Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Kettős ujjazás

2010.03.04. 07:00 :: Helen H.

Relax-szex címszó alatt űzzük a fent említett tevékenységet. Előjátéknak sem rossz, és fájó derékkal is lehet művelni...

 

A félreértések elkerülése végett a kettős nem az ujjak, hanem a résztvevő személyek számára vonatkozik...

 

NEDVESEDÉSEK

 

Lazulok. Testem pihen az ágyon, és minden porcikámmal készülök az aktusra. Idegsejtjeim egyetlen szóra koncentrálnak: orgazmus. Fejben dől el a szex vége. Ujjai még csak a bimbóim környékén járnak, alig-alig érintve a bőrfelületet, de már érzem szerelemnyílásomban a nedvek táncát. Ujjam játszadozik a nyelvem hegyén, készül jól megérdemelt feladatára. Mire a Kedves Babilon kapuihoz ér a nyílvesszőkkel, az én középső ujjacskám már kopogtat a bejáraton. Persze, hogy bebocsátást nyer a vendég...

 

 

UJJAK TÁNCA

 

Itt már csak csukott szemek, suttogások és apró örömök vannak. Táncot járnak az ujjak. Az övé és az enyém. Az övéi és az enyémek. Csodás. Egyedüli zörej a zene. Nyögéseink és suttogásaink zenéje. Boldogan táncolnak rá az ujjak. Siklik bőr a bőrön. Élvezzük. Folytatjuk. Fokozzuk...

 

 

 

 Van továbbfejlesztett változata is, az ún. kettős ujjazásos közös maszturbálás, amiről a Helszexenciklopédia következő részében írok...

 

22 komment

Címkék: szex maszturbálás ujjazás

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr521807192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.04. 08:24:18

Jajj, én teljesen másra számítottam:-((( Olyan rossz vagyok...(és nem, nem az ujjak számára gondoltam)

vagyok, aki vagyok... 2010.03.04. 09:21:37

fájó derekas címszóhoz írhatnál még ezt-azt...

díva naíva 2010.03.04. 09:29:41

Helen, téged kellene felvenni inkább az enciklopédiába hmmmm címszó alá :))

vagyok, aki vagyok... 2010.03.04. 09:37:05

@Incifinci: kicsim, azt a néhány alkalmat olyankorra tartogatjuk, amikor éppen nem fáj sehol :)

irkafirka 2010.03.04. 10:02:57

azért látom a derékfájásból combfix lett... ;-)
@Incifinci: fogadjunk, hogy te két különböző helyen kerested volna azt a két ujjacskát...

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.04. 11:27:54

@irkafirka: nem is értem hogy miből gondolod:-)))))))))De valóban:-DDD Már úgy rá voltam készülve erre a posztra, hogy csak na.....::-DDDDD

@Vagyok, aki vagyok...: igazatok is van:-DDDDD

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.03.04. 11:28:57

@Vagyok, aki vagyok...: ja, bár gondolom, szívesen vennéd te a fájdalom csillapítás ilyen módját is, csak hát tudjuk, hogy......:-((((

Styxx 2010.03.04. 17:18:10

Ja, korrekt az ilyen relaxa. Kell néha az ilyen is. Jó kis maszatolás, ahogy Inci mondaná, persze azért olykor vadulni se árt, főleg az olyan nem tini csókáknak, mint amilyen én vagyok. Szar ügy, ha a szokások rabjává válunk.

Pl van egy kígyófajta, amelyik hímjeinek két pénisze is van, bal és jobb oldalt is. Az idősebb példányoknak jellemzően az egyik elkorcsosul, mert jellemzően csak egyik oldalukon szoktak közösülni. Ez nem kamu, Spektrumon, Animal Planeten vagy Nemzeti Földtajzon láttam egy komoly ismeretterjesztő műsorban.Az már brit tudósok után kiált, hogy a kígyókat vajon befolyásolja-e pártpreferenciájuk abban, hogy melyik oldalukon lévő péniszüket használják.

szexblokk · http://szexblokk.blog.hu/ 2010.03.04. 21:10:55

@Styxx: Kettős ujjazástól eljutni a kígyók elkorcsosult farkáig 3 mondatban az sürgős szex után kiált... :D

Saringer 2010.03.04. 21:55:52

Érzékletes írás! "Babilon kapuihoz ér a nyílvesszőkkel" - csodás fogalmazás.

getva 2010.03.04. 23:34:47

no akkor már ezt is tudom.
pontosabban értesültem róla.
mondjuk egyszer már hallottam, meg el is hittem, de jó felidézni

getva 2010.03.04. 23:37:48

@Saringer:
ja, hás hasonlatos mindazon tiffanileírásokhoz, amiket a kedves húgom olvasgatott preteen korában.
egyszer szarni mentem, ( vagy harminc éve), mondok, beleolvasok, bele én ebbe az irodalomba, amit a hugocskám búj olyan előszeretettel.
megvolt a nabazmeg-élmény...
na azokhoz képest mindez picsafüst

getva 2010.03.04. 23:40:13

amúgy ti vagytok itthon, kérdésem lenne:
ez a helén ez egy vágyakozó tinigyerek vagy netán identitűstaszítanivágyó ratyi, vagy tényleg komolyan gondolja, amiket ír

getva 2010.03.05. 03:02:31

Helén, már ne haragudj ( tudom, nem haragszol), de minekutána rólad van szó, a te véleményedet és önjellemzésedet figyelmen kívül hagyom.
na szóval, többiek, ki mit tud nekem csepegtetni, természetesen csupán információmorzsalékokra gondolok (képzavar)

a.anami 2010.03.05. 08:10:53

(Sosem lesz 16 óra...:))

Styxx 2010.03.05. 09:16:12

@getva:
Helen egy szoftverrobot. Informatikusok fejlesztették karöltve egy hattagú bölcsész csapattal és adjunktus tanárukkal.

Célja, hogy a két év alatt 26266-ot kommentelő sikeres, intelligens,toleráns emberek életminőségét, ha az egyáltalán lehetséges, tovább javítsa.

sing-lee 2010.03.05. 17:42:35

@Incifinci: na azt akartam írni hogy múltkor én is így megkettősujjaztam Álomnőt...de az nem így volt, hanem olyan Inciféle módszerrel. Ha egyre gondolunk, szerintem igen. És az szerintem jobb :))
süti beállítások módosítása