Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Azok a csodálatos férfiak

2010.03.14. 03:00 :: Helen H.

Húsz évesen harmincas pasikkal, harminc évesen huszas srácokkal. Van ilyen...


 ÉRETT PASIK

Ahogy kamaszodtam, azon vettem észre magamat, hogy vonzanak az idősebb pasik. Különösen az enyhén őszes halánték, a szemek sarkában meghúzódó szarkalábak (oh, ha mosolyogtak, az nagyon előjött), a félig begombolt ing mögül kikandikáló szőrös mellkas, az érdes kezek, a bölcs gondolatok, a mozdulataik mögött rejtőző tapasztalat. Szerencsére olyan körökben fordultam meg, ahol körülvettek a harmincas, negyvenes férfiak. Szemmel láthatóan ők is élvezték az én társaságomat...

Emlékszem, talán huszonkét éves lehettem, és egy irodalmi rendezvényen tolmácsoltam egy baráti csoportnak. A rendezvény magyar házigazdája – természetesen jóképű, harmincas évei vége felé járó, elegáns pasi – beszédbe elegyedett a csoportunkkal. Németül.Ujjaim játszadoztak a boros poharam szélén, és vártam. Vártam, hogy engem is megszólítson. Németül...

Beszélgettünk a vendégekről, a kötetekről, a munkájáról, és negyed óra elteltével megkérdezte, hogy lenne-e kedvem sétálni vele a parkban. Volt kedvem...

Miután már kiveséztük a szép, nyári időjárást és az aktuális politikai helyzetet, szembefordult velem és – továbbra is németül – érdeklődött, hova valósi vagyok. Mély lélegzetet vettem, és magyarul válaszoltam:”Innen a szomszéd településről.” Persze nem bírtam nevetés nélkül...


 

TITOKZATOSSÁG


Ő sem. Azt mondta, én vagyok az első nő, aki ilyen poénosan hülyére vette és még jól is esett neki. Akkor fogalmazódott meg bennem a gondolat, hogy ezeknek a sokat látott s hallott érett férfiaknak szüksége van a titokzatosságra. Mivel ágyukban már sok-sok (esetenként egy) nő megfordult, és úgy vélik, nincs számukra új a Nap alatt, könnyen fogékonnyá válnak a rendkívülire, a szokatlanra. Rosszul gondolom? Kicsit kellett volna csak dolgoznom az ügy érdekében, és az úr az enyém. Viszont családja volt, én pedig nem szeretek osztozkodni. Kis időre sem.

Barátnőim hülyének néztek. Mi vonzót láthatok én az “öreg” pasikban? Például az intellektuális csatákat. Amikor megérti, mi is húzódik meg a mondanivalóm mögött, és amikor ő úgy tudja használni a szavakat, hogy azoknak jelentése is van. Láttam bennük a régimódi lovagiasságot, ahogy segítettek levenni a kabátomat, vagy mertek szólni a pincérnek, ha huzatos asztalhoz kísért bennünket. Magabiztosak voltak, de nem a nagyképű értelemben, hanem olyan “ez így természetes” módon. Őszintén tudtak figyelni rám. Nem szükségből, nem feladatból, hanem tiszta szívből. Nem csak a cicit és puncit látták bennem, hanem a NŐT is. Igen, a nőt. Holott még magam is csak félúton voltam a nőiség felé. Csodáltam az érett férfiakat. Kóstolgattam őket, de jóllakni nem mertem velük...
 

JÁTÉKOS SRÁCOK
 

Múltak az évek, és megkörnyékeztek a velem egykorú, vagy nálam fiatalabb pasik. Kalandvágyóak és pajkosak voltak. Élveztem, hogy sodortak bele mindenféle hülyeségbe, és én kérdésfeltevés nélkül velük tartottam. Azt hiszem azért tettem, mert én a saját kamaszkoromat elég komolyan éltem át. Inkább a figyelmes tapasztalást választottam anno, mint a vad gyakorlatokat. Imádtam a fiatal srácok lazaságát, ahogy lepergett róluk a felelősség, a gondok feletti töprengés, az állandó görcsölés azon, vajon mit hoz a holnap. Mindig úgy éltek, mintha nem lenne következő hatvan percük. Lenyűgözött a fiús bájuk, a huncut vigyoruk, a félromlottságuk, az időnként felbukkanó zavaruk, az “uh, most itt ez a tuti felnőtt csaj, hogyan fogjak hozzá” tekintetük. Felszabadultak voltak, és nem csak a nőt látták bennem, hanem a BARÁTOT is. Egy baráttal pedig sok őrültséget el lehet követni. Egyszer hazafelé sétáltam az utcán, és egyikük a tuning verdájával lassított mellettem. Röpke kis párbeszéd alakult ki közöttünk:

  • Hello Helen! Bírni fogják szexi virgácsaid a hosszú menetet?

  • Szevasz! Azt nem csak a virgácsaim bírják. És a szexi kocsid bírja a nőstényördögöket?

  • Persze, hogy hazaviszlek.

Kérdezte: voltam-e már tereprallin. Válaszoltam: nem. Kérdezte: most benne lennék-e. Válaszoltam: Hogyne. Mire ő: Akkor ne gondolkodj! Tűzzünk! Így történt, hogy nagy-nagy sebességgel száguldoztunk végig egy poros, kátyúkkal teli mellékúton, amiből a legélénkebb emlékem a folyamatos sikoltozásom. Kóstolgattam a fiatalabb pasikat, de jóllakni nem akartam velük...

 

Ha jól érezzük magunkat egy párkapcsolatban, gyakorlatilag mindegy, hogy hány év van köztünk, és kinek a javára. Húsz éves lányként kereshetjük a negyvenes férfiakban a támaszt, a tanítót, a bölcselkedőt, a letűnt korok lovagját, a hiányzó apamintát, és a társat is. Harmincas nőként a huszas pasikban a kalandort, az adrenalinharcost, a játékost, a kisöcsit, a merészet, és természetesen a társat. Először is magunkat kell ismernünk ahhoz, hogy tisztában legyünk vele, mi miért őt választottuk. Akkor már azt is tudni fogjuk, ő miért mellettünk döntött...


VÉGKIFEJLET

 

Gondolom kiváncsiak vagytok rá, végül kihez sodort engem a szél. Számtalan csodálatos, és kevésbé csodálatos férfi sétált át az életemen, és egyiket sem bántam meg. A rosszakat sem. Mivel általuk ébredtem arra rá, kit is keresek valójában. Egy pont annyira hülyére volt szükségem (bocs Teddy), akinél ez még nem okoz súlyos értelmi és érzelmi károsodást. Valakire, aki már rendelkezik elegendő tapasztalattal, és ezt nagy lazasággal adja elő. Valakire, aki tud kamasz is lenni, és nem görcsöli végig az életet. Valakire, aki pimaszosan úriember. Egyik napról a másikra lettem a felesége. Első pillanattól fogva egy hullámhosszon voltunk. Jó poén a sorstól, hogy szinte napra pontosan egyidősek vagyunk. Igen, szerencsém volt. Viszont sokat is lottóztam...

 

 

 

18 komment

Címkék: szex szerelem párkapcsolat pasik szopizmus maszturbálásokk

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr661835398

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.03.14. 09:41:32

Hello Álomnő!:D
Helen, én is elvittelek volna egy "tereprallira", ha érted, hogyan gondolom.:-)

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.03.14. 09:42:52

Szia!

Hany eves vagy, Hirmondo Helen?
No vagyok, ugyhogy nyugodtan megkerdezhetem, ugye?:-)))

Szep napot!

