Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Spermanyelés hányással

2010.08.31. 05:00 :: Helen H.

"Lenyelte, aztán rám hányt..."

Best of Teddy rovatunk következik:

Egyik régi csajom rajtam akarta kipróbálni, milyen íze van a spermának. Nem akartam elrontani a hangulatot, nyomtam is a fejét rendesen a farkamra. A csattanó után láttam a csajon, hogy valami itt nagyon nem lesz rendben. Így is lett. Lenyelte a cuccot, majd nagy lökettel vissza is hányta a hasamra, egyéb gyomortartalmakkal. Örültem...

5 komment

Címkék: hányás sperma nyelés szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr582258024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.31. 06:10:38

Szerintem ott lehetett a gond, hogy nyomta a fejét, ettől túlságosan mélytorkos lehetett, ami eleve visszajövetelre ingerelte. Nem hinném, hogy szimmplán a sperma ízétől kellett hánynia... :))))

cometneni 2010.08.31. 07:12:29

Biztos nem evett elég ananászt előtte. attól édes lett volna. viszont a hagymás, füszeres étkektől meg keserű. :D

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.08.31. 10:08:31

@cometneni: Attól még azért nem kéne kihányni... :S

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.08.31. 10:55:22

Teddy sajnos nem rajong az ananászért, jobban szereti a nagy, érett dinnyét...;-)

SassyGurl 2010.10.05. 17:47:27

amúgy az alkohol is keserűvé teszi
süti beállítások módosítása