Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Napi MaszturbáláSokk

Szopizmus: Újratöltve Még mindig itt vagy? Akkor élvezed.

Friss topikok

Hirdetés

Szűz punci

2010.02.28. 07:00 :: Helen H.

Érdekes módon rólam már tizenöt éves koromban azt hitték, hogy nem vagyok szűz. Mondjuk az is igaz, hogy sosem állítottam hevesen az ellenkezőjét...

JÓ JÁTÉK

Legfontosabb szabályom az volt a férfiakkal kapcsolatban, hogy a rólam kialakított képüket váratlanul meg kell zavarni. Erre azért volt szükség, mert az újdonság ereje mindig ösztönzően hat egy kapcsolatra, másrészt pedig még érdekesebb leszek számukra, ami ugye a viszony továbbvitelét hozza a konyhámra. Na és az sem volt utolsó szempont, hogy nem kellett félnem az "ismerlek, mint a rossz pénzt" mondattól...

Minden a ruhatárral kezdődik. Kell szende kislány szerelés első randira. Ettől a pasik olyan igazi alfa hímnek érezhetik magukat, mintha ők lennének a préri hősei, akiknek sikerül elejteni a csodaszarvast. Miután ez a "laza, pár napos romantikával megszerezhető zsákmány" kép kialakul rólam bennük, máris következhet a bőrnadrágos amazon ruha. Áll leesik, nyelvet nekem kell visszatolnom a szájuk sarkából, és már-már nyúlnának a bugyimba, amikor is a "szinte tudtam, hogy nem hoztál magaddal óvszert" ejnye-bejnyémmel nyomok búcsúpuszit a homlokukra, és hagyom ott őket kilövésre kész nyílvesszőjük társaságában...

                                                                 Persze a következő találkozáskor kocsijuk csomagtartója is tele van gumival. Ilyenkor feltétlenül a térdig érő szoknya, fehér magas nyakú inggel kombó feszít rajtam, természetesen a "tanárnő nevel" vonalat erősítve. Némi siránkozás a múltkori csalódásom miatt, miközben ő már vonszolni akar a lakására. "Ez most gyenge próbálkozás a részedről. Hol marad a romantika?" szemrehányással indulok haza, és két napig nem válaszolok a szerelmes üzenetáradatokra...

KORSÓ MEG A KÚT

Természetesen a játék addig űzhető, amíg ott a szív környékén nem fonódik erősebb érzelmi szál. Igen, szüzességügyileg nekem is ez okozta a vesztemet. Gyakorlatilag a történet ugyanúgy zajlott le, mint a fent leírt szakaszban. Azzal az apró különbséggel, hogy a szende kislány szálat többször követtem, és a bőrnadrágos amazont iróniával vegyítettem...

 Végül teljesen váratlanul történt a nagy dolog. Arra az estére pont nem volt tervben. Mindig is szerettem az ilyen "csak jött és kész" dolgokat. Csak hagytam magamat sodródni az érzésekkel, és töröltem agyamból minden negatív gondolatot. Na és nem adtam elő a szende leánykát, sem a vad amazont. Bár ez lehet csak azért eshetett meg, mert lekerült rólam a ruha...

 

 

20 komment

Címkék: szex szerelem punci szűz

A bejegyzés trackback címe:

https://szopizmus.blog.hu/api/trackback/id/tr251795804

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vagyok, aki vagyok... 2010.02.28. 09:38:23

most, hogy már egy ideje olvaslak téged, tisztán látom, hol lett elcseszve az életem. sohasem játszottam velük. mentem hol a szívem, hol a fejem, hol a puncim után. meg is lett az eredménye.

vitéz Thapóccay néma bárány 2010.02.28. 10:25:26

A préri és a csodaszarvas a legteljesebb képzavar :-)) Megszaladt a színescerka Helen :-)

