Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Csajozós duma

2010.03.28. 03:00 :: Helen H.

Ha a férfiaknak tanítanák a csajozást, valószínűleg kudarcba fulladna a vállalkozás...


 

  1. Piaharcos: Pasi, aki azt gondolja, hogy a csajt egy megfelelően kevert koktéllal leveheti a lábáról. Intelligensebb fajtájuk a “Hello, mit kérsz inni?” kérdéssel kezdi bemutatkozását, kevésbé nevelt változatuk a “Bébi, köll-e valami pia?” irodalmi szlenggel próbálja kifejezni magas IQ-ját. Hülye csajok ezen a ponton idétlenül nevetgélni kezdenek, és gyorsan mondják az elfogyasztani kívánt lé nevét. Rossz döntés. Mindig a pasira kell bízni az italválasztást, ugyanis sok minden leszűrhető abból, mit rendel nekünk. Ha sört kér, amolyan egyszerű, jámbor lélek, akit két hét alatt simán ki lehet ismerni, de izgalmas kalandokat ne várj tőle. Ha bort rendel, akkor gyakori életfilozófiai beszélgetésekre számíthatsz a részéről, és hagyja, hogy csúnyákat művelj vele az ágyban. Ha koktélt választ, igazi szeretőre bukkantál, aki ínyencségekre tanít a takaró alatt, viszont nehezen tudod érzelmileg magadhoz láncolni. Ha üdítőt kér, ma éjszaka nem kíván leitatni, hogy aztán jól megdughasson, de vigyázz vele, mert lehet valóban nyuszi.

  2. Divatpincsi: Pasi, aki azt hiszi, hogy a csajt a ruhájára vonatkozó dícsérő megjegyzésekkel leveheti a lábáról. Kezdő csajozók a “Milyen szép ez a blúzod!” szöveggel nyitják az ismerkedést, míg rutinosabb rókák a “Milyen jól áll neked ez a blúz!” tényállással hozzák zsákmányuk tudomására, hogy ők kiváló stylistok, és tisztában vannak azzal, kinek mi áll jól. Hülye csajok egyből nyakig vörösödnek, és pillogva mutatnak topánkájukra, hogy azt is illessék már pár pozitív jelzővel. Rossz döntés. A pasik nem értenek a női divathoz, főleg nem ahhoz, hogy Julcsikán a lila pöttyös vagy a piros csíkos mutat-e jobban. A pasik ilyenkor valójában azt gondolják:”Kurva jól látom a melleidet ebben a cuccban.” Amennyiben kellően okos vagy, minimum egy “És még a melltartóimat nem is láttad” mondattal jegeled, amit a kezdő játékos kidülledt szemekkel fogad, míg a rutinos róka elismerő mosollyal végre vacsorázni hív.

  3. Kozmetikazseni: Pasi, aki úgy véli, hogy a csajt parfümjének, sminkjének, frizurájának magasztalásával leveheti a lábáról. Kevésbé figyelmesek a “Jó a hajad.” egyszerű kijelentéssel próbálnak beszédbe elegyedni a kiválasztottal, a részletekre odafigyelők ellenben a “Tetszik ez a szép színárnyalat a szádon.” szöszenettel kívánnak hódítani. Hülye csajok vihorászva keresik elő retiküljükből a rúzst, mintegy alátámasztva a szegény legény teóriáját. Rossz döntés. A férfiaknak fogalma nincs arról, milyen menő, női szépségápolási termékek vannak a piacon, és a színárnyalat szót is csak a Praktiker prospektusából ismerik. Gyakorlatilag azt közlik ekkor, hogy “Lenyalnám az ajkaidról azt a kencét.” Eszes lányok egy csípőből érkező “Kérsz te is ilyet a szádra?” kérdéssel hevítik a hangulatot, amit a részletekre odafigyelő pasi enyhe pironkodással fogad és kérés nélkül a hölggyel tölti az est hátralévő részét.

  4. Körítésbarát: Pasi, aki azt gondolja, hogy a csajt bármivel, ami nem a lánnyal kapcsolatos, leveheti a lábáról. Fantáziában lapos legények egy “Szerinted is hangos a zene?” idétlenséggel indítanak, tapasztaltabb társaik a “Vigyázz, mert leönt piával az a csitri.” figyelmességgel jelzik, hogy ők ebben a zűrzavarban is képesek koncentrálni. Hülye csajok kacarászva kiáltanak egy “Jajj, de rendes vagy!”-ot, és látványosan odébb ugranak, miközben egyik kezükkel a pasi karját markolásszák. Rossz döntés. Nincs olyan éber pasi, aki alkoholmámorban, egy homályos szórakozóhelyen észrevenne bármit is, ami kisebb, mint két női mell. Tulajdonképpen csak azt akarta kifejezni, hogy “fordulj már meg bazmeg, a seggedet is szeretném tesztelni.” Szemfüles nők a “Nem akarsz esetleg a testeddel megvédeni?” kérdéssel kacérkodnak ilyenkor, és a tapasztalt vadász huncutul mosolyogva táncba is viszi őket.


 

Pasik, Nektek van kedvenc csajozós dumátok? Bevált?

Csajok, Ti vevők vagytok a csajozós dumára?

