Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Veri vagy nem veri

2010.01.21. 17:00 :: Helen H.

Tegnap éjjel arra ébredtem, hogy a Kedves veri a farkát.  Vagyis én azt hittem. Minden jel erre mutatott...

Rémlik valami arról, hogy álmomban a Twilight farkascsávói próbálnak hanyatt dönteni, persze sikertelenül. Végül a matrac heves mozgása, és a takaró testem feletti ütemes hullámzása ébresztett fel. Gondoltam: "húzza a lóbőrt a Drága". Pedig elalvás előtt csordulásig nyaliztam, és kicsit morcos is lettem rá, amiért most nem szólt nekem. Majd abbamaradt a menet. Azt hittem végzett magával. Háttal feküdtem neki, és éreztem (nem, nem a spermát), hogy átfordul a másik irányba. "És hová folyatja? A hátam közepére vagy mi a szent szar?"-elmélkedtem. Az is átfutott az agyamon, hogy nem verte folyásra, hanem csupán gyakorlatozott rövidet. Végül elaludtam...

Reggel kérdőre vontam, mit jelentsen, hogy az éjszaka közepén nélkülem rázza habosra a koktélt. Lesett bambán, hogy bizony ő nem csinált semmit. Na, keveredett is ebből apró házastársi vita...

Az a helyzet, hogy már magam sem tudom, mi történt valójában. Lehet mégis a farkasembereknek adtam oda magamat, és ennyire valóságosan éltem át...

Természetesen a férjem nagyon a szívére vette, és közölte velem:"Ha epilepsziás rohamom lett volna, és kijönnek a mentők, mit mondtál volna nekik: Bocsika, azt hittem csak a farkát veri...micsoda egy feleség..."

...aztán leöblítettem a reggeli pirítóst egy kiadós...

13 komment

Címkék: maszturbálás recskázás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr371685196

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.01.21. 18:10:28

Ha nélküled akarja kiverni, hagyd. Túl sok vagy neki, ne akard kisajátítani és mindenben partnere lenni. Ha te lennél a feleségem az összes extrém perverzitásoddal, akkor valszeg néha én is arra verném a farkam, hogy elképzelném, amint egy szolid, szende napközis tanítónénivel misszionáriusozok.
(most azon fölösleges vitatkozni, hogy valszeg combfixek a sztoriaid, tegyük fel, hogy mindez igaz)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.01.21. 19:10:30

@Styxx: Helenünk állatkertjében az a jó, hogy mindenki arra veri, amire akarja. Ne kérjük ezt számon rajta. Elég változatos az ízlésvilága, mindenkinek jut kellő fantázia-anyag. Na, lépek, megnézem a kurváimat.

ifj. Ló János, katolikus pap 2010.01.21. 20:58:04

Felhívnám hitvesed figyelmét a Szentegyház tanítására: az onánia romba dönti a lelket, hímtagsorvadást és gerincproblémákat okoz.

Magját férjed ne vesztegesse, azt hitvesének adja!
Ne feledd lányom, ha nem gyermeknemzés céljából cselekeditek AZT, akkor bűnnek számít!

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.22. 08:12:04

Ez mekkora sztori:-DDDDDDDDDDMármint nem az a része, hogy a férjed rákezdett az habos süti elkészítéséhez, hanem, hogy hogy benézted. Ez nagyon édes. Eltudlak képzelni reggel, amint felkelsz és fél durcvival a férjed felé fordulsz és számon kéred:-DDDDD Nagyon nagy:-DDDDD

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.22. 09:33:46

@Incifinci: Uram is mondta, hogy nem vagyok magamnál szexuális értelemben.:-)
Látom kedves Styxx, neked nagyon rosszul esik, hogy van Helen, aki valóra váltja minden mocskos kis képzelgésedet.:-D
Na, baszki, saját bejáratott plébink recskára keresett a guglin.

Styxx 2010.01.22. 10:44:36

@Hirmondo Helen:
A világ f@száért se esik rosszul, nagyon is örülök neked. Tetszik a sok-sok mocskos fantáziád és felcsigázott, hogy milyen is lehetsz a valóságban. Ha netán még se prágai háziasszony, hanem mondjuk egy tizenhetedik kerületi okmányirodai előadó vagy, akkor gyere el pls a blogtalira. Sajnos nem foglak megdugni (főleg ha fiú vagy) de pár pofa sör mellett jókat fogunk kvaterkázni:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.22. 11:54:43

@Styxx: és utána nálad alszom, ezt akartad mondani:D

ITteddy 2010.01.22. 12:04:31

@Styxx: Nana, a végén még féltékeny leszek!! Tudjuk, hogy alkalom szüli a dugást...
Mint Helen ura és parancsolója igazolom, hogy ízig-vérig nő. Efelől ne legyen kétségetek.

Styxx 2010.01.22. 17:13:58

@ITteddy: No para haver, nekem csak a szám nagy.:-)
@Incifinci: Inci, csak kamuztam ITteddy-nek, te jöhetsz hozzám aludni, csak valahogy elegánsan le kellett ráznom a Hirmondo családot:-)
süti beállítások módosítása