Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szimpla dugás

2010.01.23. 08:30 :: Helen H.

Férjem nemrég bevallotta, hogy ha kapható lettem volna rá, akkor az első alkalommal magáévá tesz...

Persze azt is hozzáfűzte, hogy ez esetben biztos nem kéri meg a kezemet...

Ohh, férfiak! Szűzlányt keresnek nőül, de lehetőleg abból a fajtából, aki a nászéjszakán a segglyukon keresztül szopja le őket, miközben fél percenként váltogatja a legkevésbé ismert szexuális pózokat...

No, ez nem azt jelenti, hogy én hártyás Liliom lettem volna, amikor a Kedves udvarolni kezdett nekem, viszont hagytam őt kicsit hemperegni a Helen-féle szerelemmezsgyén...

Végül a félig kész lakás egyetlen (akkor még) parkettás szobájában találtuk magunkat. Még székünk sem volt, nem hogy ágyunk. Jah, magnónk az volt. Kellett zene a festéshez, járólapozáshoz...

Plédet terítettünk a radiátor elé. Aztán uccu neki, hajrá...

Másnap vörösre dörzsölődött térdekkel ébredtem. És a Drága is...

 

4 komment

Címkék: szex

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr711692457

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

díva naíva 2010.01.23. 12:48:29

tipikus férfi, legyen szűzlány, kis aranyos, anyának való, majd én csalogatom elő belőle a kistigrist :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.24. 19:29:06

@díva naíva: gondolhatod milyen nehéz volt eljátszani neki a szűzlányt.:D

díva naíva 2010.01.25. 12:06:59

@Hirmondo Helen: na, azt meghiszem :)
bár, ha így megy tovább, nekem nem lesz nehéz megjátszani, azt sem fogom tudni, hogy működik a dolog :)
süti beállítások módosítása