Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Dús pina van alatta

2016.02.08. 21:53 :: Helen H.

Kerestem egy tavalyi, már archivált anyagot, az archiv anyagoknak szánt helyiségben. Befutott egy kolléga:

- Telefonod miért nem hozod magaddal? Egyfolytában csörög.

- Halkítsd le ha zavar. 

- Téged halkítanálak le.

- Az nehéz lesz.

- Vízszintesen is ilyen heves vagy?

- A hevességhez nekem nem kell irány.

- Ejj bassza meg, hogy neked mindenre van kész mondatod! Dús pina lehet alattad.

- Ez az összefüggés sűrű nekem, de majd simára borotválom.

- Borotválod?

- Na halkítsd le magadat.

 

És mentem vissza a helyemre a telefonomért.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr828371992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása