Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Ajánlattevés vibrátor felhelyezésre

2015.10.11. 22:06 :: Helen H.

Régen azt hittem normális szexuális életem van, majd jöttek ilyen-olyan mellékvágányaim és ma már biztosan tudom, hogy nem férek bele a normálisba. 

Szexuálisan sem.

Vannak ötleteim, amelyek hirtelen köpnek homlokon, vagyis nem futok velük latolgatási köröket aktust megelőző három napban, hanem egyszerűen ott helyben szorongatják a számat.

Pasi rám volt hangolódva. (Megkérdezte akarom-e...)

Én erre azt találtam felelni, hogy tőle balra az éjjeli szekrény alsó fiókjában van egy vibri, ha szeretné, szívesen felhelyezem neki, ő pedig botránkozott bazmeg, holott én tényleg komoly szándékkal tettem ajánlatot, mert igazán jó lenne valami változatosabb dolgot művelni az akarod-e hogy döngesselek móka mellett/előtt (nem helyett, nem helyett, ehhez még normális vagyok) 

Eset kapcsán megfogalmazódott bennem a kérdés, vajon a pasiknak picit melegnek kell lenni efféle játékokhoz vagy csak nem akarnak nő által uralva lenni.

Bezzeg ha szólok hogy kis huszas Julika a szomszéd szobában várja a vibri kacsóival réseimbe ágyazódását, semmi botránkozás, hívd át gyorsan lécci a válasz...

Persze tiszteletben kell tartani döntéseket. Nem erőszakolok meg senkit, ha nem akarja.

Ugyanakkor nem értem, miért kell szex közben azzal foglalkozni, hogy a csaj magasba tartott kézzel lovagol vagy kapaszkodik...

Még egy ilyen lesz és újságot is veszek a kezembe hogy megnézzem az apróhirdetéseket.

A hancúr az hancúr és nem sakktábla, hogy leüssük a lovat ha a királynak úgy tartja kedve. Mindenki szabadon. Amíg neked nem fáj amit művelek, és nem szólsz nekem erről, addig hecece. Ha pedig amúgy élvezed, akkor ne zavarjon hogy én közben nyögök vagy csak nyögdécselek satöbbi...

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: vibrátor popsiba

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr737959436

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása