Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Nem állt fel

2012.05.15. 13:51 :: Helen H.

Pedig dögös és vad voltam, csak nem Katának hívtak...

 

Röpke nyári kaland volt, olyan röpke, hogy a nyár még el sem kezdődött és véget is ért...

Fiúka azt hitte, hogy akar valamit tőlem (persze szexelni is), de ezt most kifejezetten érzelmileg értem, ugye kódoljátok...

Náluk voltunk (Helen először és utoljára), és a fincsi rántott sajtos rizottót mi mással lehetne leöblíteni, mint egy deci spermával, há'nem???...

Baszki, nem állt fel neki. Holott én igazán csinos, ügyes (ragozhatnám napestig hisz' ismertek) leányka voltam (vagyok, még vagyok, igaz Teddy?), ám nem akart nyélbe ütődni a dolog...

Kérdem mi van.

Azt mondja: Semmi.

Na, ezt eddig én is tapasztaltam- feleltem komiszan, hogy legalább röhögjünk valamin...

Még egyszer kérdem: Komolyan, mi van?

  • Csak a Kata. Tudod.

Tudtam én bakker, hogyne tudtam volna, mert saját szememmel láttam őket kéz a kézben még pár hónapja, csak azt nem tudtam, hogy Kata merevedési zavarokat idézhet elő szakítás után is...

Helen-féle megértő, kedves pinák hogyan is reagálhatnának egy ilyen roppant kényes szituációban?...

  • Te figyelj már! Mikor indul a következő busz?-...és dobbantottam..

     

Szólj hozzá!

Címkék: nem fel áll szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr24514330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása