Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Csupasz punci

2010.02.04. 07:00 :: Helen H.

Mindig is hagytam magamon kis szőrt alsó tájékon. Egészen addig, amíg a férjem majdnem fulladásos halál áldozata lett egy aprócska szőröcske miatt...

Na, nyomban hozta is elektromos borotváját és kérte, hogy nőgyógyász-tartásban helyezkedjek el az ágyon. Még törülközőt is kaptam a fenekem alá. Így történt, hogy gyakorlatilag minden nemi területen, ami eddig számomra láthatatlan volt (persze érintetlen nem) egy csapásra (jobban mondva húzásra) csupasz lettem...

Álltam a fürdőszobában a tükör előtt, és bámultam fedetlenségemet. Tetszett. Nagyon tetszett. A Kedves sebtiben keresztelőt is tartott a frissen borotvált gyermeknek: "rózsaszín babapunci" néven anyakönyvezte...

Történt egyszer, hogy én is szinte halálomat leltem a Drága dzsungelében. Morcos voltam. Másnap este sima golyókkal és még simább dákóval játszhattam...

...ez van kérem: az egyenjogúság az egyenjogúság...

 

63 komment

Címkék: punci farok csupasz

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr71727091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.04. 08:14:53

Jézus! Milyen halál lett volna:-DDDDDDDDDD
Én azt sem tudom, hogy néznék ki szőrösen (na jó lustább és magányosabb napokon azért feltételezhető) Nekem még szinte ki sem nőtt, de már epiláltam. Bár akkor még nem szexuális célú volt a szőrtelenítés. Edzés, nagylányok, csupasz puncik tömbkelege a zuhanyzóban....én sem lóghattam ki a sorból:-DDDDDD

Tényleg Helen, arról is írhatnál, hogy milyen beceneveket adnak a férfiak és a nők eme becses tájéknak...:-DDDDDDD

díva naíva 2010.02.04. 08:56:55

én is a szőrtelen párti vagyok nálam is pasinál is... mééég talán mellkason elviselem, de ha nem muszáj, ott sem, de altájon és hónaljban vágyölő a szőr, na meg háton... brrrr.

aJeti 2010.02.04. 09:12:12

ugyanmár kislányok. finom utalásféleképpen kis, érdekes alakzatok... sportosan, röviden, még ha kicsit szúrós is, szép az.

ITteddy 2010.02.04. 09:17:57

@díva naíva: Egy férfi szőrös! Ha csupasz mellkas kell, akkor ajánlom a lányokat (ha nem szereted a puncit, még próbálkozhatsz emosokkal)
Ez olyan mintha a férfiakat szakállas nők izgatnák.
Hova fajult a világ, még néhány év és megszűnnek a nemek, csak pöcsöslányok maradnak..."brrrr"

vagyok, aki vagyok... 2010.02.04. 09:22:42

@aJeti: csatlakozom :) nékem a bőrőm ott nem bírja a strapát. és mivel szebb egy vöröslő, sebes punci, mint egy karbantartott, picit szőrös? eddig nem volt reklamáció :) de fogínybe fúródó "tüske" az igen :DD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 09:59:17

@Incifinci: Oh baszki, milyen jó is volt neked, a sok-sok fiatal csupaszka között. De irigyellek!:D
@díva naíva: @ITteddy: akkor asszem Teddy a majomtól származik:DD
@aJeti: @Vagyok, aki vagyok...: és nektek milyen csecse mintátok van? karácsonyfa gyergyákkal?:D

Styxx 2010.02.04. 10:32:54

@ITteddy:
Most akkor Teddy te vagy a Helen-ura, vagy mégsem?
Persze még lehetsz, a csupasz golyók nem zárják ki a mellkasi szerelmi szőnyeg meglétét (a legtöbb délszláv szlengben ezt tényleg így hívják, "ljubavni tepih")
@Hirmondo Helen:
Helen a te puncidat eddig mindig úgy képzeltem el, hogy kétnaponta tükörsimára brazilgyantázott, amihez képest egy másfél éven felüli kisbabapopsi is már enyhén ciki, erre kiderül, hog ysimán borotvált?
de mint ahogy ex-szinglimen, lánykori nevén szinglimen is megaszondta, mi a dumádért szeretünk, úgyhogy no para, attól, hogy slampos, szar csaj vagy, még megdurrantanánk:-)

aJeti 2010.02.04. 10:34:59

@Hirmondo Helen: választhatsz, mit szeretnél. aktuális. tulipán már volt.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.04. 10:38:24

Jó az csupaszon, csak ne kérjék számon, láttam-e az igazolványát.
off. A pasiABC-t mikor folytatod? Nem találom magam. Igaz, ehhez köze lehet az olasz kurváknak is, meg a Micinek, mer rámbaszta az ajtót, hogy mér nem akarom megbaszni egy hét távollét után.
Most legyek hozzá őszinte, hogy a húgát sem?

Styxx 2010.02.04. 10:54:44

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen:
"Most legyek hozzá őszinte, hogy a húgát sem?"
:-))))

díva naíva 2010.02.04. 11:03:08

@ITteddy: hát altájon ragaszkodom a csupaszhoz, mellkas esetében is elég kiábrándító egy masszív lepedőakrobata mutatvány után, ahogy tiszta szőr leszek, és ráadásul csíp is...

díva naíva 2010.02.04. 11:04:14

@díva naíva: ami lemaradt, attól még férfiak tetszenek, magasak, erősek, markánsak, nem a pöcslányok :P

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.04. 11:14:11

@Hirmondo Helen: nehogy azt hidd, hogy az olyan marha jó volt. Volt egy nagyon-nagyon klassz csajszi, basszus soha nem bírtam levenni a szemem a puncijáról, olyan szép volt. Még akkor is, amikor megvolt neki és a kis kék madzag igaz hogy csak sejtetve, de kicsit látszódott. Jajj most még a nyál is össze folyt a számba ahogy vissza gondolok. Pedig akkor azt hiszem még csak 13körül jártam. Lehet már akkor gondolnom kellett volna arra, hogy nem leszek normális:-PPPPPPPP

@Styxx: délszláv szleng?! Mi a faszom vagy te Styxx, műfordító?! :-DDDDD Baszki, ez kész:-DDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 11:18:52

@aJeti: akkor most jöhetne vmi dél-amerikai füves pampa minta.:-)
@Styxx: és amikor elképzelted az neked jó volt?:D
@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: még nem jutottam el a T betűig, vagyis a Tuskóig...:D
@díva naíva: ne is hagyd magad Díva! Kis elektrosokkos pörzsölést Teddynek!

ITteddy 2010.02.04. 11:22:05

@díva naíva: milyen pasikkal feküdtél te össze?? :) lehet épp vedlett, mert különben nem hullik a mellszőrünk :D
És mitől csípett? Biztos vmilyen szőrhullás elleni szerrel kezelte.. :D

ITteddy 2010.02.04. 11:30:35

@Hirmondo Helen: szóval így állunk...ne félj, többet nem fogok átszáguldozni a városon, mint egy idióta, mert bibis lett az ujjacskád. Még a portást is magamra haragítottam, miután ledudáltam a székről, hogy kiengedjen. Este biztos morcos lesz és álmos..

Styxx 2010.02.04. 11:33:01

@Incifinci:
3.14nafordító:-)
@Hirmondo Helen: mi az, hogy 10 perc alatt több milliárd kis adathordozót engedtem útjára:-)
@ITteddy: b+ Teddy meg Helen, ne csigázzatok minket, mint Zalánék, mondjátok már meg, hogy most akkor te vagy a Helen férje, vagy az egy másik nagykutya?

Styxx 2010.02.04. 11:35:08

b+ elszállt a kommentem, na még 1x@Incifinci:
3.14nafordító:-)
@Hirmondo Helen: mi az, hogy 10 perc alatt többmilliárd kis adathordozót indítottam útjára:-)
@ITteddy: teddy, Helen, ne csigázzatok minket mint Zalánék, most akkor te vagy Helen férje, vagy az egy másik nagykutya?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 11:44:10

@Incifinci: Te kis szemérmetlen, galád teremtés!Milyen csúnyaságokat írsz ide, teljesen belevörösödök!:D
...bár lehet, hogy nem a szégyen miatt:DD
@ITteddy: Apuci,apuci,apuci,apuci...:-)
@Styxx: hát kutyának kutya, amint azt Te is láthatod:D

Styxx 2010.02.04. 11:58:49

@Hirmondo Helen:
Ok, de egymáshoz vagytok törzskönyvezve, vagy más a férjed?
Ahogy omádnivalóan szókimondó Inci mondaná:
-Menny a picsába Helen! Leírod nekünk a pinád összes köbmilliméterét, ahogy a gecit kicsorgatod belőle, kik, hányszor és hogyan nyaltak ki és ez még csak tejszinhabos leszbi show-al körített óvszeres előjáték a posztjaid javához képest, de nem vagy hajlandó fehéren-feketén megírni, hogy:
Igen, ITteddy a férjem, vagy nem, más a férjem.
Nem a nevét, címét, TAJ számát kérdezem, b+:-)

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.04. 12:13:35

Uhh, basszátok meg, az a kép nektek is megvan, amint a nagyorrú kutya esténként hágja a csupaszra borotvált zöld tehenet? :-D
Vagy csak én vagyok ennyire vizuális típus? :-D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 13:02:43

Fiúk, mikor voltatok ti utóljára nővel? gondolom akkor, amikor írok nektek...:D

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.04. 13:15:27

@Hirmondo Helen: azért ennyire nem kielégítő a verbális maszturbálásod, kedves Helen...:-D
Bár szórakoztató, ez tény.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.04. 13:34:02

@Styxx: hogy te mennyire ismered a szójárásom és a gondolat menetemet. Csak nehogy lenyúld a webes imageemet, mert az nem tűnne fel senkinek sem:-))))))
Da ja, röviden tömören én is vhogy így fogalmaztam volna.

@Hirmondo Helen: ja, akkor is csak fejben:-)))))

(Inci nem pirul:-P)

kozgaztanar 2010.02.04. 13:57:25

hehe, nuniparádé! hehe! :))

díva naíva 2010.02.04. 14:03:57

@ITteddy: te melyik bolygóról jöttél? még nem volt részed egy kiadós izzasztós dugásban??

ITteddy 2010.02.04. 14:13:29

@díva naíva: max nyáron, ha tovább tart 2 percnél...

Styxx 2010.02.04. 14:24:28

@díva naíva:
a tutyák lihegnek, nem izzadnak:-)
@ITteddy: Teddy, tényleg annyire indiszkrét a kérdésem, te vagy helen férje, vagy nem?
Legalább ennyit vakkantsatok/múzzatok:
A/igen
B/nem
C/semmi közöd hozzá

ITteddy 2010.02.04. 14:32:58

@Hirmondo Helen: most akko mi van??
Ma stoppolni fogsz, ha haza akarsz jutni! :D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.04. 14:33:39

@Hirmondo Helen: @ITteddy: szegény Styxx :DD

viszont, ezt ilyen gyorsan megbeszélni... és annyira tipikusan nem egyetérteni...és mintha egyéb jelek is lennének, ha körülnéz valaki, szóval A :)

vagyok, aki vagyok... 2010.02.04. 14:34:39

@ITteddy: és erről a másfél percről ír aztán Helen oldalakat :D

ITteddy 2010.02.04. 14:35:24

@Hirmondo Helen: Ok, legyen B, de legközelebb, beszéljük már meg, hogy mit mondunk...:-)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.04. 14:44:50

@Styxx: Ó, tezsvér, hát nem kurva mindegy, ha jól szórakozunk?
@ITteddy: Az olimpiára készülsz ennyire? 20 másodperc, oszt, ha jót akar, tartja a tempót - ezért fizetek!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 14:48:46

@Vagyok, aki vagyok...: pedig bíztam benned, hogy röviden csak ennyit írsz: C válasz:D

Styxx, szeretlek ám!:-)

@ITteddy: azt hiszed nem tudnék stoppolni, baszki? Combfix-csizma-miniszoknya aztán lovak közé csapás. Majd figyelgetnél kishaver, amikor sorban állnának meg a kamionok az út szélén és nyomnák a dudákat...:D

díva naíva 2010.02.04. 15:02:13

basszus csak nekem volt eddig csődörökkel dolgom, mi az, hogy 2 perc? azért még a bugyit félrehúzni sem érdemes, nemhogy levenni :D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.04. 15:07:38

@díva naíva: Te is kedvemre való lennél. Igazad van, fasznak vacakolni a bugyival, mikor ott a száj is.
@Hirmondo Helen: Emlékezz rám, ha pályát módosítasz. Beajánllak egy két hajtósnál.

Styxx 2010.02.04. 15:08:55

@ITteddy:
Na végre. Nem keveset izmoztam míg megtudzuk. Többiek, lökjetek egy-egy pofa sört, mert tuti, hogy ez mást is izgatott.

Amúgy érdekelne, hogy:
A: jobb
B: roszabb
C: csak másabb

Helennel együtt élni, mint egy "hagyományos" értelmes nővel. Úgy értem, aki nem blogol a hüvelyéből csurgó ondóról, meg hasonlókról.

(B választ nyugodtan küld dprivibe, meg különben is menjek én a 3,14csába, hogy itt tesztet töltetek ki veled:-))

@Hirmondo Helen: te hazudós kis rüfke, letagaod az uradat, egy potya kufircért?
IT teddy korrekt ember (vagy kutya, vagy ilyesmi:-)), ezek után elvből nem duglak:-)

vagyok, aki vagyok... 2010.02.04. 15:09:36

@díva naíva: tképpen nincs azzal a 2 perccel semmi baj, ha már nyerésre állok és várható 2. félidő is :D

díva naíva 2010.02.04. 15:11:00

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: hát a száj is csak kezdetnek elég...

@Vagyok, aki vagyok...: megint igazat beszélsz :)) na de itt inkább egykörös bemelegítésről olvasok :D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.04. 15:12:11

@Styxx: szerintem rakj össze egy komplett kérdővet nekik, kirakják posztba, lehet tippelni és aki nyer, bszállhat 3.-nak. akkor is ha nem 18-22 :D

ITteddy 2010.02.04. 15:13:07

@Styxx: d: extrém :D de komolyan!

Styxx 2010.02.04. 15:14:13

@díva naíva:
Kicsi, puha és jó esetben 2 perc. A csődörök emlékét meg tárold a hosszú távú memóriádban, mert a fentiek várnak rád:-)

De van egy kiút, vedd csak le azt a bugyit és pörgesd az ujjadon, úgy stoppolj, a csődörök szeretik ám az ilyen egyértelmű szimbólumrendszert:-)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.04. 15:16:24

@díva naíva: A kezdet mindig az, hogy be nem áll. Én csupán a pontot teszem a mondat végére. Utána már lehet és érdemes is menekülni.

díva naíva 2010.02.04. 15:17:09

@Styxx: van kocsim, nem stoppolok, mégha pasim nincs is, a combfix+miniszoknyás kombót max. kerékcserénél alkalmazom...

és bízom benne, hogy az utolsó túlélőt megtalálom, aki a 2 perced durván betöbbszörözi és még pasi formája is van :))

Styxx 2010.02.04. 15:18:23

@Vagyok, aki vagyok...:
És megküldjük az Új Zalán szerkesztőségébe, akkor a 6-15 éves korosztály is beszállhat:-)
@ITteddy:
Nem is SAP-zni kellene neked hanem valami segédeszköz biszniszt indítani, vagy valami Very Hot Second Life virtuális világot kidolgozni, elég ha a 1/2-séged blogját olvastatod a fejlesztő csapattal:-)

Styxx 2010.02.04. 15:20:08

@díva naíva:
Tudod mint bánok, de most komolyan, hogy a blogtalin nem néztem meg rendesen a combfixed. Valahogy bunkóságnak tartottam, most meg itt kívánóztatsz:-)

díva naíva 2010.02.04. 15:22:59

@Styxx: látod, szingli simán megtette :) kis nyuszi :)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.04. 15:23:20

@ITteddy: Akkor ezek szerint te a mazó véglet vagy. Részvétem haver, ha a farkad választott. :D
@díva naíva: Nyilván, nyakon felül ez a leggyakoribb hasznos rész tapasztalataim alapján. :) De megcáfolhatsz.

díva naíva 2010.02.04. 15:26:47

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: számomra az agy és a benne található ész, ha az megvan, bármire megtaníthatom :)

Styxx 2010.02.04. 15:27:28

@díva naíva:
És mi van ha én még dögösebbet képzelek el, mint amilyen valójában volt?:-)
Gondolod, hogy ilyen könnyedén megfosztassz az élménytől?:-)

díva naíva 2010.02.04. 15:29:39

@Styxx: hát ebben sajnos túl sok variáció nincs, amúgy is harisnyában és tartóban voltam, annyira nem csípem a combfixet...

könnyedén megfosztani az élménytől, a mostani talira nem tudok menni, a következő meg ha rohasztó nyáron lesz, harisnyamentes lesz :) de ami késik, arra várni kell :))

aJeti 2010.02.04. 16:04:24

@Hirmondo Helen: na, megcsináltam. szép lett.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.04. 21:50:47

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: @Styxx: @díva naíva: Azta micsoda szexközeli csata zajlott le itt köztetek! Mit képzeltek magatokról, hogy engem meg kihagytok a jóból? Díva, legalább a fél combfixedet add nekem kérlek:D

@aJeti: akkor most lehet öntözni, hogy virágozzon:D

aJeti 2010.02.04. 23:53:58

@Hirmondo Helen: ó, bolond gondolat. hát ez másnak is eszébe jutott már. :))

díva naíva 2010.02.04. 23:56:16

@Hirmondo Helen: a combfixet viheted, akár az egyik teljes párat is, a harisnyáimat nem adom :)) a tartóimat meg főleg nem :D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.05. 10:37:39

@Hirmondo Helen: Faszom, asszony; a szádat tátottad, vagy a stoppot háláltad, hogy kimaradtál? :)
süti beállítások módosítása