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.28. 11:10:03

@néma bárány: :D
Helen, ez lenyűgöző, hogy ennyire ostoba fickókat fogtál ki, akik nem láttak át a játszmáidon. Értem már, miért kedvelsz minket. :D

kozgaztanar 2010.02.28. 11:24:01

@Vagyok, aki vagyok...: Helen is azok után ment, csak random módon, most meg előadja itt nekünk, hogy megtervezte! Hiszi a Piszi! :))

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.28. 12:03:06

@néma bárány: Há' pont ezért írtam csodaszarvast...;-)
@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: biztos átláttak, csak tudod kurvajó csaj vagyok ahhoz, hogy hip-hop lelépjenek mellőlem:D
@kozgaztanar: gyere, kisírhatod ám magadat a vállamon, amiért tegnap este nem jött össze:D

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.28. 12:18:34

@Hirmondo Helen: :D A kurvajó csajt nem kétlem, pont ezért mondtam, nem kevés iróniával. Ismerve férfitársaim faszvezérelt gondolkodásmódját, állt nekik örökké és így képtelenek voltak gondolkodni. Na én ezért iszom. Akkor egál, mert tök sötét vagyok, pont mint amikor baszni akarok. Csak az ilyen másnapos délelőttök az iszonyúak, mert ilyenkor muszáj gondolkodni. Halál a józanságra.

Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen 2010.02.28. 12:22:22

De azért azt magyarázzátok el, hogy ha mindig játszatok, ha mindig szerep, akkor hol az életetek?
Nyereség-veszteség viszonylatban gondolkodni megint roppant "érdekes". Egy üzletembertől (üzletasszonytól) érthető és elvárandó, de egy ember, aki elvileg a kiegyensúlyozottságot és a boldogságot keresi, az ugyan, hol fogja megtalálni emögött a viselkedésrendszer mögött, aminek egyetlen célja, hogy a mumusként kezelt csalódástól óvjon az által, hogy átbasszuk magunkat? Hiszen vagy nyereséggel zár, és akkor ideiglenesen elégedett lesz (nem boldog), vagy veszít, ami meg generálja a további, még szívósabb üzleties hozzáállást, ami aztán törvényszerűen - elvárás szerint - a csalódáshoz vezet. A vége meg az, hogy van egy csomó élmény, ami addig színes, amíg át nem nézzük és akkor kiderül, hogy csak ismétlések végtelen köre, ahol a boldogtalanságot ismételjük. Szóval?

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.28. 12:33:15

@Tuskó Hopkins-gambling az élet-aki iszik, vezessen: Na, pont erről írtam a Vallomás című posztban. A játszás után egy reggel felkeltem, és eldöntöttem, hogy élni kezdek, és rátalálok önmagamra. Szóval egyik oldalon volt a játszás, másik oldalon pedig voltam ÉN. A játszást élveztem, míg az ÉN oldalon egyik napról a másikra boldog is lettem. A férjem ezután talált rám, és lett a férjem.

kozgaztanar 2010.02.28. 12:40:38

@Hirmondo Helen: Köszike! Végre egy hely, ahol nyugodtan zokoghatok! :)

Styxx 2010.02.28. 14:10:50

@Hirmondo Helen:
Ha lenne időgépem annyira visszamennék, hogy 200% flegmatikiusan szívassalak. Istenem, hogy élvezném, hogy nem reagálnék a kisded játékaidra:-).
@Vagyok, aki vagyok...: ne bánkódj, hogy nem voltál/vagy ilyen. Helen kivételével (tudod, hogy tisztellek meg minden:-)) az ilyen játszmázós csajok, főleg ha jól néznek ki, vagy akár anélkül erős a kisugárzásuk, szívlapáttal agyoncsapandó gigagecik. Birodalmak mehetnek rá a piszkos kis trükkjeikre, lásd Cézárt, majd Antoniust szopató Kleopátra.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.28. 14:33:25

