Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Feddhetetlen férfiak

2010.04.11. 00:01 :: Helen H.

Melyik az a pillanat, amikor már megbízhatunk egy pasiban? Ha kulcsot ad a lakásához? Vagy ha végre válik a feleségétől?...


 

KEZDŐK GYENGÉI


 

Korán kezdik a férfiak a mellébeszélést. Anyatejjel folyik beléjük. Talán nem is rossz ez így. Ezáltal a nők – akik ugye a hiszékenység “erényével” születtek – harminc éves korukra elég edzettek lesznek ahhoz, hogy szag alapján, két kilométerről kiszúrhassák, lódít-e a pasi. Tizenévesen az ember lánya szinte kettéharapja a kisujját, ha egy jóképű legény köszönt neki. Ha sétára is hívja, akkor már bugyijába pisil. Az igazi rózsaszín köd azonban akkor kezdődik, ha a srác száját elhagyja az “örökre szeretni foglak” maszlag. Tinédzser leányzónk ezen a ponton már vakon bízik a csábítójában. Könnyedén elhiszi, hogy a péntek esti randit azért kellett lemondani, mert a pasi hivatalos nyolcvanéves nagymamájának gokart versenyére. Nem hisz barátnőinek sem, akik állítják, hogy a fickó valami kerekded szépséget nyalogatott az iskola mögötti gyakorló pályán. Talán akkor ébred rá tévedésére, amikor a “hősszerelmes” egy másik csaj nevén becézgeti...

Összetört szívvel két választása van: 1. reménykedik a következő jelölt feddhetetlenségében; 2. bújkálni fog benne a kisördög, hogy nem minden arany, ami fénylik. Néhány kamaszkori csalódás a férfiak szavahihetőségében nagy valószínűséggel a második lehetőség felé tereli Isten naiv báránykáját.

Miközben ez a tapasztalata a kor előrehaladtával egyre erősebb lesz, a férfiak sem satnyulnak el taktikázás tekintetében. Értelmileg fejlettebb egyedeik hanyagolják a gokartos nagymamával történő dobálózást, talán mindössze azzal az aprócska ténnyel nem számolnak – legalábbis nem mindegyikük - , hogy a tiniként félrevezetett hölgyek átlátnak a szitán...


 

NEM MINDEN ARANY


 

Huszonévesen, első randin, ha lakására invitál a pasi “szép a kilátás a városra” szöveggel, az ugye magától érthetődik, hogy dugást jelent. Ha kufircolsz vele, ne csodálkozz, ha többé nem fog jelentkezni. Inkább finoman kezdjed szopni, félúton hagyd abba, majd sürgős munkára hivatkozva távozz tőle. Másnap hív, hogy van egy befejezetlen ügyetek. Persze Te erre semmiképpen ne emlékezz, de egy közös mozi vagy ebéd bizonyára segít oldani szürkeállományod zavarosságát. Ha a pasi elég intelligens, és veszi a lapot, akkor innentől kezdődnek a valódi randik. Az ötödik randi után már gálánsan ajánlkozik egy Neked szánt fogkefével arra az esetre, ha nála aludnál. Nem kell rögtön olvadoznod. Lapozd fel a tévéújságot, és láthatod, hogy BL-döntőt közvetítenek, tehát ugrik az estére, vele tervezett programod. Három hónap múlva kulcsot kapsz a lakásához. Ha romantikus típus vagy, örömödben futsz pár kört a háztömb körül. Ha nem, készítesz másolatot, hogy véletlenül se maradjon nála a U2 gyűjteményed, amennyiben egy jól sikerült pillanatában kicsempészi kulcsaidat a táskádból, majd szélnek ereszt. Fél év elteltével kéri, hogy költözz hozzá. Szívesen fogdosnál madarakat a boldogságtól. Azonban mielőtt erre vetemednél, vedd észre a fürdőszoba sarkában hetek óta önálló életet élő zoknigárdát, nem beszélve az első hívó szóra Hozzád futó porcicákról...

Jön egy reggel, és arra ébredsz, hogy már nem érdekel a szekrénypolcon landoló használt alsónadrág, vagy a konyhapulton felejtett narancshéj. Valójában nem is tudod, miért. Egyszerűen csak azt érzed: szereted ezt a pasit úgy, ahogy van. Végre a kezedet is megkéri, és már nem foglalkozol vele, vajon azért, mert kapuzárási pánik tört rá, vagy azért, mert a haverja is nősült múlt hónapban. Bízol a szerelmében, a hűségében, talán alább is adsz az örökös kételkedésből. Talán már nem is jársz olyan sűrűn kozmetikushoz, fodrászhoz, nem frissíted a ruhatáradat, és elegendőnek találod a mustárfoltos melegítő alsót ahhoz, hogy hazavárd a munkából. Észre is veszi a férfi ezt. Persze nem említi, csak magában konstatálja, hogy asszonya benne való bizalma gyökeret eresztett. Nagy valószínűséggel ki is fogja használni a helyzet adta lehetőségeket. Mi is a helyzet adta lehetőség? Természetesen az erős bizalom kijátszása...

 

SZÉP REMÉNYEK


 

Harmincöt felett az egyedülálló nő kétféle szerepbe bújhat. 1. Minden mindegy alapon összeáll egy pasival, akiről legalább azt tudja, hogy nem sorozatgyilkos. Persze ez a fickó még királyfi is lehet néhány hét együttélés után – nagy reménnyel, de csekély eséllyel -, viszont ha nem, akkor sűrűn nyeli a békákat, és álbizalmat szavaz a kapcsolatnak, mert valaki kell neki, akiről elmondhatja, hogy az övé. 2. Továbbra is tartja a két lépés távolságot, erősen ellenőrzi a viszonyt, és amennyiben stabil lelkületű, el is éldegél így. Ha labilis a lelki világa, a pasi első sanda félrepillantásánál hisztit rendez, pakol, ismét visszaköltözik, újból pakol, egészen addig, amíg a férfi unalmában végképp iktatja az életéből. Aztán ott van a tipikus szerető felállás. Pasi, akinek felesége van, de szükségét látja a kalandnak. Talál egy erre nyitott nőt, aki bízik a pasas szavában, miszerint “elhagyom a nejed miattad”, és teljes hitben-reményben várja a napot, amikor a hímet egészen a sajátjának tudhatja, és nem csupán kedd, csütörtök este hattól nyolcig. A várakozási idő skálája széles. Önérzetes nőknél 0,5-1 év. Romantikusoknál 2-végtelen. Vajon ezek a nők mikor kapnak észbe, hogy a bizalomnak is vannak határai? Amikor botra támaszkodva számolják ráncaikat a tükörben, aminek sarkára egy gyűrött fénykép van ragasztva?...

Tudjuk, hogy egy jól működő kapcsolathoz szükség van bizalomra, hiszen képtelenség úgy élni, hogy állandóan stresszelünk: vajon a másik miben sántikál. Mintha ez a dolog a férfiak részéről egyszerűbben működne. Ők nem gyártanak milliónyi összeesküvés-elméletet, ha a nő magas lázra hivatkozva lemond egy randit. Ellenben őket nem is vágják át a palánkon hetente tízszer...

Vagy?


 


 

33 komment

Címkék: párkapcsolat bizalom szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr221904930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.04.11. 00:45:29

Hahoo!

Ez szamomra nagyon hasznos iras! Nekem kimaradtak a kamaszkori atvagasok. En most "kuzdok" ket lokodottel. Az egyik a haver, a masik a szereto.

Azt hiszem, hogy az utobbit elcsesszintettem mar a kezdet kezdeten. Az elso alkalommal az agyban kotottem ki vele. (Mondjuk, amig ferjnel voltam 4 honapig kavartam vele, de aztan masfel ev kimaradt es csak a ferjemtol valo elkoltozes utan egy evre talakoztunk ujra)
Azota sem vagyok kepes komolyabb erzelmi koteleket "kicsiholni" belole.
Nem tudom, nekem ez igy rossz, de ugy latom nem tudok mit tenni. Van valami jo tanacsod, amivel javithatok a helyzeten?

Igazabol tudom, hogy hosszu tavon valoszinu nem vagyunk egymashoz illok, de amig egyutt vagyunk, szeretnek egy erzelmesebb kapcsolatot. Letezik ilyesmi? Vagy veszett ugy?

Koszi!

vagyok, aki vagyok... 2010.04.11. 08:23:01

már elég régen randiztam...

@LittlePossum: érzelmi köteléket kicsiholni... nem hinném, hogy lehet ilyet.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.11. 08:23:37

Jópofa és elgondolkodtató lett ez a bejegyzés. Én úgy látszik, mindig elszúrom a dolgokat, mert nem tudok trükközni. És alapból megbízom a másikban, ami nagy naivság, tudom.
Tinédzserként nem randiztak velem, így nem is tudtak átverni, huszonévesként már stabil kapcsolatban éltem, most meg 30 felett... Ez inkább felejtős... :(
Na, majd ezután!!!!! :)))))))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.11. 08:49:12

Helen, ismét egy kiváló írásra keltettél. :-)) Köszönöm! :-))
Különben még annyit: mivel nekem szinte csak nőismerőseim vannak, ugyanúgy (ha nem lazábban) szeretőznek, mert a pasik néha a szennyesnél és a meccsnél nem látnak tovább, tehát ha még az orruk előtt is csinálnák, akkor sem hinnék el, hogy a nő félrelépett... Csak a nők jobban titkolják, mert hazaviszik a tapasztalataikat és így a pasi csak örül neki, hogy szárnyakat kapott az asszonya az ágyban. Ezzel úgy elvonják a pasi figyelmét, hogy az még élvezi is. Tehát a nő úgy fordítja át, hogy ebből még a pasi is jól jön ki. Mondhatni: a farkuknál fogva vakítják el őket.

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.04.11. 09:11:16

@LittlePossum: az már régen rossz, ha érzelmeket akarsz "kicsiholni". Ha így, szabad prédaként sem akar tőled többet, akkor ez van. Ha "erősködsz", csak rosszabb lesz. A sex kapcsolat arról szól, hogy sexeltek. Ennyi. Most nem azt mondom, hogy egy orbitális menet után kirugdos az ágyból, de ne várd, hogy ódákat zengjen neked csodaszép lelkedről.
Ez addig működik, amíg mind2 félnek így jó. De az esetek többségében az egyik mindig többet akar a másiktól egy idő után, rendszerint a nők. (genetika)Leírásodból azt olvastam ki, hogy a pasi nem akar semmi komolyabb dolgot, viszont ha így van, és ha ez neked rossz, ráadásul Te magad mondtad, hogy nem lenne jövője, akkor hagyd a szarba. Csak az idődet pocsékolod.

kozgaztanar 2010.04.11. 09:12:58

"Ha romantikus típus vagy, örömödben futsz pár kört a háztömb körül. Ha nem, készítesz másolatot, hogy véletlenül se maradjon nála a U2 gyűjteményed"

hat ezen elkacarásztam kicsit! :))))

jó lett nagyon!

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.11. 10:00:31

Ismét egy nagyon klassz elgondolkodtató írás. Én már mindegyik szerepkörben voltam, persze csak arra emlkészem erősen, ahol engem vágtak át a palánkon.
De ha nagyon megeröltetem az agyam, akkor eszembe jut, hogy a hányszor hazudtam a pasiknak, csak azért, hogy odalegyenek értem. :)
"Még sosem csináltam ilyet senkivel!" "Oh, veled annyira jó!" "Te vagy az egyetlen akiben megbízom." (hi-hi, sosem bíztem bennük, mert ugye tinédszerkoromban átvágtak)"Erről nem szeretnék lemondani, nélküled nem tudnék élni!"- és a következő sarkon vagy a telefonvonal túlvégén már ott várt a következő delikvens.

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.04.11. 10:17:20

@Katsumi:

Haat, ami igaz az igaz!
Csak az a bokkenoje a dolognak, hogy ez nem lett megbeszelve. Nem tudatta velem, hogy csak szex kapcsolatra szamithatok. En persze ugy mentem bele, hogy akarmi lehet a dologbol...es kozben jottem ra arra, hogy mi a palya...Szoval ez igy nem koser!

Szep napot!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.11. 11:05:20

Sziasztok! Na, hát nem is mondjátok, milyen szuper a második a kép?!...hééé, nem a pasira, a tehénre gondoltam!:D;-)

@LittlePossum: Hello! Azt hiszem Katsumi összefoglalta a lényeget. Érzelmeket sajnos nem lehet rányomni senkire sem, viszont megkérdezhetnéd tőle, hogy tulajdonképpen mit is akar Tőled, hogyan látja a kapcsolatotokat ő. Akkor legalább nem kell filóznod azon, vajon most mi a szitu.

@kozgaztanar: Hmmm...cak nem Nálad maradt vkinek a U2 gyűjteménye?;-)

@mykee:Te a laptopoddal alszol Szívem?;-) Gondolj bele mi lett volna, ha nem az írás, hanem én ébresztelek.Asszem nem álltál volna meg egy köszönömnél...:D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.04.11. 11:32:22

@barracud4: Magyarázd el nekem ezt a sportot, hogy miért jó dédelgetni régi kudarcokat? Hiszen, magad mondod, hogy csak nehezítik az új kapcsolatokat. Ha elengeded, nem lesz több benned a bizalom és némi óvatosság, hogy az új kapcsolatnál jobban érezd magad? Csak kérdezek.

shana 2010.04.11. 11:51:06

@Hirmondo Helen: Helen, ha legalább szürkemarha lenne :P
Engem a nők többször át vertek, mint a pasik. Mindig is jobban kijöttem a fiúkkal. Míg a lány barátaim kihasználtak, kibeszéltek a hátam mögött, lelki szemetesládának használtak.
Nem hiszem, hogy a pasik rosszabbak lennének egy párkapcsolatban, mint a nők.
A nők meg azért akarnak házasodni, mert a fejük tele van leányregénnyel. Vagy éppen a házasságot tekintik életük beteljesedésének.Évekig várnak a szőke hercegre, akkor még nem jött meg, akkor hozzá mennek valamilyen szar alakhoz, és a barátnőiknek sírnak, hogy milyen rossz nekik.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.11. 11:59:37

@Hirmondo Helen: akkor én sem a köszönömmel álltam volna. ;-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.11. 12:01:48

@shana: engem is vágtak már át a nők, de mégis jobban bízom még bennük, mint a férfiakban. Persze csak azért, mert a nők sosem akarnak tőlem többet barátságnál (a férfiak meg ugye helyből nem jönnek be nekem. :-))), így aztán tét nélkül már nem olyan hátbaszúrósak. ;-))

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.11. 12:02:07

@shana: Bár én is hiszek a lányregényekben, de nem minden áron. Ha azon múlik, inkább leélem az életemet egyedül, de nem alkuszom szar alakokkal. ;)
Férfiakkal dolgozni is könnyebb, mint nőkkel összezárva. Áldom, hogy sosem kellett koleszban csupa csajok között élnem, brrrrr. :(
Mindkét oldal defektes. Bizonyos egyedek jobban, mások kevésbé... :DDD

shana 2010.04.11. 12:55:50

@mykee: Vagy csak nem tudsz róla :D
@Enchantée: Lány kollis pletykák xD Volt egy barátnőm Nóri, aki egyszer 38 fokos lázat kapott, később elment fürödni a közös tussolóban. És egy lány meglepődve mondta neki: Nóri te miért vagy itt, nem 42 fokos lázad van?
Nem szeretek nőkkel együtt dolgozni se, mindegy van egy,a ki jobbnak hiszi magát nálam.

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.04.11. 13:05:54

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: eszem ágában sincs sérelmeket dédelgetni, csak túl jó a memoriám. :) Persze az élet nem áll meg, de fő az óvatosság!
Nem is tudom mi lett volna belőlem ha nem lettem volna ilyen óvatos. :D :D :D

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.04.11. 14:16:33

@Hirmondo Helen:

Hat, igazabol latom mi a szitu, megkerdezes nelkul is. Csak nem ertem a miertjet. Ha megkerdeznem, hogy mi az oka annak, hogy nem akar tolem semmit, azzal tiszta vizet onthetnek a poharba, de gondolom rosszul is esne az igazsag:-(((

Az erzelmek kicsiholasat nem szo szerint ertettem.Nincs hiszti meg ilyesmi, inkabb szeretgetni probalom, de nem hasznal.

Szep napot!

díva naíva 2010.04.11. 14:37:46

Nos nevemből adódóan maradok továbbra is naív, néha egy csipetnyi óvatossággal, de tényleg csak minimális óvatossággal és sérelemmel, nálam mindenki tiszta lappal indít, aki eljátsza a bizalmamat, annak viszont vége... azt visszaszerezni eddig még nem sikerült senkinek...

