Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kikötözve

2010.02.01. 14:00 :: Helen H.

Jól választottunk ágyat illetően. Alkalmas a támla arra, hogy kényelmesen hozzá tudjunk kötni bármit. Például a kézfejemet...

Mi is lehetne a célra legkiválóbb, mint a Kedves sálja, és az én dekorkendőm. Ugyanis két kezem van...

Egyetlen hibája akadt a dolognak: engem nem az ágyhoz méreteztek. Ez abban nyilvánult meg, hogy bár egyik kezecskémet sikerült a támla bal oldalához rögzíteni, ám a másik kezem durvára nem érte el a jobboldali támlát...

...vagyis a "Jézus a kereszten" pozitúrán változtatnunk kellett...

Így a férjem kicsit szövegszerkesztett, és középre igazította a testemet. Persze ezáltal egyik kezem sem érintette a támlaszéleket. Na, ekkor döntöttünk úgy, hogy sállal simán összekötjük a kezeimet, a kendővel pedig betakarjuk a szemeimet...

Több sem kellett a Drágának: végre kicsiklandozhatta magát rajtam, mielőtt...

 

28 komment

Címkék: szex kikötözés

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr941719385

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.01. 14:31:57

így jár, aki nem jól vásárol ágyat. a mienkhez például egyáltalán nem lehet kikötni senkit és semmit, így aztán nem is próbálkozunk ilyesmivel. természetesen csak ezért :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.01. 14:34:48

Megint csak azt tudnám írni, amit már más korábban megtett: szerencsés nőszemély vagy . Sok tekintetben irigykedek rád ám, és nemcsak ezen poszt alapján!!!! :)

Styxx 2010.02.01. 14:43:40

"Így a férjem kicsit szövegszerkesztett, és középre igazította a testemet."

:-)))) Mivel ilyen kreatív, kiválló tollú hitvessel áldotta meg férjed a Teremtő, szerencsére Wordben buzerált rajtad, Helenhez könyvelő módra Excel-lel nyúlni valóságos blaszfémia.
@Enchantée: Ja, kibaszott nagy figura a "mi" Helenünk, de ha tényléeg ilyen a való világban, minden nap be lennék sz@rva, ha én lennék a férje, hogy milyen baromságot csinál.

Pl. kinézem belőle, hogy egy fontos ügyfelem karácconyi partiján egy brutális nagyot fingik a cégvezető orra alá, majd bocsánatkérés gyanánt 200 dolgozó előtt leszopod:-)

Helen, gyereket nem akartok? Netán a műtéttel "ott lenn" kipakoltak és nem is lehet? Ez most komolyan érdekel. Remélem nem voltam bántó, ha igen, boccs.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 14:53:58

@Styxx: Akarunk, hogyne akarnánk. Bár a férjem szerint egy gyereke már van az én személyemben, de azt mondta, most már szeretne olyat is, akit végre én szoptathatok és nem ő...:-))

Styxx 2010.02.01. 15:04:19

@Hirmondo Helen:
:-)) hát azért szerintem szopatod te is eleget őt:-) Mióta éltek Cseszkóban? (persze haha igaz)

Mi ott elneveztük a könyvtárat Népgepárdnak. Mert hogy Narodny Tschita,
legalábbis a villamos így mondta be. De csak sima mezei 3napos turisták voltunk.

Még jó, hogy nem ismertünk téged, Kikötözted volna az egész akkori Styxx családot a 4 éves kis Styxxecskével egyetemben:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 15:19:12

@Styxx: Mi meg a helyi bevásárlóközpontot hívjuk Cseszkónak...:-))

Styxx 2010.02.01. 15:44:19

@Hirmondo Helen:
:-))
feltüzelsz a poénjaiddal, mint Jan Pallachot '68 szellemisége:-)
Mióta éltek kinn, back tudö eredeti kérdés.
Gondolom férjed valami multinál tolja, te pedig unatkozó expat wife-ként blogolsz, kédat sikálsz meg illegális németórákat adsz. De majd te elmondod az igazat, hisz arról vagy híres:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 16:18:11

@Styxx: Nyár óta, mert az uram akkor kezdte az Eszápé futtatását itt, ugyanis errefelé a templom mellett is lehet, oda engem betesz gyónni, ő meg futtat...:-)

Styxx 2010.02.01. 16:31:40

@Hirmondo Helen:
a SAP huszár szopósborjú neje:-)

Ismerek pár SAP arcot, az egyiknek olyan a felesége, hogy kinyalatnád vele magad, mint te a kádat (bocs a fűzfapoeikus képzavarért, de azért remélem érted, mire gondolok)pedig inkább 32 és nem 18-22. Persze az még fainabb leeen ,ha te lennél az a csaj, akkor már tényleg kifizetődne rád gondolni recskázás közben, de sajnos nincs olyan jó szövege, mint neked.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 16:45:07

