Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Vécé vagy kád?

2010.04.10. 03:00 :: Helen H.

Ha a nőnek a vécé kell, a pasi használja a fürdőkádat...

Sajnos rám tört a szapora. Mondtam az uramnak, hogy figyelmen kívül hagyva minden sebességkorlátozást, száguldjunk hazafelé. Persze ő azt hitte, nem komoly az ügy, és erősködött, hogy ő fog először vécére menni, mert nagyon kell már pisilni. "Na ne viccelj! Én meg rögtön telecsinálom a kocsit." - sziszegtem izzadó homlokomat törölgetve...

Persze az ajtónyitásnál is volt némi dulakodás, hiszen aki elsőnek ér a lakásba, azé lesz a klotyó...

- Teddy, neked csak pisilned kell! Én nem bírom tovább tartani még fél percet sem! Pisilj a fürdőkádba! Máskor is pisilsz oda, ha perverzeset játszunk!

Így is lett.

Azért kicsit furcsán néztünk volna ki, ha az én termékemet kellett volna eltakarítanunk a lefolyón keresztül...

16 komment

Címkék: pisi kaki szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr381908575

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.10. 03:18:45

Minél nagyobb a család, annál könnyebben előfordul, hogy azonos időben kell használni azt a bizonyos kis szobácskát. Szerintem is elsőbbséget élvez a nagy dobás, és mint már korábban kiderült, nekem nem okoz gondot a kádba pisilés, és a pasinak sem veszem fejét, ha a csapba pisil... ;)))
A szükség nagy úr...

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.04.10. 08:55:38

Gyakorlatiasságból rátok fér némi továbbképzés: alapon, ott a mosdókagyló, pont jó a magassága egy felnőtt férfi számára. Hideg vizet kell folyatni közben, mert a melegtől bomlani kezd és büdös lesz, fertőtleníteni meg mégis luxus naponta ötször. (De ha nagyon necces, megteszi egy nagyobb edény is, csak ki kell mosni utána és kussolni az asszony előtt.)
A volt praxisomból meg ajánlom a szélesszájú üvegeket, mondjuk egy literes cappy dobozát, vagy hasonlót. Az ember csak ül kényelmesen, előveszi és belelógatja, közben meg a lábát sem veszi le a gázról.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.10. 09:22:07

@Enchantée: Jah, és a a klotyóban meg fogat mosunk.:D

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: Ejj, Neked aztán vannak használható ötleteid. Amúgy álomból ébredve még sosem estél abba a hibába, hogy nagy szomjúságodban ráhúzz a cappys dobozra?;-)
Narancs barátunkra gondolva meg kell kérdezzem: sosem volt savanyú a narancs?:D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.04.10. 10:00:44

@Hirmondo Helen: Nem, mert a cappys dobozt az ülés alatt tartottam, a fülke meg hátul van. Mondjuk, van olyan kolléga, aki kibassza ha megtelik, de én azokhoz húzok, akik ürítik és mossák, mert ragaszkodunk. :) Meg tróger, aki szemetel.

vagyok, aki vagyok... 2010.04.10. 12:11:44

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: :DDD

egyébként vannak esetek, amikor nincs az a wc és fürdőszobamennyiség, ami elég lenne...
az én két gyerekem pl. még a szomszéd helyiségből is tud utálkozni, veszekedni stb

és mikor autóban tör rád a szapora... aj de utálom :(((

shana 2010.04.10. 13:00:18

Szerintem tussolóban a legjobb pisilni :P

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.10. 13:41:26

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: Pont a mosdóról írtam én is, de nálam éppen a pasik voltak azok, akiknek derogált oda csurgatni, még engedéllyel sem mertek ilyen szörnyűséges dologra vetemedni... :)))
Azért az ülés alól a pisilős üveg előbányászása elég életveszélyesen hangzik, úgy 90-100 km/órás sebességnél, amennyivel Ti szoktatok haladni... ;)
@Hirmondo Helen: Fogat mosni csakis bidében, úrilány úgy teszi, hát nem ezt tanítottam Neked??? ;)

Egy faszszopó 2010.04.10. 14:46:39

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen:
én meg olyan kamionosról hallottam, aki mindig tartott a fülkében egy hosszú, kiszuperált kék boltos köpenyt, a nyerges szerelődoboza mellet pedig egy lyukas vödröt. Ha rájött és nem volt hová, akkor úgy tett, mintha izzót cserélne, vagy valami apró szerelést végezne valami sámlszerűségen ülve.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.10. 14:54:26

@shana: Igen, azt is már én is kipróbáltam.;-)

@Enchantée: De,de ezt tanítottad. Azóta is úgy áll a kefe a kezemben, hogy csak na.:D

@Egy faszszopó: Oh. Milyen szép neved van. Végül is a Szopós borjú mellett békében megférsz.;-)

shana 2010.04.10. 17:31:33

@Hirmondo Helen:Te is pasiként érezted magad? :P

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.10. 22:27:31

@shana: Pasiként bizony, csak az volt a baj, hogy több folyt a saját combomra, mint a férjemére.;-)

shana 2010.04.10. 23:07:34

@Hirmondo Helen: Akkor legközelebb próbáld ki úgy, hogy a combjaiddal átkulcsolod Teddyt. Akkor biztos, több fog rájutni. Azután meg meséld el, kíváncsi vagyok , milyen lehet.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.04.10. 23:31:24

@vagyok, aki vagyok...: :) Fogj egy literes edényt és add oda nekik... Egyszer voltak vendéggyerekek nálunk, valami gyenge pillanat következményeként és hasonló történt. Hallani kellett volna, mit üvöltött a Mici. Úgy nézett rám, mint valami utolsó szardarabra. Mint, amikor lejön a kocsmába és a Freddy bácsi kezet akar csókolni neki. :D
@Enchantée: 70. 95nél letilt az újakban a taho, de hidd el, egy rutinos sofőrnél nem gond a menet közbeni szopatás sem. ;)
Az ismerős pasijaid gondolom nem hajlandóak koszos zsebkendőbe se hokizni. :D
@Egy faszszopó: Ez valami vén melós volt, egy Rábával? Ötletesnek ötletes, de kurva körülményes. Te amúgy nő vagy, vagy valami sparhelt?

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.11. 08:18:38

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: Tahot ki is lehet kötni, nem? Vagy az újabb vasak már ezt nem teszik lehetővé? ;)
Még vannak jó kis történeteid, mi mindent csinál egy rutinos sofőr? :) Helennek leírhatnád, igazán. Biztos örülne neki. Én meg legalább utólag megtudnám, milyen trükkökkel élnek a drága egyedek... :DDD
Azóta ismertem meg más kategóriájú pasikat is, bár arról nem beszéltünk (még), hogy mibe szoktak hokizni... ;)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.04.11. 11:31:03

@Enchantée: Nem mindegyit, főleg nem a mostani kártyásokat. Inkább úgy mondom, öt évvel ezelőtt több volt a régi, korongos, azokkal lehetett. Nehéz szakma lett ez, agyonszabályozták technikailag is, meg bürokratikusan is. :)
Mi az a más kategória?
Hm, hokizni? Ezt tényleg érdemes megpengetni Helennek... :D (tekintettel több napja tartó absztinenciámra:D )

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.04.11. 14:48:04

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: Tudom, és még szarul is kerestek... ;) Végül is valamit valamiért, nem? :)))
Más kategória, aki nem a fürdőszobacsapom csillogásában fésülködik meg, hanem a szemem tükrében. ;)
süti beállítások módosítása