Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Vérző szűz

2010.04.09. 03:00 :: Helen H.

Shana barátunk részletezte nekünk életének első szexuális élményét. Köszönjük Shana!

Vendégkufirc rovatunk következik:

 

Egyedül voltunk a házban, a szüleim már Svédországban éltek. Nagyon hideg volt, egy kis hősugárzó zúgott, annyira volt elég, hogy ne lássuk a leheletünket. Az egyetlen meleg dolog Ő volt, hozzá bújtam. Így maradtunk a sötétben, néztük a plafonon világító műanyag csillagokat. Megmutattam a csillagképeket: Sirius, Pegazus, Kis Göncöl, Hattyú. Tetszett neki.

Olyan jó meleg volt, és annyira meg kívántam. Mondtam neki: menstruálok, őt nem zavarta.

Nem emlékszem, miként kerültek le a ruháink. Alig fértünk el ketten a takaróban, szorosan össze kellet bújnunk, hogy ne lógjanak ki a végtagjaink. A takaró széleit magunk alá gyűrtük, nehogy kiszökjön a meleg, úgy nézhetünk ki, mint közös pólyába mumifikált szerelmesek.

Benyúlt a lábaim közé, először csak a combjaim között melegítette a kezeit, majd egy kicsit feljebb kalandozott és elkezdett "kitágítani".

Felülre került, a combjaim közé, próbált behatolni. Még hozzám se ért, de már másztam ki alóla. Próbált visszatartani, de mint egy vadló rúgtam le magamról. Lehiggadt, azt mondta, majd egyszer sikerülni fog, legalábbis előbb vagy utóbb.

Mérges lettem magamra. El akartam veszíteni a szüzességemet. Átvettem az irányítást. Rámásztam, ő megfogta a csípőment. Erősen tartott, aztán már csak azt vettem észre, hogy belém csúszott. Úgy döntött hanyatt, hogy nem csúszott ki belőlem. Elkezdett bennem mozogni, kellemes volt, nagyon is.

Kicsit el voltunk kábulva, a kedves annyira magához tért, hogy kihúzza, és a hasamra fröcsköljön. Ekkor jöttem rá, túl vagyok rajta, már nem vagyok szűz. Bár a menstruációs vér miatt, sohase fogom megtudni, vérzett-e vagy sem. Egy biztos a takarón nyomott hagytunk, még mindig meg vannak a vérfoltok.

40 komment

Címkék: szex szűzesség szopizmus maszturbálásokk elveszítése

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr401903595

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Saringer 2010.04.09. 08:42:15

Még megvan az a takaró? Szülőknek mit tetszett mondani kedves Shana, honnan jöttek elő a vérfoltok? Talán lábat borotvált az ágyban?:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 09:36:20

Köszi Shana! Egyébként ez a fiú az a fiú, aki már nagyon hiányzik Neked magyarban?

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.09. 09:53:35

tiszta horror! képzelem milyen lehetett a keze miután "kitágított" :)

shana 2010.04.09. 10:05:22

@Hirmondo Helen: Meg igen :P Mar nagyon varom, es mar csak 5 nap :D
@Saringer: A takaronak kulön törtenete van. En lehuztam a huzatott es elrejtettem, de mivel a nagymamam maniakusan kutatt. Megtalalta es kerdöre vont. Azt hiszem meg sirt is. Ugzanigy buktam le a fogamzasgatloval is xD
@szexblokk: Mazli, hogy öt nem zavarja. Ezt is szeretem benne, amikor menstrual egy nö, akkor is nö.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 10:07:15

Nekem tetszett a történeted drága, és főleg az, hogy ilyen természetességgel, mégis érdekesen lett megírva. Az a takaró mai napig hol van? :-))

shana 2010.04.09. 10:10:30

@mykee: Ha nagy ritkan a regi szobamban alszom, akkor abban teszem :D Ersekes, hogy sok mosas utan se jött ki.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 10:13:54

