Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Lucskos lotyó

2010.01.20. 17:00 :: Helen H.

Sokáig nem hittem magamról, hogy képes vagyok előcsalni magamból az állatot. Aztán a Kedves segített felnyitni a szememet...

Már nem is emlékszem a napjára, amikor történt. Épp egy szexcsata közepén jártunk, amikor - magam sem értem, hogyan s miért - az jutott eszembe, mennyire élvezném, ha a Drága ott helyben mocskosul beszélne velem, de minimum lekurvázna. Na, lihegtem is gyorsan a fülébe:"Mondj valami csúnyát!" Örömmel fogadta az ötletet. Így esett, hogy mocskos ribanc, hülye picsa, lucskos lotyó, és hasonló, fülemnek édes szavak ajzottak tovább. Olyan érzés volt, mint amikor hullámvasúton közeledsz a veszélyes szakasz felé. Testileg és lelkileg is. Azóta ezt a kiegészítőt is felvettük a heves egymásnak esés listára. Időközben a férjem módosította a szerepét. Csattannak pofonok is. Arcra. Fenékre. Részemről a combjára vagy a vállára, attól függően, épp hogyan helyezkedek el rajta. Jah, és nem tehetek róla, de én mindig hangosan nyögök szex közben. Nem, a nyögés nem a megfelelő szó. Inkább visítás. Annak is változatos fokozataival. Például az E betűt rendkívül sok módon tudom izgalmi állapotban "kiejteni". Valahogy nem foglalkoztat, hogy a szomszédok hallhatják. Végül is: ők állandóan porszívóznak, mi meg állandóan élvezkedünk...

Na, melyik a jobb?

33 komment

Címkék: szex káromkodás hangos

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr891677763

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

SassyGurl 2010.01.20. 17:10:05

ohh a szomszédok...ránk pl. kihívták a rendőröket :PP ez komoly, smájli nélkül.
csúnya szavak, egyszer én is mondtam uram és parancsolómnak, hogy mondjon már valami mocskosat, az úgy felizgatna, erre ő: "KONYHA!!!" és röhögésbe törtünk ki,azóta nem kértem ilyesmire. :)

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.01.20. 17:56:16

Én kézzel nőt nem bántok. Se pofon, se paskolás. De a Lucskos Lotyó más, őt fegyelmezni kell, többnyire lovaglópálcával :-)

koagyu 2010.01.20. 19:21:43

ehh, de ismerős. a pofont leszámítva, mert paskolás csak fenékre és combra :P

Styxx 2010.01.20. 19:25:05

Helen, van nálatok menekülőszó? Ha igen, az mi?
@SassyGurl: Azért a rendőrök gondolom kirakták magukra a szmájlit (pár italozást követően anyuba apu 12 cm pengéjű kést vág és viszont helyszínelés után felüdülés ilyen familly affair-ra kiszállni:-))

Ez a játékos lekurvázás nekem is bejön, nem csak szex közben. Pl hülyéskedésre nyitottabb nőismerős kér valami totális aszexuális szívességet, és ekkor visszakérdezek: O.K. de akkor lekurvázhatlak?

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.01.20. 19:31:22

Geszti is megénekelte csikókoromban: az asszony verve jó.

Hartmann 2010.01.20. 20:44:03

hát mán a szexteszt is megmondta, hogy nimfomán kurva vagy, innen már csak 1 ugrás (nem, nem a sugár) a mocskos ribanc, hülye picsa, lucskos lotyó, és társai :P

SassyGurl 2010.01.20. 21:00:09

@Styxx: öööö nem késes gyilkolászás miatt jöttek ki, állítólag "hangosak" voltunk :))

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.20. 21:57:10

ok, jöhetnek a kikötözős sztorik ;->

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.21. 08:35:28

@SassyGurl: pedig a kloáka mennyire dallamosabb (és mocskosabb) :-))

Pasik: aztán tanítani ám az asszonyt, ahogy tőlem láttátok:D

Styxx 2010.01.21. 09:36:56

@SassyGurl:
ööö, ezt én is így gondoltam, bcs. ha nem fogalmaztam eléggé szabatosan:-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.21. 11:09:57

hétköznapi helyszín és cselekmény (esti gyereklefektetés), csaj hozzámfordul és lazán megkérdezi: és most megdux?