@Styxx: Azé' valljuk be: van ám főkolompos az ellenkező oldalon is. Azokkal történő játékaim voltak a legélvezetesebbek.;-)
Egyébként minden férfi a farkával gondolkodik. Egyik sem úgy ébred reggel, hogy "na, akkor mától jó lesz nekem a ronda Gizi is innen a szomszédból, mert finomakat főz meg egyedül vakolja a házat". Még az istenfélő, nagy templombajáró Pistike farka is ágaskodik az asztal alatt, és vele szemben ülő Juliska pofikáját fasztámasznak gondolja. Nos: akkor én miért ne rakosgattam volna őket ide-oda, mint nagy játékos a zsetonokat a rulettasztalon?...;-)

barracud4 · http://halnap.blog.hu/ 2010.02.28. 14:33:26

A játék arra való, hogy megóvjuk magunkat a sérülésektől, de akkor nem élünk igazán.
Ha élünk és nem játszunk, akkor előbb utóbb fájni fog!

ITteddy 2010.02.28. 14:54:10

@Styxx: Majd figyeljetek milyen arcot vág, ha megtudja, hogy a házasságunk csak egy vicc volt, nem is gondoltam komolyan... :-)

Styxx 2010.02.28. 15:08:38

@ITteddy:
Jessz, de azt a videót told fel a youtubra, amikor bejelented:
- Helen, van egy jó hírem, meg egy rossz. A jó, hogy megtaláltam a 19 éves, mellesleg (és derékilag-csípőileg) 90-60-90-es Eva Herzigovat, a rossz hírem, hogy te nem kellesz a csapatba. Csomagolj:-)
@barracud4: a játékkal alapjáraton nincs baj. Nincs is attól élvezetesebb fűszere az életnek, amikor kedvesen egymást oltogatjuk, DE amikor az egyik azt mondja a másiknak, hogy: - figyelj, ez most komoly, és a másik még sem reagál felnőtt módra, na ott a baj.
@Hirmondo Helen: "minden férfi a farkával gondolkodik." szerintem az ostoba kisebbség. A csendes többség az eszével tartja kordában a farkát és házon kívüli mindennapjait a "megköszönöd az estét - hazamész - kivered" szentháromság jegyében éli le. Különben naponta egymillió férfi menetelne ki a családi fészekből és torkolnának a biológiailag poligám férfiakból épített monogám társadalmak valamiféle nemek közötti anarchisztikus polgárháborúba.

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.02.28. 16:44:35

@ITteddy: Megyek a sarokba zokogni;-)
@Styxx: Szerintem úgy hatvan százalékuk a farkával gondolkodik és lép ki hivatalosan vagy nem hivatalosan a családi fészekből. A maradék negyven százalék játszik a gondolattal, és ahogy Te is írtad: megköszöni az estét stb. Én csak azt sajnálom, hogy a nőkben nincs ilyen genetikailag kódolt puncivezérelt vadászösztön. Igazából akkor lenne kiegyenlített a nemek közti harc.

Incifinci · http://incifinci14.blog.hu/ 2010.02.28. 20:26:38

@Styxx: Giga gecik?! Az én elsőm nem mondana ilyet rám soha......pedig volt játszmázás rendesen, mire becsalogattam az ágyamba:-PPPPP (Vagy máséba egy bulin de ez most teljesen mindegy:-D)

díva naíva 2010.02.28. 20:43:38

Szerintem játszmázni jó, míg nem tévesztünk irányt és tudjuk mit akarunk, legalább mi tudjuk. Csak egy idő után a játszmának vége, utána következne a meghittség, ha eddig nem jut el egy kapcsolat, megreked a játszmázásnál, veszett fejsze nyele...

savanyú a narancs ( Villanyfényes) 2010.03.01. 00:46:36

Most mi ebben az újdonság? Minden kiscsaj ezt a szintet hozza, minél fiatalabb, annál inkább.
Ugorgyunk!

Helen H. · http://szopizmus.blog.hu 2010.03.01. 08:29:27

@savanyú a narancs ( Villanyfényes): a pasik pedig minél idősebbek, annál jobban ráharapnak...
süti beállítások módosítása