Saringer 2010.03.14. 10:01:33

Jó napot Kedves Helen! Nem is tudtam, hogy Te hírhedt szexanya vagy.:-)
Melyik volt ez az irodalmi rendezvény? Nem rémlik, hogy a parkban sétáltam volna Veled.:-)

kozgaztanar 2010.03.14. 10:29:30

Ez nagyon jó lett Helen, szeretem, amikor ilyet írsz! :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.14. 11:01:51

Szépen összeszedted a dolgok lényegét, ismét remek stílusban... :)))
TUdom, hülyeség, de nem szeretem a nálam fiatalabb pasikat, minimum egyidős legyen velem, vagy egy kicsit idősebb. Olyan igazi apám lehetne típussal nem volt még dolgom, de most már inkább az őszülő halánték, szarkalábas mosolygós szemű úriembertípus felé hajlanék az igazit tekintve.... :DDD

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.03.14. 14:38:17

Hú helen, ez nagyon jó poszt lett! Én is pont 20 évesen a 30-asokra buktam, 30 felett most a 20-asok buknak rám. És hozzámentem egy velem egyidőshöz!
Rokonlekek, tudom... :)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.14. 14:41:49

@LittlePossum: Én inkább azt kérdezném, hogy Te beleesel-e a 18-22 csoportba?:-)

@Saringer: Veled a kertedben sétáltam.

@Enchantée: Látod, látod, így változik az ember ízlése.;-)

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.14. 14:44:05

@barracud4: Jajj, pont lekéstem Rólad.;-)
Te, akkor most már csak azt kellene megnézni, milyen combfixek vannak a szekrényünkben, mert ha egyformák, hát akkor tényleg "rokonylelkek" vagyunk.:-)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.14. 15:03:59

ez tetszett. mert ez te vagy (vagy legalábbis olyan, mintha... :) ) és nem kinyilatkoztatás, hogy így kell.

@barracud4: nekem meg mindig a saját korosztályom jött be (1 nagy kivétellel) és viszont. így aztán a férjem is közel egyidős vele. logikus. vagy nem? :)

díva naíva 2010.03.15. 11:28:28

@Enchantée: hát ezt akár írhattam volna én is :DD mi meg itt rokonlelkek :)))

Helen, nagyon tetszett a leírás...
főleg ez a része: "Például az intellektuális csatákat. Amikor megérti, mi is húzódik meg a mondanivalóm mögött, és amikor ő úgy tudja használni a szavakat, hogy azoknak jelentése is van." - nos, nekem is ez a legfontosabb :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.15. 13:44:16

@díva naíva: Keressünk ikreket (mondjuk ne horoszkópilag), és akkor az egyik a Tiéd, másik az enyém. Na, milyen ötlet???? :DDD
Asterix-ből megvan az a jelenet, mikor "klónozódnak"? Na, én sokszor elképzelem, hogy milyen jó lenne valakit így megsokszorozni, élhetné az egyik életét akivel akarja, a másikat meg velem, és mindenki boldog lenne...;)

annonimka (törölt) 2010.03.15. 14:04:36

Nagyszerű vagy Helen.Mindig kedveltelek ,de most igazán .

irkafirka 2010.03.15. 23:21:07

Ez nagyon jó poszt lett! És mennyire igaz...

LittlePossum · http://jatekaszinekkel.blog.hu 2010.03.16. 08:14:33

@Hirmondo Helen:

Bocsi, csak most vettem eszre, hogy irtal:-))
Nem, nem esem bele a 18-22 csoportba (sajnos).
A mult honapban multam 35.

Off

El tudod nekem nekem mondani, hogy mit kell ahhoz beallitani, hogy a nevem mellet megjelenjen a blog-om cime?
Elore is koszi!

On

díva naíva 2010.03.16. 20:25:26

@Enchantée: a pasimnak sajna csak nővére van, pedig beajánlanálak, simán :)

Enchantée · http://greenshark.blog.hu/ 2010.03.16. 22:34:29

@díva naíva: Látod, ilyen az én szerencsém... :(((((

érzelmikáosz · http://erzelmikaosz.blog.hu/ 2010.03.17. 15:12:07

"Igen, szerencsém volt. Viszont sokat is lottóztam..." :D

Imádtam olvasni :)

díva naíva 2010.03.17. 15:24:11

@Enchantée: majd lesz máshonnan, keep cool :)
süti beállítások módosítása