Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Egyéjszakás

2010.03.24. 05:00 :: Helen H.

Tudtam, hogy csak meg akar dugni, jól is esett szédíteni kicsit...


 

Elsős voltam a fősulin, és épp az edzőteremben izzasztottam magamat, amikor tekintetem találkozott a srác tekintetével. Sportos, jóképű, szinte csak a felirat hiányzott a homlokáról:”Kefélőgép.” Addig-addig lesegettük egymást, hogy kénytelen voltam egy héten többször mutatkozni a súlyzók mellett...

Na, valami mondvacsinált ok miatt – talán a helytelen súlyemelési technikám volt az – szóba is elegyedtünk, telefonszámcsere és hasonló finomságok. Egy héten keresztül minden este hívott, és csepegtette a badarságokat fülembe, mint például a “kár, hogy ma nem találkoztunk” meg “sokat gondolok ám rád”. Végül átlátszó tervével – megmutatja (nem, nem a bélyeggyűjteményét) eddig szerzett érmeit – az albérletében kötöttünk ki. Persze sebtiben összecsapott egy tojásrántottát nekem, hogy mutassa, milyen ügyes szakács, és ugye nekem ezen a ponton kellett volna hanyatt dobnom magamat (igen, szó szerint), de nem tettem. Erre ő jött a dumával a hosszas esti telefonbeszélgetéseinkről, a szerelmes vallomásairól (jajj, ezen hatalmasat nevettem), na és természetesen az imént elfogyasztott, általa készített vacsora is említésre került. Azzal zárta le, hogy mindez megérdemel egy kufircolást, és már-már harisnyástul, bugyistul döngetett volna. Olyan szánalmasnak találtam. Kérdeztem tőle, valóban ennyire hülyének nézett engem, hogy két hét után az ágyába bújok, csak azért, mert ő párszor a mobilomba böfögött valami gyenge érzelgősséget. Azzal érvelt, hogy a nők buknak a langyos romantikára és eddig ezzel a szövegével minden csajt sikerült pár nap alatt két vállra fektetni. Itt hagyta el számat először egyik kedvenc mondatom:”Ha dugni akarsz, mondd azt elsőre, hogy dugni akarsz!” Szerencsére érkezett az albitársa, én pedig illedelmesen elköszöntem, és aerobikra váltottam az edzőtermet...


 

Biztos vannak szerelmes leányregényeken nevelkedett csajok, akik vevők a pár nap utáni “így szeretlek, úgy szeretlek” mesére és csípőből a pasi ágyában landolnak. Annyira biztos, hogy férfiak tömege alkalmazza ezt a csalit az idők kezdetétől fogva. Fiúk, nincs élelmesebb szöveg a tarsolyotokban? Miből gondoljátok, hogy minden nő megvehető néhány hamis szóval? És egyáltalán: miből gondoljátok, hogy minden nő velejéig romantikus? Nem bírom ezeket a paplan alá cipelős, álszent fecsegéseket. Ha három hónap együttjárás után kezdi el, az más. Na de három nap után...

Csípem viszont a frankó odamondogatós szöveget. Az olyanokat, hogy “Szerinted balra kell csavarni a mellbimbódat, ha hallani akarom a Suttogások és sikolyokat?” Ezen a ponton ember lánya – értsd: Helen- érzi az idegsejtjei vad játékát, és mindenáron le akarja ütni a magas labdát, mert ugye ebben a csatában ott bújkál a szenvedély, a titokzatosság, a többsíkon mozgó párbaj. A harmadik ilyen kérdésénél már húztam le a cipzárját...és éves kapcsolat lett belőle...

Az sem utolsó szempont, hogy ha soha többé nem látod, akkor sem esel kétségbe, mivel Te magad is tisztában voltál a dolog végkimenetelével, és nem terhelted agyadat olyan gondolatokkal, mint “Vajon tényleg szeret?”, “Biztos, hogy én vagyok számára az egyedüli?” stb.


 

Szóval csajok: kivel mennétek el egyéjszakásra? Csillagokat lehozó Józsikával vagy frankó odamondogatós Pistikével?

Pasik, ti milyen dumával szedtek fel egyéjszakásokat?


 

47 komment

Címkék: egyéjszakás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr21863214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Styxx 2010.03.24. 09:02:33

Edvin Marton lánykori nevén Csűry Lajosról jött le egy poszt, amikor egy csaj nem feküdt le vele, pedig a "hegedűvirtuóz" a saját kecójába hívta meg vacsorára, hogy elkezdett hisztizni: - pedig még fűszervajat is vettem ,ami nem két forint!

Ebben egyetértek Bélával, mi ép férfiak és nem csak a rokkantak, célszerűbb ha az egyéjszakás szándékunkat érthető kóddal álcázzuk. Mehet a klasszikus hülyítés, "így szeretlek, lehoznám a csillagokat az égről stb, csak a végén kacsintsunk ki, hogy: -melyik srác hazudozott neked ekkora átérzéssel?

díva naíva 2010.03.24. 09:09:07

Maradok a frankó odamondós Pistinél, undorodom az álszenteskedő kávéra invitáló gusztustalan egyedektől, nem sok egyéjszakás kalandom volt, de valamennyivel úgy találkoztam, hogy nyíltan ki lett mondva, csak szex és más semmi... bár az már más tészta, hogy volt, aki meggondolta magát és mást is akart volna... de ez a meccs lezárva :) itt nem erről volt szó :))
Én maradok a nyíltan tisztázzuk a dolgokat és ne vakítsunk, ne szédítsünk...

sing-lee 2010.03.24. 09:19:31

Egyéjszakás kaland? Micsoda világban élünk!

Styxx 2010.03.24. 09:21:54

@díva naíva:
A legfrankóbb az olyan aztán mást is akar, hogy: - te adjál már kölcsön félmillát, SOS, nem szokott ilyen előfordulni, de tuti üzletere kell beugrónak. Jövő héten becsszó megadom és vacsizni is elviszlek:-)

Styxx 2010.03.24. 09:24:18

@szingliman:
Ja, aztán meg ezek a nyikhajok a reggeli rohanás közben veszik észre a farzsebben felejtett combfixt. Klassz dolog a kétszáz éves bölcsis gondozónéni előtt véletlenül kirántani:-) (csak poénkodok, részemről nincs valóságalapja)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.24. 09:25:54

ez nem maradt ki :)
nem beszéltük túl a témát, de egyértelmű volt, hogy ez lesz. jó volt, szinte már szép. kár lett volna kapcsolattal elrontani :)

díva naíva 2010.03.24. 09:34:21

@Styxx: nem, a mást akart szerelemre vágyott hirtelen :)
nálam nincs tuti biznisz, dugás nem keverendő össze az üzlettel, erre anyukám már korán megtanított :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.24. 09:35:41

Egyszer próbáltam. Előre tudtuk, hogy ez lesz. Nem jött be, életem legpocsékabb szexuális élménye volt. Viszont utána sokáig beszélgettünk, és azóta sem láttam. Ezek után szerintem érthető, hogy nem is sűrűn vágyom hasonlóra.

Styxx 2010.03.24. 09:50:55

@díva naíva:
helyes, jól oktatott anyukád, akik keverik azok a celebek és a qrvák( habár elég nagy a közös halmaz:-))

díva naíva 2010.03.24. 09:53:54

@Styxx: ez volt az egyik jó tanácsa, a másik meg, sose fuss pasi után, mindig jön egy másik... :)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.24. 09:54:24

Bazzeg ilyen jól mennek a szexblogok:D Nah mindegy lehet, hogy pályát tévesztettem:D:D Ő, nost egyszer volt egy éjszakás (inkább délutános:D) fizikailag jó volt akkor, de egyébként semmi. Extra. A röhej benne az, hogy észre se vettem semmit, annyira tapadt a csaj (még utána is, de sikerült lekoptatnom), hogy azóta meg se fordul ilyen a fejemben. Noh meg boldog párkapcsolatban élek:D:D:D:D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.24. 10:20:16

@Styxx: Jajajajajajj, nincs valóságalapja, miii???;-)

@zéka: Még van lehetőséged a váltásra, hiszen fiatal vagy, előtted az élet. Adjak tanácsot?:D

@Enchantée: Chanti, és miről tudtatok annyit még beszélgetni? Amúgy ismerted korábbról?

@díva naíva: és hallgattál anyukádra?;-)

díva naíva 2010.03.24. 10:21:51

@Hirmondo Helen: diplomatikus leszek, annyit mondok, részben :))

zotyer · http://testimese.blog.hu/ 2010.03.24. 10:24:30

"Kérdeztem tőle, valóban ennyire hülyének nézett engem, hogy két hét után az ágyába bújok," - normális Margit? Hány év után bújnál ágyba?
az meg, hogy mondd meg elsőre, hogy dugni akarsz-viccelsz? falvédőről jöttél Helénke? Melyik nő csapna erre le rögtön, hogy :gyerünk??!
A pénzért csinálót kivéve minden nő igényel legalább egy pici látszatot, lehet hogy 5 perc mulva már szopik mint állat, de azt elvárja, hogy ne ronts ajtóstul a házba.

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.24. 10:26:58

@Hirmondo Helen: Előtte chaten istenien működött minden, el is mentettem a leírtakat, néha jó visszaolvasgatni... ;)
Családról, munkáról, az élet nagy dolgairól beszélgettünk. Szex nem működött élőben, arról nem volt mit beszélni... :(

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.24. 10:30:15

@zotyer: háát baszki, én egy ilyen félresikerült gyökér vagyok, aki erre bukik;-)

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.24. 10:32:10

@Hirmondo Helen: inkább sört adjál:D alig van a Földön normális nő, örülök, hogy találtam egyet:D

kozgaztanar 2010.03.24. 10:36:31

One Night Stand, hmmm...
van erről egy kurva jó film:
www.imdb.com/title/tt0119832/

:)

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.03.24. 10:43:03

@zéka: Most Helenre gondoltál?:-)

Buli utáni egyéjszakás kalandok a legszebbek, mivel másnap egyikőtök sem emlékszik arra, kivel is dugott.

zéka (törölt) · http://recklama.blog.hu 2010.03.24. 10:48:22

@szexblokk: életem kétszer ébredtem pasi mellett, hatalams haverom, természetesen nem buzultunk, de legalább tökrészegen nem hánytuk le egymást.:D:D:D:D

ITteddy 2010.03.24. 10:52:12

Jó az egyéjszakás, ha nem ismered a partnered...pl nem munkatársad :)
Régi szép emlékek, Helennel az egyéjszakás azt jelenti, hogy ritkán akad egy nyugis estém, amikor nem dugunk :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.24. 10:58:29

@szexblokk: @zéka: Jah, és mivel nem emlékeztek, másnap nem is találjátok furcsának, ha az illető, akivel voltatok így szól hozzátok:"Jegyeket, bérleteket kérek!":D

@ITteddy: Igen, ez pl. akkor történik, amikor borotválós napom van.:D

díva naíva 2010.03.24. 11:04:03

@zotyer: hát én spec nem. mindkét egyéjszakásom így alakult: szex? aha! ennyi.
viszont volt egy srác, hulla szerelmes voltam belé, de tudtam, hogy csak meg akar döngetni, hát 3 évig játszadoztunk egymással, de meg sose dugott... ennyit a teóriádról...

@Hirmondo Helen: hát baszki, én is :D

Styxx 2010.03.24. 12:16:25

Azért kérem relatív ez az egyéjszakás dolog nyúlfarkynisága. Mit nem adna érte egy tiszavirág?:-)

LuPuS 2010.03.24. 12:18:26

A kérdés számít, hogy kihasznál kit?

Értem "egyéjszakás" kaland az rendben van, de melyik NEM oldaláról nézve?
Mivel van amikor a férfi szedi fel a nőt és fordítva.Én egyszer teljesen ki lettem használva............. (sokáig kellet egy másik hölggyel szexelnem,hogy elfelejtsem)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.24. 12:32:01

Már a cím is felháborító! Méghogy! Sohasem. Legfeljebb ha kihasználtak :-)
És tényleg, csajokkal is előfordul ilyen? :-)

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.24. 12:36:32

@LuPuS: hehehe... vagyunk így sokan szegény férfiak.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.24. 13:09:15

@LuPuS: vagyis: sokáig használtál ki mást, hogy Te elfelejtsd a saját kihasználtságodat;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.24. 13:12:26

@Hirmondo Helen: És ezért úgy, de úúúúúúgy kell szegény férfiakat sajnálni, mert őket csak úgy ki lehet használni, ha nem akarják... ;))))))

Noár1 2010.03.24. 13:18:23

Továbbfejlesztve: időnként ugyanazzal összejönni egy-egy "egyéjszakára".
A nőknek is lehetnek igényei:)

díva naíva 2010.03.24. 13:30:00

@Noár1: na, az már más kategória, azt hívják minfelénk szexkapcsolatnak...

@LuPuS: @hzizi: most direkt egy könnycsepp gördült le az arcomon, annyira sajnállak benneteket... hüpp-hüpp :)

csillagkúll · www.:madeinfidesz.eu 2010.03.24. 13:47:10

én csak azt tudom hogy a józsinak nem a célja a pistinek meg csak a szája nagy

irkafirka 2010.03.24. 14:49:47

van úgy hogy kell egy féktelen éj a megfelelő idegennel... igenis van, hogy kell, de nem mindegy kivel, Pistike a megmondós nyert
@LuPuS: @hzizi: hogy én hogy sajnállak titeket ;-)
@Noár1: hmmm, ez ismerős felállás

666E 2010.03.24. 15:38:16

van, hogy egyéjszakásnak indul mindkét fél részéről és ez később se változik, hisz eleve úgy állunk az egészhez, hogy másnap senki nem tervez senki semmit a másikkal. viszont előfordult már a történelem folyamán, hogy a két fél még közös megegyezésen alapulva ismétel párszor és mit hoz a sors, az egyik fél ráébred, hogy hé egész megkedvelte a másikat. sajnos nálunk csak másfél hónapig ment ez, nem lett belőle hosszú valami.
talán ha nem csak szexre jöttünk volna össze, hanem lett volna némi közös programokkal egybekötött udvarlás, akkor ez a mese is tovább tartott volna..
jobb ha az ember a legelején eldönti, hogy lehozomacsillagokat-józsiként türelmesen elveti a szerelem csíráit, vagy most is nagyszájú pistiként rablógazdálkodik egyet.

vagyok, aki vagyok... 2010.03.24. 15:41:08

@666E: bizony-bizony. részemről is egyéjszakásnak indult a férjem :) ő kezdettől nagyon komolyan gondolta és meggyőzött. akkor ez most azóta is egy egyéjszakás kapcsolat? :)

díva naíva 2010.03.24. 15:43:48

@vagyok, aki vagyok...: nem ez sok-sok egyéjszakás kaland :D

vagyok, aki vagyok... 2010.03.24. 15:45:12

@díva naíva: egyszer össze kéne számolni... :D

díva naíva 2010.03.24. 15:49:37

@vagyok, aki vagyok...: szerintem esélytelen összeszámolni, max. átlagolni tudsz :)

SassyGurl 2010.03.24. 15:49:54

@zéka: "életem kétszer ébredtem pasi mellett, hatalams haverom, természetesen nem buzultunk, de legalább tökrészegen nem hánytuk le egymást"
huhuhu és mik történhettek ott...te jó ég!:D
a barátom haverja mesélte, hogy egy részeges éjjelen együtt aludt a haverjával egy ágyban, mert nem volt ágy, egyszer csak arra ébredt félkómás, fájó fejjel, hogy a srác a mellkasát csókolgatja álmában (épp hiányolta a srác a barátnőjét...:)))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.24. 15:52:25

@vagyok, aki vagyok...: :D Az, de jó hosszúra nyúlt az az éjszaka.;-)Mit ittál előtte? Abszintot? Az tudja ilyen gyorsan feledtetni az időt.;-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.24. 21:00:53

Amikor fiatal voltam :-P velem is előfordult olyan, hogy mindketten csak futó kalandot akartunk, amely mindkettőnknek jól esett. Nem tudom megmagyarázni, hogy miért kellett, de akkor abban a pillatban jó kedvem lett tőle. Búcsúzáskor a srác azt mondta: - Figyelj, majd legközelebb.... Én félbeszakítva megveregettem a vállát és a fülébe súgtam: - Tudod, hogy nincs legközelebb! - adtam neki egy puszit és elhúztam a rákba. Akkor most ki használt ki kit?

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.24. 21:04:57

@ITteddy: "az egyéjszakás azt jelenti, hogy ritkán akad egy nyugis estém, amikor nem dugunk "- ez nagyon tetszett, az egyéjszakás pihenőnap kifejezést bevezetem itthon is. :)

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.27. 21:35:14

Ugyan már, hagyjuk a mosott ruhát és a kamut másra. Millióból, ha egy nőnél lehet őszintén nyilatkozni, minden itt olvasható nyilatkozattal ellentétben.
Szerinted miért ez a stílus folyik kisfiú? Talán mert folyamatos sikerre van ítélve?

mykee · http://www.facebook.com/mykeehu 2010.03.28. 18:30:57

Bevallom, hogy egyéjszakás kalandban nem volt részem, mert mind folytatódott, illetve nem volt ilyen rövid. Talán mert én ilyen hülye vagyok, hogy foglalkozom is a nőkkel.
Hogy milyen szövegekkel? Nincs bejáratott szövegem, de a feldobott labdát nem hagyom leütés nélkül, szóval az én homlokomra is kiírható ama ominózus szöveg, de romantikával nem csapom be a nőket. Minek szerelemmel áltatni őket, ha nagyon is tudják mire megy ki a játék? Az más kérdés, hogy sajnos a nők nem szokták így kimondani, hogy "most dugunk vagy sem?", hanem raboljuk egymás idejét, és ha direktben rákérdezek még ők vannak meglepve. Úgyhogy azért két kötelező kör után azért megmondom, hogy "ez van, mit szólsz hozzá?" Már ha addig nem találta volna ki... :-))
süti beállítások módosítása