Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Műszerrel bökködni

2016.02.15. 20:30 :: Helen H.

A nap szenzációs ajánlata:

 

- Ha megdugni nem is, de egy műszerrel szívesen megbökködnélek.

Mondta vala kolléga, miközben teavizet forraltam a kiskonyhában.

- Elég szemtelenek vagytok velem. Még jó hogy csak vicceltek.

Válaszoltam vala.

- Hogy a faszban másképp bírnánk ki itt?

Kérdezte vala kolléga.

- Mondd: történt már olyan pajzán eset ebben az irodaházban, ami nyilvánosságra is került?

Érdeklődtem vala.

- Olyan, ami nagyon nyilvános, olyan nem. Csak olyan, ami nyílt titok.

Felelte vala.

- Valóban?! Na és micsoda?

Kíváncsiskodtam vala.

- Terherbe esett a hölgy a 3. gyerekkel. Nem a férje volt az apa...

Közölte vala.

- Mégis milyen műszer?

Kérdeztem vala.

- Mi van??

Nézett értetlenül vala.

 

Én meg röhögtem egy rövidet vala és igyekeztem helyemre az elkészült  teával. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr898394054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása