Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

"Elfantáziáltam Önről. Ez ugye természetes?"

2016.04.30. 23:36 :: Helen H.

Rendeltem a neten egy szexi ruhát. Mivel napközben a munkahelyemen tartózkodom, így kértem a forgalmazót, hogy a futárt a munkahelyi címemre küldje.

Futár megérkezett. Csengeti a mobilomat. Már megyek is az épület elé.

Jóképű gyerek. (Sajnos nem illethetem más főnévvel, mert mint utólag megtudtam: 24 éves.)

Átveszem a szexi ruha-csomagot. (Megjegyzem: ott és akkor is szexi ruhát viseltem, ez nálam bevált rossz szokás.)

Futár nézeget miközben írom alá az átvételi elismervényt. Aztán szóra is bírja magát:

- Ön nagyon csinos és szép. Tudom nem illik ilyet nőtől kérdezni, de mennyi idős tetszik lenni? Szerintem abból vonjon le tizet.

- Oh igen kedves fiatalember maga! És most az jön hogy elengedi a kiszállítási költséget? 

- Bárcsak megtehetném...tudja egy borozgatós, háttérzenés, beszélgetős estét el tudnék Önnel képzelni...

- Oh. Ez a szöveg amúgy munkaköri kötelessége? 

- Dehogy is! Ön szerint a 80 éves Mari néninek mondanék ilyet??? 

- A 80 éves Mari nénik nem szoktak szexi ruhákat rendelni.

- Nem tudom mi van a csomagban. De a szexit azt látom...

- Nagyon kedves fiatalember Ön! Régen mondták már nekem hogy csinos vagyok. 

- ...csak elfantáziáltam Önről. Ez ugye természetes? 24 vagyok és zavarba jövök az Önhöz hasonló gyöngyszemektől.

- Őszinte leszek: profi mód csinálod. Kérned kellene jutalékot.

- Köszönöm. Van amiben a kor nem számít. De ne higgye hogy kihasználom a nőket. 

- Oh hát ez meg sem fordult a fejemben...

- Bocsásson meg. Mennem kell. Remélem a monológommal nem zavartam meg túlságosan a nyugalmát.

- Cseppet sem. A távollétemben manikűröztet az Excel-táblázatom...

 

Legközelebb otthonra küldetem a csomagot...

Szólj hozzá!

Címkék: szexuális fantáziálgatás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr508676254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása