Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Puncid, mint egy szűzlányé...

2011.10.10. 10:13 :: Helen H.

 ...és majdnem vége lett a kufircnak...

Már többször elmagyaráztam Teddynek, hogy szex közben ne beszéljen hülyeségeket, mert képtelen vagyok egyszerre röhögni és élvezni...

Persze Teddynek meg kellett jegyezni, hogy a puncim olyan, mint egy szűzlányé. Olyan szűk. És ő most elképzeli, mintha először dugnék, már csak egy kis ketchup kellene a teljes hatás érdekében...mindezt azzal a hangsúllyal adta elő, ahogy Gyereknek meséli a Török és a tehenek eposzt...

Naná, hogy röhögnöm kellett. Nem is tudtam volna visszafojtani. Teddy azonban nem hagyta abba a szexelést, azt hitte, 20 másodperc és befejezem. (A nevetést, kérem szépen, a nevetést, mielőtt bárki másra gondolna...) Rosszul hitte. Pedig már harapdáltam a fülét is...

Kaptam két perc szünetet. Milyen rendes, ugye?...

Végül csak összejött az a kufirc...

1 komment · 1 trackback

Címkék: szex punci dugás szűz kufirc szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr213291245

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Szexfüggő vagyok. Minden nőt megdugnék. Kasztráltassam magam? 2011.10.12. 17:44:27

Fura,vagy lehet hogy nevetséges problémával fordulok önhöz. Igazság szerint nem is tudom, hogy kihez fordulhatnék.A problémám az, hogy túl nagy a szexuális étvágyam, illetve nem az a baj, hogy sokszor szeretném, hanem hogy szinte minden nővel szeretnék...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2011.10.24. 16:02:02

Lehet, hogy nem a fülét kellett volna harapdálni! ;)
süti beállítások módosítása