@LittlePossum:
Egyszerű, mert nem szeret, ennyi, ezt nem kell túlspilázni, engem sem szeretett a Szeretőm, csak épp annyira, hogy megmaradjak neki, mert kényelmes és jó dolog nekik, az, hogy nekem milyen volt, messze távol nem számított, ismerd fel és lécelj, mielőbb... ez a pasi sosem lesz a tiéd...

Katsumi · http://antilapozo.wordpress.com/ 2010.04.11. 15:45:48

@Hirmondo Helen: Igen, már akartam egy 5 ponttal jutalmazni a képet, begyün ez a "farm, ahol élünk" cowboy stílus. Szívesen nyírnám vele a birkanyájat, terelgetnénk a csordát, majd felmérnénk az istálló maximális bemeneti kapacitását..

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.11. 16:23:22

@shana: hát... aki egy kicsit is ismer, az tudja, hogy nem érdemes engem hátba szúrni, mert ő húzza a rövidebbet. ;-)) Pedig nem szokásom a bosszúállás vagy verekedés, csupán valahogy úgy alakulnak a dolgok, hogy a saját dolgaiért ő kapja meg a méltó büntetést. :-))

shana 2010.04.11. 18:54:53

@mykee: félelmetes vagy :D
Helen meg eltűnt?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.11. 19:00:57

@shana: Már itt vagyok. Oh, jól esik ám, hogy hiányzom.;-)

@Katsumi: Nekem a tehén jobban bejön. Mint szopós borjú anyja.:D

@LittlePossum: Szeretgetni próbálod, az mit jelent?
Nyakába mászol, ha újságot olvas?;-)
Lehet pont az a gond, hogy igen sokat foglalkozol vele. Kicsit hagyd magára, esetleg hintsd el finoman, hogy másik pasival randizol. Sok férfi nyeregben érzi magát, ha látja a ragaszkodást a nőn. Ez olyan kihasználtatott helyzet. Nem szabad megadni nekik ezt az örömet.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.11. 23:03:30

@shana: ugyan, csak finoman, angolosan, úri módjára szoktam reagálni, a már lehiggadtam. :-)))

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.04.12. 03:35:38

@díva naíva:

Igazad van - sajnos:-(((
Pont ez lehet a helyzet.
Csak nem ertem az okat, hogy miert nem...na mindegy...soha nem if fogom ugy latszik.

Csak nekem nincs mas helyette es a szerelmeskedes nagyon jo vele...

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.04.12. 03:45:45

@Hirmondo Helen:

Neked is igazad van azzal kapcsolatban, hogy nyeregben erzi magat.

Ahh, arra nincs mod, hogy ujsag olvasasa kozben a nyakara masszak. Ritkan (altalaban ket hetente) talalkozunk, o mas varosban lakik es az eletvitele sem engedi a gyakoribb randikat.

Ugy szeretgetem, hogy kedves vagyok hozza, szepeket mondok neki van igenyem a beszelgetesre, az msn-en valo csettegesre etc. Es a szexben odaado vagyok, mondjuk, o is. Ezert nehez elfogadni...

Pedig egy teljesen atlagos pasi, nem hiszem, hogy minden utcasarkon talal maganak olyan not, mint amilyen en vagyok. (Ezt nem nagykepusegbol mondom, csak tudom, hogy nalam vannak "rosszabbak" is)
Nem ertem, hogy miert nem becsuli meg a szerencsejet, mint ahogy en megbecsulom azt, hogy o "van" nekem.

Szep napot!

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.12. 06:56:51

@shana: az hát! De ilyenkor az illető jön saját magától, hogy elnézést kérjen. :-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.12. 06:57:57

@shana: az hát! De ilyenkor az illető jön saját magától, hogy elnézést kérjen. :-)))

díva naíva 2010.04.12. 09:49:40

@LittlePossum: Tudom, tapasztalatból, ne sanyargasd magad, lépj tovább, addig nem is lesz senkid, míg ő lesz... tudom, könnyebb írni, mint megtenni, de minél előbb megteszed, annál előbb leszel boldog...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.04.12. 10:34:47

Nem hagyhatnánk fel legalább kisfiúk blogján a kamu urban legendekkel? Nők a hiszékenység erényével? muhhahha
süti beállítások módosítása