97 komment

Címkék: ismerkedés csajozás pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr921871791

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gazdag földmíves polgár gyermeke 2010.03.28. 03:30:13

Helen hangpróba megvolt a mikrofonon?:P
Véleményem az ha nőnek bejön a férfi, akkor gyakorlatilag nagyon topának kell lenni ha így is kap egy elbocsátó szép üzenetet. Majd a hölgyek megválaszolják az okosságosságot hogy mit kell mondani.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.03.28. 03:51:52

Ehhez hozzáképzeltem a stroboszkópot, meg a fülsértő ricsajt, odahajoltam a kiválasztott áldozathoz, lágy alt basszusommal belelihegtem a fülébe, amiben akkora karika lifegett, mint a melle, hogy teccő ribanc, gyere baszni...
Ő felém fordult, a fényvetők sikoltva fékeztek tompa tekintetének homályos felszínén, mosolyra húzódó édes ajkai közt az uv lámpa ragyogása metszőfoga résébe zuhant, én meg hanyattbasztam magam leheletétől, mert negyven+ évem profi alkoholizmusa simán önbizalomhiánnyal kezdett küszködni. Belemarkolt a lábaim közé és azt búgta:
- Látom, nem vagy a szavak embere, hát legyél a tetteké - és a kezében lányos eleganciával szorongatott söröskorsóval akkorát csapott a képembe, hogy azóta a göncöl előtt a lovakat is látom.
(és még csak most fogom kezdeni a hétvégét)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.03.28. 03:53:01

Ehhez hozzáképzeltem a stroboszkópot, meg a fülsértő ricsajt, odahajoltam a kiválasztott áldozathoz, lágy alt basszusommal belelihegtem a fülébe, amiben akkora karika lifegett, mint a melle, hogy teccő ribanc, gyere baszni...
Ő felém fordult, a fényvetők sikoltva fékeztek tompa tekintetének homályos felszínén, mosolyra húzódó édes ajkai közt az uv lámpa ragyogása metszőfoga résébe zuhant, én meg hanyattbasztam magam leheletétől, mert negyven+ évem profi alkoholizmusa simán önbizalomhiánnyal kezdett küszködni. Belemarkolt a lábaim közé és azt búgta:
- Látom, nem vagy a szavak embere, hát legyél a tetteké - és a kezében lányos eleganciával szorongatott söröskorsóval akkorát csapott a képembe, hogy azóta a göncöl előtt a lovakat is látom.
(és még csak most fogom kezdeni a hétvégét)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.03.28. 03:59:07

Ehhez hozzáképzeltem a stroboszkópot, meg a fülsértő ricsajt, odahajoltam a kiválasztott áldozathoz, lágy alt basszusommal belelihegtem a fülébe, amiben akkora karika lifegett, mint a melle, hogy teccő ribanc, gyere baszni...
Ő felém fordult, a fényvetők sikoltva fékeztek tompa tekintetének homályos felszínén, mosolyra húzódó édes ajkai közt az uv lámpa ragyogása metszőfoga résébe zuhant, én meg hanyattbasztam magam leheletétől, mert negyven+ évem profi alkoholizmusa simán önbizalomhiánnyal kezdett küszködni. Belemarkolt a lábaim közé és azt búgta:
- Látom, nem vagy a szavak embere, hát legyél a tetteké - és a kezében lányos eleganciával szorongatott söröskorsóval akkorát csapott a képembe, hogy azóta a göncöl előtt a lovakat is látom.
(és még csak most fogom kezdeni a hétvégét)

renhoek 2010.03.28. 11:15:35

Már megbocsáss de ez a poszt úgy ahogy van baromság. A csajok qrvára örülhetnek, és örülnek is ha bármilyen szöveggel odamennek hozzájuk a srácok. Mindenki vérnyuszi, balfasz, imós, aki remegve összefossa magát ha rápillant mosolyogva egy nőnemű egyed. Szóval hajrá nők, tessék mégjobban elbizonytalanítani az amúgyis szén félénk, önbizalomhiányos férfiakat. Mégis amúgy miafasszal menjünk oda?? Ha a kedvesség nemjó,pia nemjó, figyelem nemjó? Ez a baj a mai nőkkel, qrvára emancipáció, meg feminizmus, meg válogatósság... Aztán közben meg elvárjátok, hogy férfi, férfi legyen a talpán. Eh...Megyek ázsiában, ott még nem ilyen romlottak a nők.

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.03.28. 11:33:06

Szerintem a Piaharcos résznél azért írod hogy a koktél vall a legelőnyösebb pasira, hogy majd jól ilyet rendeljen minden pasi a kiszemelt csajoknak. :) Ügyes húzás. ;)

kozgaztanar 2010.03.28. 11:33:11

én anno azt kérdeztem (igaz nem szórakozóhelyen), hogy "cigi?"

aztán összejöttünk, én meg leszoktam a dohányzásról :)

nemezisazis 2010.03.28. 11:37:50

hátteneneked mibajod, elhitted hogy felhív?

Fazakas János 2010.03.28. 11:40:39

Szia!
Tanulj meg pókerezni, beszélgess más játékosokkal és a barátaiddal, vágj bele kockázatmentesen a pókeres karriered építésébe az 50$ ingyenes kezdőtőkével.

Látogass el most:

IngyenBankroll.try.hu

bridgeman 2010.03.28. 11:43:29

"őőő, hello, őőő, olyan a szemed, mint édesanyámé" :)

hóember 2010.03.28. 11:45:05

micsoda véletlen, a piák árai és a menőségi sorrend megegyezik^^

mehr luft 2010.03.28. 11:45:25

Ez egy FOS.
Beleolvastam a többi bejegyzésbe is. Kedves Helen, te ostobább vagy, mint a seggem.
Szia!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 11:49:18

Szép napot Mindenkinek! Na, kit sikerült múlt éjjel eléggé leitatnotok?;-)

@kozgaztanar: Baszki, tényleg, milyen igazad van! A cigit teljesen kifelejtettem. Bár lehet azért, mert én máshogy szoktam rágyújtani.;-)

@Mainframe: Ugye, ugye. Tudod ez csak amiatt történhetett, mert szeretek dugni.;-)

kozgaztanar 2010.03.28. 11:49:42

@mehr luft: nézd, már, tényleg vannak, akik a seggükkel gondolkodnak! és még be is vállalja. juj, de bátor!

jaj Helen, látom megint kikerült a posztod a "széles közönség" szeme elé
:((

renhoek 2010.03.28. 11:57:36

@Hirmondo Helen: Amúgy elárulhatnád, hogy szerinted milyen egy ideális kezdeményezés...Én mint bunkó pöcs férfi megérdemlem, hogy ha minden lehetőséget kizársz, akkor legalább egy alternatívát mondj. Meg azért nincs olyan nő a világon, akinek nem esik jól egy kedves szó, vagy egy srác aki érdeklődik utána. Ilyen nincs. Akkor meg mit kell fikázni. Inkább a béna nyuszikat kell, akikre bámul a csaj egy órát, az meg nem mer odamenni. Na erről ennyit.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2010.03.28. 12:11:15

Az a véleményem, nincs általánosan jó szöveg. Ha a biokémia működik, akkor majdnem mindegy, milyen sutaságot adsz elő, be fog jönni. Ha nem, akkor minden, amit mondasz, visszájára fog fordulni.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 12:31:11

@renhoek: Pont nemrég írtam privátban egy érdeklődőnek - lehet Te voltál:-) - hogy egyszer hozzám azzal a szöveggel jött oda egy srác, hogy "lécci, vakard meg a hátamat, mert viszked". Sztem ez jópofa szöveg. Ám én amúgy is vevő vagyok minden viccre, szóval lehet egy humortalan csajnál ez nem jött volna be.

lüke 2010.03.28. 12:40:53

teveször...............
mond ez nektek valamit?

v79benno 2010.03.28. 12:47:58

Rég olvastam már ilyen sok ócska sztereotípiát humor nélkül. Pedig ilyenből van önironikus változat is, és mennyivel jobb.... A "pasi csak AZT akarja, ízlése meg nincsen neki, különben is színvak, te is azért tetszel neki, mert nincsen szeme" színvonalról így 2010-ben el lehetne emelkedni kicsinyég. Ezt már a Kurcmálerék is unták volna ezelőtt száz esztendővel.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 13:00:37

@kozgaztanar: ;-) Igen, ebből is csak azt tudom leszűrni, hogy volt, aki este plüssmacival bújt ágyba, nedves muff helyett.;-)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.28. 13:17:15

Szia Anya! Gratulálok a címlaphoz! ;)

Noár1 2010.03.28. 13:28:43

Pl:
"Meg szeretnélek ismerni közelebbről. Nagyon jó csaj vagy, szimpatikus, kedves, szexi, imádnivaló"

"Életem, nagyon tetszel, őszintén, akarlak nagyon"

2 sms a ma hajnali 12-ből. A szemközt lakó mercispasitól. SMS-ben csajozni...:DDD

Amúgy jó pasi lenne, de...

Zekkkk (törölt) 2010.03.28. 13:41:45

akkor szerinted mi az ideális csajozósduma?

Bejgli 2010.03.28. 13:46:43

biztos nem tudok szöveget értelmezni, de szerintem Helen éppen azt írta, hogy a szokásos pasiszövegekre hogyan reagáljon a nő, ha nem kíváncsi rá vagy ha szívesen szexelne az illetővel... túl érzékenyek ma a fiúk szerintem :)

vörös öröm 2010.03.28. 13:47:39

Helló Mindenki!
A szex örök téma, mindig ugyanaz a végkifejlet, de a hozzávezető út, az igen, igen, igen.

2010.03.28. 14:00:59

Bevált csajozós duma? Nincs ilyen.

@Hirmondo Helen: Ennél a kommentednél (2010.03.28. 12:31:11) az igazság: egyedi szöveg kell, amit ott, helyben talál ki az ember; improvizáció, ha úgy tetszik :)
Helyzettől, helyszíntől, szituációtól, hangulattól - de elsősorban az illető nőtől (leányzótól, hölgytől stb.) függ.

Az elkoptatott szövegek általában nem nyerők.
Persze egy kellően kreatív elme még a "Nem találkoztunk mi már valahol?" dumát is képes megfelelően előadni.

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.28. 14:01:02

Hát Helenem, én vagyok a kivétel. Ahogy sejteni lehetett.
Sztájliszt hajlamaim vannak, tényleg elsőre kiszzúrom ki az aki ízléses (sőt márkás) cuccban van, ki az, aki közönségesben az Ida butikból, ki az akinek a közönséges ennek ellenére jól áll, (bár nekem nem tetszik) és ki az akinek van pénze ez látszik, de ízlése semmi.
Borzalom.
:D
És tééényleg ennyire figyelmes vagyok, hogy észreveszem, ha le akarják önteni.
Sőőőt ha rúzs színét is megmondom, hogy a bőr árnyalatához illik-e.

