Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szivacsra kent sperma

2012.04.19. 21:53 :: Helen H.

 Majdnem olyan az állaga, mint a tusfürdőnek, csak nincs benne vaníliakivonat...

Teddy nyakig merült a fürdővízben, és miután én Mehemed tehénbarátaival ágyba varázsoltam Gyereket, valahogy kívánkozott fáradt testem oda a forró vízbe, a Kedves lábai közé...

Loccsantam én is, közben pedig szivacsomra gyűjtögettem az uszkáló tusfürdő-csíkokat...

Kérdi Teddy, mit is művelek tulajdonképpen...

- Mindjárt végigdörzsölöm magamat...- feleltem.

- Azzal a gecivel?- érdeklődött fura vigyorral az uram.

- Látom jó nevet kapott a szótáradban a tusfürdő...

Teddy röhög. De kegyetlenül. Szinte elsüllyed a kádban.

- Anya - kezdi nagyon érthetően -, az imént vertem ide ki a vízbe! - na és persze vihog tovább...

Akkor ezért nem éreztem az illatát...

 

4 komment

Címkék: sperma farokverés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr844461912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rose and Lily 2012.04.20. 02:08:48

És milyen jót tesz a bőrnek a tiszta fehérje...

Házilag tesztelhető, változó állag, és ha nagyon húzz a bőrt, le is mosható...:)

Szertinem forgalmazzátok újratöltött tusfürdős palackokban, csak írjhtok rá:

"Hűtést igényel és használat előtt felrázandó!"

:)

Rose and Lily 2012.04.20. 14:55:57

Intim fürdőhab...

Szájzuhany...

Biofogkrém...

:)

alisarboissay 2012.04.24. 12:52:22

Jo a rancok ellen.... Plasztikai mütet helyett.
süti beállítások módosítása