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.01.21. 12:05:09

@hzizi: nem az a lényeg, hogy mit kérdezett(az nem érdekel senkit), hanem hogy mit tettél vele ezek után:-DDDDDDDDDDDDDDD

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.21. 12:18:31

@Incifinci: szerinted? :-))))

persze, ez régen volt, nagggyon régen. :-)

Styxx 2010.01.21. 12:37:31

@hzizi:
Már dél is elmúlt, hol van már a lefektetés:-)

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.21. 12:38:39

@Styxx: gondolom hzizi ebben is alapos munkát végez, úgy mint a szakácsremekeknél, ahhoz pedig idő kell ;-D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.21. 14:12:49

@hzizi: mégis, hány gyereket kellett akkor este "lefektetned"?:-)

vagyok, aki vagyok... 2010.01.21. 14:24:00

@hzizi: hogy van ez bakker. te csak régen éltél szexuális életet :DD mert mindig ezt írod :D

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.21. 15:04:11

@Vagyok, aki vagyok...: ez pontosan így van, már csak az emlékeimből élek... szegény én :-)
@Hirmondo Helen: a gyermeket anyja fektette le, utánna volt a 'mc doux' cselekmény.

jah, és az a csaj mondta... de erre már nem is emlékszem, hisz oly rég volt....

vagyok, aki vagyok... 2010.01.21. 15:05:36

@hzizi: szegénykém... könnyekig hatódtam :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.01.21. 15:20:34

@hzizi: A végén még alakítunk egy "Szerezzünk szegény hzizinek egy jó nőt, akivel újra fel tudja eleveníteni a régi emlékeket" klubbot, annyira megsjnálunk!!!! :DDDD
Vagy egyszeűen vegyünk neked egy doboz Cavintont?;)

aJeti 2010.01.21. 15:50:02

@hzizi: nekem udvarolhatsz nyugodtan. gyakorolnod kell nem? ;-)

díva naíva 2010.01.21. 15:52:59

@Enchantée: hol olvastátok, hogy most nincs? :) egy úriember hallgat ;)

sing-lee 2010.01.21. 16:01:45

Én imádom ha egy nő hangosan élvez. A szomszéd nem annyira :)
@díva naíva: na ebből derül ki hogy én nem vagyok úriember :)

díva naíva 2010.01.21. 16:20:41

@szingliman: :)) hát kétlem, hogy Szőke (most majdnem szeretőt írtam :D) örülne, ha tudná, hogy tudunk róla :))

úgyhogy mégis csak úriember vagy, van, ahol tudsz hallgatni :))

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.21. 17:15:55

@aJeti: tenném én, ha kv-znál velem... amúgy egyik nap mondták nekem: nekem nem kell gyakorolni,max. ismételni....

@díva naíva: jah, de miért hallgat? - nem mindegy... :-))
@Enchantée: bogyókkal még nem próbáltam, van aki dícséri :-)))))

Styxx 2010.01.21. 18:13:57

@hzizi:
A blogtalin hzizit meglepjük egy elsőosztályú, mindenre nyitott társalkodónővel, mert megérdemli!:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.21. 22:03:39

@hzizi: baszki, vigyázz, vigyázz, mert ezek a nők itt egyben felfalnak:-)

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.01.22. 11:43:50

Nálunk hatalmas balhék vannak szomszéddal! Én nem szeretem visszafogni magam hang terén, ő meg nem akar süketülni... :(

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.22. 11:52:10

@érzelmikáosz: mi sem szeretjük a magyar felső szomszédot. fúrás-faragás minden napszakban évszaktól függetlenül, egyedül az ikreiket hozták össze csöndes dugással, de sztem inkább mesterségesen fogantak
süti beállítások módosítása