Éééés: sosem rendelek helyette italt. Döntse el. Abból sokat le lehet szűrni, hogy mit választ:DD

Nah, de amúgy jól szórakoztam.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 14:15:20

@F.Lackó: Igen, Közgáztanár írta, akkor néztem meg, mi a helyzet, és tényleg.;-)

@Bejgli: Az nem érzékenység, hanem szexhiány.;-)

@AntiChrist: Huh baszki, lehet a te hátadat vakartam meg.:D

@mettyúvón lajos: Jajj, te vagy az a kis skizofrén cukimuki Lackótól, igaz? Megnéznélek a csinos kockás nadrágodban, és a flitteres ingedben, ahogy tanácsot adsz egy 16 évesnek a rúzsával kapcsolatban, miközben megigazítod fejedet a félrecsúszott medveölő sapkádat. :D Amúgy nem vagy egyedül, én is kurva jól szórakozom.;-))

aJeti 2010.03.28. 14:17:20

@Noár1: ah, szomszéddal ne! befürdős :)

tegnap esti szülinapi buliról:
"ki hozta ezt az isteni grillcsirkét, most azonnal feleségül veszem"
(tudta hogy én vittem.) :))

2010.03.28. 14:22:11

@Hirmondo Helen: Nahát: az te voltál?! :D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.03.28. 14:27:19

@v79benno: Legyél kedves megmagyarázni, mi a retkes lófaszt jelent a halmozott írásjel? Köszönettel: T.H.

Bocs a tripláért, nem tudom, hogy jött össze.

gájricsi dezső · http://senkilendtajmsz.hu/ 2010.03.28. 14:32:09

@Hirmondo Helen: Én vagyok Helenkém.
Most megint váltott a nick, tudod a skizofrenitást életben kell tartani.
Cuki kockás naciban flitterkével az ingen?
Jujj, ez olyan előítéletesség Helen drága!
Kiváló ízlésem van, szoktam a divatblogokban tanácsokat adni kommentben, imádnak arrafelé. Várnak, mint a Messiást, mikor jövök már. Beköszönök, hogy az Életfa éltessen soká mindenkit, amin a Turul kókadozik, majd rögtön jöhet a divat verdikt.
A Ratyi Márk egy kókler hozzám képest.
De komolyan.

Amúgy már vagy egy hete nem tiltottak ki sehonnan, hátha te Helen, te vagy az utolsó bizodalmam!

:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 14:32:51

@aJeti: ;-) És Te mit mondtál? "Ki mossa el a tálcát, hozzámegyek feleségül?":D

@AntiChrist: Persze, hogy én voltam, csak azóta pótoltam a két első hiányzó fogamat.:D

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: Nem baj, a nyomatékosítás kedvéért volt, tudom ám én.;-)

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2010.03.28. 14:41:51

Anno en is hasonlokkal probalkoztam tobb, kevesebb sikerrel.

terran 2010.03.28. 14:48:18

Általában meghívatom velük magam egy italra.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.03.28. 14:56:55

@Hirmondo Helen: Nyomatékosan voltam bebaszva, és akkor is te voltál a hátsó gondolatom, meg a 18as ázsiai kód. ;) De ez jó lesz szintmérőnek, ahányszor plusszolok, annyira vagyok illumiált. Ha meg már nem tudok írni, akkor az a tökély. :D

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.28. 15:01:55

Nah kimoderáltak a Kifőzdéről, mert nem szeretem a vastag rántotthúst. És ezt leírtam.
Majd idéztem a posztolót, aki szerint a "szarrá vert" hús nem jó, hogy én azt szeretem.
A szarrá vert veziót.
Erre kiraktak.:D
Istenem. Gondoltam elmondom, hogy mi történt.
Olyan szép. Plasztikus jelenet.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 15:12:52

@mettyúvón lajos: Hogyan enyhítsek bánatos lelkivilágodon? Elmajszolsz egy zsemlét, és készítsek mellé neked egy finom kakaót? Esetleg buksidat is megsimogatom, csak az ölembe ne pisilj.:D

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: ha már nem tudsz írni, ha olvashatsz rózsafüzért...;-)

Piszok Alfréd 2010.03.28. 15:13:41

Kimaradt a "gyüssz topogni, gecó?".

Piszok Alfréd 2010.03.28. 15:18:26

Nem jelenik meg, amit írtam. pedig fontos volt.

Piszok Alfréd 2010.03.28. 15:23:46

@Piszok Alfréd: igazából azért fontos, mert egy ideális nőnek ez feltétlen bejön.
Helén, kiváncsi vagyok, rád milyen hatással van, ha már a múltkor majdnem összejöttünk egy másik blogon ;)

killermoney 2010.03.28. 15:25:16

Csajozós duma? Hol? 4000W és dübörgés mellett? Nem tudok kibontakozni ha hangos a zene. Más esetben meg egy vad idegennel nem vmi bonyolult szóba elegyedni, teljesen kurvára mind1 mivel (jó a "szevasz jössz baszni" azért nem biztos h nyerő :D), aztán a többi meg jön magától és télleg az van hha bejössz neki akkor bejössz ha nem akkor nem az h mivel mész oda mondjuk 10%-ot számít.

Ezt a rinyálást én sem értem h jajj mennyire gáz ez meg az a duma. Neked Helen pl bejön a vicceskedés de lehet vki meg azt mondja h jajj mit jópofizik ez a köcsög itt, szal ez megint olyan amiben nincs igazság.

mettyúvón lajos · http://gajricsi.blog.hu/ 2010.03.28. 15:31:24

@Hirmondo Helen: Istenem, vígasztalhatatlan vagyok. Potyog a könnyem a rántotthúsra itt előttem, ami szarrá van kloffolva.
Brühühüü...
Oké nem pisálok be, raktam be Tena Lédit.
Kérem a kakajót!
:D

luizus 2010.03.28. 15:51:28

Belga: Az a baj

Ha szemezek vele, akkor az a baj.
Ha nem szemezek vele, az a baj.
Ha csak öt percig csinálom, az a baj.
Ha egész éjszaka szemezek vele, az a baj.

De ha én odamegyek hozzá, az a baj.
Ha nem megyek oda hozzá, az a baj.
Ha elkérem a számát, az a baj.
Ha nem kérem el a számát, az a baj.

---
Minden gyenge próbálkozást értékelni kell, ha másért nem, legalább a bátorságért, mert ebből van manapság a legkevesebb, bátor férfiakból (ami persze érhető, mert 1-2 megalázó lepattintás után ki teszi ki magát harmadszorra is ennek).

Nem is az a lényeg, hogy mit mond, hiszen vajmi kevés az esélye annak, hogy pont olyan szöveget húz elő a tarsolyból, ami a kiszemelt hölgy kedvére való. De ha a kiszemelt hölgy össze tenné a kezét, hogy végre hozzá szólt valaki, s vele kapcsolatban kíváncsi valamire, nem csak némán dörgöli a seggéhez az álló farkát, akár még pozitív élménye is lehet.

daneeka 2010.03.28. 15:52:43

Gyere át, csinálj nekem rántottát két tojásból és egy virsliből! :)

Ainult Mina 2010.03.28. 15:52:52

Hányszor kell randiznunk szerinted, hogy fel merjem neked tenni az engem leginkább érdeklő kérdést?

Mainframe · http://mainframe.blog.hu/ 2010.03.28. 15:57:57

@Hirmondo Helen: Én arra gondoltam hogy szereted a koktélt, de igaz ami igaz ha a koktél együtt jár a dugással, az a legjobb. :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 15:59:58

@Ainult Mina: ;-) Ha nekem teszed fel azt a kérdést, akkor elég egyszer.

@daneeka: Majonézed van otthon vagy vinnem kell?;-)

@killermoney: Én minden vicces próbálkozásnak adtam esélyt. Az már az én gyengém volt, hogy nem bírtam a sablon dumát.

renhoek 2010.03.28. 16:14:09

@Ziz4: Teljesen egyetértek veled, és ahogy látom nem csak mi vagyunk ezen a véleményen. Ahogy tapasztaltam, tényleg bármit értékelnek a lányok, csak normálisan kell megközelíteni őket, nem hányáscsíkkal az ember szája szélén.

acsa77 2010.03.28. 16:28:16

Inkább sajnálatra méltó az a nő, akihez ilyen pasik mennek, és mások nem. Ugyanis a külseje (mármint, hogy minek prezentálja magát) és viselkedése ilyen pasikat vonz... Szerény tapasztalatom szerint a férfiak 95%-a mind a négy fenti kategóriától fényévekre esik, és menekülne, ha olyan szintű megszólalásai lennének a nőnek, mint a fenti példákban.

Az az ismételt kijelentés, hogy semmihez nem értenek a férfiak a nő divathoz és kozmetikához, szerintem hülyeség. Egyrészt jelentős részben férfiak csinálják a női divatot, Másrészt a hétköznapi férfinak az a dolga, hogy vegye az üzenetet ezen a "csatornán" (na és a másik irányba is). És itt megint csak zsák a foltját effektus lép fel, akár kipukkadó illúzió az a zsák és folt, akár nem.

MoxNox 2010.03.28. 17:15:20

Ha valaki sört kér, akkor két hét alatt simán ki lehet ismerni, ha pedig bort akkor gyakori életfilozófiai beszélgetésekre számíthatsz a részéről? Hát Helen, úgy tűnik az empátia és a komplexebb világkép nem a te asztalod. A többi pontban is ügyesen felsoroltad a legnagyobb közhelyeket, és a hozzájuk tartozó lehető legegyszerűbb magyarázatot. Persze nincs is ezzel semmi baj, ha nem vagy több még, mint 16-18 éves. Ha viszont igen, akkor próbálj kicsit nyitottabban gondolkozni, ilyen szintű sekélyesség egyenesen rémisztő.

aJeti 2010.03.28. 17:20:40

@Hirmondo Helen: mit mondtam volna. lapítottam. a volt síoktatóm. formátlan fenék, hiányos fogsor, ronda napbarnította bőr. nem szeretem az ilyet. :)

Haibane 2010.03.28. 17:30:32

Sok dologban nem értek egyet az irással, de emellett nagyon szórakoztató volt, tetszett :)

Férfi létemre azér hadd tegyen hozzá, hogy a lányok sem nagyon vannak ott a toppon értelmes beszélgetés terén, szóval akkor meg minek erőltesse az ember. Én speciel rendszeresen lehazudom az egyetemet, a phdt, kb mindent, elég nekik, valami egyszerűbb verzió is pl. festő/asztalos. (NEM a munkát szólom le)
A fickók nagy része meg az ilyen tucituci helyeken elég láma. Pár hete voltam egy ilyesmi buliban, ahol megjelent két nagyon csinos hölgyemény, persze rögtön 4-5 fickó táncolt körülöttük. Mivel én eme afrikai rituális körtáncot nem ismerem ezért simán bementem közéjük és kihoztam az egyik lányt, a haverom meg a másikat. Majdnem bunyó lett belőle... Kérdezem én: most mégis mire vártak?
Valami lány igazoljon léci, ugye ők is (először) táncolni akarnak valakivel?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 17:42:18

@MoxNox: Sajnos tévedtél a kort illetően, mert 48 éves vagyok, ráadásul rokkantnyugdíjas, és a Béla névre hallgatok.;-)

@acsa77: Kimondtad a varázsszót: hétköznapi férfiak. Én az ilyenektől szoktam menekülni.Abban is igazad van, hogy a pasik 95%-a nem sorolható a fenti kategóriákba, és azt is megmondom miért: mert arra sem képes, hogy odalépjen a csajhoz és böfögjön bármit. Valamit. Akármit...

@aJeti: De azért jól tanított síelni? Vagyis: jól siklott?;-)

@Haibane: "afrikai rituális körtánc" :D Ejjha, bunyózni akartak a csajok? Na és hány monoklit kaptál? ;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:07:41

@Hirmondo Helen:
Mert a férfiak is sacc 30 felett/körül érnek be dumailag. Aki fiatalabb korban már megteszi, na az kaszál a nők (de inkább fiatal csitrik) közt. Azt se felejtsük el, hogy a nők is erősen a külsőségekre mennek még 30 alatt, szóval hiába megy oda egy pasi, hogy mondjon egy jópofát, a nő inkább elfordul.
Különben jól szórakoztam, de a szövegekhez, amit írtál a nőknek, ahhoz is kell érettség, nem pirulás. Önbizalom és az, hogy tudják: valszeg a pasi ágyba akarja vinni őket az első körben. Na jó, ha dugásra megy a dolog, akkor ha egy ilyen kvalitású pasi és nő jön össze, amit elképzeltél (30 felett már nem ritka), akkor elég két mondat és tudják úgyis mit akar a másik. Mert a tapasztalataik alapján még szó sem kell, elég egy nézés, de azért csak illik bemutatkozni. :-)))
Bár manapság ha dugni akar valaki a neten elég privihuszárkodni és fél órán belül a vágytól már leég a nő alatt a kanapé, és ezt minden beképzeltség nélkül, tapasztalatból mondhatom. ;-))

killermoney 2010.03.28. 18:16:35

@mykee: Jah aztán a neten ki tudja h csaj-e egyáltalán aki éppen ég a vágytól. Azért élőben nagyobb a találati arány :D

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:24:51

@killermoney: Hát van egy olyan módszerem, ami elég kínos az illetőnek, ha pasi és nem nő. ;-)) De pszt, maradjon az én titkom.

ne most 2010.03.28. 18:25:33

@Haibane: Alfa hímek vagytok. Jóképű, fiatal, gazdag fiú, phd-vel, fekete öves karate mesterként begyűjti a csinos csajokat a mulató bikái elöl. Ebből adjunk ki egy mese könyvet.

Egyébként valóban könnyű kihozni őket 10 000Ft.

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.28. 18:27:19

Kisfiú, a piás rész nettó baromság, nem abból kéne kiindulni, hogy koktélrajongó vagy.

A férfiak nem értenek a divathoz? Pff, bazze a nők sem értenek a női divathoz, olyan hitvány módon tudnak öltözködni, hogyha valakinek megjegyzem, akkor az tényleg azért van, mert jól áll neki a blúz, mert kivételesen fel tudott öltözni normálisan.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 18:29:30

@killermoney: ;-) Igen, igen, ez a tipikus "Helen avagy Béla?" esete.;-)

@mykee: Na, gondolom mit csinálhatsz. "Mutasd meg légyszi a webkamerának a mikrofonodat!" ;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:34:46

@Hirmondo Helen: Szoktam persze általánosabb szövegeket is előadni, hogy
- látom rajtad, hogy hideg van
- nagyon is belátom mennyire igaz, amit mondasz. ;-)) (mondjuk mélyen dekoltált felsőnél, persze oda nézve mire is gondoltam ezzel)
- tudod mi a jó a webkamerázásban? ;-))
- gondolom bélyeggyűjteményed nincs, de valami más?

És még sorolhatnám, hirtelen ennyit találtam ki, de ezekből és a társuló pillantásokból már ennyiből is megérti a nő, hogy mit akarok tőle. Ha meg nem, akkor még egy kör és ha akkor sem, akkor ennyi.

Haibane 2010.03.28. 18:37:38

@ne most: látod, ezért kell kamuzni buliban, úgysem hiszi el senki, tőled nem is várom el. Karatemester meg nem vagyok, volt hogy szépen kaptam is. De az esetek 99%ban csak szóváltás van meg ugatás, aztán szólnak hogy lépj le. De te ezt biztos jobban tudod...
Egyébként meg lehet, hogy neked para elhozni egy csajt a tánctérről, nekem nem.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:40:15

@Hirmondo Helen: jut eszembe: kicsit beleolvasgattam a blogodba, mint Pasi ABC és ami még itt kéznél volt. Sokban megdőlne az elméleted nálam, mert vannak nálam olyan ellentmondások, hogy míg sokan azt hiszik ismernek, még akkor se. :-)))
Például a simlis típusba tartozom, de a tanítóba is, vagy italok közül a sört imádom, de a koktélt és a likőröket igen, mert édesszájú vagyok, ergo szeretem élvezni az életet. Romantikus lelkű lennék, de voltam már olyan szenvedélyes, hogy szegény nő vagy két hétig lila foltokat hordott magán úgy megragadtam. Vagy észreveszem a frizurát ha csinos, és a párom is már külön rákérdez ha ruhát próbál, hogy az csinos vagy dögös, mert nem mindegy a szóhasználatomban (szexi sajnos nem lesz, mert az nálam egy hajszálra van a kurvástól, de ez legutóbbival persze utcára sem engedném).
Sorolhatnám, de se cigizni nem szoktam, nem iszom alkoholt általában és csak néha bort, meg a fentieket, nem kávézom, nem drogozom, nem szeretem a focit és a forma-1et, nincs jogsim, sem autóm, de imádom a nőket, rajongok értük. Ennyi "káros szenvedélyem" maradhat, nem? ;-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 18:41:27

@mykee: ;-) A "látom rajtad, hogy hideg van"-ra most kapásból azt mondanám, hogy "na, csak nem te is melegedni akarsz a tundra bugyimban";-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:41:29

