Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Nyögések

2010.02.08. 14:00 :: Helen H.

Sátras buliba vittek a barátnőim. Nekik volt pasijuk, nekem éppen nem. Azt mondták, majd helyben szerzek valakit...

Egy haverjuk aprócska balatoni présházánál tartották a banzájt. Kerti grill, tábortűz, hangfalak, erősítő, borospince. Szóval jól éreztük magunkat. Alvást nem terveztünk, ám a bulit szervező srácok pár sátrat felállítottak a kertben. Kb. húszan lehettünk, és volt négy sátor, amiből egyet-egyet foglalózott a két barátnőm: természetesen maguknak és a fickójuknak. A harmadik sátort a "jajj de szép és okos vagyok" leánykák stoppolták, a negyedikbe pedig valaki belehányt...

 Mivel én "jól szopok, de nem téged" csaj voltam, nem akartam összefeküdni a szép és okos bandával. Nem beszélve Hányás szomszédról...

Volt a csapatban egy igazán jóképű, jó testű és amolyan magányos harcos pasi. Az a tipikus megszerezhetetlen fajta, akit soha nem láttál nővel, mégis tudtad, hogy egyetlen lélegzetvételével rezgésbe hozza a csiklódat...

Jött oda hozzánk, és teljes nyugalommal közölte, hogy a szomszéd présházát nyitva találta, benne két ággyal. Ő ott fog majd aludni. Hajnaltájt már mindenki játszotta a vakegeret, barátnőim is sátraikba vonultak, én pedig egyéb tettlegesség hiányában az elszórt sörös dobozokat szedegettem. Észrevettem, hogy a Magányos farkas indul a szomszédba. "Na kislány, ha ügyes vagy, akkor ágyban alszol..."-morfondíroztam magamban. 

- Hé, nincs szükséged egy kurkászra? - kiáltottam utána.

- Mire? - kérdezte, és elég furcsán lesett rám.

- Tudod, aki vakarja a fejedet, hogy álomba merülj. - válaszoltam.

Vigyorgás, és intés, hogy mehetek.  Valóban két ágy volt a házban. Egymással szemben. Magányos farkas öngyújtóval világított. Talált egy gyertyát. Mondta, hogy reggel biztos indul rólunk a pletyka. Mondtam, hogy erre rá is segíthetek, és hangosan nyögdécselni kezdtem. Két percig. Miközben ő próbált csendesen röhögni. Majd megkérdezte, hogy levetheti-e a pólóját, mert szeret meztelen felsőtesttel aludni. "Hogyne, hogyne..." - feleltem gyorsan.

...végül elfújta a gyertyát, és...

28 komment

Címkék: buli pia pasik sátorozás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr651739058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jessicarabbit 2010.02.08. 14:15:58

és...? és mi történt?:)

Styxx 2010.02.08. 14:27:20

@jessicarabbit:
..és elmondta, hogy már annyira kínos neki is az a sok modoros, sztereotip közhely, hogy a legjobb pasik mind buzik, de speciel vele kapcsolatban ez színigaz, úgyhogy Helenkénk aznap este a présházban száraz puncival tért nyugalomra, vagy...

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.08. 14:31:48

Helen lécci hagyd már ezt a vastagbetűs kiemelést.... Nagy gyerekek vagyunk már... lécci,lécci...

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.08. 15:07:10

eehh.. és Helen bepróbálkozott a srácnak ahelyett hogy felállt volna csak kókadt... Helen előkapta a viagrát és bevágta a a faszi szájába. Nem telt el 10 perc sem, már meredt is a lompos és Helenre mosolygott... aki szokásához híven cselekedett.. :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 15:37:24

Tudjátok az az igazság, hogy akkor hajnalban egyszerűen csak kurkásztam...:-)

Styxx 2010.02.08. 16:06:02

@Hirmondo Helen:
Akkor mondhatni bejött a tippem.
@hzizi:
Helen Mosó Masa Mosodáját készül kiadni felnőtteknek.
Még jó, hogy nem Gőgös Gúnár Gedeont, mert akkor néháyn szó helyett kis rajzocskák szeepelnének. Pl. mókuci, répa:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 16:38:28

@Styxx: pedig a Gőgös Gúnár Gedeont még el is tudnám mutogatni, különösen a Gúnár részét...:-)

SassyGurl 2010.02.08. 16:54:06

Helen..kis gonosz..ilyenkor abbahagyni:)

Styxx 2010.02.08. 17:33:50

@Hirmondo Helen:
Na az felettébb érdekes performance lenne:-)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.02.08. 20:03:44

Aha, akkor tőlem is rezgett és rezeg(elméletben) minden nőnek a csiklója, és ezért nem mernek közeledni. Biztosan azt gondolják, hogy a rezgés kihat a fejükre is és Parkinson-kórosoknak nézem őket.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 20:14:28

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Most mit idegeskedsz, hiszen még csak 16 éves vagy. Az a pasi akkor 30 volt. Aztán 37 évesen végül megnősült. Sajnos nem mert vagány, szexi csajt elvenni. Pedig azok voltak a gyengéi...

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.08. 22:53:18

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): Tőlem legfeljebb a bugyimat vehette volna el, vagyis le...

díva naíva 2010.02.09. 08:50:06

"Sajnos nem mert vagány, szexi csajt elvenni." és azóta is falba veri a fejét és Helenre a farkát :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.09. 09:09:51

@díva naíva: Ejj, össze kellene Téged zárni Narancs barátunkkal. Bár ő csak 16 éves, lehet sokat kellene tanítanod.:-))

díva naíva 2010.02.09. 09:27:00

@Hirmondo Helen: hát Helen én sok mindenben nagyon jó vagyok, de tanító nénit nem szívesen játszok :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.09. 09:30:43

@díva naíva: persze én is csak egy egyszerű nyelvórára gondoltam, nem pedig harci kiképzésre.:-)

díva naíva 2010.02.09. 09:34:29

@Hirmondo Helen: na és most melyik nyelvre gondolsz? :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.09. 09:38:15

@díva naíva: valami afrikai kevertre. A lényeg, hogy jól pörögjön.:-)

díva naíva 2010.02.09. 09:41:38

@díva naíva: végülis, mire én azt kitanulom, szottyadt vénlány leszek, de legalább narancs is felnő a feladathoz :DD

díva naíva 2010.02.09. 09:44:29

@Hirmondo Helen: egy sorral feljebb neked szólt természetesen, nem magamba írogatok :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.09. 10:04:22

@díva naíva: gondoltam, hogy nem vagy ennyire nárcisztikus:-)

Ez a cím nem jelenik meg a publikus felületeken 2010.02.09. 15:33:23

kihagyni a ziccert néha sokkal izgalmasabb, mint belőni.
én sosem bírtam a felkínálkozós csajokat, hacsak nem voltak annyira okosak, hogy úgy tűnjön a felkínálkozásuk, mintha én csábítottam volna el őket.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.09. 16:28:30

@Ez a cím nem jelenik meg a publikus felületeken: Gondolom akkor te a fent említett esetben két végén égetted volna a gyertyát...
süti beállítások módosítása