Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Anyósra mered a farok

2010.06.11. 05:00 :: Helen H.

Pikáns anyóstörténet kedvenc rokonomtól, Tommikától. Köszönjük!


 

Vendégkufirc rovatunk következik:


 

Barátnőmnél voltam, és mint ilyenkor az szokás, egyből leheveredtünk az ágyára. Ő az ölembe hajtotta fejét és szájával dolgozgatott rajtam. Tudni kell, hogy ruha mindkettőnkön volt, csak a nadrágom cipzárját húztuk le, érthető okok miatt. Már kezdtünk jobban belemelegedni a dolgokba, amikor anyósjelölt minden kopogás nélkül ránk nyitotta az ajtót. Barátnőm nyomban abbahagyta a cumizást, és hogy ne legyen annyira feltűnő, a fejét nem emelte fel az ölemből, hanem ráhajtotta az álló farkamra. Azt hittük, hogy az anyja csak beugrik valami miatt, de sajnos maradt, és le is ült az ágy szélére. Elég meredek volt a szitu. Persze a barátnőm nem kelhetett fel rólam, mert a farkam a gatyámon kívül figyelt, még akkor is, ha egy idő után lelankadt. Úgy húsz percig lökte a szöveget az anyós mielőtt távozott. Én ezalatt izzadtam, mint állat, szegény barátnőmnek pedig megfájdult a nyaka. Előtte sosem jött be csak úgy találomra hozzánk, ezért nem is zártuk a szobaajtót. Az eset után már igen.

3 komment

Címkék: anyós szopizmus maszturbálásokk vendégkufirc

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr292056360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.06.11. 10:21:04

Ez jó történet volt, tecccett! Jó, hogy végre beindult a blog!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.06.11. 20:18:53

Hello Mindenki! Jövő héten próbálom aktivizálni magamat Nálatok, ezen a héten kicsit kipurcantam, minden nap városbemutatást tartottam és sok volt.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.06.11. 20:54:25

Ez tetszett, igazán jó sztori és ismerős a szitu is. ;-))
süti beállítások módosítása