@killermoney: még annyit: a mai transzveszti világban már lassan tényleg nehezen fogod megtudni kinek van töke és kinek puncija. De normális helyeken szerencsére még esélyesebb a jó találat. :-)))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:42:21

@Hirmondo Helen: Dehogy! Épp azt akartam mondani, hogy a bugyi helyett én melegítenélek. Az a bugyi felesleges melegítő, ha már van jobb.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:45:23

@Hirmondo Helen: De ha már tundrabugyi, válassz:
- látom, nagyon bebiztosítottad magad odalent, ahelyett, hogy együtt lennénk odafönt.
- ha már a melltartót a bugyival ellensúlyozod, hamar át fogsz ázni, és fázni fogsz lent, ha megmelegítem kemény bimbóidat.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:49:23

@Hirmondo Helen: bár az ilyen nyitott nők nem igazán hordanak tundrabugyit, de még esetleg egy vicces utalást tehetnék Bridget Jonesra is. ;-))

killermoney 2010.03.28. 18:52:24

@Hirmondo Helen: Hát ha Béla vagy akkor menj színésznek XD. Amúgy ezt a milyen piát vesz neked dolgot nem értem? Télleg az a legjobb fej aki 1400Ft-os koktélt vesz? Én nem veszek piát senkinek hanem inkább mással elégítem ki az orális fixációját :D (beszélgetéssel természetesen XD)

killermoney 2010.03.28. 18:55:00

@mykee: Igen ezért nem kell olyan "nőhöz" odamenni akinek ádámcsutkája van XD.

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:57:23

@killermoney: mázli, hogy először azért megnézem én is a nőt, mielőtt még elkapnám egy vagy több alkalomra. :-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 18:57:51

@mykee: Na, nyitottnak elég nyitott vagyok.;-)
Az első válasz jónak tűnik, de honnan tudod, hogy van üres szoba. Előttem már felvittél oda mást is? Várj, akkor megkérdezem a csajt, hogy jó volt-e neki.;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 19:05:15

@Hirmondo Helen: miért ne tudnám, hogy van üres szoba, ha az az enyém? Amúgy mire megkérdezed a csajt, addigra te is megtapasztalhatod. ;-)) Felesleges köröket ne fuss. :-))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 19:08:08

@mykee: baszki, azért kell megkeresnem, hogy őt is bevegyük a buliba, vagy te passzolnád ezt a lehetőséget?;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 19:10:52

@Hirmondo Helen: Bevehetjük a buliba, de ha már itt vagyunk, miért is hagynánk az együttlétet? Legközelebb meg hármasban, ha megtaláltad. :-))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 19:13:03

@Hirmondo Helen: különben vajon mennyire vagyok szégyellős? Pillants át ide kicsit: sukitore.blog.hu
Csak épp más blogokon hülyén mutatna, ha ez a blogom lenne a nevem mellett. ;-)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 19:24:58

@mykee: Belenéztem. És mondd csak, Te ezt úgy találod ki, vagy meg is történt Veled? Azért nem mindegy.;-)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 19:31:23

@Hirmondo Helen: is-is. Ebbe az a jó, hogy önmagam adom, hol vadan, hol szenvedélyesen, máskor romantikusan. Tehát innen nézve mindegy, hogy megtörtént vagy sem, mert magam fűzöm bele a sztoriba és ha mégsem lett volna meg, szerinted mennyire haboznék ott és akkor megtenni? ;-))
Különben az egyik (számomra) durvább sztorit most fejeztük be és hát... szóval azt csak olyannal tenném meg, aki meg is engedné, ismeretlennel nem, mert simán lecsuknának. :-| Ez a hivatalos oldalon van kint beolvasásra a sukitore.com-on... :-***

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 19:38:15

@Hirmondo Helen: aztán ha elég szemtelen vagy, amennyire itt olvasom, még valóban felcsábítalak "hozzám" írónak. :-))

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 19:55:13

@Hirmondo Helen: Megyek te huncut nőszemély, aztán jót ne halljak felőled! :-*** Nagy hancúrt mára is!

kzolika 2010.03.28. 20:40:37

Na, akkor a módszer:
Nagykörút, autó, ha jön a villamos-/buszmegálló, akkor ablak le, ki kell üvölteni, hogy "Szutykok!" vagy "Kurvák!", erre minden kurva felfigyel ránk. Még jobb, ha van nálunk egy kiürült műanyag palack is, ezzel meg is kell dobni őket. Ennyit érdemelnek. Ha meg a piros lámpa ellenére átmennének előttünk, akkor rágyorsítás és tükörrel enyhén elütni. Ennyi.

#szájbergyerek# 2010.03.28. 20:42:25

Szórakozóhelyen nem hívunk meg nőt piára! Isznak ők maguktól is, nem kell még rásegíteni.

Szórakozóhelyen bármilyen szöveggel odamenni ismerkedni szinte reménytelen.

Tuti csajozós szöveg pedig nincs!

leningrad · http://malackacico.blog.hu/ 2010.03.28. 21:11:23

A poszt pocsek, a kommentek szokas szerint utnek :)))

vagyok59 2010.03.28. 22:00:16

Szerintem a "szép a blúzod" inkább azt jelenti, hogy: Megdugnálak, ha lehetne.

A többi is ilyen téves, mert mindig a nőre bízzuk az italválasztást. Ha üdítőt kér jelentheti azt, hogy udvarias és nem kivánja terhelni a pénztárcát, de jelentheti azt is, hogy visszafogott, ami természetes egy első randin.

