Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Tárgyak bennem

2015.10.06. 22:26 :: Helen H.

Pakoltam költözéskor és megtaláltam a kéjgolyóim és vibrátoraim dobozait, amit nem tudom milyen célzattal pakoltam anno a gyerekszoba komódjába, na de nem is ez a lényeg, hanem az, hogy a golyók tönkrementek, mert a helyes használat után helytelenül forró vízben tisztítottuk (lehet már írtam róla, ám utolsó bágyadt testnedvem se tudja hogy mikor).

És ezzel az emlékemmel párhuzamosan eszembe jutott, hogy fiatalkoromban nem jártam szexboltba technikai anyagért (egyrészt mert a templom és a söröző között nem volt szexshop, másrészt pedig pénzem sem volt az efféle hobbijaim kielégítésére), hanem beértem iskolai eszközökkel, mint például ragasztó stift.

Előtte átmostam.

Utána is.

Kívülről.

"Megragasztja a papírt, kartont, fotót. Tisztán, gyorsan és egyszerűen használható, mivel nem csöpög és nem folyik. A ragasztott felületek összeillesztése után rövid ideig korrigálhatók. A ruhából 30 C-on kimosható. Oldószermentes. Eltarthatóság: 2 év." Ő az. Nem biztos hogy ez a márka volt. És persze nem konkrétan ő volt. 

Nem csavartam le a kupakot.

Tisztán, gyorsan, egyszerűen használtam.

Folytam, csöpögtem.

Nem illesztettem össze a két külön felületet, sőt...

Bugyimból a mosógép 30 C-on kimosta. Nem a ragasztót...

Olyan kis fiatal voltam és szerettem ezeket a hülyeségeimet.

 .......

 

Aztán a minap anyámék padlásán kerestem valamit és az egyik neylonzsák alatt ott figyelt (nem az ikonikus ragasztó stift) csüntkorom íróasztala, amelynek jobb sarkába szoktam állítani a Tárgyak Tárgyát, mint fontos sulis cuccot. Amikor technika órán rendeltetésének megfelelően működtem vele és padtárs kölcsönkérte, féltékeny is lettem, és furcsálottam is más kezében látni azt, amit én egyéb örömökre alkalmazok és amiről padtárs nem tud.

Az örömökről se.

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szexkütyük

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr57915920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása