Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Éhes és kanos

2010.03.25. 05:00 :: Helen H.

 Hétköznapi párbeszéd Helen és ura között:

Helemsn rovatunk következik:

 

Teddy says: L. ma egy feszülős , átlátszó, fehér naciban van, fehér tangával....

csak úgy mondom

ja meg éhes is vagyok

ezt is csak úgy mondom

Helen says:

miről is ugrott be a kaja?

vagy mire is vagy éhes?

Teddy says:

előbb voltam éhes mint kanos

de lefényképeztem neked, majd megmutatom

Helen says:

ok

nem hozod haza a csajt desszertnek?

Teddy says:

nem volt ám könnyű titokban lefényképezni

jó lenne...jó lenne

Helen says:

megvártad míg lehajol egy aktáért?

Teddy says:

sajnos nem hajolt le....

szép is lett volna

Helen says :

akkor hogyan kaptad le?

Teddy says:

majd megmutatom, van 3 videó meg 2 fotó

jó vagyok, mi?

Helen says:

videó is!!!azta!!!

Teddy says:

ez ugye még nem szexualis zaklatás???

Helen says:

már mint az ő részére vagy az enyémre?

Teddy says:

az o reszere

Helen says :

nem, ez még nem az, de ha lehet ne mutasd meg neki

Teddy says:

ok, akkor gondolom a farkam sem mutathatom meg neki?

Helen says:

ne az irodában. hívd ki a mosdóba

Teddy says:

egy olyan nacit vehetnél te is

Helen says:

van nekem baszki fehér feszülős, átlátszó nacim!!!!

nyaranta hordom is

Teddy says:

tényleg?

nem emlékszem

Helen says:

hol van eszed Drága?

Teddy says:

a farkamban!

Helen says:

nyáron miniben nyomom

Teddy says:

hát persze

a szád az nagy, de végul mindig gatyában jársz mert vagy épp szőrös még a lábad, vagy mert esik az eső, vagy menstruálsz, vagy éppen olyanod van

Helen says:

hiszen tavaly csak júliusban láttál,mert előtte nem is voltál itthon

Teddy says:

hogy áll az ebéd?

Helen says:

már megmostam a salátát

Teddy says:

ha nem lesz kész, Malackát fogom elfogyasztani

Helen says:

nem engedem

megyek is tovább csinálni

pusszancs

 


 

32 komment

Címkék: msn szex szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr261865583

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

irkafirka 2010.03.25. 08:13:27

most akkor vitt friss pipihusit a salátához vagy sem?! ;-)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.25. 09:09:02

tessék. mindenkinek a levéltitoksértés a hobbija :)

viszont jó lesz, ha összeszeded magad, mert Teddy nem bírja az elhanyagolt csajokat :)
te, szexistennő, te! :)

Styxx 2010.03.25. 09:15:49

Azt a Qrva. Túlfizetett Teddy a feszes 3.14csájú gyakornok csajokat videózza meg csetel /verz nejével 1000-el. Ezért közelít a cseh GDP vészesen a magyarhoz:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.25. 09:59:15

@irkafirka: :D Desszertnek szántam volna, de persze salátához sem rossz.;-)

@vagyok, aki vagyok...: ugye, ugye, meg is kapom majd a magamét itthon Teddytől egy kiadós kufirc formájában:-)

@Styxx: Ezzel a csajjal csak egyetlen baj van: nem nálunk gyakornok.;-) Amúgy tényleg jól néz ki.

sing-lee 2010.03.25. 10:10:49

Nálunk van egy csaj, akkora segge van mint egy asztallap.
Ma fehér naciban jött...

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.25. 10:17:10

@szingliman: Na, ehhez kéne az önkritika... :)
Én alapból rühellem a fehér nacit. Pedig most már talán akár be is vállalhatnék egyet, hogy csak fél asztallapnyi a hátsóm. ;)

irkafirka 2010.03.25. 10:23:13

@szingliman: én ezért ajándékoztam el a fehér nacikat. Nem mindegy mekkora asztalnak a lapja, manapság már vannak kerek kicsi asztalkák is... ;-)

díva naíva 2010.03.25. 10:34:49

Na, itt látni mennyivel prűdebb vagyok nálad :))
Nálunk így zajlott tegnap a beszélgetés:
-na, az a csaj nem volt semmi
-szivi, most féltékeny legyek?
-dehogy, rém rusnya volt, csak megbotránkoztam, mióta vagy, más nőt meg sem látok
-ezt én is így gondolom :)
V.a.v, következő levéltitok felfedve :D

sing-lee 2010.03.25. 10:41:01

@irkafirka: a te asztalod elég formás :))
@vagyok, aki vagyok...: fenékben nem ismerek tréfát!
@Enchantée: na, csak így tovább! Akkor jól haladsz :)

Saringer 2010.03.25. 10:48:45

Végül elkészült az ebéd?:-)
Szerintem jobb ez így, mintha sunyiban nézegetné otthon a mobilján a fotókat, és amikor észreveszed, azt mondja:"áá, csak a munkámhoz kell".:-)

SassyGurl 2010.03.25. 10:53:05

mai inetrmezzonk:

Barátom ma egy állásbörzére megy, mint az egyik nagy iroda képviselője. Később én is csatlakozom majd hozzá.
Ő: "majd ott áll sorba a sok kis egyetemista lányka, hogy hogy lehet majd gyakornok ennél az irodánál, válasza ez lesz: csatlakozz rá a "központi agyra" :)))))"
Én: "szóval úgy foglak felismerni, hogy egy pavilon mögé állva, kéjes vigyorral a fejeden simogatod a buksikat! :))"

Styxx 2010.03.25. 10:57:34

@szingliman:
Meg a minimál dizájnos drótfogas is elég guszta az irka féle lakberendezésnél:-)
@SassyGurl:
De szar melója van a párodnak. Gondolom irigyli az uránbányászokat:-)

irkafirka 2010.03.25. 11:01:54

@SassyGurl: :-D ez állat! Hol lehet jelentkezni, de én nem csak gyakorolni akarnék... ;-)
@Styxx: te a drótfogas az nálam ám kétértelmű, tudod, ugye?! :-P

Styxx 2010.03.25. 11:04:23

@irkafirka:
Jééé, tényleg, észre se vettem:-)

sing-lee 2010.03.25. 11:06:45

@irkafirka: váááá, ez talált!
@Styxx: ezt most elképzeltem :)))))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.25. 11:13:43

@SassyGurl: ;-) ...és akkor már észre sem veszi, hogy minden ötödik egy srác...;-)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.25. 11:23:29

Nem vagytok semmi pár, én ilyet mondanék a barátnőmnek kiütné a fogaim:D:D:D:D

SassyGurl 2010.03.25. 11:26:47

@Hirmondo Helen: a pillanat hevében már tök mindegy, csak szopjon, mint egy kisborjú! ;))
@irkafirka:
priviben megírom! ha az vagy, amit gyanítok. :)
@Styxx:mindig is uránbányász akart lenni. :)

SassyGurl 2010.03.25. 11:27:19

@zéka: ehhez kellő humorérzék, lazaság és összeedződött pár kell.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.25. 11:35:36

@zéka: :D most már értem miért takartad el kendővel az arcodat:D

@SassyGurl: Te Sassy, és a te bányádban van sok urán?;-)

Styxx 2010.03.25. 12:37:29

@SassyGurl:
azt már el se merem képzelni, hogy mondjuk egy SassyGurl-irkafirka privi e-mail váltásban mi mindenről eshet szó. Hhhúú, micsoda fülledt testiség képe rajzolódhat ott ki:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.25. 12:53:25

@Styxx: Nem beszélve a mi privát emailváltásainkról. Na, az ám a magas kultúra, ami kicsapja a biztosítékot.;-)

irkafirka 2010.03.25. 13:01:29

@Styxx: én sem, mert még nem kaptam levélkét...

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.03.25. 13:05:56

@SassyGurl: en is szivesen feliratkoznek a levlistadra :)

kozgaztanar 2010.03.25. 13:57:30

szegény Malacka, remélem nem esik áldozatul! :))

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.25. 14:11:54

@SassyGurl: azta beszólt egy navi:D:D Te ha beledugom az idegvégbizbaszodba az neked jó:D Viccet félretéve ez így van, csak idővel kovácsolódnak össze az emberek, de legalább folyamatosan:D

@Hirmondo Helen: Ne bántsd a csecsen radikális című eposz ajánlom neked:D:D:D

Styxx 2010.03.25. 14:21:47

@Hirmondo Helen:
Eltekintve, hogy Kant empiriokriticizmusát némiképp eltérően értelmezzük, levélváltásunk szerintem is mérföldkő az európai kultúrtörténetben:-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.25. 14:37:38

@kozgaztanar: Ő nem, max. a szopós borjú.;-)

@zéka: Mi vagy Te Szívem, felkelő?;-) Különösen reggel hatkor, miii?:D

@Styxx: Bocsáss meg, de elfelejtettem feljegyezni, mit is mondtál múltkor Platón barlanghasonlatáról?;-)

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.25. 19:26:32

Helen, ahogy ígértem.. :) Kukk meg a levelesládád. ;)

SassyGurl 2010.03.25. 20:00:50

@zéka: dehogy szóltam be:D
@szexblokk: rajta vagy már a levelező listámon.:)
@irkafirka: hosszú napom volt ma, majd írok, esetleg Te is írhatnál!:)
süti beállítások módosítása