A ffi italválasztása így biztosan nem igaz. Üdítőből inkább azt a következtetést vonnám le elsőként, hogy autóval jött, vagy ha nem akkor azt, hogy azért kér üdítőt, mert a nő is azt kért. A koktél lehet a sznobizmus jele. Az utána következő szex jellege az adott nőtől és nem a megivott ital típusától függ.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 22:11:03

@mykee: Aztán ne menj messzire, mert még kellhetsz nekem!;-)

@vagyok59: Várjál, várjál, Te félreértetted. Nem magának kér italt, hanem a csajnak. Dehogy nem függ a szex jellege a piától! Üveg ásványvíz után nem szokott a 16 éves csitri a diszkó sarkában leszopni Téged (meg a melletted álló haverodat), ám üveg bor után ez már könnyebben megy neki.;-)

sashlee 2010.03.28. 22:13:09

1. Ez a pia alapján megmondom ki vagy ez faszság, már elnézést. Borból is lehet fost kérni, és sörből is lehet olyat, hogy hullanak a bugyik tőle. A ravaszabb vadász megnézi, hogy a csaj mit ivott előtte és arra épít, mert nem fog vele mellényúlni. Az értelmesebb vadász megkérdezi, hogy mit kér a leányzó.

2.Az, hogy a férfiak nem érthetnek az öltözködéshez, hááttttőőő ezt sem mondanám. És ehhez nem kell meleg stylistpalántának lenni. De ám legyen, ezzel volt talán a legkevesebb gondom.
Viszont szerintem minden épeszű ember, aki szedett már fel több mint 1 db nőt, az tudja, hogy a "Csinos vagy" (kizárólag így, "...ma este" és további marhaságok nélkül) mehet el és maximum egyszer.
A túljátszósaknak meg akik ezt továbbviszik, hogy "Óóáuuoáá, de varázslatosan gyönyörű vagy ma este" ---> BOOM, HEADSHOT!

3. Ezen a "Lenyalnám az ajkaidról a kencét!" szövegen visítva röhögtem. Ez a mondat így összedobva, maximum Baktalórántháza-alsón a Sztár diszkóban állná meg a helyét. Nagyon paraszt. :)
A kozmetikához meg nem kell értenünk, ahogy a nőknek sem a motorokhoz. Lehet, hogy nem minden csóka tudja mi az színárnyalat púderkörben, de Ti nők sem tudjátok mi az a gyújtási sorrend pedig az autót, na azt bírjátok nem is kicsit.

4. Az első öt perc után el kell vinni a nőt a zűrzavarból, a pia kérés esetén a pult kevésbé szocializált részére. Mert lehet nem a nő kapja a koktélt a nyakába, hanem pont szegény emberünk. És az bukó, általában, de jól is ki lehet hozni...

üdv

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.28. 22:23:55

@sashlee: :D Na jó, neked sem ment át.
"Ezen a "Lenyalnám az ajkaidról a kencét!" szövegen visítva röhögtem. Ez a mondat így összedobva, maximum Baktalórántháza-alsón a Sztár diszkóban állná meg a helyét. Nagyon paraszt. :)" - ezt nem mondja, hanem gondolja. Kössz, hogy továbbvitted a történetet.;-)

aJeti 2010.03.29. 01:11:10

@Hirmondo Helen: jól tanít. de akkor még a férjemmel siklottam. :) most meg elkérte a számom. nem fog felhívni, de akkor is! :)

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.29. 07:08:36

@Hirmondo Helen: Vigyázz, mert már most is kölcsönös és felforr a levegő rendesen! ;-))

irkafirka 2010.03.29. 09:50:58

jaj, te itten címlapon voltál... szóval, ha már oda mer jönni az egy jó pont, de az sem mindegy, hogy ki az! ;-)

666E 2010.03.29. 22:50:22

a hangoszenés helyek nem is olyan jók erre. ahol dübörög a zene, az ember max üvölthet a másik fülébe ami nem jó. mást kell kitalálni, hogy végül elcibálhassuk valami olyan helyre ahol még halljuk is a másikat esetleg ihatunk is valamit. és akkor már szinte mindegy. nincs is olyan mondat ami minden helyzetre jó. de nem árt, ha a szövegnek valami köze van az adott helyzethez. ha ez kevésbé van meg akkor klisének tűnhet.
de szinte tökmindegy hisz úgyis mindkét fél számára egyértelmű, hogy a nagyja már eldőlt még a szavak előtt. a dumálással többnyire csak felesleges köröket futunk amivel csupán csak azt akarjuk igazolni (nem magunknak, talán esetleg a másiknak, de főleg) a külvilág felé, hogy nem vagyunk ANNYIRA könnyűvérűek, hogy csak úgy keféljünk egyet első látásra. "dzsdzsld z jdzldj djlderlgndf édfgjertjgdfgj déjdfgndf. gnfnffn. cfnhd kl hdhsddflé? (fő az őszinteség) dhjkdflhd. sh dfldfjk ksdh tqjaslégshé. dfklhjéh! jdklfjée...(vajon eltelt már úgy 5 perc?) jólvan induljunk. oké."

G_P 2010.03.30. 15:10:30

Á, Á, Á!

A nyolcvanmilliomodik bizonyíték ez a bejegyzés arra, hogy ma már egyszerűen nem szabad bepróbálkozni senkinél, ha jót akarsz magadnak. Minden szar. Te is az vagy. Semmi se jó. Túl kék az inged, túl jól öltözött vagy, biztos azért van rajtad óra, mert mutogatni akarod, stb, stb, stb. Én taktikát választottam 5 éve: nem megyek oda. Működik.
süti beállítások módosítása