Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szerelemcseppek

2010.01.10. 07:00 :: Helen H.

Cseppeket szedek a műtéti sebek gyorsabb gyógyulása végett. Pontosan húsz cseppet. Naponta kétszer. Mindig a férjem csepegteti ki a kanálkára...

Tegnap este filmnézés közben jutott eszembe, hogy a második adagot még nem vettem magamhoz. Szóltam a Kedvesnek, hogy adja be nekem a gyógyszeremet...

Erre fel a Drága letolta az alsónadrágját, és azt mondta:"Gyere itt van..."

Én pedig gyógyulni kívánó feleség módjára be is vettem...

...mind a húsz cseppet...

10 komment

Címkék: gyógyszer pénisz szopás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr621659989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.01.10. 10:59:20

fő a gyógyulás... én is önzetlenül szoktam gyógyítani...

aJeti 2010.01.10. 11:33:50

nekem meg bibis az ujjam.

vagyok, aki vagyok... 2010.01.10. 16:20:10

minden használ, amiről azt hisszük.

úriparaszt · http://varanus.blog.hu 2010.01.10. 20:06:42

öhöm, lehet a férjed így gyorsabban gyógyul ;-)
ja, hogy te vagy beteg? :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.01.10. 21:22:10

Én nem tudom mi van, de vannak kommentek, amik a poszt alatt nem, de a Friss topik dobozban megjelennek. Valaki erre tud magyarázatot? Vagy a blog önálló életre kelt, és magától moderál...

vagyok, aki vagyok... 2010.01.10. 21:55:13

@Hirmondo Helen: lehet, hogy csak idő kérdése. már jártam így.

díva naíva 2010.01.12. 14:41:13

látom, a Zurad sem jobb nálad :)) zsák a foltját :)

SassyGurl 2010.01.12. 17:03:56

szeretem a szerelemcseppeket, viszont az "uram" feje a végén irdatlanul megfájdult, mit vétettem? azt máig nem tudom :)
süti beállítások módosítása