@shana: A fogamzásgátlóval mi történt? Mamád azt hitte, hogy vitamin, és bevette teával?;-)
Ez a takaró Nálad már ereklyének számít. Akkor Ti rá vagytok kattanva a menstruálós kufircra. Képzelem, milyen gyakran kell ágyhuzatot cserélned.;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 10:15:23

@shana: akkor mint örök emlékként marad meg neked. :-)))

díva naíva 2010.04.09. 10:15:37

akkor gyorsan teljen az idő és múljon el az 5 nap :)

elektromodulatordva 2010.04.09. 10:27:32

mikor az ember szerelmes, nem figyelhet minden apróságra...és égeti a vááágy, akkor ezek csak nüanszok...bár nem hiszem hogy annyira tudna engem égetni, de nem is voltam ilyen helyzetben.
egyszer volt hogy az ex-barátnőm pont piros volt, én meg másnap mentem katonának, akkor használtam a hátsó bejáratot:D

shana 2010.04.09. 10:28:15

@Hirmondo Helen: Ah dehogy, az összes rokont felhivta meg az anyukamat, es kiderult hogy van szexualis eletem. Anyukam tönkre tette a nyaramat, lelkileg is porbalt.
Azt hiszem sohasem fogom neki megbocsajtani amiket mondott/mond nekem. Te biztos szembe röhögted volna,en nem birtam, nekem nagyon fajt, amiket mondott. De ez nalunk csak a szokasos. xD
@mykee: Az is fog maradni :D

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 10:39:20

@shana: mondjam, hogy én a te korodban szintén szégyelltem volna magam? De ma már ennyi évvel mögöttem úgy vagyok vele, hogy ha már reklám, legyen fullos, és még rádobok két lapáttal, hogy a szaftos részletekről is tudjanak... ;-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 10:47:21

@shana: Na, nálunk nem volt ilyen gond, mert a mami nem velünk lakik.
@elektromodulatordva: Másnap mentem katonának. Így már értem az Irakot. Na, a végén még titkokat árulsz el magadról.;-)
@mykee: Oh. Volt olyan, hogy te szégyellted magadat? Na persze, és akkor is csak azért, mert nem sikerült Julcsikát is beszervezned Piroska meg Iluska mellé...:D

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.09. 10:52:28

@elektromodulatordva: akkor már inkább legyen véres a farkam mint szaros :D

elektromodulatordva 2010.04.09. 10:58:29

@szexblokk: nem tudom hány szaros farkat láthattál anális sex után, de elhiheted, nem lesz az

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.09. 11:05:50

@elektromodulatordva: gondolom nem az, ha annyira rövid a cerka... :D

SassyGurl 2010.04.09. 11:13:50

@szexblokk: nem lesz szaros, hidd el!;)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 11:21:48

@elektromodulatordva: @szexblokk: @SassyGurl: Látom témánál vagyunk így ebédidő tájékán.Mondjuk az sem lenne ennél jobb, ha a menstruálós dugásról vagy a hüvelygombáról beszélgetnénk a csirkepörkölt fölött. Szóval húzzunk bele!:D

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.04.09. 11:34:42

@SassyGurl: akkor magyarázd már el, h miért nem lesz szaros? Házi beöntés? (sajna nekem még nincs tapasztalatom a témában)

arangolo 2010.04.09. 11:36:35

Hát Shana, tényleg kedvesen megírt történet, bár én kihajítottam volna az egész ágyneműt ;) De ereklyének sem rossz :)

A szülők nagyon tudnak bántani, ha az őszinteség nem hasznos velük szemben, akkor sajnos az elhallgatás az. Nem kell mindenkinek mindent tudni.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 11:43:05

@Hirmondo Helen: tévedés drága hölgyem! Máig emlékszem arra a pillanatra, amikor az utcán én pirultam el, mert egy másik pasi utánafordult nem kevés feltűnéssel egy csinos nőnek. Komolyan mondom, ilyen voltam. :-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 11:50:56

@mykee: Hoppá, hoppá. Eddig nem tudtam, hogy pasikra is buksz.;-) Mondjuk engem az ilyen sosem zavart, én is fordulok meg csajok után.

shana 2010.04.09. 12:00:22

@arangolo: en nem mondtam el, masok voltak :P
@mykee: En nem szegyeltem magam. Nem csinaltam semmi rosszat. Az bantot, hogy az anyukam ennziert azt mondta ram h kurva vagyok.
@Hirmondo Helen: jo neked :D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.04.09. 12:13:57

@szexblokk: Volt má', hogy szembejött a vonat, de csak minimális nyomot hagyott. Ilyenkor nem köll a szájába tenni utána. Mondjuk a sikosítót amúgy sem szeretik.