@Styxx: "Persze az még fainabb leeen...".hm, ez a finomabb lenne pidzsin változata nepáli serpák előadásában?:-)

Styxx 2010.02.01. 16:55:55

@Hirmondo Helen:
igen, micsoda interkontinentális lingviszta készségek, egy Chomsky veszett el benned!.-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 17:25:14

@Styxx: Már-már kezdem azt hinni, hogy egyik tanárom vagy, csak még arra nem jöttem rá, vajon testbeszédet vagy nyelvi játékokat oktattál...:-)
illetve hogyé' adtad a jó jegyet...:-)

Styxx 2010.02.01. 17:34:48

@Hirmondo Helen:
ha csak hagytad, hogy kinyaljalak, 3-as, ha le is cummantottál, 5-ös.

De rémlik, hogy egyzer blöfföltél és suttyomba papírzsepibe köpted a lódot, úgyhogy akkor duplán szopattalak, mert visszaadtam az indexed:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 18:07:31

@Styxx: Jah, most már emlékszem. Technikát tanítottál, és mindenki azon röhögött, hogy rajtam mutogattad el a műszaki rajzot...:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 18:12:38

@Enchantée: Azt üzeni a férjem, hogy küldjél magadról fotót, és ha tetszel, Téged is kikötözünk.:D

Styxx 2010.02.01. 18:30:10

@Hirmondo Helen:
Ja, meg tolómércével csekkoltam a hüvely és a végbélátmérődet:-)
Huba, mekkora kegyet gyakoroltok Enchantéeval. Kötözőanyagot nem hozattok vele?:-)

aJeti 2010.02.01. 20:15:37

@Hirmondo Helen: én lenni kicsit dundi 16 éves japán diáklány. kicsit beszél magyar. szeretem szex, és dán művészfilmek, akarsz?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 20:43:36

@aJeti: lenni szép hajas babád is, fényes ajkakkal? na, akkor jöhetsz.:D

vagyok, aki vagyok... 2010.02.01. 21:03:49

itt mindenki megbugyant... :D

@Hirmondo Helen: @Styxx: majdnem ti vagytok a nap fénypontja :D

díva naíva 2010.02.01. 21:17:17

Te és arra nem gondoltatok esetleg, csak, hogy a praktikus oldalát nézzük már a dolgoknak, hogy a csuklódhoz erősíti az egyik végét a sálnak, a másikat meg az ágyhoz, miért kell mindjárt a kezednek a támlát érintenie? Elég, ha ki vagy kötve :D

Hol marad a praktikusság? :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.01. 21:34:40

@Vagyok, aki vagyok...: mi az, hogy majdnem! kikérem magamnak!:D
jah amúgy szerintem Styxx éppen elképzeli a műszaki rajz-testemet, kezében a tolómérővel, ami sehogy sem akar megállni:DD
@díva naíva: hát persze, a férjem pedig számológéppel gyorsan kiszámolta a súrlódást, hogy pontosan érkezzek:D

akiSZIMPATIKUS 2010.02.01. 22:35:27

a blogra véletlen találtam rá a a cotcot egyik "polgárpukkasztó" cikke kapcsán :)
délutánom egy részét rászánva végigböngésztem miről is van szó... időt nem kímélve, több bejegyzést/írást végigböngészve ez fogalmazódott meg bennem: ezt már szeretem ;)

bioDorka (törölt) 2010.02.02. 00:11:03

végigolvastam az elmaradásomat helen, és jelentem, ugyanolyan dilis vagy, szóval fasza:)
gyere már haza inni egyet velünk két hét múlva, naa, lécci:)

mrschumi 2010.02.02. 00:53:26

Szerintem is gyertek már haza

ITteddy 2010.02.02. 07:46:13

@mrschumi: hmm, 3. idő egy öregembertől nem is rossz :D
Elvileg 7végén otthon leszünk...remélem

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.02.02. 07:49:52

@Hirmondo Helen: Gyere el blogtalira, és akkor fénykép sem kell, ott helyben kikötözhetsz... :DDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.02. 08:54:22

@akiSZIMPATIKUS: Üdv a bűnbarlangban! Remélem már eléggé meg vagy rontva, és nem itt veszíted el a szüzességedet.:-))
@bioDorka: Látod Dorka, itt nálam csak tanulni lehet, és nincs vizsga sem.:-)
@mrschumi: @ITteddy: Tudtok valamit amit én nem???Világosítsatok fel baszki!:D
@Enchantée: Mivel szeretnéd a kikötözést? Sál, sapka, kesztyű?:-))
süti beállítások módosítása