmondo Helen: írd végig az ábécét és megmondom, melyik miért nem jó, a t-hez pedig tökéletest kérek, ha lehet :) és annak a leírására vagyok a legkíváncsibb :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 14:42:00

@díva naíva: na csak várjál, várjál, lesz majd női abc is, ott ugye a D betűn és az N betűn már nem kell sokat gondolkodnom...:-)

díva naíva 2010.02.11. 14:43:07

@Hirmondo Helen: igen, ezzel már fenyegettél, a d, mint díva rólam szól, az n, mint nimfomán meg rólad :D

díva naíva 2010.02.11. 15:12:54

@Hirmondo Helen: ne népszerűsíts, nem kell a rajongó tábor vagy egy két csajos konstellációról álmodozol? :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 15:17:03

@díva naíva: rosszul használtad a központozást, nem egy két csajos, hanem egy-két..stb. csajos...:D

díva naíva 2010.02.11. 15:19:09

@Hirmondo Helen: na, most meg érezzem magam leminősítve? :D ne sorolj már a többi nőid közé :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 15:26:29

@díva naíva: Sajnos nincs sok nőm. Savanyú Narancs ajánlkozott, mert állítólag ő lány, de csak 16 éves, szóval no para. Mondjuk várakozó listára felvehetem. Hmm, de vajon téged hova is rakjalak?:D

díva naíva 2010.02.11. 15:27:17

@Hirmondo Helen: én nem várakozó listázok és messze nem vagyok 18 :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 15:33:25

@díva naíva: Tudom, tudom, hogy te már (sajnos) kikerültél életkorilag a számomra veszélyes korcsoportból (vagy ők a veszélyeztetett csoport, ha rólam van szó), de azért most gondolj bele: nem vágyakoznál egy friss, könnyen duzzadó mellbimbó után?...:D

díva naíva 2010.02.11. 15:36:57

@Hirmondo Helen: őszintén, nem hinném, hogy szeretnék csitrit kipróbálni, valahogy nekem ők olyan szerencsétlennek, esetlennek és ostobának tűnnek, szerintem ha már bevállalnám, 25-40 között lenne az illető :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.11. 15:43:06

@díva naíva: Nekem azért jön be ez a korosztály, mert ugye én szeretnék az irányító lenni.;-)
Jól van na, látom már kezdessz ráérezni a dolog ízére.:D

díva naíva 2010.02.11. 15:45:05

@Hirmondo Helen: ugyan már, simán átveszem az irányítást az általam említett korosztály felett is, mást nem kissé trükkösebben kell, na de az sem lehetetlen :)) szeretem a kihívásokat :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.11. 17:04:48

@Hirmondo Helen: Utolsókból lesznek az elsők. Zs, mint zsibbadtra nyaló?
süti beállítások módosítása