Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Biszex

2010.02.06. 07:00 :: Helen H.

Mostanában a gondolataim egy bizonyos lány körül forognak. Említettem is a Kedvesnek, hogy ő például tökéletes lenne a hármashoz...

Tavaly nyáron találkoztunk vele egy kerti partin. Hogyan is jellemezhetném: tizennyolc éves, hosszú, hullámos, fekete hajú, őzike szemű, alacsony termetű és tornatanár szeretne lenni...

Babaarcú, mosolygós és szép mellei vannak, bár ezt csupán a pólóján keresztül érzékeltem, és ez a tapasztalatom is mindössze a látványból és (sajnos) nem tapintásból fakadt...

Naná, hogy a férjemnek is tetszett, ám felejtős a leányzó, mivel természetéből adódóan nem olyan bevállalós, mint amilyenek mi vagyunk...

Persze nem vagyok biszex, ennek ellenére furcsának találom, hogy szinte csak csajok után fordulok meg az utcán...

 

 

 

 

Zizi kérésére: SZAVAZÁS!

 

13 komment

Címkék: biszex hármas

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr81727961

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.02.06. 09:15:19

ne legyen, ne legyen, lécci, lécci...

ha kiemelsz, pieos betűket használsz akkor azt a szót látja az ember akaratlanul is fontosnak, holott ha olvasok én szeretném értelmezni a szöveget, nem csak a kiemelt szacakat látni...
zavaró no,

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.06. 09:37:50

Ja, most így már értem, mi zavart a szövegekben. Ez valami mentális affektálás?

hóember 2010.02.06. 09:52:12

piros szerintem se jó, de a félkövértől valahogy jobb a szememnek.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.06. 12:34:56

Hű mennyi igény, nem is tudom, hogyan lehetne Benneteket kielégíteni:-)

díva naíva 2010.02.06. 12:57:08

nekem mindegy, jó a szemem :))

Styxx 2010.02.06. 16:25:48

Esztétikailag szép a blogod. Zolivagyok stílusára emlékeztet, nekem az is tecc.
Kiemelés kövérrel nekem bejövős, pirossal már nem. Illetve azt tényleg akkor használd, ha valami nagyon odabaszós, kb. évente egyszer.
"Terhes vagyok" Kinyaltam Angelina Jolie-t" meg ilyesmi.

Amúgy nem értem, hogy miért nem vallod be magadnak és nekünk, hogy biszex vagy?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.06. 17:08:23

De jó, hogy 50-50%-on áll a szavazás. :-)

@Styxx: Na, akkor a "nem vagyok biszex" pirossal kiemelve azt hiszem jó is. Tényleg nem vagyok biszex. Legalább is szerintem az, hogy kipróbálnám csajjal, nem jelenti feltétlenül, hogy a lányokhoz is vonzódom.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.06. 19:22:58

@Hirmondo Helen: A biszex az olyan nem pontosan besorolt dolog, mint az alkoholista. Szeretjük, szeretjük, de mégse vagyunk azok. Mondom ezt egy teljes hét ivás nélkül! (ezt most kibaszottul szerettem volna vastagon jelölni, kár, hogy Mici nem olvassa)
Az 50-50%-ra meg csak megkérdem, hogy ki az a gyökér,aki nem bírja eldönteni, hogy egy szövegben mi a lényeg? Esetleg annyira alaconynak véled a színvonalat, hogy fontosnak érzed vezetni a sok birkát? Tudom, tuskó vagyok, nem véletlenül hívnak így. :)
Egyébként, most komolyan kérdem, mivel tenyeres-talpas parasztgyerek vagyok és leginkább vastagfalu poharakból szívom a kultúrát, te meg gyakorlott és dörzsölt zsurnalisztának tűnsz, hogy mi a célja a dekorációnak?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.06. 21:03:53

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: mármint melyik dekorációra gondolsz? erre itt a lábam között?:D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.07. 10:03:52

@Hirmondo Helen: Faszom, a dekoráció az én lábaim közt a nő. Nálad a rosseb tudja, de találgathatok. :)

mano_ · http://bordelyhaz.blog.hu 2010.02.07. 16:08:11

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: A nő lába között a dekor mindig egy pasi feje... :D Vagy pedig bármilyen más tárgy, ami élvezetet nyújthat..., de hogy mi az.. döntse el mindenki magában :D

Styxx 2010.02.08. 09:25:35

@mano_:
lehet egy csaj feje is. Kb 3 kg és mielőbb sírjon fel:-)
süti beállítások módosítása