E128 2010.04.09. 12:22:17

@shana: Ilyenkor kell a szülőket emlékeztetni, hogy Ők is voltak fiatalok.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 12:42:18

@Hirmondo Helen: teeeeeeeeee, megharaplak! A pasi megfordult egy nő után és én szégyelltem el magam az ő pofátlansága miatt, hogy hogy lehet már így megnézni valakit.
Na a pasikra én nem bukok sehogysem, mielőtt még valaki benézné a hszed. :-PP

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 12:43:32

@shana: mert neki ezt nevelték belé. Viszont az is megérne egy posztot Helen részéről, hogy általában a nők szokták inkább lekurvázni egymást, mint egy pasi egy nőt. Ha még is ez utóbbi lenne, azt inkább a párja jelenlétében teszi, hogy álszenteskedjen.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.04.09. 13:07:06

@E128: Oh, apámat nem kellett félteni. Le se tagadhatnám, hogy az ő lánya vagyok. Nem esett messze az alma a fájától. Ellenben anyám kurva jó érzékkel terelte apámat, és munkálta meg. Anyámat sem tudnám letagadni. ;-)

@mykee: Amelyik kutya ugat, az nem harap, és némi csont ellenében meg is simogathatod.;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 14:39:44

@Hirmondo Helen: akkor ritka kutya lehetek, mert ahogy ugatok úgy harapok is. ;-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.09. 14:49:18

No megint benyelte az előző hszem a blog?

shana 2010.04.09. 16:32:26

@mykee: nem nevelték bele semmit. Volt egy csúnya balesete komával, azt mondta h találkozott Jezussal, nah azóta komoly gondok vannak vele. Apukámmal együtt vallásosak lettek.

shana 2010.04.09. 20:55:35

@Hirmondo Helen: amúgy Helen a nagymamánk nem velünk lakik/lakott, hanem egy városban a régi házunkkal. Amit ugye nem adtunk el. A nagyszűlőknek van kulcsa a házhoz, és akkor mennek be amikor akarnak.Most az anyai nagyszüleim ott is laknak nálunk, mert az házukat veszélyesnek nyilvánították. Megrepedt alatt a vízvezeték és a ház megsüllyedt. Amúgy nagyszerű családom van, kölcsönösen mindenki utálja a másikat, a karácsonyaink érdekesek.

Egy faszszopó 2010.04.10. 14:42:00

@shana:
akkor azt a lepedőt torinoi lepelként kellne neki mutagotnod.:-)

shana 2010.04.10. 17:36:37

@Egy faszszopó: nem hiszem, hogy jól járnék vele. :D Vannak olyan ismerőseim, akik szerint már a tampontól is pokolra lehet jutni :P

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.10. 21:16:13

@shana: ez most komoly? Ilyen rokonok? Akkor én már a pokol a köbön lenék náluk. :-)))

shana 2010.04.10. 22:18:16

@mykee: inkább ismerős, a koli igazgatónőm mondta ezt.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.11. 08:35:35

@shana: Mondjuk érthető, hogy ennyi éves korotokban még féltenek és tiltanak. Mondhatnám, hogy bár így lenne mindenhol, mint valaki 14 évesen már összefekszik a fél osztállyal...

shana 2010.04.11. 18:56:16

@mykee: egészségére, sohasem értettem miért csinálják ezt a lányok. Csak magukat minősítik. 18 éves korukra meg kiégnek.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.04.11. 23:04:47

@shana: Na igen, és ahogy egy volt osztálytársnőm mondta egy osztálytalálkozó után: ők akkor élték ki magukat, mi most. :-))
süti beállítások módosítása