Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kettős maszturbálás

2010.03.18. 05:00 :: Helen H.

Már értekeztem a kettős ujjazásról, ideje a kettős ujjazásos közös maszturbálásról is mesélnem...


 

Történt, hogy a férjem felvetette az ötletet: mi lenne, ha miközben az ő és én ujjaim nedves barlangomban játszadoznak, szabad kezemmel segítenék rajta. Persze vevő voltam az ötletre...

Természetesen ehhez kell egyfajta testhelyzet mindkettőnk részéről. A Drága alteste a bal kezem környékén van, felteste pedig a lábaim között. Még szerencse, hogy kb. 20 cm magasságbeli különbség van köztünk, így egyikünknek sem kényelmetlen ez a pozitúra...

Na, bal kezecskémmel serényen políroztam a Kedves fegyverét, néha rá-rásegített a szabad kezével. Neki is örömet akartam okozni, ám magamra is koncentrálnom kellett. Ez nehéz feladat...

Ha a nemi szervek érintkeznek közvetlenül egymással, akkor ugye elég a saját orgazmusunkra figyelni. Ám amikor fél kézzel a pasi farkán lógunk, ő pedig bennünket ujjaz, akkor jobban kell összpontosítanunk arra, hogy ugyanabban a ritmusban masszírozzuk, és növekvő kéjünk ne csökkentse a kezünk tevékenységét. Vagy Ti miképp gondolkodtok erről?


 


 

26 komment

Címkék: szex ujjazás szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr271847829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.03.18. 07:42:04

En azt gondolom kedves Helen, hogy a Belara kellett volna szavaznom...semmi ketseg :)

"Vagy Ti miképp gondolkodtok erről?" ki az aki ezen gondolkodik (Belat leszamitva)???

vagyok, aki vagyok... 2010.03.18. 08:04:43

ez valóban bonyolultabb, mint a sima szex, de hát szeressük a kihívásokat, nem igaz?

aJeti 2010.03.18. 08:45:36

nem tudom mit gondolok. megyek kipróbálom.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.18. 08:45:59

@szexblokk: ;-) Pedig tényleg filóztam azon, hogy eme szerényebb kérdés helyett a "Vagy mi a tököm?" kérdést teszem fel...;-)

kozgaztanar 2010.03.18. 09:09:50

vicces volt a maszti alatt azt latni, hogy "vallalkozasbarat hitelek"! hirtelen azt hittem, hogy kapcsolodik... :))

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.18. 09:21:08

@Hirmondo Helen: én ezért nem szeretem a 69-et, ilyenkor a nők sem tudnak több helyre figyelni:-DDDDDDDD

hzizi · http://halesmas.blog.hu/ 2010.03.18. 09:29:52

szerintem tegyük helyükre a dolgokat!

Styxx 2010.03.18. 09:33:57

@szexblokk:
Jessz, a második fordulóban feltétlen várom a szavazatod a Bélára!:-)

@hzizi:
:-)))
alapjáraton igen, de olykor nem árt egy kis változatosság.

treff9 2010.03.18. 09:39:05

@Hirmondo Helen: Na ez a nap is jól indul ,tegyük helyre ,megyek.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.18. 09:50:00

@Incifinci: Látom kolléganő tudja miről beszélek.:D

@Styxx: A második fordulóban már az lesz a kérdés, hogy Béla hetente hányszor csinálja...úgy értem, viszi ki a szemetet;-)

JETI! Kipróbáltad?

díva naíva 2010.03.18. 10:41:24

@Incifinci: ezzel én is így vagyok, félek, ha túl elragad részemről a hév, még kárt okozok benne :D mert ugye nem mindegy, hogy Honolulu vagy Kamcsatka :D

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.18. 11:21:43

@díva naíva: :-DDDDD Jajj de jót röhögtem:-DDDDDDDD

@Hirmondo Helen: kolléganő?! Oh, ez megtiszteltetés:-DDDDD

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.18. 12:20:26

@díva naíva: @Incifinci: Csatlakozok! Én előre szólni szoktam, hogy bocsi, de ha nekem jó, nem biztos, hogy maradéktalanul tudok a másikra figyelni. Azért jó ez is, csak épp nem a kedvenc... :))))
@hzizi: Na, nem hallottam még pasit panaszkodni, ha a nő nem a "helyén" kezelte a helyérevalót... ;)
És a nők is szeretik, ha nem helyénvaló dolgokat művelnek velük. :)
Az, hogy a kettő időben egybe esik-e vagy sem, már csak választás kérdése, a legfontosabb a kölcsönösség. Szerintem...

treff9 2010.03.18. 15:02:41

@Enchantée: Azannya ! Még csak itt tartotok ? Nem volt sehol egy kis hely, hogy megtaláljátok ? Na lemaradtatok.

F.Lackó · http://csajokrol.blog.hu/ 2010.03.18. 16:42:39

A kettős ujjazásról nekem a prosztata masszázs ugrott be. :D Tényleg Helen, abban nem részesítetted még az urad? :)

aJeti 2010.03.18. 20:03:09

@Hirmondo Helen: addig megyek amíg kipróbálom, helyesebben. ma egész napon úton voltam. :)

killermoney 2010.03.18. 20:08:30

Hát igen a 69-nél is fennál ez a probléma. Bár nekem az tetszik h tudom amikor a másik egy picit megáll akkor valami ott jó :D. Sztem ehhez kicsit relaxáltabb hangulat kell, és akkor sikerül kizárni a külvilágot teljesen, és akkor már könnyebb két fele figyelni :D

a.anami 2010.03.18. 21:23:36

:)) Hova is tettem a vazelint? Ki van repedve...a sarkam.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.18. 22:13:40

@killermoney: Ha a másik megáll, akkor valami ott jó. Háát...lehet éppen észrevette Brad Pittet a tévében:D

killermoney 2010.03.18. 22:49:40

@Hirmondo Helen: pfff Brad Pitt hol van ő hozzám képest? XD egyébként meg nem szokott közbe tv menni :D Különben is most el akarod venni az örömöm vagy mi? :D

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.18. 22:59:25

@killermoney: Jah, mert Neked volt olyan is , hogy öröm szex közben;-)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.19. 07:44:08

@killermoney: Hááááááát, ha én megállok picit, akkor épphogy valami nem túl jó, és szólok, vagy megmutatom, hogyan kéne... ;)
Ha meg nagyon jó, akkor félő, hogy a hév magával ragad, és túlságosan működnik a rácuppanásos élvezetátadás... ;)))))

killermoney 2010.03.19. 18:20:38

@Hirmondo Helen: hát igen szokott? tán furcsa? :D

@Enchantée: Hát akkor te nem ilyen vagy de eddig ilyen nőkkel hozott össze a sors :D meg én is ilyen vok

irkafirka 2010.03.19. 22:03:47

hááát, a végén nem igazán megy a több helyre figyelés... de még nem haraptam le emiatt semmit sem! ;-P

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.03.23. 21:58:13

"Vagy Ti miképp gondolkodtok erről?" Ilyenkor nem tudok gondolkodni. Kevés a vér hozzá.
süti beállítások módosítása