Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Eljátszottam hogy most jött meg

2016.07.11. 14:33 :: Helen H.

Már-már azt hittem kicserélték a mellettem lévő fiatalembert, mert az első három órában annyira kenyérre kenhető szolíd úriember formát hozott, hogy bármelyik századeleji illemkódex lapjai elviselték volna a bájgúnár jellemét...tudod az olyan megnyilvánulások mint:

- "olyan szép értelmes a tekinteted, a legtöbb nőnek semmit nem mondanak a szemei de a tiédek értelemről beszélnek"

vagy

- "intelligens vagy és finom modorod, megérdemelnéd a kedvességet"

Szóval abszolút dugásra hangolódott gavallér. 

Persze valahogy ki kellett ugrasztanom a nyúl farkát a bokorból, mert ugye szeretem ha valaki nyílt lapokkal játszik és a Szia után szex vagy nem lesz szex kérdés szerepel és én majd döntök, és nem faszakodik ha egyébként faszakodni akar...

- Oh jajj - kaptam kezemet magam alá - szerintem történt velem egy kis baleset...

- Milyen baleset? - kérdezte döbbent arccal.

- Azt hiszem a szövegedre előtört belőlem az erotika egy kis menstruáció formájában...

- Bassza meg, neee - ugrott elő a farok a nyúlból...- még jó hogy nem benned tacsangoltam már éppen...

Aztán a következő tíz percben annyi káromkodást hallottam, hogy már tényleg csak a kocsis hiányzott alólam és az úriember így vált tipikus paraszttá, nem a szó nemesebbik értelmében és persze hogy már se kedvem, se reményem, mert valóban nem szeretem a hamis játszmákat...

Szólj hozzá!

Címkék: menstruáció

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr438880730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása